Új hozzászólás Aktív témák

  • sifarr

    senior tag

    válasz radio100jozs #22733 üzenetére

    Azért csak úgy nem lehet egy előfizetőt csak átpakolni egy másik díjcsomagba, az árakat meg nem lehet csak úgy felemelni, erre szigorú szabályok vannak a törvényekben.
    Szóval úgy gondolod, hogy pl. egy mai tesztelő, aki hívást nem is indít, az örökéletre kapott ingyen netet a DIGI-től. Vagyis nem kapott, hanem jár neki. :N

    Egyébként lehet. Lehet lezárni egy tarifacsomagot (új előfizető nem kérheti), s később kivezetni, azaz más csomagot kínálni az előfizetőnek, ha nem vállalja az átváltást, akkor felmondás. Annyi csak a korlát, hogy addig nem lehet kivezetni, amíg legalább 1 határozott idejű, tarifahűség szerződéses előfizető is van.
    Ezt minden szolgáltató megteheti (pl. bank is), amelyik nincs monopol helyzetben, vagy nincs jogszabályon alapuló szolgáltatási közetezettsége egy szolgáltatásra és/vagy egy földrajzi területre.
    A mobilszolgáltatásra egyik cégnek sincs szerződéskötési kötelezettsége. Ahogy az ügyfél felmondhatja, adott esetben a cég is.
    Ez a lehetőség benne van a DIGI ÁSZF-jében is, ahogy a többiekében is. Az ÁSZF-et a hatóságnak be kell nyújtani, ha törvénytelen lenne, akkor szólna.

Új hozzászólás Aktív témák