Új hozzászólás Aktív témák
-
Füleske
addikt
A Leaf - eknek az akkuja problémás, hűtés-fűtés nélküli. Ezt mindenki tudja, de azt már kevesebben hogy lehet ezt ideiglenesen "javítani", azaz elhitetni az autóval (1-2 hónapig) hogy jobb az akku, tehát több pálcikát fog kijelezni mint a valós állapot. Szóval ezzel lehet csalni.
A Zoe - nál az otthoni töltés problémás ha nincs kiépítve a 3 fázis. Ha van rendesen kiépített 3 fázis vagy nem akarsz otthon tölteni akkor jó lehet. Ha külföldi az autó akkor az akkuja lehet bérelt, amit a Renault márkakereskedésekben lehet ellenőriztetni.
Nem írtál keretet de ha belefér nézz rá az e-Golf - okra is. (a BMW I3 gondolom kicsi lenne) -
Füleske
addikt
"Ennek kiszűrésére van egyébként valami jó módszer?" Azonnali nincs.
"Márkaszervizben ezt meg tudják mondani nekem, ha beviszem átvizsgálásra vásárlás előtt?" Nem.
Amit tudsz tenni hogy OBDII olvasóval + Leaf Spy programmal kiolvasod a pontos értéket (+ cellák állapotát), de ez is csak az aktuális értéket tudja mutatni. Bővebben : [link]
Vétel után 1-2 hónappal megnézed mennyi a SOH. Ha lényegesen csökkent akkor átvertek. Nyilván dokumentálj mindent. -
biker
nagyúr
Sajnos lehet resetelni a BMS elektronika memóriát, így amíg pár ciklusból újra nem számolja magát, lehet bármi
Ez olyan mint a "hibakódmentes komputer", na azt kell elvinni egy 30kmes próbakörre, aztán újra kiolvasniElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Füleske
addikt
Szívesen.
Még valami amire érdemes figyelni : ha az autó hónapokat áll (vagy akár éveket is, új Leaf - eket adtak el most is a támogatással akciósan szalonokból, pedig a hahu szerint 2019 eleji is volt köztük...) egy kereskedésben az nem tesz jót az akkunak. Viszont az autó csak bizonyos használat után fogja észrevenni hogy csökkent az akku állapota (pont mint ha csaltak volna vele). Tehát érdemes rákérdezni hogy mióta áll az eladásra szánt autó, mikor használták utoljára életvitelszerűen. -
WiZARD
addikt
Én azt kihagytam. Más autóban próbáltam hasonlót, azok alapján úgy voltam vele, hogy felesleges annak aki tud vezetni.
Egy dolgot bántam meg, hogy nem a világos belsővel kértem.Tekna:
-led fényszórót szeretem, szerintem kötelezővé kellene tenni, mint sok más biztonsági felszerelést.
-Bose hangrendszer elég gyenge :(
-ProPilotot imádom.(Ha minden a tervek szerint megy akkor asszonynak kellene Leafet örökölni, nekem meg vmi Tesla, mondjuk egy M3P, szép álom... :D )
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
Ck.
addikt
Kicsit utanaolvastam a sztorinak, állítólag valamit előre akart emelni a hátsó ülésről és nem volt rögzítve az autó, továbbá sebességben is volt, végül pedig addig nyújtozkodott, hogy meglökte a pedált.
Ha minden igaz, az esemény előtt 2 órával vett át az autót.[ Szerkesztve ]
-
titán
Használtam már eNirót (39kWh, ilyen lesz), béreltünk pár napra vétel előtt. Általános tapasztalatok 2019-es 40-es Leafhez képest:
1. Kényelmesebb az ülés.
2. kb egyforma fogyasztás, hatótáv
3. Sokkal rosszabb sávtartó (csalinkázik össze-vissza), de kicsit jobb követő rendszer (nem akar minden nap 5x megölni, mint a Leaf, csak kétszer)
4. Nincs idegesítő gombkáosz, mint a Leafben, logikusabb a gombok elrendezése
5. Normális könyöktámaszok mindenhol, nem úgy a leafben.
6. Levegő a hátsó utasnak.
7. Nincs rendes e-pedál (a menetpedállal nem áll meg, csak lassít), csak ha lefékezel, akkor automatikusan rögzít.
8. Buta, mint a tök, nem jegyzi meg az auto-rögzítőfék bekapcsolt állását
9. Sokkal gyengébb kamerarendszer. A képminőség is borzasztó (a 9 éves Volté is sokkal jobb), és hát csak egyetlen tolatókamera van.
10. Összevissza és hangosan füttyög, zenél mindenért, és nem lehet kikapcsolni.
11. Kicsit nagyobb csomagtér.
12. Síkba dönthető hátsó ülések.
13. Csomó pakolási lehetőség az utastérben.
14. Sokkal stabilabb a futómű.
15. Sokkal jobb a kipörgésgátló. Egész pontosan: itt létezik, nem forog ki a kerék minden pedálérintésre, és nem csak azért, mert gyengébb a motor.
16. Gyengébb menetdinamika (gyengébb motor).evDirect villanyautós töltőhálózat
-
WiZARD
addikt
~50% körül/alatt nagyobb terhelésre (gyorsítás/emelkedő/autópálya) nagyon be tudott esni a műszerfalon kijelzett töltöttség. - videó
Leafspy-ban tisztán látszott hogy 1 cella feszültsége esik be nagyon a többihez képest.Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
WiZARD
addikt
Én se bántam volna új pakkot, de csak cellát cserélnek.
Elég nehézkesen (vagy inkább lassan) ment az egész. Tavaly október körül jeleztem a szervizben, megnézték, visszaadták hogy szólnak ha jóváhagyták a javítást. Aztán nem nagyon szóltak, végül kiderült hogy ők a gyári diagnosztikából nem igazán jó adatot mentettek le és jött Bp-ről vmi mérnök aki majd lement megfelelő adatot, amivel már menni fog a csere. Megint fél napig náluk volt az autó, 1 hét múlva hívtak, hogy akkor mehet a csere.
Akkut csak a budaörsi Gablini-nél javítanak, így odavitték trélerrel (assistance). Ők mondták, hogy csak akkor tudják új cellát megrendelni ha kivették a régit, szóval legalább 9 nap.
Most 16 napnál tartunk, Gablinivel tegnap beszéltem, az alkatrész már megjött, majd csütörtökön nekiállnak beszerelni és péntekre talán kész. Gondolom tréler vissza leghamarabb hétfőn...
Nekik rohadtul ráér.
Csereautó persze nincs. Nem vágyok csereautóra, megoldjuk. De bosszantó, mert amikor vettem az autót akkor voltak szép ígéretek... Na meg akkor talán ők is motiváltabbak lennének, hogy siessenek és a beérkezett alkatrészt ne csak pár nappal később kezdjék el beszerelni.Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
titán
Kecskeméten tudsz tölteni. Van MOL a pályán, ami lehet, hogy nagy kerülő, és van két mobiliti az Auchannál és a Decathlonnál (50-es DC-k), amit pont ott van az 52es bevezetőjén, valószínűleg pont útban. Az aktuális árazás mobilitin sem rossz, én inkább itt töltenék. Ha nyugat felől megyek Kecskemétre, akkor ott szoktam.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
cousin333
addikt
Ahogy nézem, alternatívaként rendelkezésre áll egy Parkl töltő is Hetényegyházán, a J&T benzinkút mellett (lásd Parkl app, vagy Plugshare), két utcányira a vendéglőtől (kb 800 m). Időtartamtól függően van AC és DC ága is, mindez 70 HUF/kWh áron. Ha minden kötél szakad, hazafelé még tölthetsz Kecskeméten
"We spared no expense"
-
cousin333
addikt
Ez mondjuk igaz. De Type 2 van rajta, más kérdés, hogy elég gyors-e. Mondom, attól függ, mennyit maradsz. 4-5 óra alatt azért már megy bele szépen.
ABRP szerint oda-vissza kb 130% akkukapacitásra van szükséged (ha az autópályát használod), szóval minimum 15 kWh-t kell töltened ,attól függően, hogy induláskor mennyi volt benne. Ez AC-n szűk 3 óra (6,6 kW-tal).
[ Szerkesztve ]
"We spared no expense"
-
Füleske
addikt
A 21 - es modellévtől a 64 kWh gold és platinum felszereltséghez járt vonóhorog kábelköteg előkészítés, de ezeknél csak kerékpár szállítót rakhatsz rá, vontatásra nem alkalmas. A frissített Niro - nál ez már a silver felszereltséghez is jár, valamint ez már vontatásra is alkalmas lehet. Fékezetlen 300 kg, fékezett 750 kg.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Fujifilm X
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- ASZTALI GÉP / ALKATRÉSZ beárazás
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- További aktív témák...