Új hozzászólás Aktív témák
-
-
veterán
válasz radi8tor #459 üzenetére
Bírja a 16 A-t akár 24 órán keresztül?
Miért nem fix?
- Volvo, VW elől hordja a csatlakozójat, Tesla hátul - ne kelljen hosszabbító*. Még nem tudom mit veszek X idő múlva (sűrűn cserélek autót);
- az is lehet hogy sima benzinest / dízelt veszek holnapután, nem akartam még beruházni fali type 2-be.Ráhagytunk 10 métert, majd fixálom ha szükséges. Akkor egyben felfejlesztem 32 A-re.
* Szűk a hely az autó és a fal között, nem lenne jó hosszabbítóval bohóckodni.
[ Szerkesztve ]
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz radi8tor #477 üzenetére
Egy gororo szeru dolog eletkepes lenne nalunk a nagyobb varosokban. Nagyon idoszeru lenne szabvanyositani is ezeket a motoros akkukat...mielott mindenki elojon ezerfele sajat megoldassal. Kozos akkuk, kozos toltoallomasok kellenenek, hogy a koltsegek ne lehetetlenitsek el az egeszet. Meg persze az hogy ne akarja minden koztes ceg, allam lehuzni az egesz e-mobility-t.
[ Szerkesztve ]
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz radi8tor #479 üzenetére
Megfelelo szabvany eseten, akar autoknal is elkepzelheto lenne a toltoallomason cserelheto akku. Persze valoszinuleg gep cserelne, nem ember, a jelenlegi kapacitas/tomeg arany miatt. Motornal vallalhatobb a dolog.
Az akkupackok szabvanyositasa, a cserlehto akkupackok es az hogy az akkut nem birtoklod, csak hasznalod, lehet a kulcsa a fenntarthato, elerheto aru e-mobility-nek. Szerintem ez lassan nem csak idealis lesz, hanem kenyszer is. Kicsit olyan a helyzet mint a telefonok, laptopok eseten, ahol a par gram es mm kedveert felaldoztak a szerelhetoseget, es nagy mertekben megnehezitettek az ujrahasznositast.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Strezi
őstag
válasz radi8tor #549 üzenetére
Persze amíg mem a te pénzed meg időd, addig könnyű ilyeneket irogatni...
Most komolyan, kimoderálhatnád magad innen a pics@ba iyen beszólással meg jóindulattal 😒[ Szerkesztve ]
Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
biker
nagyúr
-
biker
nagyúr
válasz radi8tor #558 üzenetére
persze, neki semmi kára nem lesz, csak vett egy törésmentes autót, amit 4 nap múlva egy barom megtört, és innentől javított lesz, plusz kiesik a javítás idejére a kocsi
mert a biztosító nem fizeti az értékvesztést, meg a kiesett időt.Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
veterán
válasz radi8tor #588 üzenetére
Én szeretek vezetni (= nem sávtartózni, nem tempomatozni).
Bő 25 éve rendszeresen autópályázok, régebben gyorsabban mentem, maradok már ilyen oldschool "gyorshajtó". Városba villany kell. 👍CO2 = Főleg Paksról és napelemről töltöm az áramot. Autópályán pöcsölve is 5 litert kér, normálisan pedig 6 és 7,5 között (mint írtam).
(#590) Füleske : Kicsit használt GTE-re gondolok, kb. 8-10 M között. Ma még szvsz egy PHEV élhetőbb a full elektromosnál.
[ Szerkesztve ]
-
cousin333
addikt
válasz radi8tor #1954 üzenetére
Ennek konkrétan utána kell nézni, vagy a helyszínen, vagy valamilyen alkalmazásban (pl. Plugshare). A tihanyi e-mobi töltőnél például valóban ez a helyzet. De olyan is van, hogy egy adott időtartamra (pl. fél/két órára) mentesülsz a parkolási díj alól, ha töltesz.
A Plugshare például ezt írja a Flórián üzletközpontbeli (ELMŰ?) töltőről:
"2 x 22 kW AC, eCharge+ applikáción keresztüli kártyás fizetés szükséges a töltés indításához. A parkolás díja 200 Ft / óra (az első óra ingyenes)."[ Szerkesztve ]
"We spared no expense"
-
titán
válasz radi8tor #5183 üzenetére
Léghűtéses? Olyat csak a Nissan csinál a Leafnél. És nem, azzal nem lehet közlekedni. Az első töltés során túlmelegszik az akku, és a másodiktól fogva csak az idő megy a töltőn, a töltöttség nem emelkedik. Minden épkézláb autó folyadékhűtést használ.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz radi8tor #5186 üzenetére
Egy nagy, bonyolult folyadékkör van van az autóban, ami érinti a kétirányú hőszivattyú egyik radiátorát, a PTC fűtést (sima cekász), a villanymotort (amit álló helyzetben a fluxusok megfelelő irányításával fűtőtestté alakít), az akkumulátort, és a kabin radiátorát. Ezen keresztül tud hőt (meleget vagy hideget) mozgatni az autó attól függően, hogy milyen szelepeket nyit/zár, illetve milyen hőmérsékletre állítja a keringő folyadék hőmérsékletét.
Nem lehet folyamatosan melegen tartani az akkut. Haladás közben 10 fok a tartott hőmérséklet, hidegben addig hűti (!) az akkut, ha nincs töltési terv. A folyamatosan melegítené, akkor sok volna az energiaveszteség, romlana a hatékonyság és ezáltal a hatótáv.evDirect villanyautós töltőhálózat
Új hozzászólás Aktív témák
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- PlayStation 5
- Nagyrobogósok baráti topikja
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
- Nemzetközi piacra érkezik az Amazfit Helio Ring
- Politika
- További aktív témák...
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Noble Chair EPIC
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel