- Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
- Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
- Hunt: Showdown - Jön az engine csere, befutnak az újgenerációs verziók
- Steamre tart a Crime Boss: Rockay City
- The Witcher - Befutott a TV sorozat folytatásának első rövid kedvcsinálója
Új hozzászólás Aktív témák
-
axioma
veterán
válasz Füleske #2277 üzenetére
+1, Ampera raadasul parkolni nagy, bar teny, hogy jo a felszereltseg (tempomat, kulcs nelkuli, stb.) ami kenyelmesse teszi, de nekem is inkabb egy trio-tag vagy leaf jut eszembe az olcsobbik szegmensbol - bar 1 fore egyebkent a smart 2 szemelyese is baromira eleg, es az meg aztan tenyleg szinte barhol elfer, es ott mar lehet jobb felszereltseg (azt nem ismerem belulrol).
-
Chereiose
addikt
válasz Füleske #2299 üzenetére
HUMDA pedig mondta, hogy lesz, mondjuk ha nem lesz miből akkor tényleg érdekes.
Azért szerintem túlságosan sokan leírják a springet, de most nem tudom mire nem elég, sok tesztben is dicsérik, szerintem a presztízs hiánya ami sok emberből szól. Vagy akkor lehet venni Zoet, dupla ennyiért majdnem.
A Casco meglétét meg sosem értem mint probléma, igen kell, de ki az aki nem köt főleg egy villanyautóra még pár évesen is, ismerve a javítási árakat? Meg egy új benzinesre is kötsz, kolléga említette a 4 milliós keretét abból majdnem kap egy új swiftet pl, szerintem kötne cascot, így ezt sem vonnám le feltétlenül egy új támogatott árából, az említett spring pedig szerintem 3 évesen fog érni annyit, mint amennyiért támogatva vettük. De ha úgy se lesz akkor ez úgyis tárgytalan, illetve meggyőzni se akarok senkit.[ Szerkesztve ]
-
Chereiose
addikt
válasz Füleske #2301 üzenetére
Jogos, hát szomorú lenne akkor ha ez így elmaradna idén. Csoda, hogy tavaly sikerült…
Spring valóban új autóként jó, főleg a korábbi áron, most már nem tudom pályáznék-e rá 400k-val drágábban.
Én 4-5 éves autókra gondoltam casco ügyileg, 10 évesre már én sem kötnék, viszont egy uj benzinesre meg nyilván igen.
-
őstag
válasz Füleske #2317 üzenetére
Led azért kell, mert sokat vezetek sötétben és ennyi pénzért ezt nem szeretném elengedni. Leaf akku degradációja engem is eltántorít tőle.
Van opció villámtöltésre odafelé félúton vagy visszafelé félúton, de ha éppen foglalt, az gáz lenne.
Akkor a legjobb megoldás szerintetek is egy Ioniq lenne. Ok. Akkor ti melyiket választanátok a használtauto.hu-ról?
-
Tiédetis
senior tag
válasz Füleske #2331 üzenetére
Ez így van. Onnantól, hogy elkezdték behordani és kiderült mennyire jók, már úgy mentek el, hogy sokan nem is hírdették. Megnéztem egyet, ketten álltak mögöttem mások. Megalkudtam egyre, másnap vittem volna a pénzt, elindultunk és menet közben hívott fel a manus - finom voltam - és közölte, más ráígért, tegyek még rá 50k-t. Elküldtem a halál nemiszervére vezércsomónak.
Szóval ilyen állapotok voltak november-december tájékán. Aztán elfogytak a 2016-os szériák, 2017-18 meg eleve drágább lett.
Mindegy, ami miatt örülök és tetszik a SOUL a tágassága, a könnyű ki-beszállás. Egyedül az elhúzható tető nincs benne. De pl. a hang sokkal szebb mint a Laguna 3 BOSE rendszernél.A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
venom8888
őstag
válasz Füleske #2346 üzenetére
Jojo ertem persze ugy ertem,hogy nem-e okoz gondot neki egy hosszabb ut ami tobb 100km, ebben az esetben a horvath tengerpart. Tehat ugyan ugy el lehet vele oda autozni,mint pl egy Astraval,vagy akarmelyik autoval? Mert tudod vannak autok, amikkel kinszenvedes hosszabb tavra utazni. A hegyes volgyes utakon meg arra volnek kivancsi, hogy birja-e az emelkedoket.
-
Vesa
veterán
válasz Füleske #2627 üzenetére
Köszi! Családiházban tölteném, 3 fázis van (3x16A, de emelhető 20-ra ha kell). Alapvetően a páromnak kéne, gyerekekkel rohangálni, dolgozni járni agglomerációból Bp.-re. Külföldi utakat nem ezzel tervezzük. Alapvetően az i3 is elég lenne a 94-es vagy 120-as akkuval, de őszintén szólva, olyan áron mennek a 2-4 évesek is, hogy akkor már inkább egy nagyobb Ioniq vagy Leaf, mert azokban több hely van.
Illetve bár nem igazán tetszik mint autó, és nem is 100% elektromos csak hibrid, de elég jó áron elhozható az Outlander kifutó verziója, ami olyan 50-60km-t tud tisztán elektromosan, ami a rohangáláshoz elég is lenne, cserébe lenne egy teljes értékű autónk is általa. Csak ez meg nem tetszik.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Tiédetis
senior tag
válasz Füleske #2629 üzenetére
Zoeknál mostanság sok problémát látni a FB-s csoportokban. De mivel sok van belőle, lehet, hogy csak a nagy számok törvénye miatt. Ha tudja emelni 20A-re, az már sokat jelenthet Soul és Ioniq esetében is. Bár nekem a 16-al se nincs bajom, este felteszem, hajnalra készen van.
használathoz kell szabni valóban.
Outlander-t én is néztem, de azt írták elég tré a minőség és hát az 50-60km se igazán valós. Ha meg elfogy, tud ám fogyasztaniA T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
Vesa
veterán
válasz Füleske #2629 üzenetére
Köszönöm a választ és a hasznos infókat!
Akkor ezek szerint igazából az Ioniq marad. Leaf-ről számos videót megnéztem, de ezt az akku "problémát" pl. nem hallottam még. Eleve jobb lenne belőle a 62kWh verzió, de azok még bőven 10M felett vannak.
Outlandert elvetettem.axioma
Az Ampera-val kvázi azonos Chevrolet Volt-ot is nézegettem, tetszene is, csak az a bajom, hogy a legfiatalabb amit most kapni az 2013-as. Ott meg már aggódnék az akkuk állapota miatt, és hogy majd mennyire tudnám eladni. Ha lenne belőle 2018-as, az nálam is opció lett volna, de nagyon ritka sajnos.[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Ck.
addikt
válasz Füleske #2661 üzenetére
Pedig az eredeti van benne. Nissan márkakereskedésben vásárolt használtautó, végig náluk szervizelve, előélet és szerviztörténet ellenőrizve. Nyilván elvihette az előző gazda akár jóskapistához is 5 évesen akkut cserélni, de ezt erősen kétlem, ugyanis UK-ban bárminemű beavatkozás, ami túlmegy egy olaj - vagy gumiabroncs cserén, az felér egy gazdagsági totálkárral.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz Füleske #2663 üzenetére
Van bármi mód kideríteni, hogy kinek van igaza és mikori akkumulátor van benne/volt-e bolygatva? Mostmár nagyon érdekel a dolog. Egyébként a 12 teli pálca nem hiszem, hogy annyira egyedülálló dolog egy 7 éves autónál, van pár faceliftes első generációs Leaf a cégnél/ismerősök között is 2015-16-ból, hasonlóan teli pálcákkal. Sosem említették, hogy akku/cella cserére lett volna szükség.
-
axioma
veterán
válasz Füleske #4818 üzenetére
jogos, bar a 2-3 ajtosokat en a fortwo kategoriajanak tartom ha nem 7 ev alatti gyerekeknek kell a hatso hely
erdekes, a spring mikor beleultunk nem tunt nekem kicsinek, ha nem is nagynak, mondjuk az ion-na'l nem nehezebb nagyobbnak tunni (3475mm), szoval lehet hogy nekem a 4 meter is mar sok ha kicsirol beszelunk, mea culpa -
Ck.
addikt
válasz Füleske #4837 üzenetére
Nekünk csak egy 2015-ös "tejóistenmiértvettélilyet" faceliftes Leaf van, az is érezhetően halkabb, pedig az az autó sem halk pálya tempónál és van köztük néhány generációnyi különbség, de mégis simán lehet érteni egymást az első-hátsó ülésen át beszélgetve. Itt ez nem ment, de nyilván gumifüggő is. Nekem ez így óriási csalódás volt, főleg mert ez is a jelöltek között volt a Lexus NX 300h majdani utódját illetően. A Kona is hasonló, mint a Niro vagy egy fokkal halkabb?
-
Ck.
addikt
válasz Füleske #4858 üzenetére
Nekünk a 7 éves Leaf 80 ezer km-rel most az elmúlt hetekben vesztette el az első pálcáját, azért az szerintem teljesen elfogadható ennyi idősen, egy régebbi technológiától.
Az, hogy mennyi időt töltök az oszlopoknál az már más kérdés...a Chademok csökkenő támogatottsága, vmint a chademo oszlopok tömeges megszüntetése viszont aggasztó. -
Sza_Sa
senior tag
válasz Füleske #5437 üzenetére
A méret sajnos még nem publikus, várom az első hivatalos specifikációkat
Pár dolog lenne fontos: tengelytáv, nyomtáv, első-hátsó fejtér, csomagtartó.
Az akku 13 kWh, bárhová elférhetett, nem félek a csomagtartó csökkenésétől, de ha igen, van miből.A feleségem nem engedne az elektromosból, csak ugye mindenre is nincs tőke, valahol kell egy határt húzni. Nekem egy kellemesen nagy családi ház fontosabb, neki a mostani is jó, mivel a maga nemében ez is páratlan, csak szerintem később kicsi lesz.
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
Bandit21
addikt
válasz Füleske #5600 üzenetére
Köszi, láttam korábban és nekem is eszembe épp jutott épp erről, hogy vajon mi a joeg lehet az autóval...
De mivel nem stimmel az akku cikk száma ezért mit tehetek mint bízom bennük.
Meg tényleg gyakorlatilag most tudom hogy semmi más dolog nem volt vele mint az akkumulátor csere.
Lehet benne hagyták a 10 es kulcsot?regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen