Új hozzászólás Aktív témák
-
khorvat
senior tag
-
-
twine
addikt
válasz t72killer #1098 üzenetére
Érdekes dolog ez...
Mármint, hogy hol,és mikor enged repülni a szop-ver...Én Salzburgban kaptam az első ilyen üzenetemet...:
(Le is mentettem mert ez volt nekem a "first no fly zone")Hozzáteszem "baromi messze" voltam mindkét jelzett területtől...de nyilván volt "oka" szólni...és ennyit is csinált,nem többet.... szólt hogy, "figyelj haver ,a környéken ez van..."
Ennek ellenkezője Magyarország... Veszprém, repülőtér...
Konkrétan REPTÉRen volt a legutóbbi rally szervízpark...Na, gondoltam "Salzburg után"...itt tuti fel sem enged szállni a GO....
Hát pasztmek....egy szót nem szólt,,,,közben meg jött ment egy két repülő+ helikopter!
Meglepő... -
Igen, a zónahatárokat sehol se publikálják, csak belenyomják a firmware-be . A go app-on lévő térkép is használhatatlan - főleg, hogy a madár akksimerítése nélkül még meg se nézheted, csak egy bélyegképet mindenféle nfz-infó nélkül.
Tudom, én vagyok a paranoiás, meg bef.tam a (főleg amcsi) fórumokon olvasottaktól, de ha 5 megírt gépelvesztéses sztorit nem olvastam így első nekifutásban, akkor egyet se... Tudom, Magyarországon ez nem téma, de a legtöbb nyugati ország tömve van problémás zónákkal, és a dji által meghúzott határ, ahol szerencsétlen esetben kényszerleszáll a gép, még csak véletlen se esik egybe a hatóságival (főleg, mert a hatósági legtöbbször nem kör alakú...).
Az, ha nem enged felszállni, nem zavar - odébbmegyek 10km-t és vígan repülök. De ha igen, és egy pillanatnyi gps-zavar folytán hirtelen zónán belül találja magát (gps pontosság ugyebár 10méter körüli), akkor "belülről" már aligha fog kijönni, inkább szétcsap a vadkacsák és halak közt...
A "másik oldali" példádra: tökéletes, mifelénk is van olyan reptér, amiről a DJI-nak dunsztja nincs, simán hagyna bebaromkodni a fel-leszálló gépek közé... Ez is mutatja, hogy az egésznek SEMMI értelme, ne kínából próbálják már kitalálni, hogy Svarcvaldalsóhüttén van egy aktív, folyamatosan használt vitorlázóreptér, aminek a 2x5km-es körzetét téglalap-formában lezárta a hatóság.
Arról meg ne is beszéljünk, hogy ma már második helyen olvasok szoftverhibáról, amikor az ürge megcsinálta az online feloldást egy (sokkal gyakoribb!) sárga zónára, elvileg átment az infó a GO Appba, aztán mégis lockolta a gépet. Marhajó. A care-t meg ugye kenhetem a hajamra, ha nem sikerül kihalászni a madarat.
[ Szerkesztve ]
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
-
válasz t72killer #1104 üzenetére
Egy példa: Placcs... Nem tudom, hogy az illető zóna a baleset idején publikus volt-e, de egész biztos, hogy felszállni engedte az illetőt a zónahatár közelében lévő partról. A gépet viszont nem engedte leszállni, mondván jobb neki a tenger mélyén...
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
-
válasz Geller72 #1106 üzenetére
Flysafe GEO zone map. Gondoltam alapismeret
Mivel a dji hivatalos oldalán van, ráadásul ki lehet választani a saját madarát a menüből (mert persze nem egyformák mindegyikre a NFZ frissítések), feltételezné az ember, hogy ott pont azt látja, ami a gép firmware-ében van. De nem... Erről a support is felhomályosított egy mailben, készülök nekik válaszolni, hogy akkor adjanak már egy linket, hogy pontosan hol nem engedik felszállni a gépet, illetve hol nyírják ki, ha véletlen berepül.
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
-
twine
addikt
válasz t72killer #1104 üzenetére
"Tudom, én vagyok a paranoiás"
Legalább már nem érzem magam egyedül....
Sokszor megkaptam már ezen a fórumon, hogy túlaggódom, meg "minek repül aki nem bírja " (nem így hanem, hogy akkor nem kell repülni, ha az ember ennyire aggódik)Holott én csak -szerintem- felelős repülésről beszélek, nem arról, hogy minden aksi kirepülése alatt f0s0s lesz a bokám... És ezt a fajta hozzáállást próbálom "terjeszteni" (leginkább a Mavic pro, és Phantom "feletti" madárral repülők körében...)
Én azt mondom ,nem baj, ha az ember tisztában van a lehetséges, és vagy bekövetkezhető problémákkal....és arra fel van készülve...
Ugyanakkor,,,,,és ezt is legalább annyira fontosnak tartom...Nem szabad csak a Crash, és LOSt,topicokat olvasni, meg csak a Phantom drone crash videókat nézni a youtube-on....mert hiszem hogy azok fele emberi mulasztás, vagy felesleges "rajoskodás" eredménye, ahol a technika határait feszegetik, aztán a végén meg megy oldalakon keresztül a "hiszti", hogy kinek van igaza....a Cégnek(DJI), vagy szegény tulajnak.....
ÉS igen, van a másik 50%, ahol valóban copóba futott, a valóban szerencsétlen pilóta....
De ha csak a CRASh-t olvassuk, nem lesz örömteli a repülés....
MOndjuk úgy most ezt függetlenül az általad felvetett témától írtam....
Én legalábbis, mikor kezdtem magam belelovalni az ilyen "Crash videókba" ,(mert azt gondoltam azokból majd jó sokat tanulok) azt vettem észre egyre kevésbé repülök örömmel....
Ahogy ezeket elhagytam,,,,mindjárt más lett a kedvem....Ismétlem, nem azt mondom, hogy az ember ne tanuljon más hibájából....
CSak módjával...ÉS kérem senki ne vegye ezt "megmondásnak, vagy (ki)oktató jellegnek"....
CSak a saját tapasztalataimat írtam le (a paranoiával kapcsolatban)....[ Szerkesztve ]
-
Igen, itt azért elég komoly összeget reptet az ember a levegőben (esetemben egy P4P aktuális ára+a care, ami a következő balesetnél már jóval kevesebbet áll) plusz ott van az esetleges károkozás, neadjisten sérülés.
Ezek miatt kérdeztem korábban pl az utángyártott akksikat is (amit vígan veszek pl fényképezőgépbe - abba senki se halt bele, hogy a fotógép akksija 30%-os állás után hirtelen lemerült - itt viszont hasonló esetben 100m magasról lezúg az egész kóceráj). A következő kérdéskör a szoftver - amint látom, itt maga a DJI gondoskodik a mindennapi fejfájásról. Viszont ha az ember hackel, 3rd party progikat használ, annak is megvan a kockázata.
Szerk: igyekszem kevesebb drónhorrort nézni
[ Szerkesztve ]
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
-
válasz Geller72 #1110 üzenetére
Honnan a frászból tudjam 0 éves DJI userként, hogy szar? Annyit tudtam, hogy a dji geofence-el, rákerestem a témára, és megtaláltam az erre vonatkozó DJI oldalt. Szted egy többezer EUR-s ketyeréket áruló prémium cég support oldalát eleve kétkedéssel kellene fogadnia az embernek?
Persze, rögtön megnéztem a hatósági oldalt is, és rájöttem, h a DJI nem fog megmenteni attól, hogy ne én végezzem ki "a következő maláj gépet" - úgyhogy a "jogi oldalt" természetesen a hatósági térkép követésével tartom be. VISZONT új júzerként persze bújom a phantom-os fórumokat és belebotlok gépvesztéses sztorikba, alkalmasint olyanokba is, ahol nem volt pilot error és a geofencing nyírta ki a gépet. Nosza, nézzük meg mégis jobban azt a DJI szerzemény térképet, hol vannak a drón-bermuda3szögek, pontosabban körök. Ez a hétvégéig egészen rendben is volt nekem, amikor repülés közben benyögi, hogy zónában vagyok. Oké, nem pirosban, csak zöldben - DE erről a zónáról SEMMILYEN térkép nem tud semmit.
Annyira fájna a dji-nek, hogy amit változtat a firmware-ben, azt odarakja a nyüves online térképére is - ha már 1x gépet is lehet választani fölötte?
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
-
Tibcsi68
tag
Friss P4P tulajként kérdezném, mi az oka annak, hogy a kamera mozgása nagyon lassan követi a drón mozgását a függőleges tengely mentén, illetve nem áll be vízszintesbe, miután "utolérte" a drón helyzetét. Megnéztem, kikapcsolt állapotban szépen, könnyedén mozog a gimbal mind a 3 tengely mentén, tehát nem szorul. Van erre valami beállítás a menüben?
Galaxy S22 ultra 512 + Galxy Watch 3 46mm LTE, + 180 piros, 0 feketepont!
-
twine
addikt
válasz Tibcsi68 #1113 üzenetére
Remélem, hogy tévedek, és valamit csúnyán félre értek a leírásod alapján... De amit te itt leírtál, az eléggé hibás működésre utal... A gimbalnak nem szabad, hogy késése legyen ilyen formában ahogy te leírtad, és (kis túlzással) pontosan az egyetlen dolga, hogy kvára vízszintesben maradjon a kamera... Nem késve, meg "lötyögve" , egyszer csak "utol érve a drónt"...
YouTube-on beütöd hogy Dji go4 gimbal settings, és millió videót dob a gimbal beállításairol....
De ezek között a beállítások között én ilyesmit nem ismerek, amit te leírtál...
-
-
Pff, ne is emlegesd az inspire-t, mert csábulok... Kb egy hete az x5s jár az eszemben - a környező fritz klubokban jópár hete láttam is egy ilyen csodát eladósorban, használtan féláron került több mint duplájába a P4P-mhoz képest, úgyhogy inkább majd a kocsit fogom cserélni, nem a drónt
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
-
Tibcsi68
tag
P3A val kezdtem, aztán jött egy hirtelen gondolat, hogy kell egy Mavic Pro, mert hogy az hú, meg há, meg stb...., de a kamerájával nem tudtam megbarátkozni, csere P3P-re, na, ezzel már minden szép, és jó, csak az a fa ne lett volna ott... Aztán most meg a P4P.
Egyébként a gimballal kapcsolatos segítségeket/tanácsokat köszönöm mindenkinek. Egy dolgot nem hallottam itt senkitől, azt, hogy egyik ismerősőm szerint ezt a jelenséget 10- ből 5-6 P4P-nél egy szoftvesfrissítés okozhatja, tehát vissza egy régebbi szoft, és megoldódhat a probléma![ Szerkesztve ]
Galaxy S22 ultra 512 + Galxy Watch 3 46mm LTE, + 180 piros, 0 feketepont!
-
Tibcsi68
tag
Meg aztán jut eszembe korán reggel, ha jól számolom, akkor nem is 3, hanem 4!!!
Galaxy S22 ultra 512 + Galxy Watch 3 46mm LTE, + 180 piros, 0 feketepont!
-
válasz Tibcsi68 #1119 üzenetére
Megnézem a 7végén, nekem volt pár hete egy FW-frissítés, de nem rémlik, hogy nyafogott volna a gimbal, igaz, nem sokat tornáztattam és ezekszt esélyes rá... A vízszintessel meg pont az előző FW alatt volt egy kis gondom, amit az autokalibráció megoldott.
[ Szerkesztve ]
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
-
Geller72
veterán
válasz Tibcsi68 #1122 üzenetére
A kalibraciot megcsinalja a gep mikor bekapcsolod? Vagyis hagyod neki hogy megcsinalja? Mi van rakotve a tavra? Telefon, szemuveg? Ha telefon akkor ha head trackinges bekavarhat a kezi vezerlesbe is, mert prioritas szerint az elsobbseget elvez. Tudsz manualban is korrigalni, de ha mozog kozben a telefon, bekavarhat. Ertem ezt Litchi alatt. Gyari szoft eseten talan nem. Csinalj meg mindenesetre mnden kalibraciot es hagyj par percet a gepnek hogy “felalljon” a rendszer biztosan.
-
Geller72
veterán
válasz t72killer #1112 üzenetére
A Dji az eletben nem lesz naprakesz globalisan a legterrel ez azert szerintem evidens... A legugyi hatosagok raadasul nem is kotelezhetoek az adataik kiadasara, nem beszelve a katonai jellegu repulesekrol amik esetleg titkosak de megis vannak es szamolni kell veluk. Minden orszagnak van legugyi hatosaga, a nemeteknek is. Ahogy a magyar legteret is meg lehet es meg is kell nezni mielott felszallsz meg akkot is ha az adott helyen csak neked van engedelyed.. szerinted. .
-
válasz Geller72 #1124 üzenetére
"A Dji az eletben nem lesz naprakesz globalisan a legterrel ez azert szerintem evidens..."
Ezesetben legyenek kedvesek és szálljanak ki a pilótafülkéből!
Magánemberként persze "csak" kellemetlenség, ha egyszer tévesen nem enged felszállni (a gépvesztés persze már egyáltalán nem vicces), max elpörköltem 6-8liter dízelt feleslegesen. Viszont idővel nem tartom kizártnak, hogy pénzt is keressek légifotózással, ott azért elég szívás, hogy kimész az ügyféllel pl egy ingatlanról reklámvideót csinálni (itt ugye a vízbeesés nem valószínű, max az ügylet "esik vízbe") és vártok a gép indulására, vártok-vártok. Aztán bukta...
Összességében a GEO egy olyan rendszer, amire semmi szükség nincs, téves információkat tartalmaz, ráadásul ha beleszól a drón irányításába, akkor ténylegesen veszélyes. Nem is értem, hogy jogászokkal nem szedték még szét civilizált országokban...
[ Szerkesztve ]
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
-
Tibcsi68
tag
válasz Geller72 #1123 üzenetére
Természetesen megcsinálja rendben a kalibrációt bekapcsolás után, illetve ugyan azzal a telefonnal használom, mint korábban a P3P-t.
Litcinél talán csak a szemüveg módban van az az irányítás, amit mondtál, de a go4- et használom.[ Szerkesztve ]
Galaxy S22 ultra 512 + Galxy Watch 3 46mm LTE, + 180 piros, 0 feketepont!
-
őstag
Sziasztok. Tud-e valaki itthoni beszerzési forrást egy Phantom 3 4K házhoz? Ha jól olvastam, akkor a Pro meg az Advanced ház nem ugyanaz mint a 4K háza... Ebayen találtam, de itthoni megoldás érdekelne, mert gyorsabb, viszont a komolyabb drón alkatrészekkel foglalkozó cégeknél, vagy weboldalakon sem találtam... Gimbal alkatrészek is kellenek, azokat viszont találtam. Sajnos az ismerős akié a drón véletlenűl kikapcsolta a motorokat repülés közben, mert a manőverek során sikerült neki mind2 kart le és befelé húznia. Egyébként ez nem állítható opció valahol, hogy repülés közben ne reagáljon az ilyen véletlenszerű leállításra?
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
"kikapcsolta a motorokat repülés közben, mert a manőverek során sikerült neki mind2 kart le és befelé húznia"
Egy tipp. De a gugli dobál még fel lelőhelyeket.
Ezt hogyacsudába sikerült?? Nekem a csak akkor hajlandó leállítani a motorokat, amikor már nem tud lefelé tovább haladni, azaz vagy megfogtam, vagy talajt ért.
[ Szerkesztve ]
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
-
Geller72
veterán
válasz t72killer #1128 üzenetére
Van egy failsafe leállítás is, de az nem ezekkel a kombókkal, így nem is értem, miért álltak le a motorok. Ezzel a kombóval nem kellene failsafe módba kapcsolni, pont ezért nem is tették ki két gimballra ezt hanem az egyik gimball+gomb megnyomása kell hozzá...(P3 manualt nem tudom fejből, de nem hinném, hogy ott is két gimballra lenne programozva) Nem lehet, hogy más miatt kapcsolt failsafe módba esetleg?
Nagyon tré netem van itt a hegyekben, nem szedem le, de biztos benne van ebben is..
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz t72killer #1128 üzenetére
Köszi a tippet, ezt én is megtaláltam, csak elvileg a 4K verzió háza nem ugyanaz mint a standard az advanced vagy a professional... Épp most végeztem a szétszedéssel, szerencsére túlélte a fő panel, de 2 darab motor cserére szorul, illetve az akksi ház rögzitő csavarjai letörtek, ezért ő is cserére szorul no meg a gimbal rendszerét is át kell néznem majd, mert ott a csati is kiszakadt... Ha valaki meg tudná erősíteni, hogy a standard, advanced, vagy a pro ház talál a 4K verzióhoz is, akkor nem is gondolkodnék a megvételen. Pontosan ugyanezt mondtam neki én is amit te írtál, de azt mondta, hogy egyszerűen leállt az összes motorja amikor maga és be felé húzta a stickeket a manőverek során... Elvileg lehetséges, ezen a youtube videón a srácnak sikerült megerősítenie a feltételezést.
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz Geller72 #1129 üzenetére
Sajnos a manual szerint is le tudod kapcsolni repülés közben... A 47 oldalán a user manual-nak fel is hívják a figyelmed arra, hogy repülés közben ne használd ezt a kombinációt, mert leállítod a motorokat... Ez mekkora egy "krtén" megoldás... Miért nem lehetett volna úgy megoldani, hogy figyelje a repülési adatoknál a magasságot amit viszonyít a felszálláskor rögzített szinthez és ugye akkor meg tudná határozni, hogy levegőben van-e vagy sem... Egyébként köszönöm az infót és a manualt
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
" Miért nem lehetett volna úgy megoldani, hogy figyelje a repülési adatoknál a magasságot amit viszonyít a felszálláskor rögzített szinthez"
Persze, a sík alföldön ez működik, de ha dimbesdombos területen nem pont ott akarsz leszállni, ahonnan indult a madár? Sztem szimplán jól meg kell bonyolítani az extra motorleállítást, pl két kar egy bizonyos pozíciója ÉS egy gomb 2x megnyomva v hasonló.
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
-
LordAxwell
senior tag
válasz LordAxwell #1019 üzenetére
Sikerült bárkinek a Sparkot átállítani FCC-be az utóbbi időben? Akárhogy próbálom nem sikerül.
Egy Budapesten lakó kolléga nem tudna segíteni? Elgurulok hozzá...Köszi előre is.
Amikor megszülettél, mindenki mosolygott, csak Te sírtál! Élj úgy, hogy ha meghalsz, mindenki sírjon, csak Te mosolyogjál.
-
válasz LordAxwell #1134 üzenetére
Az ilyesmihez már firmware hack kell, ha jól tudom, a githubon vannak ilyenek.
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
-
twine
addikt
válasz Geller72 #1133 üzenetére
Mérget nem vennék rá, de a korai P4 firmware-ekben még így volt....."két kar befelé " és leáll...
Úgy emlékszem később módosították a Bal kar+ RTH gomb-ra....Rettegtem is tőle,,,
Szerk:
CSak "félig" emlékeztem jól....Minden esetre soha nem mertem kipróbálni a két karos kombót a levegőben
[ Szerkesztve ]
-
Eleve elég nagy hülyeség a motorleállítást az állandóan kézben lévő karokra bízni. Tele van a távirányító mindenféle, kb sose használt gombbal, erre pont a karokra teszik... Ha nyugati termék lenne, hóttziher, hogy vmi ilyesmi lenne a távirányítón:
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
-
Geller72
veterán
. Azért tartom furának, ha valaki véletlenül ilyen karállást kapcsol, mert abszolút nem is logikus. Ugye külön még ok, de a bal kar balra le és jobb kar balra le vagy épp fordítva nem igazán megmagyarázható később, hogy a delikvens "merre is akart kanyarodni a szekérrel". . A bal kar balra le ugye fordulás lenne kis vagy inkább nulla gázon, de null agáz ugye nincs, csak földön, leállást követően. Tehát jobbra fordulna, de balra billentene? .Vagy mindkét kar balra, vagy mindkét kar jobbra. Racernál vannak látszólag amorf gimball mozgások, de ott ha csinálok is ilyet annak egyrészt oka van, mert mondjuk freestyle-ban akarok valamit, másrészt ott van zéró gázállás és acroban ellentétes, giro/accelero nélküli forgás, fordulás. De itt nem értek egy ilyen karállást. Gondolom, ezért is rakták ki először karokra ezt az opciót és később kar+buttonra.
-
válasz Geller72 #1139 üzenetére
Na mondjuk én P4P-vel repültem életemben először, de elképed az ember néha, hogy milyen csapdák vannak, amit minimális odafigyeléssel kigyomlálhattak volna, akár szoftverből.
Ma pl ez a sztori jött szembe. A gép folyamatosan azt hitte, hogy a földön van, azaz nem volt hajlandó lefelé menni. Állítólag kikapcsolható a kontroll szoftveresen - csakhát az ember ezt kezdőként nem tudja+nem is feltétlen kapcsol, mi a baj.
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
-
Geller72
veterán
válasz t72killer #1140 üzenetére
Mondok még egyet, mielőtt beleszaladsz. Ha a kameratartót nem veszed le, csak hátrébb húzod, a szenzorok meghülyülnek és a minimum az lesz, hogy olyan tetű lassan akar visszajönni és leszállni a gép, hogy ha 10% alá hagyod az akkut menni, leesik, mire csak leszállsz 50m magasból. . Én ezt eljátszottam és egészen addig nem is derült ki, amíg le nem akartam szállni. A víz kivert. . Olyankor jutnak eszedbe a legkevésbé logikus megoldások. The panic is a first. .
-
-
őstag
Hát igen... Ez azért már jobb megoldás, mert a home gombot nem nyomkodod alapból repülés közben. Ezt korábban is kitalálhatták volna Majd utánanézek hátha van valami fw upgrade ami megoldja ezt a "gondot" a korábbi modelleknél is.
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
-
lutyo78
újonc
Sziasztok!Spark problémám lenne ismét. A Spark RC-t telefonnal összekapcsolva wifin picit késik az élőkép,és nem is túl jó minőségű.Hullámzik és pixelesedik.Mi lehet a probléma?Még egy kérdés,a gép új,az iránytűt kalibrálnom kell?
-
Geller72
veterán
A Dji-nak is part list-je, azaz part number szerint kategorizálja az alkatrészeket. A géptestnél is van, hogy egyben listázza, de van, hogy külön magát a géptestet is. Az egyes alkatrészeken általában szerepel az egyedi azonosítója az alkatrésznek, pl az 5870-es P4 akkun az, hogy Part 64. Sokszor csak egy P és a szám, de jó esetben szerepel rajta a part number.Pl a P3 SE-hez a middle shell az P3SEMS.
Ez az alsó test csak.
A komplett P3 váztest az meg a PART 30 ha jól tudom. Logikailag nem indokolt, hogy ahány P3, annyi fajta géptest legyen, ez gyártástechnológiailag felér egy ön-tökönszúrással. . Ahány verzió, annyi fajta szerszámgép, stb. Nem hinném.Itt a komplett P3 váz 60 usd igaz, ő pont nem szállít magyarba, de itt is látszik, hogy egy és u.az az összes.
A termék nevében is benne van, hogy:"DJI Phantom 3 Professional Advanced Body Replacement Shell Part 30"
Gondolom, nem kamuzik, mert alatta meg az van, hogy:
DJI Official eBay Outlet Store, DJI Warranty Included.
Kínából ez már cirka 5 ezer huf-ért megjön, ami azért nem gáz. Ha nem jó, max eladod, törött P3 elég sok van a piacon. .Ja és 5k-ban lábakkal jön. .
Szerintem[ Szerkesztve ]
-
Geller72
veterán
Annyit sikerült kiderítenem, hogy a #part72 az a standard váz, a part#30 meg a fentebb említett pro/advanced váz. Ezek szerint volt valami módosítás, ami az utóbbiakban már benne van, de a standardban még nem volt, így mondjuk érthető, ez nevezhető mondjuk egy revizió 2-nek is. Tehát úgy gondolom, hogy a part#30 az a pro/advanced váz, ami neked kell.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Geller72 #1148 üzenetére
Ettől függetlenül 100%-ban kompatibilis alkatrészek is kaphatnak eltérő számot, pl az obsidian 5870-es akku az p113.
"Ja és 5k-ban lábakkal jön." - hmm, kellett nekem egészben venni a p4p-t, darabokban lehet feléből megúsztam volna.
#1147: azért a dji fcc vagy nfz hack témára elég sok gugli találat van. Nemrég linkeltem egy fizetős megoldást, pl.
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
Új hozzászólás Aktív témák
Egyéb, hasonló témájú topikok:
● Quadkopterek, felső tagozat
● Fimi drónok
● Drón topik
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Bluetooth-headsetekről általában
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Samsung Galaxy A71 - elég ennyi?
- Hobby rádiós topik
- Amit látnod kell 80’ – 90’ évek, egész estét betöltő mozi filmjei.
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Háztartási gépek
- LG C3: egy középkategóriás OLED tévé tesztje
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Időjárás állomás - keress napi 5 dollárt!
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban