Új hozzászólás Aktív témák

  • zsolt_64

    senior tag

    válasz p.riky22 #44999 üzenetére

    A Vodafone ügyfélszolgálatáról csak annyit hogy amikor a netfone-tól mentem át a Digi-be
    a számhordpzás 9 hónapig tartott , mert a nefone aza a vodánál valami flotta és egyszerűen nem akaták kiadni a számomat , be kellett utaznom Bp.re vidékről és elmenni egy központba ahol hosszas kínlódás után megegyeztünk hog kötök valamo csomagot , oda átviszik a számomat és onnan maj el lehet hordozni. Megtörtént, de persze elbxtak vmit és utána Engem nem lehetett hívni, mert valami nem kapcsolhatóblbabla volt, de a kimenő hívás működött... Mivel tökúj voltam itt, fogalmalm semvolt semmiről, 1 semmilyen papírt nem adtak, modták hogy weboldal regisztrájak stb. ezt megtettem, utána hívtam a voda ügyfélszolgálatot ahol körülbelül fétucatszor az alábbi épületes beszélgetés zajlott: jónapot ... vagyok.. problémám hogy engem nem tudnak hívni BIZTOnSÁGI KÓDOT KÉREK .. hát azt nem tudom, de élő szerződésem van és engem nem tudnak hívni , tessék kipróbálni ... BIZTONSÁGI KÓDOT KÉREK... anyádat.
    Több napig tartott ez mígnem egyszer hajnali ötkor végre találkoztam 1 értlmes fickóval aki 1 perc alatt elhárította a hibát.. sohatöbbévodafone

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák