-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
dobolan
senior tag
Az ini turkálással is lehet növelni a látótávolságot:
Cell Visibility/Loading Variables
uGridsToLoad=5 - Increasing the uGridsToLoad value (always in odd steps of 5,7,9,11 etc.) will increase the number of grids around the character in which full texture data will be loaded up and visible as he/she wanders around. This clearly improves visual quality - removing blurry distant LOD textures for example when set to 11 or above - however it also noticeably increases loading times and loading pauses, introduces visual anomalies (particularly around water areas) and reduces performance significantly. Interestingly, as uGridsToLoad increases, the system automatically increases the uExterior Cell Buffer value to accommodate the greater cell data. Furthermore, if you use an even value, the engine will automatically raise it to the nearest odd value (e.g. entering 10 means the engine will set it to 11). On balance the default value of 5 is a good compromise between performance and loading pauses.
Én ezzel kísérleteztem régen, de nagyon sokat tötött a játék, igaz akkor még csak 1Gb volt a gépemben. Majd megnézem újra.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Asztalos klub
- Milyen videókártyát?
- Autós topik
- Ukrajnai háború
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Vezetékes FEJhallgatók
- Gaming notebook topik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- További aktív témák...
- Új Hp Pavilion 15-eh Fémházas Szuper Laptop 15,6" -30% AMD Ryzen 7 5700U 8Mag 16/1TB FHD MATT
- ATI RADEON RX 480 -8 gb DDR5 256 bit videokártya
- Geforce GTX 460-1 gb DDR5 256 bit videokártya
- Geforce G 210 -1 gb videokártya
- Díszdobozos Lenovo Yoga Slim 7i Pro "Kis Gamer" Ultrabook 14" -40% i5-11300H 16/512 QHD+ 2,8K OLED