Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Sziasztok!
Jó ideje szemezgetek már a drónozással, de alapvetően hobbi célra vennék valamit, ami szép képeket és videókat készít, FHD felbontásban. Sokáig a FIMI A3-ra fájt a fogam, ez férne bele leginkább anyagilag, de megtetszett a Spark is, leginkább a gesture mód az, ami miatt felárat fizetnék (no meg a stabil szoftver, mert a repülési magasság, hatótáv, sebesség, stb. engem speciel a felhasználás módja miatt hidegen hagy).
Spark tulajok, tényleg annyi baj van a gesture mode használatával, mint amennyire a neten panaszkodtak rá egy időben, vagy javították időközben?
130 körül lehet venni távirányítóval, 2 év garival több helyen most, ez mennyire "kamu" akció?
Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Sanraith #1517 üzenetére
Köszönöm a választ! A képminőség nem jobb, mint a FIMI A3-é, már amennyire meg lehet ítélni YouTube videók alapján. Itt a kérdés az, hogy a szoftver, a rendszeres terméktámogatás, a későbbi alkatrész utánpótlás, illetve az eladhatóság megéri-e a kettes szorzót.
A másik, hogy a FIMI nem feltétlenül engem, mint a családjával alkalmi szelfiző / drónozót szólítja meg, hanem azt, aki repülni akar vele. Nekem inkább, mint mobil kamera kellene, erre pedig elég jónak tűnik még mindig a Spark.
-
veterán
Sziasztok!
Továbbra is Sparkot nézek, és felmerült a kérdés, hogy FMC, vagy Controller bundle legyen plusz akkuval. Ha megnézem az árakat, a Controller bundle egy plusz akkuval, propeller védővel, és egy tetszőleges táskával kijönne 155-ből, a FMC kiadás pedig 170. Ami utóbbiban plusz, az a gyári akku töltő. A kérdésem, hogy megéri a töltő a 15 ezret (és nem ár, hanem használat szempontjából), vagy csak a kényelem szól mellette? Ennek hiányában magában a drónban kellene cserélgetni töltéskor az akkukat, ami nem zavar a kényelem szempontjából, de kérdéses, hogy nem nyírja-e ez feleslegesen magát a drónt, gondolok itt a melegedés kérdésére, vagy a csatlakozók épségére! Egyébként látok hozzá akku rögzítőt, tényleg előfordul, hogy kiesik az akku a gépből a levegőben?!
-
veterán
Ma megrendeltem a Sparkot FMC-ben, köszönöm azoknak,, akik, segítettek az információ gyűjtésben!
-
-
veterán
válasz Sanraith #1535 üzenetére
Zsír, köszi az infót! Gondoltam, hogy az akkuk nem szeretik a mínuszról pár perc alatt pluszra hevülést, de várok vele, a hétvégére már plusz 7 fokot mondanak, azzal azért rápróbálok, hogy derüljön ki, ha netán van valami huncutság a szerkezetben, és garanciáztatni kell. Szobában inkább nem indítom be, nulla repülési perccel az ujjaimban! ;-D
-
veterán
Sziasztok!
Tegnap megjött a Spark FMC, természetesen nagyon elégedett vagyok vele, szép, kicsi, jó minőségú, stb. Egy szívfájdalmam van, a táska. Tényleg jól néz ki, jó anyagokból van, de propeller rögzítő és joystick rögzítő nélkül gyakorlatilag használhatatlan, legalábbis elsőre így tűnik. Gondolkodok, hogy rendeljek-e mellé hard case táskát (amit itt ajánlott is már egy Kolléga korábban), és nem is a plusz költség zavar, hanem az, hogy azt a két-három szükséges bizbaszt még mellé tehették volna a gyárban is, és akkor tökéletesen megfelelne. Meg egy type-c >>microUSB kábelt, mert rendeltem, de lesz vagy 4-5 hét, mire befut.
Még csak most ismerkedek a géppel a négy fal között (meglepően hangos! ), ezért lehet, bugyuta a kérdés, de nem találtam rá fix választ, bár sejtem, mi lesz az: ha felkonfigurálom a szettet úgy, hogy a távirányítót is használja, akkor nem tudom azt megtenni, hogy esetenként nem kapcsolom be a távirányítót, és helyette direktben telefonról vezérlem inkább? Ha jól látom, ez nem megy, mert ilyen esetekben nem kapcsolódik direktben a drónra a telefon, hanem a távirányítót keresi, a drón WLAN hálója pedig inaktív. Persze, ha 6 másodpercig nyomom az akku gombját, akkor megjelenik a WLAN listában a Spark is, amire csatlakozni is tudok telefonnal, de ilyenkor meg a következő indtásnál elveszik a kapcsolat a távirányítóval, és csak linkeléssel jön ismét helyre (3 másodperc gombnyomás az akkun, meg egy mortal kombat kombó a távvezérlőn).
Jól látom, vagy valamit kihagytam a számításból?
Más. Gearbestről rendelt valaki akkumulátort, vagy mindenki itthonról veszi? 15 körül jönne ki darabja, ami 1 darabnál nem feltétlenül érné meg, de ha már 2-3 is a kosárba kerül, akkor összességében lehet azért fogni rajta.
-
veterán
válasz d.tiborz #1550 üzenetére
Igazad van. Marad a 220volt. Utóbbi cégre egyébként mindenki vigyázzon, mert a 2 évvel hirdetett Sparknál csak 1 évre volt kitöltve a garancialevél. Némi ügyfélszolgálattal történő csevegésre leírták többször is emailben, hogy 24 hónap lesz az, de a nyűg miatt, ha tudom, inkább a DJIArs-ot választom. Azért lett egyébként a 220volt, mert a fotós cuccokat is tőlük vettem, merg jónéhány tévét már, és eddig nem volt semmi probléma.
-
veterán
Vélhetően tényleg nem maga a hideg okozna gondot a technikának, hanem a propeller jegesedése. A helikoptereken régóta használnak olyan technológiákat, amelyek megakadályozzák ezt, ha jól rémlik, alkohollal működik a legtöbb ilyen rendszer.
Szóval, elég lesz beáztatni jó kis hazai 45 fokos barackba a propellert, és problem solved! Ha mégis leesik a madár, legalább lesz mivel koccintani a darabjai fölött!
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Szia!
Köszönöm az infót, de időközben már megvettem FMC-ben! Nem bántam meg, hogy végül ezt választottam, de a táska sajnos nem ér semmit. Jól néz ki, csak éppen a drónt nem védi rendesen, pontosabban lehet, hogy védi, de nincs benne rögzíthető helye, ahogy a távirányítónak sem. Szóval, mindenképp kell egy utólagos megoldás. A töltő tényleg jó és gyors, az nem okozott csalódást. A pót táska már úton, és még két akkut is rendeltem, mert a kettő kevés, 1 darab meg semmire sem elég. Amúgy jó kis dög, a Gesture Control is jól működik, egyedül a videó rögzítés parancsával gyűlt meg a bajom, minden másra jól reagál.
-
veterán
válasz korcsillio #1584 üzenetére
Hardverapró?
-
veterán
-
veterán
válasz Digiflex #1671 üzenetére
DJI ARS-nál még ez az ár szerepel, ha így rendeled meg, szerintem tartani kellene ezt az árat. Jogilag persze ki van védve az ilyesmi, de itt nem nulla forintért, meg kétszázért veszi az ember, így ha ilyen áron rendeli meg valaki (nagyker ide, vagy oda) jó eséllyel ennyiért is fogja kapni (bár a fogyasztóvédelemmel fenyegetőzni pont annyi értelme van, mint sajtreszelővel maszturbálni).
Egyébként remélem, nem jön Spark utód mostanában, ha már 2 hete megvettem, és azóta még két akkuval meg egy raklap fiszf@sz tartozékkal is bővítettem a kört! Drone Hungary-nek feltettem kérdésként, Ő azt mondta, nem hallott még csak pletykát sem utódról. Nyilván tévedhet Ő is, de csak jobban rálát a piacra, mint például én.
-
veterán
Igen, kipróbáltam, bár inkább a szobában hajtottam, szabadban mindössze háromszor bírtam megreptetni eddig. Ami tetszik, hogy érezhetően minőségi a cucc, ha nem is az elpusztíthatatlanság pátosza lengi körül, az látszik, hogy van benne anyag, és a jobb fajtából. A szoftver is stabil, kellemes használni, különösebb trehányságot nem vettem észre, de próba után osztom, hogy kell a távirányító, bármennyire nem akar bravúroskodni az ember vele. FMC-ban vettem, de még két akkut pár nap múlva vettem mellé, mert a kettő alapból kevés, ha az ember reptetni is szeretné, nem csak helyben állva fényképezni. A gyári táskája sajnos nekem nem jött be, pedig külsőre nagyon ott van, letisztult, nem hivalkodó, viszont kicsi, és nagyon szabadon tartja a drónt. Gondolkodtam, hogy mégis használatba veszem, ezért rendeltem egy joystick védő műanyagot, és egy propeller védő műanyagot is, illetve a gimballra is lőttem egy burkolatot. Ezek nélkül a gyári táska szerintem dísznek jó, én is inkább kézben vittem a szabadba, hogy ne feszüljön meg a gépen semmi. Végül azonban győzött a józan ész, és ezeket a plusz rögzítőket úgy tűnik, hogy kvázi feleslegesen vettem meg, mert rendeltem egy olyan táskát, amit itt is sokan használnak, kemény az oldalfala, és hab burkolat van belül, ami rögzít minden tartozékot, így szerintem könnyebb lesz majd használni, és a műanyag bizbaszokra se lesz szükség. Még rendeltem egy USB OTG kábelt is a távirányító és a telefonom közé, bár WIFI-vel használva sem volt gond.
A Gesture Control megér egy külön mondatot: sokaknak nem jött be, de kis türelemmel szerintem jól használható. Ki kell ismerni, mert az eredményessége függ a rutintól is. Másodjára már jóval jobban ment, mint elsőre, és szerintem ez javulni fog. Például, az már most látszik, hogy félhomályban és este már nem igazán stabil, zárt ujjakkal és jobb kézzel kell neki integetni, folyamatos sebességgel, legalább két másodpercig. Videó indítása bugos lehet, ezzel sokan cumiznak, nekem sem sikerült, fényképet viszont tízből tízszer csinált a képkeret mozdulatra.
Röviden ennyi, de kérdezz bátran, ha érdekel valami, próbálok válaszolni.
@Digiflex
Nem kell, hogy legyen utód, csak ezen a piacon is gyorsan jönnek a fejlesztések, ilyen szempontból a DJI is kényszerben van. Nagyobb kapacitású akku és egy hátranéző szenzorpár szerintem jöhetne egy ráncfelvarrással, de lehet, hogy nem akarnak konkurenciát házon belül (bár a 2 tengelyes gimball jól definiálja a határokat jelen pillanatban, szerintem).
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz MPowerPH #1712 üzenetére
Mintha valahol azt írták volna, hogy a Care-ben nem biztos,hogy új drónt kapsz, lehet refurbished is. Én például alig repülök, így nem vettem meg a Spark FMC mellé, ahogyan a telefonjaimra sem veszek biztosítást sohasem. Ha egy 10-es lett volna, akkor talán, de 20+ ezret nekem nem ért meg.
Viszont, a propellervédőt mindenkinek erősen ajánlom, aki kezdő drónos, mert nekem 3 hét alatt kétszer mentette meg a gépet, mindössze 4 repülésből (igaz, ebből egyszer beltéren).
Hiába figyelmes az ember, a környezet változása bármikor megtréfálja még a drónt is, nemhogy a gazdáját.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Nincs viszonyítási alapom, így nehéz mit mondani, de az RC szerintem nehezebb, ez nagyon kezes és stabil jószág, inkább abból lehet baj, hogy az ember elméri a távot. Ha fix kamerával repülsz, a, telefont nézed, oda a térérzet. Ha a gépet nézed, és fordulsz vele, könnyen úgy jársz, mint én, hogy a gép orra lesz feléd, és fordulnak az irányok. Ez ésszel kezelhető, de ha "helyzet" van, úgyis reflexből húzod / nyomod, na így csaptam majdnem egy susnyásba.
A másik, hogy a négy rotor miatt egyik szobából a másikba repülve olyan légáramlat keletkezett az ajtónál, hogy váratlanul balra ment a gép, és majdnem felakadt az ajtófélfában.
Gyakorlott drón pilóta persze ezeket már nem követi el, gondolom.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Sparkosok! Ha csak alapjáraton, a földön állva pörögnek a propellerek, a Ti gépetek is "turbósan" fütyül? Tehát nem csak a zúgásra gondolok, hanem konkrét sípolásos fütyülésre. Tegnap, melegítés közben tűnt fel, eddig nem, de lehet, hogy csak nem figyeltem rá eléggé.
-
veterán
válasz loveiandras #1753 üzenetére
Az más, azt megismerem, az eddig is volt, ez most olyan, mint egy TDI fütty!
-
veterán
Sziasztok!
Mindössze néhány repülés után nagyon érdekes hangja lett a Sparkomnak, mintha fütyülne alapjáraton. Nem esett, nem repült csapadékban, és mindössze három hetes. Ha elvetjük azt az opciót, hogy valaki turbót rakott a gépre egy éjjel, mi a répa okoz ilyen hangot? Propellereket lecseréltem már.
-
veterán
Mavic 2-őt venni kezdésnek azért kicsit erősnek tűnik, de ismerek ilyen embert, még egyben van a gép. Én Sparkot vettem, erre is sajnáltam a pénzt, de nálam ez a végcél is volt egyben, nem váltok feljebb jó ideig, az biztos. Nem beszélnek a fiúk hülyeséget, tényleg nagyon szokni kell egy ilyen gépet, én is beginnerként nyomom, és néha még így is gyors. Amíg ésszel tudod irányítani, addig nincs gond, a probléma mondjuk ott kezdődik, amikor magaddal szemben akarsz leszállni vele, mondjuk egy 30 x 30 centis területre. Rögtön nem mindegy, tudod-e ösztönből, melyik a jobb és a bal.
Szóval, ha mindenképp normális gépet szeretnél, én ajánlom a sparkot, de ezt is csak propellervédőkkel, és úgy, hogy senki és semmi nincs a környéken sem. Abszolút kezdőként én is így használom néhány hete, és élhető a dolog, de dacára a kevés repült időnek, egyszer már majdnem felakadtam vele egy bokorra (bal/jobb probléma)...
-
veterán
Sziasztok!
Ezt az egyesületet esetleg ismeri valaki? Korrektek, intézik a légtér igénylést, ha úgy alakul?
-
veterán
Sziasztok! 1 éve már, hogy Spark tulaj vagyok, bár csak ritkán használom, havi egyszer nagyjából, így rutinos pilótának nem mondanám magam. Ebből adódik, hogy szeretnék biztosítást kötni rá. Még mindig a DOE tagság ehhez a legjobb út, vagy van más opció is? A tagságnak azon kívül, hogy megfizetem a díjat, van más kötelezettsége is? Teszem azt, rendszeres találkozók, ilyesmik.
Köszönöm a válaszokat!
-
veterán
válasz thomasvold #4430 üzenetére
És vegyél mellé egy új OP-t, mert a DJI szoftvere még a 7 Prót is megizzasztja! Csak viccelek, természetesen, de hihetetlen, hogy ezt az appot még az SD855 is megérzi.
Más. Biztosítással kapcsolatban kérdeztem pár napja, de senki nem reagált. Senkinek nincs itt?
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Geller72 #4434 üzenetére
Felelősségbiztosításra. Elsősorban azért kellene, hogy tényleg legálisan tudjak teret foglalni magamnak, ha úgy adódik. Az lenne az érdekes, hogy hol érdemes ezt megkötni? DOE-n keresztül, vagy van valami másik ajánlott szervezet? Szervezeti életet nem élnék - azon felül, hogy fizetem a tagdíjat -, a kedvezményes biztosítás lenne a lényeg. A légtérigénylés még mindig papíron megy? Magánemberként, hobbiból repkedek, de nem szeretném, hogy kínos helyzetbe kerüljek egyszer a szerv előtt, vagy "önkéntes rendőrök" kössenek belém.
thomasvold: Ideje cserélni, már négy éves! Kollégám még használja, de azért már egyre többször említi, hogy laggol.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Geller72 #4441 üzenetére
Köszi a választ! A légtérhasználati engedélyt is megkérném mindig, természetesen! Az lenne a cél, hogy teljesen legálban toljam, legalább akkor, amikor előre tervezhető az időpont. Szervezeti élet alatt azt értettem, hogy találkozókon való részvétel, stb... Arra sajnos se energiám, se időm. A tagsági díjat befizetem, a biztosítási díjat megfizetem, a légtérhasználatit szintén, és ennyi, ha ez így megoldható a gyakorlatban. Rendes tagnak, vagy pártoló tagnak kell lenni a DOE-nél ehhez? Rohadt sok információ van fent az oldalon, elvesztem a részletekben bizonyára, de ez nem volt egyértelmű, például.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Viperator #4592 üzenetére
Alapesetben telefon nélkül bekapcsolni nem szabad, a súly a lényeg, nem az applikáció megléte, vagy épp futása. Appból mást is használhatsz a gyárin kívül, így arra nem vonatkozhat a tilalom alapesetben sem. amikor én adtam el az enyémet, fel volt töltve, és tt a helyszínen belepróbáltuk a kliens készülékét és el is indítottuk. Telepíteni semmit nem kell, azonnal működik alapszinten. Szóval, kicsit büdös az indoklás, de reméljük, nem szedtek rá.
-
veterán
válasz grafnet #4603 üzenetére
Maga az eszköz jó. Ellenben, a hozzá adott szoftver Android 10-re váltással már elég nyűgös lett. A telefon mérete szintén érdekes, OP7Pro-nál már határeset volt, afelett mind súlyban, mind méretben használhatatlan. a hármas szériához adott MIMO fapadosabb app, de cserébe stabilabb. Nekem most az van, a kettes OSMO szerintem minőségibb volt, ez viszont stabilabb szoftver tekintetében. Ha mondjuk a gyári kamera szoftverrel használnád, akkor vedd nyugodtan a régebbit.
-
veterán
válasz Viperator #4617 üzenetére
Annyi trükk van azért a dologban, hogy amikor először bontottam ki a dobozból az enyémet, aktiválni kellett, konkrétan meg sem mozdult anélkül. Ehhez kellett viszont a gyári applikációja, az viszont azonnal megtalálta Bluetooth-on keresztül. Fontos, hogy az applikáción keresztül kerestesd, ne a mobil BT menüjén keresztül! Itt egy videó, ahol bemutatják a teljes üzembe helyezés folyamatát, az aktiválást is. Lehet, hogy azért nem találja BT-n, mert nem csinált gyári visszaállítást az Osmo-n az előző tulaj.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz VANESSZA1 #4677 üzenetére
Tényleg van értelme külön szűrőt venni videóhoz vagy fényképezéshez? Van még valami, amit utómunkával a gépen nem lehet elintézni? Komoly a kérdés, nem flame keltés, Spark mellé gondolkodtam már én is ezeken, de a tükrös gépemre is csak egy polárszűrőt használok, azt is nagyritkán. Youtube videókon nézve nem látom azt a különbséget, ami miatt érdemes lenne használni, vagy még inkább: nem is látok különbséget, de lehet, hogy "rosszul" nézem.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz VANESSZA1 #4680 üzenetére
Köszi a választ, és Neked is, krx21. Igazából elég sokat videózok parton, naplementében, ezért jutott eszembe, hogy beszerzem. Csak kissé borsos az ára ahhoz, hogy rgy kacattal több legyen... :) Fej-fej mellett használtátok mondjuk szűrővel, és szűrő nélkül a madarat? Ilyenből nem találtam a YouTube-on, pedig így lehetne elődönteni, hogy akkor most van értelme, vagy nincs. Vanessza, Neked is Sparkod van?
-
veterán
Twine, BEndre34, köszi a hozzászólásokat, segítséget! A PolarPro szűrőt láttam én is a FB topikban, de azért köszi!
[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
veterán
válasz MlbMatic #4919 üzenetére
Az erősen helyfüggő. Én Spark-ot használtam FCC-ben és simán is. Van különbség, de előbb-utóbb visszaállt, így maradtam EU beállítások mellett. Használtam automata csatorna és sáv választáson, európai üzemmódban, de ezt nem ajánlom, mert városban elég szép kis szakadások voltak. Átraktam 5.8-ra, EU módban továbbra is, és sokkal stabilabb így, megmondom, miért: A 2.4-en összesen három, azaz három olyan csatorna van, ami nem overlappelt, azaz nem fed rá egymásra, nem okoz interferenciát, ha melletted megszólal egy WLAn router (1,6,11). Ez 5.8 esetén jóval több, 20 Mhz-es szélességgel számolva összesen 19 darab. Na már most, ez nagyjából hatszoros esély arra, hogy NE találkozz a környéken olyan routerrel, ami pont azon a sávon szór, mint a távirányító. Én a magam részéről manuális frekvencia és csatorna választással kiválasztom az 5.8-on a legmagasabb csatornát. Persze, ez sem fekete-fehér, mert két probléma is van: egyrészt a 802.11 ac szabvány (a routerek ötgigája) tartalmazza a channel bondingot, azaz egyszerre több 20 Mhz-es sávot is összevonhat, akár nyolcat is. Ha egy ilyenbe szaladsz, akkor baj van, de ez inkább elméleti, mert ilyenkor a saját jelük is rossz, nagy a zaj, tehát a routerek többnyire 2*20, vagy 3*20 Mhz-et vesznek ki a sávszélességből alapesetben, tehát így is nagyobb a sansz 5.8-on tiszta csatornát találni lakott területen, mint 2.4-en. A másik gond a fizika, az alacsonyabb frekvencia mindig jobban terjed, mint a magasabb, azaz alapból ezért van az, hogy 5.8-on kisebb a hatótáv, mint 2.4-en. Hogy számodra melyik az ideális, azt a környezet dönti el, szvsz.
Az FCC egyik előnye, hogy amellett, hogy többszöröse a szabvány szerint kisugározható jel erőssége, még egy olyan csatornát is használhatsz, amelyet az EU routerek nem ismernek, tehát egészen biztosan nem is használnak. Ellenben, ha ez a sáv a DFS tartományba esik, és rossz helyen kezded használni, megdugnak mint a lovat, abban biztos lehetsz.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz sityupityu #4923 üzenetére
Tudom, ez az elmélet. De hidd el nekem, az enyém visszaállt. Ritkán használom, az akku nincs a gépben, talán ez a rejtély kulcsa, nem tudom. Nem kérdez semmit, nincs mire rosszat nyomni ezekben az esetekben. Néhány alkalomig FCC-ben marad, kérdez is app indításnál, majd egyszer már nem, és vissza is vált. Többször is beleszaladtam ebbe, azért hagytam végül.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz tirszin #5017 üzenetére
Igen, azt sokan elfelejtik, hogy a WLAN kétirányú kapcsolat, nem elég az egyik oldalról jónak lennie a jelerősségnek, a túloldalon is meg kell lennie ugyanennek. Itt annyiban változik a kép, hogy ha a távirányító érzékenysége is javul esetleg (vagy már eleve jobb, mint amit az EU szabványa indokolt volna, mert mondjuk fizikailag valóban több kilométerről is képes venni a drón adását), akkor nőhet a távolság még a leírtak ellenére is, hiszen a távirányító akkor is veheti a jelet, ha a drón adóteljesítménye változatlan maradt.
-
veterán
válasz tirszin #5019 üzenetére
"Ahol van egyéb ilyen frekvenciájú jel, ott csak az segítene, ha erősebb elektromágneses hullám jönne a drónról!"
Sajnos az sem. A moduláció, az interferencia, a kisugárzás iránya, a zavaró tényező pozíciója a drón és a táv viszonylatában, az overlappelt csatornák miatt még pusztán az adóteljesítmény növelése, ezzel együtt a jelszint emelése sem jelent egyértelmű minőségi javulást a kapcsolatban. Ha átrepülsz egy pont-pont WLAN kapcsolaton keresztül, két antenna között, és elég közel vagy az egyikhez, nincs az a jelerősség, ami kihúzná a drónod a csávából, még akkor is, ha mindketten betartjátok a CE adta törvényi korlátokat. Nem mindegy, hogy ugyanazt a teljesítményt mondjuk közel 360 fokban szórjuk le, vagy egy szűk 6-8 fokos nyílásszög mellett. Na de hagyjuk is, mert ez itt már nagyon off.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz tirszin #5024 üzenetére
Szerintem ilyenkor jobb megoldás az automata csatorna váltás - elméletben mindenképp. Viszont, én mindig fixen használom, inkább menjen kevesebbet, stb., de ne váltson on-the-fly (szó szerint) csatornát, mert akkor egy pillanatra biztosan szakad a kapcsolat, kimarad a kontroll, és ha nincs mázlid, vissza sem tér. Bizonyítani nem tudom, de van egy sanda gyanúm, hogy sok Spark emiatt repült el úgy 1 éve. Volt, hogy minden napra jutott egy bejegyzés a FB csoportban, és mindenki dinamikus frekin használta, volt ki EU, míg mások USA szabványban. Miközben én repültem vele városban, P2P átlövések között, stb, mégpedig a legfrissebb szofttal, amit sokan okoltak az elszállások miatt. Tuti recept nincs, de nekem ez eddig bevált.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Ma már akciózzák az Air-t több helyen is. 200 a gép, 250 a FMC. Nem tudom, eddig mennyi volt. Most kellene ugranom egyet Sparkról...
-
veterán
válasz BEndre34 #5273 üzenetére
"(Főleg, hogy az AIR még mindig 230e forint. Nem tudom, így ki fogja azt venni az AIR 2 helyett)"
Mondjuk én, legalábbis foglalkoztat a meglévő Spark helyett. Hatótáv engem speciel hidegen hagy, inkább a 1080 120 FPS, és a három tengely az, ami nekem nagy előny lenne.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Egyéb, hasonló témájú topikok:
● Quadkopterek, felső tagozat
● Fimi drónok
● Drón topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fallout 4
- Renault, Dacia topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Vicces képek
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- EA Sports WRC '23
- Villanyszerelés
- További aktív témák...