Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz Salex1 #124999 üzenetére
Pl. AOMEI Partition Assistant
Biztonságos partíciós eszköz a merevlemez kezeléséhez és petícionálásához.
Partíció átméretezés/áthelyezés, egyesítés vagy felosztás az adatok elvesztése nélkül.
A lemez- vagy partíció másolás lehetővé teszi a merevlemez-meghajtó frissítését, és mentést a pillanatfelvétel lehetőséggel.
Át tudja konvertálni a MBR lemezt GPT lemezzé adatvesztés nélkül, hogy ki tudja használni a 2 TB fölötti lemezterületet.
Az operációs rendszer áttelepítése az SSD-re vagy a merevlemezre anélkül, hogy újra kellene telepítenie a Windowst és az alkalmazásokat.
Létrehozhat indítható (BOOT Disk) adathordozót a merevlemezek partíciók kezelésére a WinPE alatt.
Létrehozhat hordozható Windowst (Windows To Go), amellyel bárhol dolgozhat megszokott operációsrendszerével, szoftvereivel és beállításaival.
Támogatja a Windows 10, a Windows 8.1, a Windows 8, a Windows 7, a Vista és az XP rendszereket.ASUS ROG Zephyrus GX703HS-K4008T eladó!
-
SOAD19
addikt
Sziasztok!
Ma voltak a Digisek kiépíteni az 1 Gbps-es netet. Viszont rámérve csak 250 Mbps körül mér letöltésre, és furcsa módon feltöltésre mindig kicsivel többet. Valahol túlzottan meg lenne törve a kábel. Nálatok perpillanat, mennyit mutat a Speedtest?
-
SOAD19
addikt
válasz Zsoleszhun #125005 üzenetére
Próbáltam, ha jól rémlik, pont az edge-dzsel, azzal is hasonló eredmény született.
(#125006) Sanki Hoztak routert, ami tudja. A lan kábel a megfelelő helyre van dugva, a Lan1-esbe. A gép és a router közti kábelt is kipróbáltam egy másikkal.
-
adi mester
tag
válasz DrBubo77 #125011 üzenetére
100 - 120 körül megakadna a letöltés, ha nem gigabites lenne a lan kártya.
SOAD19:
Az adatlapodon lévő gépről lenne szó, AMD A6-5400K processzorral? Ha igen, akkor ennyit tud a processzor, feladatkezelőt indíts el a háttérben, speedtest alatt ha csutkán megy a cpu érdemes cserélni. Ha van lehetőséged, másik géppel kipróbálni, mit tud az internet.[ Szerkesztve ]
Csak két közönséges herkentyű husi, de ha egy bajnok tudásával szakértő módon hajítjuk el: "Ez a jegy a fájdalomba, csak odaaaa :D
-
SOAD19
addikt
válasz adi mester #125013 üzenetére
Akkor lehet, ez lesz a megoldás, 99%-on küzd a mérés során. Nem egy mai gép, az biztos (már a full hd 60 fps-es yt videókat se túlzottan kedveli). Köszi! Most még egy darabig, biztos nem lesz lecserélve, mivel munkanélküli vagyok önszántamból (tanulás miatt). Nyáron lehet keresni kellene azért, valami alkalmi munkát, valami heti egy napost. Ha valaki tud már most valami hasonlót, akkor tessék inteni... Valami könnyebb fizikai érdekelne adott esetben, ilyen bútorpakolás, betonozás féle dolgok nem az én testalkatomra lettek kitalálva.
[ Szerkesztve ]
-
#65675776
törölt tag
válasz SOAD19 #125014 üzenetére
Itt jön ki az, hogy egy LAN vezérlő hardveresen dolgozik-e, vagy csak egy fizikai réteg, a lényegi munkát meg a proci végzi. Mint ahogy régebben analog tunerkértyéknál nem volt mindegy, hogy sw, vagy hw encoderes-e a kártya. Az olcsó (beleértve az integráltakat is) LAN vezérlők meg mind csak PHY-k, nem valódi, teljes értékű vezérlők.
-
adi mester
tag
válasz SOAD19 #125014 üzenetére
Az összeállítás netezni elég baráti, egy 4 magos CPU kell a vasba és nem lesz gond a nettel sem. A10-5800K procikat 8-10 között már be lehet szerezni, nincs áruk. IGP elég erős rajtuk, ha azt használod, egy A8/A10-esnek nem akadály a fullHD 60 FPS-el youtube videók alatt.
Részemről ajánlott opció, ha nem lenne sovány jófogás mellé az FM2+, még most is olyan gépet nyüstölnék.
szerk.: Tanulás mellett nincs keret? Szomorú arcot vágva, bemenni a szülőkhöz, előadni a történetet. Vagy megveszik, vagy füles, a próbát mindenképpen megéri
[ Szerkesztve ]
Csak két közönséges herkentyű husi, de ha egy bajnok tudásával szakértő módon hajítjuk el: "Ez a jegy a fájdalomba, csak odaaaa :D
-
SOAD19
addikt
válasz adi mester #125016 üzenetére
öhöm... Kicsit öregebb vagyok annál, hogy füleseket kapjak anyámtól. 34 múltam februárban. Örülök, hogy nem rak még ki az utcára, úgyhogy inkább nem megyek kunyerálni hozzá.
A munkahelyemet hagytam ott, hogy intenzív tanulásba kezdjek, főleg angol fronton, mert telik az idő, ill. meló mellett elég lassan haladtam. Őszig kihúzom a 3 havi álláskeresési járadékból, addigra kellene az angolomat használható szintre felgyúrni, aztán talán megpróbálok elhelyezkedni Pesten.
A gépre szerintem nem költök, a 100 megás net is bőven megtette... Csak szerettem volna tudni, hogy miért nincs meg az 1 Mbps.[ Szerkesztve ]
-
gps76
őstag
válasz SOAD19 #125007 üzenetére
Nekem is adtak egy ZTE 668-as routert, de azt mondta a román szerelő, hogy több LAN-os routerként nem engedi a Digi, csak 1 LAN port megy rajta. Át kapcsolták brigde módba és a saját routerem van mögé téve. Hogyan lehetne a tiltást feloldani? Mert 2 antennás wifi, meg gigabites hálózatot tud, felesleges lenne a saját routerem is.
-
Zola007
veterán
Nem keresnek rosszul a MÁV vezetésben: [link]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Cs1csó
félisten
válasz Zola007 #125022 üzenetére
Ezek azok a különbségek amik miatt pl. a demokrata színekben induló deszocialisat Alexandria Ocasio-Cortez nyerni tudod az USA-ban, ugyanis ott is éleződik a helyzet.
Engem nem az zavar ha valaki a Hawaii szigeteken tölt minden évben 1 hónapot, hanem, ha közben nekem mondjuk még buszjegyre sem futja, ha le tudok menni a Balcsira vagy a Tiszára a családdal 1-2 hétre akkor pont lexarom az ilyeneket. -
izee
senior tag
válasz Zola007 #125022 üzenetére
Tízenéve a negatív mérlegre a prémiumot rendre megkapták. Gyanítom továbbra sem marad el.
Identicalness is the tendency to propagate to collaborate and to interact only with people who are very very very very very much like you. Epitome of this is the selfie. https://www.youtube.com/watch?v=dmXcjvL9VSc&t=39m45s
-
izee
senior tag
-
Zola007
veterán
válasz Cs1csó #125027 üzenetére
Engem nem is a prémium zavar, hanem hogy semmi teljesítmény nincs mögötte.
Nincs víz az IC-n q moadóban, személyvonat full retek, ez éven 4x utaztam, ebből 3x lekéstem a csatlakozást, s 2 főre olcsóbb Budapestre kocsival menni... .
Múlt héten már inkább mentem busszal Miskolcra.[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
SOAD19
addikt
válasz gps76 #125018 üzenetére
Nekem egy másik fajta routert adtak, nevezetesen egy: AN5506-02-FG-t.
Ezen, csak két RJ45-as port van, és csak az egyik gigabites. Viszont a Tiéden, ha jól látom, mind a 4 az. A szerződésben nincs olyan passzus, amiben írva vagyon, hogy csak 1 Lan port-ot adnak, szolgáltatnak?
-
Zola007
veterán
válasz Cs1csó #125030 üzenetére
Pontosan
Elviekben volt pár éve törekvés arra is, hogy 2 millióban maximalizálják az állami szférában a legmagasabb elérhető bruttó fizetéstMʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Cs1csó
félisten
válasz Zola007 #125033 üzenetére
Ennyit sem adnék mikor 100-200k-ért vannak emberek 1 millió bruttó is elég lenne, egyszerűen MENJEN a versenyszférába ha ő annyira jó hogy több milliós fizetést is ki tud harcolni mert akkora igény van rá.
Egyszerűen nem látom azt, hogy igazán hátrány lenne ha "szerényebb" képességű emberek vezetnek egy adott közintézményt, nincs hatalmas verseny - mint pl. a tech szektorban, ahol lehet nem mindegy milyen stratégiát választ egy Apple és társai cég -
Sőt még azt sem tartom indoknak, hogy kisebb lenne a korrupció mert "jól meg van fizetve" ha valaki kapzsi vagy egyszerűen nem fél a felelősségre vonástól úgyis megteszi amit akar.
A másik probléma, hogy még mindig a pozíciót fizetik meg pedig egy tágas irodában pl. a Postánál személyi ügyeket intézni felső-közép vezetőként tuti jó meló lehet ERGO sokan el is vállalnák azt a munkát, 8-4-ig irodában, minimális felelősséggel az ilyen munkára nem hallottam hogy vadásszák az embereket. DE valamiért postai kézbesítő aki hóban, fagyban, kánikulában talpal, biciklizik hajnalban kel stb. pedig alig van ember.
Nem lacafacáznék az ilyen helyeken felére harmadára csökkenteném a fizetéseket akiknek nem tetszik elmehet a tényleges munkavégzőket pedig megfizetném. Lenne nagy ribillió de mikor rájönne hogy a napos 8-4-ig irodáját egy 12 órás szalagmunkára vagy felszolgáló állásra cserélhetné vagy mehetne cigányokat tanítani biharbasznádra akkor vakarózni.
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz Zola007 #125022 üzenetére
Nem szokásom politikai jellegű vitába belefolyni, de voltál már vezető?
Azoknak a mindenképpen üldözendő rétegnek biztos fenékig tejföl az élet.
Nem tanultak, nem teljesítenek, leszarnak mindent, csak a fizetést, és a prémiumot veszik fel.
Kíváncsi lennék, hogy egyes kritizáló személyek, hogyan teljesítenének egy kisebb csoport élén, nem hogy egy nagyobb cég, ne adj isten egy több százezer munkavállalót foglalkoztató cég management-ben...Már bocsánat, hogy ezt írom, de ilyen jellegű tapasztalat nélkül bármi féle kritika számomra teljesen hiteltelen.
Menjen el a magánszférába?
Onnan csábítják őket vissza, mert már rég túl vannak az ilyen vezetői beosztásokon..." Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz Cs1csó #125037 üzenetére
Ha esetlegesen átgondolnád amit kérdezni szeretnél, nem is született volna meg a hozzászólásod.
A te gondolatmeneteddel szigorúan csak a pénzt veszik fel, illetve a kiváltságaikat élvezik.
" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
válasz HUTCHDB #125036 üzenetére
pár éve kitalálta valamelyik okos máv vezető, hogy csökkenteni kell az utaskilométert, hogy takarékoskodjanak. ezért megszüntették például az egyik miskolci intercityt. de annyi esze nem volt az okostojásnak, hogy ahhoz, hogy Miskolcról Pestre el tudjon menni a vonat, először le kell menjen Miskolcra...
így tehát az lett a takarékosság eredménye, hogy a vonat üresen elment Miskolcra, majd ott átvedlett intercitynek, és visszajött Pestre utassal.
na az ilyennek fizetni kellene, hogy bejárhat a mávhoz.
egyébként meg a máv egyik nagy katasztrófáját akkor élte meg, amikor áttoltak egy csomó molos vezetőt a mávhoz. akik meg azzal kezdték, hogy a pályaudvar ugyanaz, mint a benzinkút. rögtön meg is szerezték vele a sok régi vasutas támogatását (nem)...
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
schulc99
tag
Eladó:
-17" Samsung 172V monitor - 3500 Ft [link]
-2x1GB DDR2 800hmz - 2000 Ft [link]
-Gigabyte GA-MA78GM-US2H alaplap - 7000 Ft [link]
-kábel csomag (rca, scart, stb...) összesen 26 db - 4000 Ft [link]Érdeklődni privátban lehet.
Sokaknak fáj az intelligencia. Akinek ilyen fájdalma van az kerüljön, ha kérhetem. (A 99 NE tévesszen meg, nem a születési évem!)
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz bambano #125039 üzenetére
Amellett, hogy általánosságban a vezetőkről írtam pár sort, nem látok bele egyes döntésekbe, és nem is ez lett volna a lényeg.
Én azt mondom, hogy ember hiba nélkül nincs, és most épp nem is kívánok az adott példádra reagálni, mert egyrészt nem ismerem a szituáció minden részét, részletét, plusz ami neked jo, vagy másnak, az lehet, hogy másik 100 vagy 1000 embernek meg nem.
Én az általános magyar szemlélettel szemben kívántam 2 mondatot írni, ami nem csak erre, hanem szinte az élet minden területére igaz, vagyis csak egyes kiragadott és Hype-ot kiváltó dolgot kiemelünk valamiből és mindjárt jól is érezzük magunkat, mert őrült nagy igazságtalanságot velünk felfedezni.Oda kell menni, meg kell mutatni!
" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
#65675776
törölt tag
válasz HUTCHDB #125036 üzenetére
"Nem tanultak, nem teljesítenek, leszarnak mindent, csak a fizetést, és a prémiumot veszik fel."
Nálunk ez úgy működik, hogy a felső 10-15 vezető veszi fel még az összes többi dolgozó prémiumát is. Cégcsoporton belül a teljes cégcsoport teljesítményétől függő év végi prémium jár minden egyes dolgozónak, a cégcsoport összes üzemében egyenlő mértékben. A cégközpontból ezt át is utalják a helyi céges számlára maradéktalanul. A tavalyi évben ez a prémium 950€ volt (kb ennyi szokott lenni minden évben). Kaptunk belőle 56k HUF-ot (a legtöbb, amit valaha is kaptunk ebből a prémiumból, az 83k volt). A maradék fejenként ~150k-t meg szépen a csúcsvezetők ellopják minden évben. De ez a sima prémiummal is így volt mindig, legalábbis amíg volt, és nem építették be az órabérbe. A cégközpontba mindig le lett jelentve a gyártásterv hiánytalan teljesítése, ergo a tulajék át is utalták a teljes bónuszösszeget. A havi 50k-t csak kettő esetben kaptuk meg, egyébként tipikusan 15-30k közötti összeget. A többi megintcsak főnökék számláján kötött ki.
Egyébként meg olyan roppant drága dolgok nincsenek a gyár területén, mint tömítések, o-gyűrűk, lámpák, stb. Ergo a termelés, és a gyár üzemeltetése valóban le vagyon szarva. A lényeg a felsővezetők rongyrázása, annak a fedezetét kell megtermelnünk elsődlegesen.
-
Zola007
veterán
válasz HUTCHDB #125036 üzenetére
Nem voltam vezető.
De amit leírtam, azon elég szemellenzősen lehet csak fogást találni.A hozzászólás, amire válaszoltál azt állapította meg, idézem:
"nem keresnek rosszul a MÁV vezetésben"
Ha ezt vitatod, azzal nem tudok mit kezdeni.
Nekem 2.6 - 5 millió forint / hó sok pénz. Aránytalanul sok pénz.Második hozzászólásomban pedig leírtam, hogy mint utas, miben érzékeljük a cég "megfelelő" működését.
Ha te 5 millió Ft/hó fizetést büszkén vennél fel, mert egy jelen állapotában működő MÁV-ot vezetsz, akkor azzal sem tudok mit kezdeni.[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
válasz HUTCHDB #125042 üzenetére
"nem ismerem a szituáció minden részét, részletét": de, ismered.
az, hogy takarékosság címszó alatt üresen járatják a szerelvényeket, az minden ember számára, minden szituációban ökörség. nem létezik olyan helyzet, amikor anyagi okokból üresen jobb elküldeni egy vonatot, mint utasokkal.emellett nyilván lehetnek olyan dolgok, ami nekem nem jó, másnak meg igen. de az tény, hogy a vasút jelenleg drága, és két komolyan támogatott felhasználása van: párthaverok lerakója és pártfinanszírozó cég. az nem normális, hogy a vasúthoz képest a személyautó egy embernek éppen csak drágább, több embernek egyértelműen olcsóbb, miközben lényegesen lassabb.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
EXIEZ
senior tag
Eladó dolgok
Fitbit Flex aktivitásméro/okoskarköto ÚJ, dobozában minden tartozékkal, 0 perces, 9000ft
TrackR Bravo bluetooth nyomköveto iOS/Android Új, 0 perces, 4000ft [link]
12V szivargyújtós autós huto/futo Dobozában, új, tesztelve volt, 3000ft [link]
CURREN férfi óra Új, tesztelve volt csak. 3000ft Minta kép
NAVIFORCE férfi óra Új, tesztelve volt csak. 4000ft Minta kép
Narancssárga digitális rajztábla - 3499ft [link]
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz #65675776 #125043 üzenetére
Amiről írsz, ez állami cég, vagy multi, vagy esetleg magyar "magán" vállalkozás?
Át kell gondolni a váltást, ha igazságtalannak tartod a helyzetet.Ez nem neked, de igazából ebből a gondolatmenetből:
Nincs senki röghöz kötve, pályázni kell, át kell menni másik céghez, meg kell próbálni feljebb lépni, képzésekre, átképzésekre kell elmenni, a szövegeléseken kívül legyenek teljesítések mindenki mögött, meg lehet mutatni, ki mit tud egy adott területen.Nyilván minden magyar ember így gondolja...jah, nem.
Inkább blamáljuk, kritizáljuk a vezetőket, közben meg 1 napra kellene, mondjuk egy adott szakterületen megmutatni vezetői képességeit...no az már nem menne!A fejlettebb társadalmakban máshogy megy a vezetői kiválasztás, illetve a vezetői beosztásban való maradás ez tény, de itt nálunk sincs azért olyan rossz helyzet.
Sok ezzel kapcsolatos beszélgetést szoktam hallgatni egyszerű magyar kisvállalkozók részvételével is, ahol már 4-5 alkalmazottnál is ugyanez a szituáció, vagyis, hogy a főnök, az egy hülye, hozzá nem értő, meg különben is ő fölözi le a hasznot úgy, hogy semmit nem csinál.
Ki alakította a vállalkozást? Ki tart kapcsolatot az ügyfelekkel? A lehurrogó képes lenne normális tárgyalásokat lefolytatni? Lenyelné az ügyfelek kritikáit? Munka után míg az alkalmazott már pihen, ő még mindig a munkát intézi, a hatóságokkal hadakozik, vagy éppen a következő projektet készíti elő, számol, agyal rajta, fél estét nem alszik.Anélkül, hogy a következőkkel meg szeretnék bárkit is bántani, nézzünk meg egy jóval egyszerűbb példát.
Kőműves, segédmunkás esetén mi történik?
A 6-7 ezer forintos napszámot kapó segéd egész délután a kocsmában blamálja a kőművest, aki 20-25e forintot keres úgy, hogy a segédmunkás szerint semmit nem dolgozik, csak az általa odahordott agyagot egymásra rakja, és még a malter sem jó neki, mert hol túl híg, hol sűrű...Sajnos ez itthon az élet majdnem minden területére igaz.
Én csak arra akartam rámutatni, mindenki először a saját maga háza előtt sepregessen, nézzen szét, nézzen magába, gondolkodjon el azon, hogy ő mindig, mindent megtesz, megtett-e azért, hogy jobban, többet keressen, vagy számára kedvezőbb feltételű munkahelyen dolgozhasson.
Ha én pl. agysebész vagyok, akkor azért könnyű nekem, mert milliókat keresek, ha építési vállalkozó vagyok, akkor azért, ha a KRONES cégcsoport egyik felső vezetője, akkor azért.
Viszont áldozat vagyok, ha esztergályos a GÖCS-ben, vagy eladó a METRO-ban, illetve akkor is, ha az IT szakmában egy beosztott programozó.Én ezt nem értem...
[ Szerkesztve ]
" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
Fricu
tag
válasz bambano #125045 üzenetére
Dehogy nincs.
Biztos fiatal vagy, nem emlékszel - de én sajnos igen:
Anno az M5-ös autópálya vagy 10 évig üresen állt. Egy két eltévedt nyugati turista vetődött rá, más nem , mert olyan drága volt.
Az üzemeltető konzorcium ugyanis "jó" szerződést kötött az állammal, amelyben az utóbbi vállalta a profit kifizetését nekik, ha a bevételek nem lennének elégségesek. Ezek után olyan magas díjat szabtak, hogy józanul mindenki elkerülte. A haszon kettős volt, mert nem kellett költeni az út karbantartására, javítására, a bevételt meg bemondásra kiegészítette a költségvetés a szerződés szerinti szintre.A MÁV-nál is lehet könnyen hasonló ok, csak nem tudunk róla.
Mert józan ésszel sok dolog nem magyarázható: Pl. a három perces késéssel érkező IC-t már nem várja be a vicinális, elmegy gyakorlatilag üresen. A következő csatlakozás 2 óra múlva...
(Ha nem késik is futni kell hogy elérd, egy öregebbnek esélye sincs , még késés nélkül se).Fricu
-
Papaj x
tag
válasz Fricu #125049 üzenetére
Én a linksys wrt54gl-emet cseréltem egy frtizre véletlenül (albérletben hagytam a linksyst), de nem mondanám, hogy megbántam.
Jobb hatótáv, kevesebbet kínlódik.
Ugyh big UP!"A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott." - “Vezess úgy, mintha loptad volna”
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban szabad hirdetni ezen szabályokkal.
- AKCIÓ! GAMER PC - RYZEN 5500 - RTX 2060 SUPER 8GB - 16GB DDR4 - 240GB SSD - 1TB HDD
- Szücsivill Kft - villanyszerelés - kamera rendszerek - okos otthon
- ZOTAC GeForce GTX 1080 Ti AMP Extreme
- Samsung Galaxy Watch 46mm dobozos szép jó akkuval
- G.Skill 48 GB DDR5-7200 (2x 24 GB) 8400 + Alphacool ddr5 ram modul