-
GAMEPOD.hu
Diablo 3 topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zoona
aktív tag
válasz warcat #10768 üzenetére
Azt a rare gyűrűt csak úgy vettem, mert az is jobb volt mint az előző ami bent volt helyette, próbálgattam a határokat, meddig mehetek le All-ressel kapcsolatban.
Ugye az Attack speed az hatással van a tornádók sebzésére, vagy ezt én tudom rosszul? Ezért is van egy olcsóbb echo meg egy dagger offhandben bent. Nézegetem a piacot, mert szeretnék life-steales offhandet, ugye a 3% passzív bentvan meg az öv is ad 3%-ot, és így egész tűrhetőeket gyógyulok, de esetleg a passzív leváltására vagy az ls növelésére jobb lenne, csak daggerba drága.
Igen, most hogy kapom a tanácsokat megfeledkezem 1-2 dologról Anno a lacunit is azért vettem, hogy kipróbáljam, nem is volt több talán 300 ezernél, és azóta megmaradt, de tervben van a csere egy chc-s változatra még.
De köszönöm szépen a tippeket, majd szétnézek még a piacon
A berserk formot fent tudom azért tartani, de inkább a kényelem szempontjából van bent ez a rúna hozzá, így egy champ packot tutira végig pörgök berserkbe, illetve ha netalán a következő ajtó mögött van mégegy - ami általában van és még frozenes is igy egyszerűbb nekem. De hol a 100% dmg van hol a másik
[ Szerkesztve ]
Diablo 3 Battletag - Jessa#2832
-
Rizzo
aktív tag
válasz warcat #10772 üzenetére
Itt egy alapos leírás a DT működéséről.
Tornado:
4. When dual-wielding, tornado tick frequency depends on the attacks per second (aps) of the last weapon swung before using Sprint.
WW:
3. WW tick frequency scales with aps the same way tornado tick frequency does, they even have the same breakpoints.
Lényeg, hogy a damage az mindig a MH alapján számítódik, míg az attack speed a legutóbb használt fegyver sebessége alapján.
[ Szerkesztve ]
Clear Eyes, Full Heart, Can't Lose!
-
Sirandrish
legenda
válasz warcat #11293 üzenetére
De a fent említett IK armorban 200VIT van és nem 180..
Sima rare itemeknél nem számít nagyon de egy ilyen itemnél biza 20VIT-et is meg kell fizetni..
Ezzel nem azt akarom mondani hogy érne 1Mrd-t de azért nagyon nem mindegy hogy 200 vagy 180Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
grex4
aktív tag
válasz warcat #15223 üzenetére
Délután is elszállt már egyszer...
Újra elkezdtem Hc-zni és annyira zavar hogy minnél közelebb kerülök a 60as szinthez, egyre rosszabb tárgyakat találok, főleg fegyvernél vehető észre a belenyúlás. lvl45-ig fegyverek túlnyomó többsége socketes, vitás és ha olyan, akkor a kasztspecifikus mainstat is rajta van. 3-4szintenként találtam jobb fegyvert mint ami volt, ah-ban sem volt jobb. (amugy dugig van, szal nem a hc-ah miatt) 60as szint felé meg ismét a szokásos drop, 100ból 1 talán ha használható.
üdv
-
-
ProEvoFan
nagyúr
válasz warcat #18651 üzenetére
Ezzel ami a baj?
Az hogy végre játszanak az emberek, és a haszonlesők kimaradnak a buliból?Nem, nem irigykedem rájuk, nincs miért.
Értem én, jó buli ez, nekem is jól jöttek az RMAH eladások, de a Blizzard ezzel a kraftolási rendszerrel elindult másik irányba, ami nekem tetszik.
Sőt, Steamen vannak olyan ismerősök, akik pont az AH és RMAH miatt nem játszanak a Diablo 3mal, nem tetszik nekik a gazdasági manager program, őket nem érdekli a valós pénzmozgás, az Ahra kihegyezett Diablo3.[ Szerkesztve ]
-
abéla
senior tag
válasz warcat #18754 üzenetére
Én mpl10-en futom keep dephts 3,1 (itt már nv4-5), majd Towned of the Cursed1+2, majd Heart of Cursed(Cydaea), majd Stonefort végig.
Itt nincsennek az engem leginkább idegesítő szörnyek (fallen maniacs, meg azok a kéz-csápos, földből, féreggel távolsági megharapós izék, meg egyébként is utálom a telet, ezeken meg jó kis láva, meg tűzköpők vannak, nem a sivár havas mező )
Cydaea sokkal könnyebb, mint Ghom. Eddig mind2, mindig dobott plan-t.
Az ah meg monnyon le és ha visszarakják a RMAH gold-limitet, akkor lefejelem a képernyőt.Jja és kösz a festős tanácsokat.
hootka!
-
mephi666
nagyúr
válasz warcat #18807 üzenetére
én reggel craftoltam egy picit kisebbet esett a recept magdából, namondom: 2t legyártok poénból, aztán második próbára ez lett
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Bahama
aktív tag
válasz warcat #19004 üzenetére
Kösz az infót.
Jól éreztem hogy ideje lesz megválnom az enyémtől.
Majdnem 200 volt a main stat, de magas vit, és %life volt rajta.
Ennél nem volt nehéz jobbat kraftolnom.
Meg szerintem ezt a slotot a legegyszerübb kraftolni, mert kevesebb a lehetséges statok száma mint amun vagy kesztyűn, és csak tome-ok kellenek hozzá.[ Szerkesztve ]
Kerüld a pusztán a vita kedvéért, erõteljes érzelmi töltettel ellátott, sokszor az észérveket nélkülözõ, témához inkább csak lazán kapcsolódó hozzászólásokat, melyek inkább exhibicionistán öncélúak, mint konstruktívak a közösség felé!
-
Mrdevil
addikt
válasz warcat #18995 üzenetére
Pedig minden egyezik, minden adat rendben van. Csak azt nem tudom mi illegális ebben nekik, hogy havertól veszek valamit. Majd ma megnézem mi lett, tegnap este még a pénzt is elvették, egyenlőre nem jött vissza. Lehet nem is kapom vissza, csak ha unlockolom az acc-om. De azt nem értem miért nincs egy menüpont ahol a megfelelő levonások után át tudnám rakni a pénzt a balance-ról - paypal-ra.
Majd este bemásolom az e-mailt, mert pontosan nem is értem miért lockoltak.-{PoH}- Patriots of Hungary - Tatyla and Friends ( TaF ) Hardcore PS5 klán.
-
mikromanus
veterán
válasz warcat #19793 üzenetére
1 milla arany minimum 0,25 euro a RMAH-ban. Hol itt a valós kereslet-kínálat szabályozta árképzési lehetőség. Nincs itt semmi, csak bot és biorobot támogató "hatósági árképzés". Miért épp a felső korlátnál gondolkodnának ésszerűen a bliccárdék?
A valós ár jobb esetben 0,1-0,15 euro/milla gold lehet most épp, vagy kevesebb.
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
Cyberbeni
addikt
válasz warcat #20552 üzenetére
Ha valakinek nincs ice climere, akkor jól jön az a cold resist
@czpitti: nagy dps-hez nem kell EF. unbuffed 300k(+25%) elérhető WKL+rare párossal. csak akkor kell EF, ha valaki #1 sheet dps-t akar, ahhoz meg ugye WKL nem jó. Meg egyébként nem strongarm kellene, ha nagy dps-t akarsz.
[ Szerkesztve ]
-
-
mikromanus
veterán
válasz warcat #21494 üzenetére
Nekem is jelzett valamit, de nyoma nincs,. Egy törlés léement, egy eladás... Még így is hiányzik 4 item, ezek meg nem jelentek meg a "postázandóban". Hm-hm...
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
válasz warcat #29094 üzenetére
jaja. első HC végigjátszásnál imádtam, hogy mindent lehet újból fejlesztgetni, meg vadászni cuccokat, sőt még használható is akadt a földről. SC karik húzásánál a "heroes of a new dawn" achinál is kb ez volt az érdekes, lehetett vadászni, fejlesztegetni.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Drizzt
nagyúr
válasz warcat #29503 üzenetére
Mindenki rajott, hogy unja a jatekot. Aztan par nqp mulva rajonnek, hogy a tobbi jatek ami azota jott, gyengebb, s igy marad a D3 megis, az arany meg picit feljebb megy. Amugy nem tudom, de monk 1h-bol sokkal jobbak kerultek be tegnap, mint egesz heten osszesitve, nekem ez tunt fel. Arany arat nem nagyon kovettem.
I am having fun staying poor.
-
mikromanus
veterán
válasz warcat #36045 üzenetére
Szimpla spekulációs kereslet növekedés. A "kedves" user látja megy fel a gold ár, azt feltételezi tovább megy fel, aztán bevásárol, vagy épp kivár hogy feljebbmenjen és nem rakja ki még. A kereslet időszakosan növekszik a kínálat csökken. Az ár meg növekszik emiatt. Aztán ha szembesülnek a nagy büdös valósággal, hogy ennyiért már nem viszik, vagy úgy vélik egyre többen, hogy nem várható érdemi növekedés, akkor aki bespájzolt az szépen megszívja, aki eladta addig jól járt. Kipukkan a buborék és visszaáll a rend. Aki bebukta és már csak normális áron tudja eladni az besír (mocsok Bliz, Gimmídömoníbekk!), én meg kiröhögném ha tudnám kik ezek a bízniszmenek
[ Szerkesztve ]
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
granini
őstag
válasz warcat #36045 üzenetére
Nehezen tudom elhinni hogy a Blizzard reszerol semmilyen beavatkozas nem tortenik. Nem elsosorban arra gondolok hogy 'machinalni' tudnak-e hanem hogy azt azert ugye nem gondoljuk hogy a Blizz elengedte az RMAH-t, hatradolt es mintegy egeszseges piaci versenyt hagyava csak nezi mi tortenik...
Kell hogy legyen nekik valamilyen kontrolljuk arra az esetre ha elszabadul a pokol (micsoda idevago hasonlat.. ) Szoval tegyukfelhogy valami okbol, amit most meg nem tudunk este 10-re mondjuk 10 euro lesz 50M gold. Akkor se fognak semmit csinalni..? Nehezen hiszem..
Kell hogy legyen egy kapcsolo a gold/eur arfolyam mellett amit be lehet tickelni a szerveradminconfigpanelrol es manualisan beirni hogy namostakkor 2.08 aztan jonapot.. se fel se le..
<CotS> Children of the Skorn Clan | Uplay / Steam: PecoHUN78
-
-
-
Rebourne
aktív tag
válasz warcat #36395 üzenetére
Nem az always online tartja mozgásban a játékot, hanem tehetetlenség törvénye. Egy 12 milliós tömeg ha meglódul nem áll meg =)
Amúgy szerinted ez így jó, hogy csalni (ebben az esetben a fejlődésen gyorsítani) csak annak van lehetősége, aki pénzt fizet érte?
"És pár ezer embernek nem csinálnak aztán kiegészítőt,de még patcheket sem."
Volt ez a Diablo 2 nevű játék, nem mintha nem említettem volna az előző posztomban, de lehet, hogy nem vetted észre. Már a létezése önmagában megcáfolja ezt az állításodat. Offline mód volt benne, és nemhivatalos, komplett karakterszerkesztő, mindenféle mod volt mellé, és az emberek játszottak vele és szerették, és előveszegették időről időre 12 éven keresztül. A Blizzard se, hagyta cserben a közösséget, érkeztek hozzá frissítések. De hogy mondjak egy másik példát: Skyrim. Szóló, offline játék. Kultuszstátus, überprofit és mái napig masszív modder közönség. Vagy egy régebbi máig élő játék: Half Life 2, Garry's mod, Source motor. A Valve képes volt monetizálni a közösség kreativitását, és ma a TF2-höz és a DOTA2-höz a tartalom 90%-át a felhasználók csinálják (forrás: Gabe Newell), akik profitálhatnak is belőle, ha akarnak. A Blizzard valami miatt nem merte ezt meglépni, pedig a Starcraft 2 mellé még nagyban terveztek egy online piacot, ahol az SC2 szerkesztőben összerakott pályáikat árulhatták volna a modderek. A nyílt(abb) környezetnek a felhasználó számára vannak előnyei. A zárt környezetnek meg a fejlesztő/kiadó számára vannak előnyei. Amikor egy kiadó a rossz útra tér, én ellenkezni fogok, elvből, ne akarjon egy profitorientált, szórakoztatóipari cég kurtítani a szabadságomon. A Diablo 3 online követelménye nem volt szükségszerű. Az aukciós ház hiba volt, ezt még Jay Wilson is bevallotta, és mivel ez az egyedüli játékelem, ami miatt kellett az online ellenőrzés, nyugodtan kijelenthetem, hogy az is hiba volt.És ráadásul a Vault is lagzik az online miatt. Ezt soha nem bocsátom meg a Blizzardnak
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
- OLED TV topic
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Politika
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Építő/felújító topik
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- Milyen routert?
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Gmail
- További aktív témák...