Új hozzászólás Aktív témák

  • zolnagy

    őstag

    Vásároltam egy fényképezőt Franciaországból az ebayen. "Mint az új, alig használt"-ként lett hirdetve. Külsőre valóban hibátlan, de pl. nem küldte vele a hozzá való lencsevédőt. Ez a kisebbik baj. A fókuszt nehezen találja, a folyamatos fókuszmód nem is működik, zajos az LCD, EVF és darabos videokat csinál. Ez egy Fuji X30 csúcskompakt, nem kéne ilyennek lenni.
    Na szóval kezdeményeztem a returnt, de nem az összefoglalóban szereplő módon, mert ott a lenyíló menüben nekem nem volt "return item", hanem volt egy nagy kék gomb. Itt kiválasztottam az okát (nem felelt meg a leírásnak), leírtam az ügyet az eladónak, videokat szúrtam be a hibákról.
    Ezután az eladóval leveleztünk. A lényeg, hogy nem akarja visszavenni a terméket, mert nála még jó volt, az olyan mint az új nem azt jelenti, hogy most vette ki a dobozból (lencsevédő hiány) stb. És ő nem ajánlott visszavételi lehetőséget.
    Mit tudok csinálni?
    Amikor elindítottam ezt, írta az ebay, hogy 18.-ig van esélyünk megegyezni, ha nem vezet erdményre utána ők is tudnak segíteni. Akkor ezek szerint meg kell várnom ezt a dátumot?

Új hozzászólás Aktív témák