Új hozzászólás Aktív témák

  • spammer

    veterán

    Rendeltem valamit eBay-en, azonnal fizettem, aztán 5 nap után (ebből 2 hétvége, de a szombat munkanapjuk, szóval igazából 1 hétvégi nap), ráírtam az eladóra, hogy kb. mikor küldi, mert a shippingnél az van, hogy fizetéstől számított 2 napon belül feladja.

    Erre azt írja, hogy sajnálja, de valószínűleg elveszett a postán vagy az úton. Írtam neki, hogy eBay-en "Not yet shipped"-et ír és TN sincs, azaz én úgy látom, hogy még fel sem adta. Erre azt írja, hogy refundolni szeretnének és reméli, hogy utána pozitív feedbacket tudok adni.

    A refund nyilván alap, ha el sem küldte, arra miért adnék pozitívat? :F Én a semlegesre (neutral) gondoltam.

    Direkt rákérdeztem, hogy akkor ezek szerint feladta, csak eBay-en nem jelölte még annak? Erre a részére nem válaszolt, csak annyit, hogy sajnálja és szeretnének refundolni, ha az nekem jó. :U

    98927 értékelés 98.8% positive feedback, még csak nem is valami újonc.

    [ Szerkesztve ]

    „A feketébe öltözött ember a sivatagon át menekült, a harcos pedig követte."

Új hozzászólás Aktív témák