-
GAMEPOD.hu
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
baphomet
senior tag
válasz nubreed #22680 üzenetére
Egy pre-alpha állapotú játékért pénzt adhatsz. Nem mindegy. Most először találkozol közösségi finanszírozással?
Annak idején az ED-re 8 millió fontot adtak össze a támogatók, sokan úgy, hogy nemhogy alpha verzió nem volt, hanem még csak játék ígérete volt meg. Ha ők nincsenek, ma nem játszhatnánk.[ Szerkesztve ]
-
duvi
nagyúr
válasz nubreed #22682 üzenetére
A Kickstarter kampányuk már több éve véget ért. Saját kezdeményezésben továbbfolyik a gyűjtés. Az így befolyó pénzből folyik a fejlesztés, ami az induláshoz képest rengeteget bővült. Mindenki eldönti magában, hogy akarja-e támogatni a projektet vagy sem és olyan csomagot/hajót vesz, ami számára elfogadható. Cserébe folyamatosan tájékoztatnak a fejlesztés menetéről és elérhetővé teszik az új verziókat. Kb. ezt jelenti a nyílt fejlesztés. A befolyó támogatásokkal a napokban lépték át a 110 milliós határt.
-
-
orientcx
őstag
válasz nubreed #22761 üzenetére
Az Asp-sos kép az rendesen meg van csinálva, az enyém meg egy 5 perc alatt összedobott valami, inkább csak amolyan témafelvetés. Ráadásul nálam a méretarány sem stimmel, a Corvette-nek valójában sokkal nagyobbnak kéne lennie(mondjuk azt az Asp-os képen sem értem, miért csak 44méteres a hajó, mikor az az adatok szerint 57x51x20m - Lehet, hogy kijött az Asp Explorer Junior? )
u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem
-
baphomet
senior tag
válasz nubreed #23019 üzenetére
Azt írják egy időben jön a 2.1 és az 1.6, a zárt béta a május 2-vel kezdődő héten indul valamikor.
(#23020) grHawk Igen, néhány hétig az email küldő rendszerük átdolgozása miatt a pénteki hírleveleket nem küldik ki, hanem csak a community site-ra teszik fel.
[ Szerkesztve ]
-
Ice_Man22
senior tag
válasz nubreed #23225 üzenetére
Igen, mert 1 missziot megcsinaltam, azota kezdik ajanlani a missziokat. De legtobbszor valakit el kell kapni, meg keressek platinumont vagy nemtudom milyen cuccot, 90 ezer creditert. Egy missziom volt Eravati tol Potritihez kellet szallitsak 10 ezerer. Mondom ez fasza ugy is e ket rendszer kozott kereskedek. Nyomok egy declinet, utana megnezem van e cucc a piacon, megveszem. Vissza megyek a bulettin be erre meg irja, hogy a misszio megvan de en nemtudom elfogadni, Mondom ok akkor.
-
baphomet
senior tag
válasz nubreed #23414 üzenetére
Nem kell máj. 8-ig várni, elvileg órákon belül jön a béta. Jogosítva vagyok bétázni, de nem hiszem, hogy néhány pillantásnál többet vetnék rá. Majd, ha az FDEV megfizet érte.
Természetesen, ha bárkinek volna valami konkrét kérdése, akkor utánanézek, ahogy az időm engedi. -
orientcx
őstag
válasz nubreed #23616 üzenetére
Kár, hogy a videó minősége miatt kevésbé jön ki az a látványos különbség, amit a bétában valójában láttam az eddigiekhez képest, de azért így is jól látható a szemet gyönyörködtető javulás. Sajnos a megszépült látványhoz nagyon hamar hozzá fognak szokni a most még tágra nyílt, csodálkozó szemek, pedig jó lenne, ha a 2.1 értékelésénél ezt sem felejtenénk majd ki a pluszok remélhetően hosszú sorából.
-
-
cintula187 - Olyan csak a slágerekben van, hogy "megáll az idő"[ Szerkesztve ]
u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem
-
[w]
őstag
válasz nubreed #23596 üzenetére
köszi, megnéztem ezt az EDFX-et, de nekem túl sok. a SFX kicsi, egyszerű cucc volt, éppen csak elvett a túlzásba vitt narancssárgából, ugyanakkor nem pakolt több effektet.
nem tudsz valami más, hasonló megoldásról, hogy csak a színeken lehessen változtatni?
cmdr PETER W. VOLKOV
-
baphomet
senior tag
válasz nubreed #23682 üzenetére
Pythonra a large MC érkezik csemegének, de az igazi győztes valóban az FdL lesz az új huge fegyverekkel. A 2.0-val megkapott buffok miatt már most is nagyon tápos, és erre még jön ez is. A hőháztartását azonban nerfelték, jobban melegszik majd, mint eddig, mert eleve nem volt cél, hogy olyan hűvös legyen, mint amilyen most.
[ Szerkesztve ]
-
Flynth
tag
válasz nubreed #23682 üzenetére
En azert varnek azzal a cserevel
2.1 ota a disco scanner kuka (ha nem felfedezel), ellenben a collector limpet kotelezo (BH / CZ / RES tele van loot-al) amivel en nem tudtam rendesen beloni az FDL-t. (Kell cargo a limpetnek, meg limpet controller).
Tegnap kiprobaltam a pythont 3 large multi 2 med beammel, nem volt problema a menekulo Eagle, mivel azonnal robbant, ahogy a 4 multi rakopte a skulokat...
twitch.tv/flynth_ Asus Prime x470-Pro (Cooler Master H500P Mesh) R7 2700x 16GB DDR4 3600 Corsair LPX (samsung B-Die) 2x MSI 1070 Armor OC 8GB SLI, Razer Deathstalker Chroma + Logitech G502
-
brd
nagyúr
válasz nubreed #23687 üzenetére
Ez tipikusan egy olyan effekt, ami helyett játékélményt emelő bugok javításával kellene szerintem foglalkozni, pl. a system mapon a mai napig van egy olyan bosszantó bug, hogy a cél kiválasztásánál egyrészt ha rossz helyen van a pointer, akkor nem tudod kiválasztani egér nélkül a célt, mert mindig az egérpointer alatti elemre ugrik a fókusz, másrészt ha nincs is rossz helyen, akkor is pár másodperc után elugrik a fókusz a célról. Persze mutatós (bár túl erős lett az effekt szerintem), de amiatt, hogy ezzel foglalkoznak inkább, úgy érezni, a látvány fontosabb nekik, mint a játékélmény, ahogyan a mai játékok jó részénél tapasztalni.
The only real valuable thing is intuition.
-
brd
nagyúr
válasz nubreed #23691 üzenetére
Objektíven nézve nem igaz, de úgy érzem. Igen, ügyesen adagolják a tartalmat, hogy az érdeklődést fenntartsák, ez nem vitás, mindössze megjegyeztem, hogy nekem ez az effekt nem hiányozna, és helyette sokkal jobban örültem volna, ha pl. az említett bugot kijavítják. De tudnék mást is mondani, ami szintén megmaradt: pl. viszonylag gyakran előfordul, hogy bedokkolok, elmerítem a hajót az állomás bendőjében, közben nyomnám a refuel gombot és ott megfagy az állomás felülete. Nézelődni tudok balra jobbra, vagy a power elosztást tudom változtatni, de csak kilépni tudok a játék főmenüjébe, és vissza, másra nem gyógyul meg.
The only real valuable thing is intuition.
-
kiskuplung
őstag
válasz nubreed #23732 üzenetére
Ki kell lőni, mintha fegyver lenne. De óvatosan, mert ha rálövöd egy bizonyos tárgyra, akkor azt behozza a raktérbe, és a drón azonnal megsemmisül.
Sokkal jobb ha csak úgy kilövöd, anélkül hogy bármit is befogtál volna, mert akkor elkezd keringeni körülötted, és ha érzékel valami behozhatót, akkor odarobog, bedobja, és visszafordul a következő cuccért.Ilyen módban pedig X ideig tud menni, utána semmisül meg magától vagy amíg el nem gázolod.
Ez utóbbi néha rohadt idegesítő, de néha hasznos, amikor ki akarsz dobni valami szart a raktérből és állandóan visszahozza.
-
orientcx
őstag
válasz nubreed #23752 üzenetére
Semmi, semmi, csak boldog elégedettségemnek adtam hangot(betűt), hogy a most előállt szabad félórámat nem kell fölösleges repkedéssel, és béta teszttel töltenem, hanem ezt mind egy újabb upgrade folyamatra áldozhatom
u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem
-
grHawk
aktív tag
válasz nubreed #23938 üzenetére
Értelek. Én az elmúlt időszak Deves hírlevelei / hírközlései / bejegyzései alapján azt hiszem, sikerült feltérképezzem a Frontier elképzelését egy játék felépítéséről. Ők csináltak egy alapot, magát a működő kisebb-nagyobb hiányosságaival együtt is szórakoztató "asztalt", amire aztán teríthetnek. Ezután jött az 1.1 CG, amivel, ha nem is sikerült mindenki szívébe belopniuk magukat, mégis egyértelműen jelezték az online, közösségorientált hozzáállásukat. Aztán következett az 1.2, a wingek, amik ugyan nem hibátlanul, de elősegítették a közös játékot. Ezt követte az 1.3, aminek a célja véleményem szerint a jövőben érkező játékosközpontú frakcióháború tesztverziója, amit kénytelenek voltak előbb ilyen módon kipróbálni. Powerplay ide vagy oda, szintén próbálkozás a játékosoknak közös célt adni a mindenkinek személyes igények alapján kitűzött hajó/hajók megszerzésén kívül. Az 1.4 még magyarázatra sem szorúl, volt igény az arénára, hiszen ezen típusú kicsi hajók nem igazán voltak addig előtérben. Emellett számtalan kisebb változtatás is volt benne, ami akkoriban igen jól jött. Az 1.5 talán az alapjáték frissítései közül az egyik legfontosabb. Szintén alap dolgokhoz nyúltak hozza magán a tartalmi frissítéseken kívül, ami valljuk be igencsak szükséges volt. Kitöltötték a hajók teljesítmény és árkategória közti óriási lukakat, ezzel egyfajta balanszt teremtve. A 2.0-ra pedig ugyanúgy kell tekinteni, mint az 1.0-ra. Egy szinte üres alap, ami későbbi tartalomnak készíti elő a helyet. Bolygóra szállhatsz, vannak alap küldetések, gyüjthető alapanyagok, amiknek amolyan kényszerhaszonképp lett beépítve a hajó erőforrásainak rekreációs lehetősége. A 2.1 azonban a legjobb példa arra, hogy a Frontier nem csak száraz makettdarabokat pakol egymásra, hanem a ragasztót is használja. Az Engineers átalakítja a - mostmár egyértelműen csak ideiglenes célú - küldetés rendszert, komoly értelmet ad a 2.0 alapanyagainak és kibővíti azokat alkatrészekkel. Ad a játékhoz egy random központú crafting rendszert, átalakítja a - szintén ideiglenes jellegű - AI rendszert, amit eddig látványosan elhanyagoltak. Ezzel nem csak, hogy felpezsdítik a PvE rendszert, de óriási löketet adnak a PvP sokszínűsítésére. Még ha ugyanazon kategóriákat preferál majd a többség, akkor is ott a random tényező, a rengeteg különbség az értékek között, stb... És akkor arról nem is beszélve, hogy VÉÉÉGRE elkezdték a Rise to Power projektet, aminek keretén belül a játékos fakciók életre kellnek. Szépen lassan építkeznek, foltozgatják a néhol hibás, mégis stabil alapot. A mi dolgunk játékosként az, hogy élvezzük, véleményt nyílvánítsunk és, ha még tetszik, amit látunk, akkor finanszírozzuk is. Ez közös érdek, de személyes döntés. Én csak ajánlani tudom, határozottan nem bántam meg egyik Season Passt sem (mert ugye az alap játék is az). ~600 óra után, még mindig szívesen játszom a kezdetektől kezdve, tudván, hogy a legjava még hátra van.
Na de pár szó a fejlesztés mihezméréséről. Jó példa a Star Citizen. Ők nem a Frontier típusú "alapozunk, aztán később adjuk a tartalmakat" vonalat követik, hanem már olyan dolgokon dolgoznak, amihez még az alap, vagy a lehetőség az egybekötésére nincs meg, majd csak később érkezik. Ez sem rossz megoldás, de két árny oldalát már ismerjük. Az egyik, hogy nem tudjuk, hogy a végeredmény felér-e majd az elképzelésekhez, a másik, hogy nem tudod elkezdeni a karriered, hiszen minden, amit teszel a teszt univerzumban létezik.
(Star Citizenes kollégáknak üzenem, hogy ez nem terrortámadás a rózsaszínfelhő ellen, mert én is megvagyok vakítva általa; tűkön ülve várom szintúgy! )[ Szerkesztve ]
-
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz nubreed #23964 üzenetére
Nem is a patchel szokott lenni a gond - legalábbis régebben -, hanem azzal, hogy utána ~1 napig teljesen játszhatatlan, ~1,5 hétig rosszul játszható és olyan 2 hét után megy vissza minden a normális kerékvágásba.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Necc
addikt
válasz nubreed #23957 üzenetére
Nekem az 1.X -> 2.X átállás óta hibás a billentyűzet kiosztásom, hiába állítom át a gombokat, b@xnak működni, pl. a system/galaxy map gombnyomásra be se jön, a felszínen bóklászva nem működik a targeting a kis terepjáróból, esés esetén nem tudom felnyomni, egyszerűen nem csinál semmit...
Yo momma's so FAT she can save files bigger than 4GB!
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs