Új hozzászólás Aktív témák

  • #65675776

    törölt tag

    válasz Fredo78 #116974 üzenetére

    Amit a hírekben nem írnak, az lehet a legfontosabb. Az átjáró és a Csapókerti megálló között a pálya alépítménye már szét volt ázva, egyes helyeken üreges volt, a sínek gyakorlatilag a levegőben voltak. Mostanra annyira leromlott az egész alépítmény állapota, hogy már 60 km/h-s lassújel volt érvényben, ami kissé necces egy olyan pályán, ahol IC-knek kellene akár 120-140 km/h-s sebességgel közlekednie. A teherforgalom esetén pedig tengelyterhelési korlátozást kellett volna bevezetni. Ergo a felújítás halaszthatatlan volt, nem lehetett megvárni 2020-at, amikor a 100(a)-as vonal rekonstrukciója ideér.* Mivel az al- és felépítményt olyan hosszan kell bontani, hogy az az átjáróig majdnem elért volna, inkább egy füst alatt nekiálltak az átjáró "felújításának" is. Az sem volt már ugyanis túlzottan jó állapotban.

    * - Már ha ideér egyáltalán. 2020 már a következő EU-s költségvetési ciklusban van. Az arra az időszakra vonatkozó támogatásokat még most tárgyalják. És pártunk és kormányunk áldásos tevékenységének köszönhetően egyáltalán nem biztos, hogy akárcsak egy fillér EU-s támogatást fog kapni az ország a következő ciklusban.

    Az átjáró meg egy igencsak érdekes dolog, mert oda közúti aluljáró van tervezve. Azt meg nem öt perc megépíteni, és nem is olcsó. Ezzel is arra várnak, hogy kiderüljön lesz-e rá egyáltalán EU-s forrás. Addig lehet marad az ideiglenes átjáró.

    Csak ugye a hírekből megint a lényegi dolgok, az egész háttere maradt ki, mert ennek nincs hírértéke, nem lehet riogatni vele. És ugye sokkal jobb, ha az emberek biztonytalanok, mert akkor könnyebben lehet befolyásolni, hergelni őket.

Új hozzászólás Aktív témák