Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz cidalain #69501 üzenetére

    Megmagyarázom.
    Nem kell feltétlen visszaküldeni, ezt most így oldották meg, mert minőségi kifogás intézése még a fogyasztó védelmi szabályozás szerint is visszaküldéssel oldható meg általában.
    Ehhez lett igazítva ez a menü szöveg is, a Return request.
    A megnevezés természetesen ez nem azt jelenti, hogy mindenképp vissza kell küldened, az eladó döntési joga, hogy igényli-e vagy más milyen módon rendezi a problémát.
    Egyszerűsítve van az eljárás, de a te kérésed (Request) megoldása nem csak a funkció, menüpont nevével egyezően történhet. Ez a lényeg. Szerintem nincs ezzel probléma.
    Ha nem tudod rendezni az eladóval, akkor lesz belőle case egyébként, addig csak a kérésed megoldása történik az eBay bevonása nélkül.

    Amit kifizettél azt kapod vissza refund esetén, ha teljes költség visszatérítés van.
    Ha kevesebb összegben egyeztél meg az eladóval, akkor az részleges visszatérítés lesz, partial refund.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák