- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Lalikiraly: MSI Cyborg 15 - Tényleg Kiborg.
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
-
GAMEPOD.hu
__________________________________________________________
*A Topicban működik a Spoiler TAG (SP), legyetek szíves használni!*
[Cyberpunk 2077 screenshot & érdekességek topic]
________________________________________
Magyar Discord Szerver
Új hozzászólás Aktív témák
-
Frogged
aktív tag
Tán a Mass Effect vagy a WD csak arról szólt?
Lehet neked át adja a hangulatot egy rpg belső nézetben nekem nagyon nem.
Semmi bajom a mezei FPS játékokkal de Rpg-vel keverve nekem nagyon idegen.
Nekem mindig el vett az élményből a belső nézet és nem hozzá adott ilyen játékoknál.
Én szeretem a karakteremet látni az is része az élménynek ha látom a csilli vili uj geart amiért güriztem, nem 2 alkart akarok irányítani.
Te azt kapod amit vártál ettől a játéktól, én hagy legyek elégedetlen és csalódott hogy be következett az egyetlen dolog amitől tartottam a játék kapcsán. -
Redneck
veterán
Remélem szerepel majd a végleges verzióban a nő és az őt üldöző szerv. Azért annak örülök hogy nem olyan idióta sisakos karakterrel kell majd nyomulni, az kifejezetten zavart.
Az a teaser pedig minden idők egyik legjobbja szerintem.
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
félisten
-
cyberkind
félisten
Semmin se lesz olyan mint a tariler-ben, anno a Witcher 3 rettenetes "csúfuláson" esett át, és még így is eszméletlen volt, de megkérte a gépet, na ha akkor kijön ahogy a trailerekben volt, még most is 30fps-el tolnánk 1080p-n, úgyhogy érthető meg ez nem is baj.
Meg ha lenne több látóhatár és nem ilyen elszart a popup, nekem a Witcher 3 grafikája tökéletes volna.
[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
Vesa
Topikgazda
Hőbörögni mindig szoktak páran. Nem kell ezzel foglalkozni.
Az pedig egyértelmű, hogy PC-n minden lényegesen szebb, elvégre sokkal durvább erőforrást lehet ezen a platformon egy játék alá betolni. Aki még ennyit sem ért, az hőbörögjön csak nyugodtan, az értelme ennek konvergál a nullához.Egyébként a két kép között jóformán csak a haj render különbözik, ez pedig egyértelműen technológiai jellegű kényszer lesz. Valamelyik platformon vagy a hardver nem bírja a normális haj megjelenítését, vagy valami szoftveres/API gebasz van. Semmi más jelentős különbség nem látszik.
A tudomány a valóság költészete!
-
cyberkind
félisten
Én csak a reakciókat nézem és figyelem, de az durva, hogy egytől egyig mindenki, még az igazi királyok mint Kojima is elégedetten sétál ki, messze van még a premier és bármi lehet, de ha ez így halad, akkor megint megcsinálják a srácok a Witcher 3 után, pedig az már igencsak a tökéletesség volt, lassan már Gta-ra se lesz szükségem.
Paranormal Cocktivity
-
cyberkind
félisten
-
kwzatz
őstag
"ez az amit a TPS nézet nem tud. Nem véletlen lett FPS nézet, és a lehető legjobban döntöttek ennek ügyében."
Pontosan. Ezt a fejlesztők már el is magyarázták ezerszer. Látva a várost, a beszélgetéseket, a harcot, vagy az olyan elemeket, mint amikor a szemedet módosítják, vagy kiemeled a csajt a kádból és megvizsgálod... A demóban kb. minden ilyen elem hatásosabb volt, ahhoz képest, mint amilyen TPS nézetben lett volna (elég csak elképzelni), úgyhogy személy szerint rohadtul örülök, hogy FPS nézet lesz. Ezeket látva teljesen logikus döntés volt.
k-adi: Imádom a Deux Exet, de ez egészen más szint. Amit már most sajnálok, hogy ezután viszont jó eséllyel végképp nem lesz új Deus Ex játék egy darabig.
[ Szerkesztve ]
-
-
félisten
-
Topikgazda
válasz KaitouP #2736 üzenetére
Nekem a teljes The Witcher 3 GOTY végigjátszása valami 140 óra volt, kb. másfél hónapig játszogattam vele esténként, hétvégenként. Ha nem maxolok ki egy csomó side questet, akkor kb. 70-80 óra alatt meglehetem volna vele.
Nyilván amikor anno az embernek volt napi 8-10 órája játszani, más volt a helyzet, de el kell fogadni, hogy ez van.
Én például el tudnám viselni, ha lenne egy trónörökös, aki miatt nincs időm játszani. Ahogy most kinéz, nem lesz, legalábbis nem a jelenlegi páromtól. Ez csak egy másik nézőpont, amiit érdemes azért összevetned a sajátoddal, mielőtt a falnak mész amiatt, hogy túl hosszú a játék...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
félisten
válasz KaitouP #2757 üzenetére
Egy hosszú játékkal mindenki csak jobban jár, hiszen az a játékidő szétteríthető egy akármilyen hosszú időszakra, és ez minél hosszabb, annál jobb befektetés volt megvenni a játékot.
Egy rövid játékot viszont nem tudsz hová kiterjeszteni, egyszerűen csak rövid, és rossz szájízt hagy a végén.
Egy ilyen játéktól ami elvárható volna, az egy alsó hangon 50-60 óra, úgy, hogy rohansz, és fel se szeded a mellékküldetéseket.Nekem a DXMK-ban volt egy végigjátszás 40+ óra, pedig az egy kifejezetten rövid cucc, csak én minden kő alá benézek, mindent elolvasok, és a full lopakodós játékmenet is hozzáad az időhöz.
Ennek fényében a CP nem ártana, ha egy open world mappal és az univerzum dimenzióit tekintve akár ráduplázna erre.
Ha nincs időd, vagy napi fél órád van csak játszani, a Rocket League és ilyesmi a legjobb kikapcsolódási források, hop in, hop out, és csoki.És persze, lesz, akit elriaszt? De ő a célközönség? Nem gondolnám. Szerintem az a célközönség, aki igényli az összetett, hosszú játékot.
Szerintem a CDPR sem gondolja, hogy mindenáron mindenkinek el kéne adnia a játékát. -
jonnyjoker01
veterán
válasz KaitouP #2757 üzenetére
Sony CEO csak a profitmaximalizáláson gondolkozik. Azért tudják a AAA stúdiók megtartani a 60 dolláros árcédulát, mert népszerűbb a játszás, mint 10-20 évvel ezelőtt. Pár millió eladott példány semmi a AAA stúdióknak, és abból már visszajönnek a fejlesztési költségek. Anthem és társai esetén pedig érthető miért veszteséges pár játék bizonyos stúdióknak.
Sony CEO-nak üzenem, hogy rengeteg jó indie címmel lehet játszani ami 10-15 óra játékidővel rendelkezik és nem 60 dollár. Cyberpunk témában jön majd a [Ghostrunner] például, ami tök jól néz ki (demóval elszórakoztam egy-két órán keresztül annak ellenére, hogy kb 10-15 perc tartalom van benne, érdekes).
Rengetegen vártak már egy jó játékot Cyberpunk témában és valószínűleg sokáig nem fog megjelenni még egy ilyen kaliberű játék. Tanulóként nekem sincs sok szabadidőm (vagyis nem csak játszásra akarom elpazarolni a szabadidőmet) ezért valószínűleg hónapokon keresztül fogom ki 100%-olni a játékot és szerintem ez teljesen rendben van. Ha te úgy érzed, hogy hónapok alatt 50-100 órát nem tudsz félretenni a játékra, akkor ne vedd meg, nem tudok mit mondani erre. Sokan el akarunk mélyülni a cyberpunk genre világában.
Üdv. Johnny
-
Vesa
Topikgazda
válasz KaitouP #2757 üzenetére
Remélem nem lesz igazad, mert éppen az a baj manapság a játékiparban, hogy minent egy szög szintjére egyszerűsítenek, mondván, ez kell a népnek. Én meg csak nézek, hogy anno 20-30évvel korábban is mennyivel tartalmasabb játékok voltak, persze tisztelet a kivételnek.
Én azt gondolom, hogy akinek nincs ideje egy ilyen komplexitású játékra, az ne játszon ezzel, hanem válasszon magának a tonnányi másik cím közül, melyek lezavarhatók két hétvége alatt! De ne az legyen már a megoldás, hogy azt a maradék néhány címet, amit még rendes tartalommal látnak el, szintén húzzuk le erre a szintre, mert ha néhány embernek nincs rá ideje, akkor azok is rohadjanak meg, akiknek egyébként lenne!Ne legyünk ennyire önzőek! Legyen elég választék, és mindenki megtalálja a maga számára megfelelő programot. Nekem pont az összetettsége a vonzó ebben a címben! Ha 1 évig tart a végére érni, akkor addig. Ez nálam előny, nem hátrány!
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
RubbishBin
senior tag
válasz KaitouP #2834 üzenetére
Ki beszélt grafikáról?
Azt mondtam, hogy az animáció olyan, mintha 8-an csinálták volna 2 év alatt egy garázsban, annyi költségvetésből ami pizzára meg Dr.Pepper-re elég. =indie.Az nem tetszés vagy ízlés kérdése, hogy mozdulatlanul áll az NPC karakter, aztán eszébe jut hogy "vazz, mozogni kéne, mert ez így izé", aztán szemmel láthatóan indul be az animáció. Ami kis túlzással kb GTA:SA színvonalú kéz emelgetésekből áll.
Ahogy az sem egyénenként változó tetszés/nem tetszés egy sok évig fejlesztett AAA játékban, hogy ugorjon egyet a pohár az asztalon hogy passzoljon az animációhoz amikor megmarkolja a karakter.[ Szerkesztve ]
Mehetsz a bicómmal, de ne válts vele!
-
cyberkind
félisten
válasz KaitouP #3668 üzenetére
Jah, nekem a steelbookos preorder, akkor a játék világa könyv, szép lassan a 25 centis Johnny Silverhand figura, meg szerintem a többi is idővel. Meg ha úgymond aranylemezre kerül a játék, jön a Steam preorder az expansionnel együtt.
[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
félisten
-
Vesa
Topikgazda
válasz KaitouP #4198 üzenetére
Bocs, nem akartam senkit megbántani, csak a szubjektív véleményemet írtam le. De abban azért nem értek egyet, hggy a színek nemtelenek, illetve alapvetően nyilván azok, de tagadhatatlanul rájuk rakódott egy kultúrális hatás, melyek pozícionálják őket valamelyest. Nem véletlenül rózsaszín/lila a lány részleg minden játékboltban, miközben ezt a fiús oldalon kevésbé látni. Hogy ez helyes vagy sem, ne itt vitassuk meg, de a jelenség létezik.
A tudomány a valóság költészete!
Új hozzászólás Aktív témák
Hivatalos oldal:
Cyberpunk.net
Hivatalos fórum:
forums.cdprojektred.com
Hivatalos Twitter fiók:
@CyberpunkGame
Hivatalos Youtube csatorna:
@CyberpunkGame
Összefoglaló a világról és a háttérről:
Cyberpunk, Chippin In
- Íme az Assassin's Creed Shadows első előzetese
- Egérpad topik
- Háztartási gépek
- Filmvilág
- alza vélemények - tapasztalatok
- Világ Ninjái és Kódfejtői, egyesüljetek!
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Android játékok topikja
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs