Új hozzászólás Aktív témák

  • granini

    őstag

    LS tema:
    valoban az nem derult ki hogy hogyan tolt vissza life-ot, csak azt latom hogy tolt vissza. Innetol mindegy is. Most epp az LS-t herelik ki, de vegeredmenyben az LoH es a X Life-ot kapsz per resource (fury, spirit, etc..) spent ugyanaz az elv. Utsz folyamatosan ES kozben toltesz vissza life-ot.

    Mikro:
    minden mai karakter build hullajelolt a kieg alatt. Mivel fogalmunk sincs mennyire lesznek nemjok azok a cuccok amikben most haladunk. Ezen kar elore filozni. En azt az optimista elvet vallom, hogy ha a mostani itemek es az LS rendszer ki lesz nyirva, akkor nyilvan az uj itemek (amiket a jobb loot miatt azert surubben fogunk talalni) - alternativat adnak majd es szepen ahogy haladunk elore lvl60-rol felfele 70-re ugy idovel es szorgalmas farmolassal szinte minden slotra lesz majd olyan upgradeunk ami az uj rendszerben hasznalhato lesz.

    Gyakorlati pelda: en ma nem fogok emiatt berohanni AH-ba, es a 2 egyebkent eleg utos LS-es kardomat nem kezdem el arulni 5-600M-ert. Igy fogok nekivagni a kiegnek ahogy most vagyok, es ha majd ott azt tapasztalom hogy nem mukodik az LS, akkor alacsonyabb erossegen fogok menni addig ami nem talalok hasonlo 1H kardot ami majd nem 1100 hanem 3000 dps lesz, es nem 2.9 LS lesz rajta hanem mondjuk 5-600 LoH, kombinalva egy olyan monk skillel ami ad life-ot amikor elhasznalom a spiritet. Pont. :)

    Megegyszer mondom minden Diablo mindig is arrol szolt hogy kibalanszolt, eletkepes karakterrel folyamatos tempoban hosszu orakon keresztul farmol az ember a jo loot remenyeben. Ha 2 percenkent meghalsz, ha honapokig nulla upgrade van onerobol az nem jatek. Ergo nem igy lesz :)

    <CotS> Children of the Skorn Clan | Uplay / Steam: PecoHUN78

Új hozzászólás Aktív témák