Új hozzászólás Aktív témák

  • proci985

    MODERÁTOR

    LOGOUT blog

    sima ptr2/loot / DH tapasztalatok:

    masterre legacy natalya kell. megerősítették a multishotot, szóval gyakorlatilag jobb a bombardementnél, cserébe zabálja a hatredet. hatred visszatötlés még mindig nem megoldott, kell a punishment, ahhoz viszont leg nat kell. vagy totál megváltoztatott játékstílus, de azt egy órás gyorsteszt alatt nem igazán lehet kitapasztalni még.

    ellenfelek talán kicsit kevesebbet sebeznek, kivéve az orbital thunderstorm, az rondának tűnik. de oda meg smoke screen kell.

    néztem az új nat setet is, 800k EHP (600k játék szerint) 300k dpssel masterre elég, ellenfelek nagyon nem tudnak karcolni, ellenben a haladási sebesség ilyen mp3-4 szintjén van. mármint multishottal, ami ahogy nézem dupla akkorákat critel, mint eddig. nem azt mondom nem lehet halni, de diablo kill masteren ahhoz képest meddig tartott (bombardement skill setuppal mentem neki multishottal új nattal, tehát hatredem az nem volt) így kb a leglazább volt. ami DHval eléggé fura. mondjuk minden pontot rányomtam resistekre, úgy meg kb 650-700as resistekkel és 70k lifeal meglepő lett volna, ha macerásabb.

    drop azért annyira nem jó, szóval ha a kari eddig is mp10 uber solot meg tudta oldani, akkor csodákat nem kell várni, hogy azonnal bármit lehet cserélni.

    van sok új affix, pár dolog át lett tervezve, végre nem kell identyfyolni, de úgy az egész eszméletlenül kiegyensúlyozatlan jelenleg. szóval szerintem megyek vissza a simához.

    viszont: végig irdatlan magas volt a latency, az meg bombardementet kb használhatatlanná teszi.

    RoS lehet segíteni fog a játékot, de a loot2.0 még szvsz korántsem az a csoda, amire vártak páran.

    [ Szerkesztve ]

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

Új hozzászólás Aktív témák