-
GAMEPOD.hu
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
brd
nagyúr
válasz Mister_X #25110 üzenetére
Olvasd el az összefoglalót, minden kérdésedre van benne válasz, de azért:
A halálközeli élmény az egy ún. Interdiction volt, ez egy folyamat, amely közben a támadódnak ugyanazt kell csinálni, mint neked, csak neki a te hajódat, neked viszont az Escape vectort kell középen tartanod lehetőleg minél jobban. A bal függőleges "csík" azt mutatja, hogy te mennyire jól csinálod, a jobb azt, hogy a támadód mennyire jól csinálja (az ő esélyei függenek az erre használt modulja - FSD Interdictor - erősségétől is), egy idő után mindenképpen véget ér a móka, mert a hibázások egyre jobban számítanak. Ha ő nyer, akkor kiestek Super Cruise módból a normál űrbe (itt lehet pl. harcolni), ha te, akkor csak ő esik ki.
A Silent Runningnak az az értelme, hogy olyankor nagyon nehéz becélozni a hajót, mert a játékban a célkövető eszközök hőkibocsátás alapon működnek. A leírás szerint a hajóban keletkező hőt nem engedi ki ilyenkor a rendszer, ezért melegszik túl mindenképpen egy idő után (megfelelő hajóval, modulokkal, ill. a hajó megfelelő kezelésével ez azért percekre is kitolható). A jelentősége kettős: harc közben használva erősen problémás lesz az ilyen módot használó hajót ún. gimballed fegyverekkel eltalálni, mert gyakorlatilag nem lehet becélozni, ezért csak úgy lehet mégis eltalálni, hogy fix fegyverként használja a gimballed fegyvereit a támadó. Másrészt, csempészés közben van értelme használni, amikor esélyes, hogy scan-elnék a hajót. Ugyanaz a helyzet, mint harc közben: nehéz célnak kijelölni a hajót, így scan-elni sem lehet, így a rendőrök nem tudják megállapítani, hogy van-e csempészáru nálad (pontosabban azt, hogy van-e ilyen küldetésed folyamatban, mert ha van, a megfelelő cargo nélkül is jön a bünti' - legalábbis a 2.1 előtt így volt, de azóta nem azóta nem buktam le csempészéssel). Egy ideje az NPC-kre is ilyen hatással van a SR. Korábban nem volt, akkor izgalmasabb volt a csempészés, mert az állomásokra dokkoláskor igyekezni kellett. A SR legnagyobb hátránya, hogy a bekapcsolásakor a pajzs is leválik. Van még egy hatása, ami említésre méltó: a SR-t bekapcsoló hajó egy furcsán ide-oda mozgó embléma lesz az egyéb hajók radarján (számomra furcsa, miért nem tűnik el teljesen, vagy marad az utolsó érzékelt helyen, de ilyen a játék logikája).
The only real valuable thing is intuition.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- DIGI Mobil
- Háztartási gépek
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- OLED TV topic
- További aktív témák...