Új hozzászólás Aktív témák
-
Teasüti
nagyúr
válasz JamesHolden #1700 üzenetére
Mavic 2, Pro, Air ebben a sorrendben.
Mavic 2 100 Mbps és HEVC kodek. A többi csak H264-be tud venni és a Pro csak 60 Mbps-re képes: ez egy gyorsabb panning-nél kevés lehet és széteshet a textúra. De cinematikus felvételeknél elvileg ilyen probléma nincsen.Ha csak a minőség számít, akkor érdekes lehet, hogy a Mavic 2 Pro már 10 biten rögzít és log formátumban.
A Zoom viszont alaposan le van butítva kamera terén a Pro-hoz képest ahogy nézem...[ Szerkesztve ]
-
Geller72
veterán
válasz JamesHolden #1700 üzenetére
És akarsz 4k-ban magas fps-el utazásról filmeket? Vagy elég az alacsonyabb felbontás is esetleg. (Pl. 1080p/60fps?) Mert azért a M2P és a M2Z közt árban nem kjis difi van és lehet, hogy neked a zoom is elég, de rep tulajdonságokban meg azt tudja mint a M2P, csak sokkal olcsóbban. Nem ritkán Air árban... és azért az Occusync az nem Wifi.. A video jel késleltetése a Mavicnak (M1) max 110ms volt, kettőt nem néztem, de biztos nem több, sőt..az Airnek 170-240ms, ami azért annyira nem kevés. (0.24sec) Ha ez alapján irányítod, nagyobb sebességnél már lehet meglepi. Mindegyik Mavic (az 1 is) stabilabb jelkezelést ad, mint az Air vagy a Spark.
Az Airnál is a 4k az 30 fps. Ha választanom kellene, és inkább 2.7k/60Fps-t választok, mint 4k/30-at.
Szerintem. -
csobi1
tag
Euronics-ban 149999 Ft a Spark Fly more combo.
-
loveiandras
csendes tag
Sziasztok! Ha valakit érdekel esetleg van egy eladó!!!Dji goggles szemüvegem.a fehér 1 éves.
-
Geller72
veterán
válasz loveiandras #1706 üzenetére
És mennyit kérnél érte? (Ha ~100 az új).
-
loveiandras
csendes tag
Tévedtem már látok 113 ezer körül is újat.
-
Geller72
veterán
válasz loveiandras #1709 üzenetére
..van az lejjebb is.. . 109-ért is, 103-ért is láttam minap vhol..
[ Szerkesztve ]
-
csobi1
tag
Sziasztok! Van itt olyan,aki már igénybevette a megvásárolható törés garanciát? Mit lehet erről tudni? Mi a személyes tapasztalat?
-
veterán
válasz MPowerPH #1712 üzenetére
Mintha valahol azt írták volna, hogy a Care-ben nem biztos,hogy új drónt kapsz, lehet refurbished is. Én például alig repülök, így nem vettem meg a Spark FMC mellé, ahogyan a telefonjaimra sem veszek biztosítást sohasem. Ha egy 10-es lett volna, akkor talán, de 20+ ezret nekem nem ért meg.
Viszont, a propellervédőt mindenkinek erősen ajánlom, aki kezdő drónos, mert nekem 3 hét alatt kétszer mentette meg a gépet, mindössze 4 repülésből (igaz, ebből egyszer beltéren).
Hiába figyelmes az ember, a környezet változása bármikor megtréfálja még a drónt is, nemhogy a gazdáját.
[ Szerkesztve ]
-
csobi1
tag
Ha lesz Spark,tutira felteszem az első néhány röptetésnél a propeller védőket. Jobb az óvatosság. Nem tudom mennyire nehéz vele manőverezni. Neked , hogy ment? Kis rc helikopterem volt, azt nem egyszerű irányítani. Mondjuk ezek a dronok szerintem nyugisabbak. Na persze nem a sport módra gondoltam.
-
veterán
Nincs viszonyítási alapom, így nehéz mit mondani, de az RC szerintem nehezebb, ez nagyon kezes és stabil jószág, inkább abból lehet baj, hogy az ember elméri a távot. Ha fix kamerával repülsz, a, telefont nézed, oda a térérzet. Ha a gépet nézed, és fordulsz vele, könnyen úgy jársz, mint én, hogy a gép orra lesz feléd, és fordulnak az irányok. Ez ésszel kezelhető, de ha "helyzet" van, úgyis reflexből húzod / nyomod, na így csaptam majdnem egy susnyásba.
A másik, hogy a négy rotor miatt egyik szobából a másikba repülve olyan légáramlat keletkezett az ajtónál, hogy váratlanul balra ment a gép, és majdnem felakadt az ajtófélfában.
Gyakorlott drón pilóta persze ezeket már nem követi el, gondolom.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
Persze, ez fugg tan attol, milyen a szervizes. De ez maga uj volt, foliazva, es feltuntetve a doksin. Ha sokat repulsz, akkor megeri.
csobi1: Nem tudom, hogy mi a menete. Vallalkozonal esett a vizbe, en meg tole vettem meg, miutan megjott az uj a DJI -tol. Reszleteket nem kerdeztem.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
válasz MPowerPH #1712 üzenetére
Szerintem meg marhadrága, pláne az önrésszel együtt. Ha van lehetőséged bármilyen egyéb biztosítással jobban jársz. Én valami 150EUR-t fizettem az 1200ért vett p4p-re, kb uennyi önrésszel - ez ugye 300eur+posta. Ráadásul ott a követelmény, hogy halászd ki a tengerből, szedd le a mammutfenyőről stb az összes darabját. Mindez egy évre, azaz idén újíthatnám meg, de nem fogom, az tuti.
[ Szerkesztve ]
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
-
forceberg
veterán
válasz t72killer #1718 üzenetére
Én megcsináltam a videót, aztán nem kötöttem meg az Air-re.
100€, aztán ha elveszik, vagy vízbe esik, nem is ér semmit.II. Exclusions
This plan does not cover:
1) Lost or partially lost aircraft and accessories.
2) Stolen or abandoned aircraft and accessories.
3) Damage caused by flight under unsuitable flight conditions.
4) Any repair fees resulting from or following water damage.
5) Repair fees for battery, propellers, remote controller or other accessories.
6) Deliberate losses.
7) Abrasions and shell damage that do not affect the performance of the aircraft.
8) Direct or indirect losses caused by force majeure.
9) Repair requests for damage incurred outside the period of validity.
10) Indirect loss and/or anticipated profit in any form.
11) Extra fees resulting from technical enhancements or performance improvements.
12) Personal injury and/or property loss to the customer or any other people caused by the aircraft.
13) Any legal fees related to DJI Care’s warranty coverage.[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
-
Geller72
veterán
Ha heliztél előtte, akkor ez ahhoz egy vicc. Ez olyan, mint egy jól nevelt kutya. Ha ott hagyod, ott marad. Eléggé hülye biztos. Mint általában a legtöbb Dji gép. Lévén, ezt nagyrészt kezdők használják és pont ezért használják ők, mert nem igényel szinte semmi előképzettséget. Ha ezzel kezdesz is, akkor sem nyúlhatnál mellé. Ennél ha a sport módot megszorzod öttel, akkor sem lesz fele annyira agilis, vagy kiszámíthatatlan, mint egy heli. Itt gyakorlatilag nem is létezik totál manuál mód.
-
loveiandras
csendes tag
Ez igy van👍régebben jó pár éve én is végig mentem a helizés ranglistáján de itt csak ha becsukod a szemed tehetsz kritikus hibákat vagy renszer vagy műszaki hibákból adódóan lehet lezúzni ezeket a gépeket.
-
-
S.J.
tag
frissitettem a firmware t, ujrakalibraltam, de szital meg mindig a levegoben. levideoztam mennyire szital, ez nem normalis ugye?
egyebkent a hasznalatban nem nagyon van jelentosege egyelore.. szuk helyeken nem tudom hasznalni
-
Geller72
veterán
Ez alap. . Mondhatnám, hogy lófax. Itt egy másik vidi. Ennél kevesebbet én még nem láttam. Ráadásul zárt térben csak vizuális érzékelés van többnyire, az meg ha túl homogén a felület, sokkal nagyobb cumi is lehet. A user manuálban le is írják, hogy ha túl egyszínű, túl homogén egy felület, az megzavarhatja a gép szenzorait.
-
Geller72
veterán
válasz MPowerPH #1727 üzenetére
Papíron pont nem. Csak vizuálisan pontosabb. Éppen ezért is írtam, hogy ez szerintem bőven gyári értékeken belül van. Mert azok ezek:
M2Pro:
Hovering Accuracy Range
Vertical:
± 0.1 m (when vision positioning is active)
± 0.5 m (with GPS positioning)Horizontal:
± 0.3 m (when vision positioning is active)
± 1.5 m (with GPS positioning) -
S.J.
tag
jah rendben, akkor ez normális, megnyugodtam hogy nincsen baja, mert párszor nekicsaptam a falnak..
az pedig hogy egyszer csak elindul egyik irányba, az attol lehet hogy egy fém tárgy bezavarta az iránytut.
ujabb kérdés: a távirányítón ezt a vegtelenul idegesito hangot ki lehet kapcsolni? ha nem akkor szétkapom, és kivágom a hangszorojat.. rendben hogy figyelmeztet ha merül az akku, de elég lenne 1 sip, vagy percenként 1 sip, nem olyan hang mint egy atomriadonal
[ Szerkesztve ]
-
Geller72
veterán
Az egy batár aksi, ami a távban benne van. Minden repülésnél ránézek, hogy mennyi pöttyöm van. Egy zöld pöttyel már nem indulok el sehova.. De ha messzebb viszem a cuccot, egy pöttynél már inkább előtte feltöltöm. Úgy gondolom, hogy azért ez nem lehet probléma. Nekem még soha nem vinnyogott a táv. Nem beszélve arról, hogy ugye egyszerre tudom tölteni a távot a drón akkuival. Tehát simán felrakhatom tölteni, míg az akkukat is töltöm. Mielőtt elindulok repülni. A lustaságra nincsenek részmegoldások sem. .
-
forceberg
veterán
válasz Geller72 #1734 üzenetére
Droidnál egy baj van, hogy sok telefont elkezd tölteni a távir.. Én nem találtam opciót a töltés kikapcsolására, ezért én ezt egy béjről rendelt USB kábel átalakításával megszüntettem magamnak.
[link]
Így a távir alig merül. Másfél pöttyről szoktam tölteni, de nem hagyom teljesen feltölteni, ha töltéskor már 4 pöttyig fut fel, akkor leveszem. Ha már a gép aksijait is lemeríti állásban, a távir se legyen fullra töltve.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
S.J.
tag
válasz forceberg #1735 üzenetére
pontosan, hol rendelted ezt a kábelt ami nem tölt?
magyarul nem lehet kikapcsolni..köszönöm a "jó" tanácsokat pl. hogy töltsem fel rendesen..
még ami felmerült, tudja valaki hogy csak magyarországon van az a gyökér szabály hogy repülőre nem lehet felvinni a dront, csak poggyászként? vagy más nemzetközi repülőtereken is van ilyen.. mire gondoltak, valami a fedélzeten előveszi, és elkezd dronozni?!
-
forceberg
veterán
A kábel sima USB, én magamnak alakítottam át, hogy ne tudja szívni a távirt a telefon.
A gyári kábelt nem akartam szétvágni, azért rendeltem egy másikat.
A telefonod menüjében nincs esetleg olyan, hogy le lehetne kapcsolni az USB eszközként való töltését?Csak Bp., állítólag Debrecenben is fel lehet vinni.
Idegesítő, mert a feladottba kell tenni, amit én emiatt fóliázok.
Csak a csupasz drón aksi nélkül megy a gép hasába, aksik és távir meg a fedélzetre.
Emiatt egy kemény kis dobozba rakom, ami, ha ráállok sem törik össze.
Hazaúton meg a madár is a kéziben.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
S.J.
tag
válasz forceberg #1737 üzenetére
nem normális Ferihegy
Tea: Ferihegyi szabályzat, de nem értem hogy találták ezt ki.. oké hogy nem lehet repülőterek közelében drónozni, világos, de fedélzeten nem lehet szállítani annak milyen gyakorlati célja van? Tömegesen videózták a stewardessek mellét a kis dronokkal?
[ Szerkesztve ]
-
S.J.
tag
mozgasban levo hajorol el lehet inditani biztonsagban a mavic et? erkezes az persze talajra lenne..
-
Elég gyakorlattal igen, rengeteg hajózós drónvidi kering a neten. A home point-tal kell ügyeskedni (ha lehet, legyen pl a parton).
Indítani meg kézből érdemes - egyébként mióta egyszer fűnyíróztattam a gépet, azóta sima nem-járműről indulós túrákhoz is kézből indítom és kézbe száll le a p4p.
#1739: besegítenek a reptéri szarkáknak, elég egyértelmű.
[ Szerkesztve ]
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
-
VANESSZA1
őstag
Ausztriában mik a jelenlegi drón reptetési szabályok? Kell valahonnan engedélyt kérni?
Precision M7710_&_Precision M7740- CPU: 9980HK, RAM: 32GB/3200MHz, GPU: RTX5000, IGZO 4K-UHD, SSD: 2TB Force MP510, 2TB ADATA XPG SX8200 PRO, 1TB SK HYNIX Class 50 SSD
-
forceberg
veterán
válasz t72killer #1559 üzenetére
Ma szeles hideg időben lőttem fel a gépet. Az időkép kamerája szerint -3,7 volt a helyszínen, a hegytetőn 2m magasan. A gép felette repkedett, úgy olyan -4-5 biztos volt. A szél volt gázos, volt, hogy megbillent egy pöfftől, meg ki is írta, hogy szálljak le ASAP
Egy kép:Ami gond volt... az első aksit 55%-kal vettem ki, később, kb. 2 óra múlva még repülni akartam azzal az aksival egy rövidet, de akkor épp 53%-on nem engedte a gépet felszállni, valami olyasmit írt ki, hogy hideg az aksi. Már nem emlékszem a pontos angol szövegre. A repüléseken kívül táskában, azon belül meg a szappantartóban volt a gép. Kézre is érezhetően nem volt hideg az aksi. Lehet, hogy kiteszem a hidegbe, aztán megnézem, hogy mi a pontos szöveg...
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
MPowerPH
félisten
válasz forceberg #1744 üzenetére
Igen, irhatta. Egyebkent nem ajanlott 20 fokosnal hidegebb aksit terhelni, mert karosodhat. Ha hidegebb, akkor ajanlott melegiteni a gepben, hagyni, had porogjon.
A masik megoldas, hogy viszem magaddal a tatyoba forru vizes palackot, igy az akkuk sem hulnek ki, jo melegek lesznek. En ma kettot repultem, kimentem mtb -val a hatarba, es meg a 2. berakott aksi is 23 fokos volt.Don't Tread On Me
-
Teasüti
nagyúr
válasz forceberg #1744 üzenetére
Én ilyenkor melegíteni szoktam a gépet/akkut. Csak elindítom manuálisan a rotorokat és hagyom forogni pár percig a földön.
Amúgy a kabát alatt hordom ilyenkor az akkukat, a pulcsim zsebében. A testhő segít a dolgon.(#1745) BMW001
Én úgy tudom az aksi fizikailag nem károsodik, csak hidegen lehet túl nagy lesz a belső ellenállása és nem tud leadni elég nagy áramot. Na az vezethet károsodáshoz, ha lepottyan a gép.[ Szerkesztve ]
-
VANESSZA1
őstag
válasz forceberg #1744 üzenetére
Most, hogy kijött a dji enterprise, az látszik, hogy a gyártók is ráröpülnek erre a témára, mert annak már előfűthető az aksija. A zoom-hoz már ilyen pótaksit fogok venni. Addig meg csatlakozó védő és a teás termosz mellett, vagy a kabát belső zsebében még mindig ideális hőmérséklet van.
Precision M7710_&_Precision M7740- CPU: 9980HK, RAM: 32GB/3200MHz, GPU: RTX5000, IGZO 4K-UHD, SSD: 2TB Force MP510, 2TB ADATA XPG SX8200 PRO, 1TB SK HYNIX Class 50 SSD
-
-
forceberg
veterán
válasz VANESSZA1 #1747 üzenetére
Nem lehetett az olyan hideg, inkább az volt, hogy a "hűvössel" párosult, hogy már félig merült volt az aksi.
De kézzel tapintva nem volt egyáltalán hideg...Kérdés, hogy mennyire kell felfűteni, hogy elégséges legyen, de ne is pazaroljunk el túl sok kraftot?!
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
Teasüti
nagyúr
válasz forceberg #1749 üzenetére
15 fok felett ideális. Én eddig szoktam túráztatni. Ekkor már fel lehet szállni és kíméletesen reptetni, amíg eléri az üzemi hőfokot. Nekem eddig 3-4 perc volt a bemelegítés és ez 10% akkuba kerül kb az Air esetén. 30% meg az alsó határ, ahol leszállok. Nehogy ne tudjon leadni elég áramot a vége felé a hidegben.
Új hozzászólás Aktív témák
Egyéb, hasonló témájú topikok:
● Quadkopterek, felső tagozat
● Fimi drónok
● Drón topik
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban