-
GAMEPOD.hu
Köszöntünk az EA SPORTS™ WRC Topikban!
Új hozzászólás Aktív témák
-
fatal`
titán
Nem rommá törik olyankor, hanem "unrecoverable". Ha lecsúszol a hegyoldalon, akkor nem lehet folytatni, szerintem ez nem baj.
Más: Kipróbáltam a VR-t (Air Link), szerintem betahoz képest jó lett, persze lehet rajta még csiszolgatni, de nagyjából olyan a 4090-nel, mint, amire számítottam, egy-két dolgot kellett lehúzni, illetve Quality DLSS-t bekapcsolva hagytam a jobb élsimítás miatt. Mondjuk jó lenne ha egyből VR-ban indulna és nem kéne a menüben nyomogatni.
Mivel baromi rég játszottam ezért egyelőőre nem indultam el a Monte szakaszokon, de holnap (vagyis most már ma) meglesz.
[ Szerkesztve ]
-
GalaHU
őstag
Azért azt is felírhatnák a hibalistára, hogy az egérkezelés maradjon meg VR-ban, mert ott nem látod a kurzort. Sokan használunk hanyategeret a cockpithez rögzítve így HMD-vel a fejen is könnyen lehet állítgatni a dolgokat. Érdekes, mert ha “kilesel” a szemcsi alól (ugye ez a Meta3-nál nem kunszt) akkor a moncsin látszik…
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
fatal`
titán
Faszán közbejött valami, úgyhogy csak most tudtam lenyomni az első szervizig. Lassú vagyok és több hiba is volt, de legalább nem törtem rommá a kocsit Még egyszer se mentem Monten végig egy szakaszt sem, úgyhogy a pálya is totál ismeretlen.
Így este kicsit kevés volt az FPS, úgyhogy még pár dolgot lehúztaam ultraról highra, így most teljesen jó lett. Viszont VR-ban, ahol tükröződik a jég az aszfalton (rövid, pár méteres szakaszok) néha warping van, remélem ezt majd javítják.
-
Találtgyerek
Topikgazda
Este néha még nekem is volt egy kis esés a fix 141 fps-ről.
A végén sokat fog hozni, ha vigyázol az autóra.
Tegnap este én is megcsináltam az utolsó szervizig.
Semmi hiba nem volt az utolsó 5 szakaszban még kis koccanás sem. A turbó még is úgy fütyült az utolsó 3-4 szakaszon, mint régen a Fiat Bravo 1.9 TD-men és menni se akart már nagyon. Nem értem mitől ment tönkre. Előtte szervizben még sárga se volt.06-3o/9759I39
-
fatal`
titán
válasz Találtgyerek #1906 üzenetére
Itt is csak szerencsém volt, mindkét szakaszon volt egy lefulladásom némi tolatással (ez mondjuk tök jó, hogy megcsinálták, DR2-ben ha jól emlékszem nem lehetett lefulladni a szekis kocsikkal, itt meg tud stall lenni), a második szakaszon meg összeszedtem egy büntit is, szerencsém volt, hogy nem tört össze, mert a cél előtt a hosszú egyenes végén leestem, azt hittem terminal damage lesz, de visszarakott az útra és nem lett komolyabb sérülés mert viszonylag lassan mentem már.
Remélem sikerül majd megóvni az autót. De nem vagyok meglepődve, hogy lassú vagyok, az aszfalt amúgy sem az erősségem (bár ilyen kevés játék mellett valószínűleg már a gravel se ).
[ Szerkesztve ]
-
jlaci74
tag
Tegnap ismét előjött a "kidobós" probléma.
Club versenyen, gyorsasági alatt kilép a játékból,
kormányon teker 2-3-t, fokozatkijelző beragad az adott fokozatban...
Újraindítom a játékot, majd az adott versenyt és a következő szakasz rajtjában vagyok, ( engedi folytatni a bajnokság versenyét, persze összetettben hátrasorol a kidobott gyors miatt mint állat ... ) elindulok a kitekert kerékállással és megyek a domboldalra padlógázzal ...Az eset érdekessége, hogy az összes ilyen kidobálós eset ugyanannak a rendezőnek a versenyein fordult elő!
Ez létezhet, esetleg ő csesz el valamit?
( személyeskedés nélkül kérdezem )
Vagy csak rémeket látok és véletlen egybeesés? -
Gomez86
őstag
válasz jlaci74 #1908 üzenetére
Tegnap engem is kidobott ugyan így csak most nem klubbversenyen, hanem moments-ből.
Már visszavettem minden tuningot a VGA-ról, és ezalkalommal az event viewer is üres.
Kormány kitekerve balra. Mondjuk én újra szoktam indítani a bázist biztos ami biztos, így nekem visszalépve nincs gondom.
De azért jó idegesítő ez..."A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan
-
jlaci74
tag
válasz Találtgyerek #1910 üzenetére
Nem, az ERC és PH is rendben lefutott.
Másik verseny volt de nem látom hirtelen ... -
Találtgyerek
Topikgazda
-
jlaci74
tag
válasz Találtgyerek #1912 üzenetére
Hajrá! Örülök, hogy jössz ! Ja, nem ...
Nem volt gond... , kb. 2-3 tolatás + 1 tető ... -
jlaci74
tag
válasz Találtgyerek #1914 üzenetére
Hasonló jelenségekkel mint amit én is írtam?
Téged is utolért? -
petikeh
tag
Annyit írtatok erről a PH klubos Montéról, hogy tegnap én is nekiálltam. Az első két gyors (a Turiniig tartó részt sem fel, sem le nem szeretem) olyan lett amilyen, utána meg próbáltam élvezni a dolgot már világosban. Eddig magamhoz képest egészen jó, bár az tuti, hogy egy ventillátor nem ártana, mert azért izzadós a dolog és nagyon koncentrálós.
A Puma is egészen jól működik, bár ahogy én váltogatok le fel, annak egyedül a váltógyártók örülnek, de még nem kezdett el prüszkölni. Várom már a hosszabb szervízt, de eddig az egyik legjobb versenyem ez, pedig mostanában nem volt sok időm játszani. Szerintem szerdán folytatom.
EA Sports WRC - Basturapete - pete_thereal #47
-
Találtgyerek
Topikgazda
válasz Találtgyerek #1914 üzenetére
Nincs semmi jelenség azon kívül, hogy bezárja a játékot és kidob asztalra. Megpróbáltam a régi Skodával, mert abból van a legkevesebb a mezőnyben a VW után. Azzal egyszer sem csinálta. Maradok szerintem a régi Skodánál. Abból is csak 2 ment.
06-3o/9759I39
-
petikeh
tag
válasz Találtgyerek #1918 üzenetére
A PS gamer tag az pete_thereal, a racenetes pedig Basturapete. Fogalmam nincs, hogy mikor melyiket írja ki... A PS sajnos nem engedte a Basturapete-t, azért kellett ez a hülyeség.
EA Sports WRC - Basturapete - pete_thereal #47
-
Találtgyerek
Topikgazda
válasz petikeh #1919 üzenetére
Basturapete szerepel a listában.
Tegnap este én is befejeztem a versenyt. Az utolsó 4 szakaszon nagy hiba nem volt. Egy hajtűben csúsztam kicsit le az aszfaltról egy rontott féktáv miatt. Beletolattam egy bokorba szép óvatosan. 3-4 mp. alatt ki is kapartam onnan. A teljes verseny alatt egy nagyobb hiba volt, amikor a sziklafalat végighúztam az autó oldalával és defektet kaptam. Ezen kívül jó verseny volt szerintem. Nem tapostam ki a lelkét, de igyekeztem gyorsan menni az első két szakasz kivételével. Ott túl óvatosan kezdtem be.
Sok sikert mindenkinek a befejezéshez!06-3o/9759I39
-
fatal`
titán
Tegnap rohadt fáradt voltam folytatni, remélem ma sikerül.
-
petikeh
tag
Amúgy bírom amikor 1-1 gyorson kb. egy féktávnyi különbség van az időkben. Persze ettől függetlenül Gomez összességében gyorsabb, de jó néha közel menni a “menőkhöz”.
EA Sports WRC - Basturapete - pete_thereal #47
-
Találtgyerek
Topikgazda
válasz petikeh #1922 üzenetére
Az analízist nézted? Végig ilyen közel mentetek egymáshoz vagy valahol te voltál gyorsabb, valahol meg Gomez?
A verseny vége fele sokaknak volt gondja az autóval. Nem nagy probléma, ha kicsit lassabban mész. Csak az autót ne törd rommá, hogy a végén is használható legyen.06-3o/9759I39
-
Gomez86
őstag
válasz petikeh #1922 üzenetére
Soha nem hívatak még menőnek ebben! Feldobtad a napomat <3
És igen, fogadd meg Találtgyerek tanácsát! Ha csak azt eléred hogy a féked nem robban szét + terminal dmg a váltóból akkor garantáltan előttem fogsz végezni!
Meg a másik tánácsát is: nézd az analízist! Én pl abból látom/láttam hogy a száraz aszfaltos visszafordítókban sokkal lassabb vagyok nála (is).
"A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan
-
petikeh
tag
válasz Gomez86 #1924 üzenetére
Engedelmeddel csináltam az analízisből egy kis videót, ezen látszik azért, hogy összességében szépen építetted az előnyt, a végén volt egy hibád és ott jöttem vissza. Az egyenesekben tűnsz sokkal gyorsabbnak, de ez az én balfaszságom, meg félelmem, hogy ne dobjam el…
Mindenesetre érdekes kis meccs ez eddig.
[link] -> analízis.EA Sports WRC - Basturapete - pete_thereal #47
-
Gomez86
őstag
válasz petikeh #1925 üzenetére
Nem önreklám meg semmi, de pont ezt a pályát meg tudod nézni itt:
[link]Nem balfaszság, mert pont ez az óvatosság ami megakadályozza hogy ez a kicsúszás megtörténjen veled is, szóval pontosan azt csinálod amit kell, óvatosan mész.
#1926 Találtgyerek: Nem kézivel, vagyis simán. Ennek az az oka hogy azt még nem érzem jól. Nagyon keveset megyek aszfalton és amikor ott próbálok kézizni sokszor azt érzem hogy túlságosan lelassulok és a kanyar előtti lendületből nem viszek át eleget.
"A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan
-
Ratrak
csendes tag
Nah, nekem is meghoztátok a kedvem, kb. a 10. stage-nél járok (Biga néven) a tojáshéjon korcsolyázós endurance rallyban ( ), éééérdekes, de alapvetően csípem.... Mivel sokat írtatok arról, hogy mennyire büntet a játék, igyekszem nagyon óvatos lenni, de van, hogy így is gyökkettővel nekicsúszok valaminek az autó oldalával, és úgy sérül tőle a minden is, mintha kötelező lenne... Timetrialon nem éreztem ennyire HC-nak a damage modelt, bár ez alapvetően tetszik, mert jellemzően óvatosan szoktam menni amúgy is, itt meg különösen nagy hangsúlyt kap ez a dolog, ami nem feltétlenül baj. Csak néha nem értem, hogy miért az sérül a kocsin, ami.
Amúgy érdekes ez a jeges megoldás itt a téli montén, ahol jég van, ott mindenhol ugyanúgy csúszik (rohadtul), a DR 2 ebből a szempontból mérföldekkel jobb volt szerintem. De a jeges szakaszok legalább megoldják azt a problémát, hogy nem komálom a WRC autókat, főleg aszfalton, mert túl gyorsak nekem, iszonyú kicsi margin for erroral - hát, a jégen ezek sem gyorsak
Aztán a jön a száraz, és úgy felgyorsulnak az események, hogy csak kapkodom a fejem, és csak reménykedem, hogy nem akadok fenn valamin ötszázzal...
Amúgy van olyan rész, ahol nincs jég, tehát érdemes lehet nem téligumival menni?
Totál nem ismerem ezeket a pályákat, de láttam, hogy van benn két szett nem téli gumi is - lehet érdemes azokat is használni, vagy igazából felejtős? (tudom, az igazán vagány gyerekek slickkel mennek Svédországban is, a fékeket pedig kikötik, hogy ne kopjanak, de na )if you think you can - you can. If you think you can't - you're right!
-
fatal`
titán
ahol jég van, ott mindenhol ugyanúgy csúszik (rohadtul), a DR 2 ebből a szempontból mérföldekkel jobb volt szerintem.
Ahol jég volt, ott is csúszott. Csak voltak patchy szakaszok, ahogy itt is vannak. Az aszfalt fizika meg köröket ver a DR2-re.Mindenhol téli gumival érdemes menni.
-
biker
nagyúr
-
Ratrak
csendes tag
na, az utsó pihinél járok, kemény ez a cucc... van az a szakasz, amikor jó hosszú egyenes után beközli, hogy slight left..........................vár fél órát............................narrows three , na, a nénikéd, ott volt, hogy felszállási engedély nélkül repültem ki a francba - mázlim volt, hogy nem tört a kocsi, hanem 30s büntivel visszateleportált a pályára, amúgy ott kb meghaltam a valóságban
De így is balra húzó kormánnyal, pirosan világító engine és hűtő-jelzővel vergődtem be a szervízbe, adta a feeling nagyonA DR2-ben valahogy sokkal... természetesebb volt a Monte, ezt értem az alatt, hogy jobb volt. A totáljégen is voltak havasabb részek, ahol jobban tapadt a kerék, és grafikailag agyonverte ezt a megvalósítást, legalábbis az én gépemen. Itt ahogy látom, három féle dolog van: teljesen tiszta rész - mindenhol 100% tapadással, "patchy", kb. 95% tapadással (ha jó helyen mész, végig szép "nyomvonal" mutatja, hogy hol kell - a DR2-ben ez sokkal kevésbé volt "szájbarágós" úgymond), és "ice", kb. 5% tapadással mindenhol. Ott az egész sokkal természetesebbnek tűnt nekem, és szebb is volt. Persze, lehet, hogy ultrán más lenne a kép, szóval ha ultrán minden fain, akkor sorry, a fagyogatásoknál direkt lejjebb vettem a grafikát, majd ha kész vagyok ezzel a cuccal visszarakom és megnézem. De valahogy kétlem, hogy ezen múlna a dolog, ha mégis, akkor megkövetem magam.
Amúgy azzal egyetértek, hogy az aszfalt fizika itt jobb, amúgy talán a murva is, ha picit talán könnyebbnek is hat, bár sosem vezettem még hasonló jellegű autót sem gyorsan, szóval tudja a fene, de jobbnak tűnik, ez igaz. A jeget magát ott is, itt is imádtam amúgy, ha nem is vagyok gyors rajta, nem baj, de nagyon poén csúszkálni össze-vissza... Szóval amúgy a DR2 is, meg ez is nagyon élvezetes, és számomra legalábbis az a lényeg/legfontosabb. És igen, mindent egybevéve nekem speciel a gravel szakaszok jobban tetszenek mint az aszfaltosak (ott is, meg itt is), Chilével az élen, az valamiért nagyon bekarmolt. De szuperek a jó hosszú pályák, és az autó fokozatos lerongyolódása is hatalmas, tényleg lehet érezni, ahogy szépen kopik a fék, ha törsz valamit, akkor esnek ki a dolgok, adja fel a turbó, előbb nagy sebességnél bizonytalan lesz, majd elhúz a kormány, stb., ezt (is) nagyon klasszul megcsinálták szerintem.
if you think you can - you can. If you think you can't - you're right!
-
fatal`
titán
Nekem Monte kb. hasonlónak tűnik (mármint a tapadás meg a patchy részek, bár tény, hogy a DR2-ben hosszabb patchy szakaszok voltak).
A szakaszok itt szerintem ezerszer jobbak, jó szűkek, ahogy lennie kell Én is gravel párti vagyok DR2-ben teljesen kerültem az aszfaltot, a fizika, az FFB és a szakaszok is unalmasak voltak szerintem.
-
válasz RobbyJr #1148 üzenetére
megerositem, harom monitoron belso nezetbol a FoV a kozepso monitoron oke, de a tobbin nem, legalabbis az en ulespoziciombol nem.
a bonnet nezet kb oke es hasznalhato.
viszont 48:9en 7680x1440pben kb 60as atlag FPSem van (default beallitasok) a 7900XTvel, szoval jol nez ki es jol is fut.
Ratrak: ultra elorelepes Dirt1-2hoz kepest grafikara. viszont fizikara Dirt1 szerintem konzekvensebb volt, ahogy lent kb GT3 szintu tapadas, feluton felfele elkezd egyre jobban csuszni, aztan a vegen jegpalya. itt a kozepso reszen altalaban meg tapad, viszont a felso resz meg semennyire.
viszont udvozlom, hogy hosszabb a palya, a vegen a "gyorsasagi" szakasz a hegyteton kb eletveszelyes a jegen.
Találtgyerek: beszalltam en is. automata valtoval, ahogy neztem DR2vel ellentetben azt mar nem forceolja a jatek eventeknel. elotte meg grafikat + controllereket teszteltem (eloszor inditottam a jatekot) es ugy maradt az auto beallitas.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Nincs rendes triple screen support,
Pedig kifejezetten jol mukodik Eyefinity beallitassal, csak driverbol ra kell segiteni.AMD Eyefinityvel inditva 7680x1440pt felismeri, informacio es hud a kozepso monitoron van (Dirt1nel ez nem mukodott), egyedul a FoV allito csuszka kene belso nezetben: A kozepso monitor oke, de a tobbi nem.
Bonet es "elso lokharito" nezet oke
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
válasz Találtgyerek #1941 üzenetére
koszi
valtozo, van ahol egesz jo az automata (pl pikesen), van, ahol nagyon rossz (volt egy hetsebessegges valtos auto aminel folyamatosan kivul volt az optimalison), modern eraban ahol ertelmes a nyomatekgorbe ez altalaban kevesbe problema. plusz nem lehet motorfekezni extran, illetve nem lehet kvazi speedlimiterkent/nyomateklimiterkent hasznalni a valtot, ami par specialis szakaszon erdekes.
ezzel az uj hibrid osztallyal szerintem meg nem mentem (sokat), WRC is uj, szoval igazabol nem (csak) ezert leszek lassu
masik oldalrol viszont a Dirt1-2 reszet Monte Carlonak telen egesz jol ismerem.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
ProdiG
tag
Sziasztok! A 10 órás trial után úgy döntöttem, hogy megveszem a játékot, becsatlakoztam a PH Vb-re diverzione néven, úgy látom egyedüli playstationösként. Remélem lesz időm végigmenni.
Van esetleg aki kontrollerel megy? -
Találtgyerek
Topikgazda
-
Gomez86
őstag
válasz Találtgyerek #1945 üzenetére
Na az szerintem egy nagyon nagy "nehezítés".
Én folyton nézem és úgy próbálok fékezni hogy feltöltse, aztán nem full gázt nyomni amikor nem érdemes ellőni (mert kanyar jön). Szerintem többet ártok vele magamnak mint amit kapok a hibrid rendszertől. Amikor meg nem figyelek rá, akkor néha megijedek hogy miért megy ez így mint az állat
Úgy érzem kicsit mint Ratrak : túl gyorsak nekem ezek a WRC autók (amikor tol még a hibrid is)ProdiG :
Légy üdvözölve, és sok szerencsét! A nálam okosabbak javaslatát adom tovább: Vigyázz az autóra"A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan
-
fatal`
titán
válasz Találtgyerek #1942 üzenetére
Az az 1 hét, az TALÁN a holnap este még a hétvége. De meglátjuk Sok vizet nem zavarok, hátul fogok kullogni
-
Ratrak
csendes tag
válasz proci985 #1938 üzenetére
automatával mész? Én is azzal mentem sokáig, pont nemsokkal feljebb értekeztem róla, hogy hatalmas meglepetésemre gyorsabb lettem manuállal, még H váltóval is, mint amit az automatával sikerült összehozni. Szóval hacsak nem nagyon muszáj, én nem javaslom (másképp fogalmazva: javaslom, hogy próbáld ki nem-automatával is), mert valamiért ebben a játékban lassabb vele az ember. (Vagy csak én )
if you think you can - you can. If you think you can't - you're right!
Új hozzászólás Aktív témák
- Fotók, videók mobillal
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Elektromos autók - motorok
- Politika
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Apple notebookok
- Koreai autók topic (Kia, Hyundai, stb.)
- Realme GT 5G - versenyképes
- Toyota topik
- További aktív témák...
- ASUS RX 6700 XT 12GB GDDR6 DUAL OC Edition Eladó! 97.000.-
- ASUS ROG STRIX Z790-H GAMING WIFI - Új, Gari 2026.06.09. -ig - Eladó! 105.000.-
- Új Bontatlan iPhone 15 128GB Kék Független/1 Év Apple Gar./p3450/
- XFX Radeon Speedster SWFT 210 RX 6600 XT 8GB GDDR6 128bit (RX-66XT8DFDQ) Új ventillátorokkal
- ÚJ ASUS ROG Ally (AMD Z1 !!Extreme!!) + 3 hó XBOX pass + 19k Ft értékű Dokkoló