Új hozzászólás Aktív témák

  • Qtya123

    őstag

    válasz dchard #108316 üzenetére

    Köszi a részletes választ, így érthető már a dolog. :R

    Viszont nincs happy end.... Meggyőződésem volt, hogy ez megoldja, hát nem.
    Ugyanúgy jönnek az újabbnál újabb IP címek, mint a kábel javítása előtt. :W
    Ugyanez van a router log-ban, mint korábban: [kép]

    GoodSpeed: Nem cserélték az eszközt, az maradt továbbra is a HG6544C. Csak a kábelt javították. De mint látod, nem oké...
    Most már nem tudom mit csináljak. Próbálgatni kezdem megint az ő retek HG6544C eszközüket a routeremet kiiktatva, mert már előre látom, hogy megint ezt fogják kérni. Aztán gondolom azzal is ugyanez lesz, megint telefon, megint szerelő várás, akkor már nem marad nekik más, minthogy hozzanak másik ONT eszközt. Csak kérdés, hogy nem-e az is sz@r lesz...

    Vagy már kínomban arra gondoltam, hogy kölcsönkérek egy másik routert és a TP-Linket kicserélem ideiglenesen arra, hátha. De sok értelmét nem látom, ha önmagában az ONT használata esetén is kapom pár óránként az új IP címeket. Akkor már ott ennyi a dolog.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák