-
GAMEPOD.hu
__________________________________________________________
*A Topicban működik a Spoiler TAG (SP), legyetek szíves használni!*
[Cyberpunk 2077 screenshot & érdekességek topic]
________________________________________
Magyar Discord Szerver
Új hozzászólás Aktív témák
-
muxi-muxi
senior tag
válasz freeknight #24743 üzenetére
Soem vettem még a játékban fegyvert, mert a butikok általában abnormális áron mérik őket, ezért mindig becsípődött a techvonal. Ha lehet akkor recepteket veszek, amikor már lehet okos snipereket gyártani, akkor már dől a pénz. Ellenben hack-et már igen, de mostanában már nem használok belőlük sokat, csak a ping-et, meg talán meg a nagyresetet, a többi valahogy nem érdekel, plusz alacsony IQ-val nem is kapot normális kiberagy-alkatrészeket.
Vannak kedvenc fegyvereim amik a végigjátszás során valahogy végigutaznak velem, mert folymat' tápolom őket. Ezek a duplacsövű sörétes, a tech sniper, meg a hosszúcsövű pisztoly (hangtompítóval). Ahogy megyünk a legendary felé, úgy válnak egyre táposabbá. Van még egy küldifegyver is, hangtompítóval, inkább nem spoilerezem el kitől, de szerintem mindnekinek érdemes beszerezni, és ajánlatos a test 6-osra való felugrasztása is, különben kézbe sem bírod venni
Amúgy lehet, legközelebb megpróbálok pénzt grindelni, és más skillágat kimaxolni, mert izgalmas mindig máshogy eljutni a végkifejletig.Mindegy, milyen gép, csak fagyjon...
-
martinkeet
aktív tag
válasz freeknight #24808 üzenetére
Szemeztem a 3080-nal, de azt gondoltam, hogy elég a kisebb.
-
lo_jo
senior tag
válasz freeknight #24842 üzenetére
És nem a készítők, hanem a CEO nyilatkozott.
-
jonnyjoker01
veterán
válasz freeknight #24842 üzenetére
Én arra utalok hogy hogyan csinálnak a semmiből is ügyet, ha Cyberpunkról van szó.
Üdv. Johnny
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
válasz freeknight #24977 üzenetére
És hozzá az ultimate quick hack-ek is megvoltak? Mert ez a deck azokkal adja az extrát.
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
válasz freeknight #24980 üzenetére
Nincs?
Az itt írtak szerint azokkal van értelme: https://cyberpunk.fandom.com/wiki/Tetratronic_Rippler
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
tibaimp
nagyúr
válasz freeknight #25011 üzenetére
De én pont ez miatt vagyok optimista. Mintha direkt csak ennyi kis dolgot csináltak volna, meg egy csomó hibajavítást, azt azért tegyük hozzá, mintha titkolnák a "valódi" szándékukat, és most akarnak nagyot durrantani, megmutatva a világnak, hogy tudnak ők, ha akarnak és engedik nekik.
Én azt mondom, és ez nem személyes, ne legyen igazad !
[ Szerkesztve ]
A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...
-
Topikgazda
válasz freeknight #25011 üzenetére
Függ attól, pontosan mit is vársz.
A fő gond az, hogy eleve ígértek (fizetős) DLC-t, "úgy, ahogy a The Witcher 3 esetén is volt".
Persze, a szavakkal óvatosan, tudom, de ettől még ha ez igaz, akkor egy DLC-be bőven beleférne ez mind, ha például a The Witcher 3: Blood & Wine DLC-t vesszük.Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
jonnyjoker01
veterán
válasz freeknight #25065 üzenetére
A másik probléma persze, hogy az újraéledő ellenségek száma nem túl nagy. Szerintem akkor nem is lenne gond, ha nagy mennyiségben tudnál hentelni az endgame-ben, de sok idő keresni enemy-ket ha már megvannak a gigek és NCPD küldik és elenyésző csoportokban szoktak lenni általában.
Szerintem az NCPD lehetne erre jó alternatíva, hiszen bármikor bárhonnan elő tudnak jönni, nem kell őket keresni, de most még elég broken az egész rendszer. No meg azt sem tudom őszintén, hogy jár-e a megölésükért bármilyen xp.
Üdv. Johnny
-
tibaimp
nagyúr
válasz freeknight #25065 üzenetére
A Tárgykészítés kifejleszthető 20-ig simán, csak nyersanyag kell, azt meg elejétől venni kell a kereskedőktől, főleg azt a pár alap összetevőt, azokból kell sok, és utána mehet a legendary fegyver craft, a végére kb. meg is lesz az összes tervrajz, ami szükséges hozzá. Így nő a tárgykészítés, nem kicsit.
A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...
-
tibaimp
nagyúr
válasz freeknight #25073 üzenetére
Én a 2 végigjátszás során, az 1. esetben kitartott őket, a másodikban megmaradtak, simán kisétáltam. Az 1. eset jobban tetszett
A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...
-
WATERDACA
őstag
válasz freeknight #25523 üzenetére
Én imádtam ennek a játéknak minden percét, de jó lett volna ha a céllövölde/verseny/bármilyen interakció véges lett volna és főszál után is játszható lenne.
u wanted, i got it \o/
-
jonnyjoker01
veterán
válasz freeknight #25577 üzenetére
Technikailag és játékmenetileg is összehasonlíthatatlan a két játék.
NC sokkal sűrűbb, vertikálisabb és részletesebb mint LS. Sokkal több tartalom van kisebb helyre bezsúfolva, ezzel a mai hardverek sem tudnak mit kezdeni. Két opció van, agresszívabb streaming vagy alacsonyabb részletesség. CDPR az előbbi mellett döntött és szerintem jobb így a város design-ját nézve. Szűk rövidebb utak, gyakori kanyarok nem kötelezik a játékost arra, hogy messzire lássanak, cserébe olyan látványvilágot kapunk mint még soha.
Ettől függetlenül a LOD prioritáson lehetne mit csiszolni, bár látszik hogy patchről patchre dolgoznak az egész streaming rendszeren. Szerintem elég lenne a lámpaoszlopokat és egyéb közvetlenül az úthoz köthető objektumokat messzebbről renderelni alacsonyabb részletességgel, az a legszembetűnőbb pop-in vezetés közben. Van egy olyan érzésem viszont, hogyha ezt olyan könnyű lenne megoldani akkor már megcsinálták volna.
Üdv. Johnny
-
Silverboy
aktív tag
válasz freeknight #25600 üzenetére
Játékmotor:
REDEngine nem modul alapú, hanem ömlesztet rendszer, nehezebb az összefüggéseket kikeresni bugfixelni meg konkrétan örökélet+1 nap ezért van az, hogy ha kijavítasz valamit 4 másik helyen elbaszódhat (aki fejlesztett már így bármit az tudja ez önszopatás volt kiadni cc 1,5 évvel ezelőtt), még a GTA5 egy modul szerű felépítésű cucc ami ráadásul, ráépítéses felépítésű aka RAGE engine, amit GTA 4 óta reszelnek. CDPR egy TPS motort írt át totálisan, ha már van elve meg értünk hozzá. De nézd meg a GTA 4 mekorra bughalom volt 1.4-ig, nagyon hasonló bugokkal mint a CP...Utoljára valósághű a GTA 4 volt, az 5 egy gyomlált rageszimulátor kb. hozzá képest, ráadásul agyon lett butítva és optimalizálva 2015-ben egy kenyérpirítóval játszottam ki akkor már korosodó 4 magos fx-el meg valami bovli vga-val... sőt 2013-es elitebookom ment 30FPS-el...
Amúgy a CP Visualja, körbe hugyozza a RDR2-ét pedig az is gépszagtattó ám, nézd meg karaktereket. Objectek, Polygonszámba úgy a círka 4-6x -osa... örüljünk, hogy kb. megmozdul egy 1060-n nem, hogy maxon 30FPS FSR-el. Ráadásul RealLight van, nem FakeLight mint a RAGE engine-ban. (RDR 2 is ezért lett marha gép igényes) + rátolod a RT-t és kvázi VRvalósággá avanzsál. (insert Mátrix Unreal 5 TechDemo video és ez a jövő... csak vas nem létezik hozzá )
Korunk egyik legszebb játéka lenne, csak gép nem lenne amin elmenne , DLSS nélkül vért izzad a 3090-es is magába azért a 45FPS amit ki tudd szuszakolni magából.
--- off saját vélemény: ---
GTA 5 vs CP2077 vita értelmetlen ilyen tekintetben... és mindig is az volt... GTA 5 egy freestyle story base game, ez meg egy Roleplay FPS, hasonlóság max az openworldben van... de akkor vegyük már ide rdr2, la noir-t ac-ket karórakutyákat, meg úgy minden openworld játékot
Darksouls vs Nioh is ilyen, hátha példán keresztül érthető lenne.
[ Szerkesztve ]
„Nem lehet csak úgy hiperűrsebességre váltani. Ha nincsenek pontos koordinátáink, a végén még nekimegyünk egy bolygónak vagy egy szupernóvának! Aztán akkor jóccakát!”
-
Lacielvtárs
nagyúr
válasz freeknight #25578 üzenetére
& Silverboy: köszönöm mindkettőtök válaszát
lehet akkor majd jönnek, játszom vele most úgyis ez a napirend"Egy perc hosszúságát az határozza meg hogy a budi ajtó melyik oldalán állsz." ¯\_(ツ)_/¯
-
Silverboy
aktív tag
válasz freeknight #25606 üzenetére
Fentebb elmondtam mi az oka, az offomba kötöttél bele ami a véleményem.
Ha hasonlítani akarod, hasonlítsd a GTA 4-hez. Rockstar akkor járt ott mint most a CDPR, a hibák 70% tökre megegyező... Fejlesztési görbe, munkaerő fluktuáció, engine állapot...
-
Nem rád irányul, freeknight úgy olvasd légyszíves, hanem a "CP jelenségre":"jajdeapénzemértfélkészszemetetkapok", régen is azt kaptál és még patchelni sem tudtad , csak akkor bitang easy mechanikák voltak mert 40-en pakoltak össze egy GTA:SA-t és nem 800-an egy GTA 5-t (+ akkor nem tűntek fel, hanem örültél, hogy a PS2 eldöcög, és csapkotad a feneked a földhöz, hogy de k*rvajó (én is)), és mondjuk 2 milkó dodó volt egy játék nem 600 milkó. Örülj neki, hogy 60 eur és nem 120... (Az hogy közben a magyar fizetőeszköz tizedét nem éri... más kérdés ) lazán adhatná annyiért bármelyik kiadó a címeit... mikropénisztranzakciók miért vannak minden játékba... mert olyanok a fejlesztési költségek, hogy szopóroller lenne... amúgy megjegyzem az istenit általam is imádott W3 is sz*rrá tudnám szapulni, az ai ostobasága miatt, és ultra rövid látótáv miatt... meg, hogy 1.24 kb minden második indításnál kicrashelt, quest item despawnolások és társai, ott mért nem volt ez?
Tény szétk*rta a marketing, tény szétk*rták a befektetők, és elk*rták a fejlesztők, nem kellet volna megjelennie ezt alá is írom, de már nem volt visszatáncolási idő. Konkrétan javítják orrba szájba... Meglátjuk mi lesz belőle, alakul... Örülni kéne, hogy nem azt mondták, hogy akkor itt vége és 5 év múlva találkozunk, megtehették volna Azt amit a média és az agybajosok csinálnak vele a mai napig, hogy cyberbug, meg volt fejlesztőként engem baszfel, hogy suta, youtube bohocok, és "géjmer" média mint a politika mindent leakar tuszkolni a szánkon... totál clickbait és néphülyítés.
[ Szerkesztve ]
„Nem lehet csak úgy hiperűrsebességre váltani. Ha nincsenek pontos koordinátáink, a végén még nekimegyünk egy bolygónak vagy egy szupernóvának! Aztán akkor jóccakát!”
-
Vesa
Topikgazda
válasz freeknight #25606 üzenetére
A GTA minden, csak nem metropolisz. A CP viszont az, ennek megfelelő terheléssel. Nem összevethető a két cím.
A tudomány a valóság költészete!
-
jonnyjoker01
veterán
válasz freeknight #25600 üzenetére
Játékmotor szempontjából főleg nem összehasonlítható. Teljesen más célra lettek tervezve ami fontos a város megalkotásának szempontjából: gyors autós üldözések hiánya vagy megléte és story driven rpg vs sandbox. Előző kommentemben csak a városról beszéltem de akkor beszéljünk a játékmotorról kicsit bővebben. Ez elég hosszú off lesz és csak súrolja a témaindító problémát (pop-in) de szeretném már a GTAV vs CP77 összehasonlításokat lezárni mert semmi értelme.
GTA esetében a streaming rendszernek kb tökéletesnek, nagyon hatékonynak kell lennie. Egy renderelt képkockában nem lehet túl sok dinamikus, pl. árnyékot vető és világító dolog, mert az sandbox AI dolgok és a streaming már megeszi* a CPU-t. Túl sok különböző objektum sem lehet egy képkockán a RAM/VRAM fogyasztás mellett azért is, mert a CPU felelős bármilyen asset betöltéséért. *Emellett ami nagyon fontos, hogy sosem pörgetheti maxon a CPU-t, hagyni kell teret a sandbox interakciós dolgoknak, hogy Pista PS3/PS4-ének trash CPU-ja vagy harmadik/negyedik generációs intel CPU-ja ne fossa össze magát ha elkezd egy civil tömegmészárlást majd egy háborút a hadsereg erői ellen, ne adj isten egy gyors autós üldözés keretein belül, miközben streamelni kell az asseteket.
Ezzel szemben Cyberpunk 2077 játékmotorjának ezekre nem kell figyelnie, mivel nem sandbox játéknak lett tervezve, hanem story-driven RPG-nek. Ami prioritást élvez náluk az az, hogy beleéld magad a játék által nyújtott történetekbe és ennek egyik módja a fotorealisztikus kinézet belső nézetből (FPP azért tesz egy lapáttal erre, mert közelebbről figyelsz minden textúrát, 3d modellt, animációt). És persze a játéknak open worldnek kell lennie töltőképernyők nélkül és a kinézetnek kohézisnak kell lennie - nem lehet az hogy fotorealisztikusok a küldetések helyszínei, de amint kilépsz a városba drasztikusan esik a minőség. Szóval náluk a crowd / traffic AI nagyon nem volt előtérben, emellett GTA-val szemben nem kellett a magas sebességű utazásra sem különösebb figyelmet fordítani autós üldözések és repülők hiányában és a küldetések lokalizált mívotljában. Látszik, hogy az a maréknyi autós jelenet (amikor tényleg te vezetsz, nem a 30 km/h-ás kamu üldözések az elején) csak afterthought szerűen lettek berakva a játékba, hogy ki legyen pipálva. Város tervezésének szempontjából mindez úgy mutatkozik meg, hogy inkább zsúfoltabbá, tömörebbé teszed, hogy a játékosnak ne kelljen sokat utaznia a küldetések között (LS "levegősebb" designjával szemben, hogy kényelmesen tudj száguldozni a zsaruk elől és eközben a streaming is kényelmesen dolgozzon, kevesebb assetet kelljen betöltenie). Így tehát mehet az erőforrás legnagyobb része az aggresszív streamingbe, a temérdek fényforrásra, árnyékvetületre és az AI-nak 1.5 előtt nem nevezhető járókelők mennyiségébe.
Visszatérve a témához azt nem vitatom, (mert engem is zavar mivel szeretek cél nélkül kocsikázni), hogy a streaming rendszer lehetne jobb, ennek a kommentnek nem is ez a célja. Ami látszik, hogy faék egyszerűen dönti el a játék hogy mit töltsön be és mit nem (biztos vagyok benne hogy amúgy rohadt bonyolult így is, mint minden játék fejlesztéssel kapcsolatos dolog, de most csak a leegyszerűsítés kedvéért mondom így): ha vezetsz akkor látszik a legjobban, hogy egy sugárban a pozíciód körül mindent betölt, azon kívül meg teljesen kivágja az objektumok nagy részét és sajnos olyanokat is ami nagyon észrevehető a játékosok számára. De minezt amit leírtam fontos fejben tartani amikor ezt az egész dolgot vizsgáljuk - ha a játékosok az idejük nagy részét lábon a küldetések közben fogják eltölteni és a város tulajdonképpen csak díszletként szolgál, hogy növelje az immerzsönt és eladja a hangulatot, a cyberpunk látványvilágot, akkor inkább rohadt részletesre és álleejtősre csinálnád közelről, vagy közepesre messzebbről? Teljesen logikus, hogy miért ilyen irányba indult el a motor továbbfejlesztése, de ez az első próbálkozásuk és persze van mit tanulni belőle és finomítani rajta.
sz: úgy érzem soha többet nem írok gtav összehasonlítással kapcsolatban hozzászólást, majd mindig belinkelem ezt elég hosszúra sikerült...
[ Szerkesztve ]
Üdv. Johnny
-
looser
addikt
-
Lacielvtárs
nagyúr
válasz freeknight #26850 üzenetére
tényleg hatalmas az avatar
én majd V női karaktert szeretném, de majd csak 2023-ban, meg ha nem nyúlja le valaki az ötletem"Egy perc hosszúságát az határozza meg hogy a budi ajtó melyik oldalán állsz." ¯\_(ツ)_/¯
-
Topikgazda
válasz freeknight #26947 üzenetére
Ha jól sejtem a különbség az, hogy ha leszeded a Maleware-t akkor most már mindenképpen Gilchrist fogad.
Meredith csak úgy élheti túl a játékot, ha a bizonyítékokat kisüti Royce a piszkált chippel.
Esetleg az, hogy most Royce túlélte (nem halt meg), míg korábban nem csak leütötted, de meg is ölted.Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
válasz freeknight #26947 üzenetére
ez eddig is igy volt.
a chip nem erdekes. ha leutod Royceot es utana vegiglopakodsz mindenen, akkor nem aktivalodik az alarm es Gilchrist fogad. ugyanez tortenik, ha a feltoretlen chipel fizetsz, de utana vegiglopakodsz mindenen (Roycevel se kell megkuzdeni). ez egy tok jo jatekmechanikai dontes egyebkent, avagy adott esetben egy dontesnek pozitiv es negativ kovetkezmenyei is lehetnek. erre meg kesobb jo pelda a Queen of the highway, avagy ingyen top nomad auto vs
. utobbi kulon pikans, mivel Saul hivni fog, hogy van e munka...aldecado befejezes .hat, lett volna [ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Topikgazda
válasz freeknight #26968 üzenetére
Ez azért erősen build függő, én egy Reflex (Assault) / Tech / Cool orietált karakterrel csináltam meg a játékot, és azért Very Hardon sok küldetésben estem-keltem. Mivel nem vagyok mazohista, ezért sima Hardon mentem végig utána a játékon, és a secret ending még sima Hardon is megizzasztott sokszor, mivel kb. egyáltalán nem lehet lopakodni.
Több részen csak úgy tudtam átmenni, hogy hülyére gránátoztam mindenkit (ebből a szempontból a Tech hasznos volt).Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
tibaimp
nagyúr
válasz freeknight #27061 üzenetére
Az is jó !
Használtam én is kb. minden féle pisztolyt a pisztolyos karakteremnél. "Csak" ennyi féle volt: [link] . Mondjuk én kigyúrtam mindent Legendary szintűre.[ Szerkesztve ]
A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...
-
válasz freeknight #27061 üzenetére
craftolas nagyon jo. 1.52 alatt valtozott kicsit, hogy mibol van recept:
- reszben az osszes letezo kozelharcos fegyver (a ket animals vendortol, az egyik csak a Beat on the brat utan elerheto)
- reszben az NCPD organized crime fegyverek (legendary Ashura, Moron Labe, Commrade's Hammer, Headsman, Psalm, Buzzsaw)
- reszben szinten lehet egyszeruen tartani az iconic fegyvereket (Tizzie, O'Five, Overwatch, Problem Solver, katanak). upgradenel a fegyver szintjet a jatek automatikusan atszamitja a karakter szintjere, ami fontos, mert egy ido utan meregdraga szintenkent updatelni a fegyvereket.
- reszben 35os szinttol kb vegtelen penz
- reszben csak igy lehet nagyon koran elerni a Grad snipertSkippy egyebkent egy Yukimura. ebbol van ketto a jatekban amibol az egyik A2 elejetol megtalalhato (North Oak, Arasaka estate). epickent lehet oket megtalalni.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
válasz freeknight #27085 üzenetére
Azért ez egy rpg-ben eléggé nagy hiányosság (bár inkább akció mint rpg), nem hiszem hogy jelentős programozást igényelne egy ilyen. Mondjuk csatlakozni és a hozzájuk tartozó feladatokat vinni, esetleg területeket szerezni, háborúzni vagy csak rendőrként elrendezni a sorsukat.
Így gyakorlatilag csak random mobok mint egy mmo-ban.
Szóval szerintem bazi nagy fail egy ilyen lehetőséget kihagyni.
Az meg furcsa hogy a single player játékban levelhez van kötve valami, nem az attribra gondolok hanem a player levelre. Gyakorlatilag értelmetlen limitáció, ha mondjuk multi mmo lenne akkor oké.[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
válasz freeknight #27090 üzenetére
ha jatszottal a Stalker Clear Skyal, az kb bemutatja a frakciorendszer osszes letezo problemajat. ott is egyebkent a megoldas az volt, hogy az ember ugy ignoralta az egeszet, ahogy volt.
Jackienel egyebkent vagy a
de ez aprosag. en inkabb olyan dolgokra gondolok, amik viszont tenyleg megvaltoztatjak Night cityt, pl amikor egy ponton a teljes Voodoo boys frakciotHeroes marad ki, vagy Mikoshi . Pacifica szo szerint kiurul.le lehet radirozni a terkeprol egyebkent V hirneve par ponton befolyasolja mi tortenik, szoval a street cred szamit kuldetesek alatt is
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
tibaimp
nagyúr
válasz freeknight #27616 üzenetére
Zseniális az avatarod, pedig már kitárgyaltuk, de komolyan... a készítőjének is!
A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...
-
válasz freeknight #27616 üzenetére
I'm not having a discussion with my iron bocsi az avatarral nem tudtam kihagyni jo persze tenyleg mukodik es a Warp Dancer + Monowire eszmeletlen, de par gig joval nehezebb ugy, mint akar a "free legendary shock + monowire" varianssal. 20as dexel elerheto a legendary reflex tuner ami a 4s idejevel azert eleg jo, es annal a slotban egyebkent sincs jobb cyberware.
hacker karaktereknel alacsonyabb szinten a self-ice eleg sokat segit.
a satisfaction resze az mondjuk stimmel, foleg a 10dex/20reflex/20cool/18tech/3int minmaxolt variansnal. igaz azzal esznel kell lenni, mert alacsony a health poolja.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
jonnyjoker01
veterán
válasz freeknight #27644 üzenetére
Annál többet nem tudunk, hogy 2023. Én személy szerint első félévre tippelek, már elég régóta dolgoznak rajta nem hinném hogy elhúznák sokáig. Lassan a játék megjelenés utáni 3. évbe lépünk.
Felfrissítő érzésre ajánlom a legnagyobb mod vállogatást felrakni, Cyberpunk Thing 1.6. Vortex-szel lehet felrakni kb egy kattintással, garantált hogy új játékélménnyel fog szolgálni.
[ Szerkesztve ]
Üdv. Johnny
-
Roland861010
addikt
válasz freeknight #27676 üzenetére
Köszönöm szépen.
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
válasz freeknight #27692 üzenetére
Mondjuk, hogy könnyű a játék. De endgame előtti karival ha nem figyelek oda, pikk-pakk ki tudnak nyírni.
Most csináltam egy gig-et, ott egy lövésből kinyírt egy biotechnica npc, miközben már csaknem kitakarítottam a map-ot.Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
P00By
nagyúr
válasz freeknight #27774 üzenetére
Köszi a parcheket nem követtem és nem is olvastam el! A rendorsegi kekek sem latszodnak csak ha a kozelebe erek(egy ora mulva tudom megnézni, de abbol se lattam azt hiszem csak egyet-egyet elvétve)!
-
nagyúr
válasz freeknight #27809 üzenetére
Nem lenne életszerű, ha a fegyverek tűzsebessége megemelkedne pusztán attól, hogy gyorsabban rángatod az elsütő billentyűt.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
válasz freeknight #27809 üzenetére
sandevistan lassitja a lofegyvereket is.
ezt mondjuk lehet mitigalni, a buzzsaw nagyon hamar elerheto es sandevistan / reflex tuner nelkul egyebkent is kb a hasznalhatosag hataran van.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
addikt
válasz freeknight #27849 üzenetére
Az automentések és a quicksave-ek azonban felülírják egymást, erre majd figyeljen.
Meg hogy a számozás folyamatos lesz, mert tudtommal nincs profilozás a játékban, a játék nem csinál a karaktereknek külön könyvtárakat, úgyhogy jó kusza lesz a mentési hely. De kézzel akkor ment azzal a karakterrel amelyikkel akar, igen.[ Szerkesztve ]
Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.
-
pandras83
senior tag
válasz freeknight #27971 üzenetére
Köszönöm a választ mindenkinek! Jó lenne ha olyan is írna, aki hosszabb ideje használja, de szerintem inkább kipróbálom magam, csak sajnos fos a netem a jelenlegi lakóhelyen, meg kell tervezni ha valamit le akarok tölteni
Cyberfuck Patchrunner
-
pandras83
senior tag
válasz freeknight #27973 üzenetére
Nem jól fogalmaztam, magát a játékot lassú letölteni Steamen. A pökhendi, okoskodó stílus gondolom elfedni hivatott valamit...
Cyberfuck Patchrunner
-
Topikgazda
válasz freeknight #27971 üzenetére
Ez így ebben a formában nem teljesen igaz, mert AV-k vannak a Cyberpunk világában, de valóban nem autó formájúak, hanem olyanok, mint a Trauma Team járművei, sőt, a céges életút elején V is használ ilyet.
Viszont nem vezetjük, hanem automatizáltan működik.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
sheep
addikt
válasz freeknight #28383 üzenetére
Hmm, akkor viszont nem tudom min bukhattam el mert mindent megcsináltam, adtam neki jó sok pénzt is.
MSI MPG Z390M GAMING EDGE AC, I7 9700K, INNO3D GEFORCE RTX 4090 X3 OC , G.Skill Aegis 32gb 3200 DDR4, HP Reverb G2 VR
-
Ryder62
őstag
válasz freeknight #29752 üzenetére
"Az Edgerunners anno megdobta a játékosszámot, de szerintem jelenleg már senkit nem érdekel a CP rajtunk, hardcore fanokon kívül."
Ezzel nem igazán értek egyet. Nekem ez az első végigjátszásom, most kezdtem áprilisban. Érdekelt a játék már jóval a megjelenése elött, de vártam hogy kipatcheljék. Sokan lehetnek még így.
"Amúgy is nagy hiba ezt egy DLC-hez időzíteni, nem gépet fejleszteni szeretnék, hanem tovább játszani egy játékkal, ami eddig jól futott."Teljesen igazad van, ezt írtam már én is, nem igazán örülnék ha egy kötelező frissítéssel feleződne, vagy harmadolódna az fps. A játék szvsz grafikailag szuper, technikailag hulladék. Az utóbbi részével kezdjenek akkor valamit ha nagyon bele akarnak már nyúlni.
-
Ryder62
őstag
válasz freeknight #30359 üzenetére
De arra igen, hogy felvedd újra Skippyt, meg bemutatkozhatsz a kóla automatának is. (Nicola ~ Taste the love!)
Szerintem amúgy az Act II elején rögtön aktiválódik a DLC. -
válasz freeknight #30661 üzenetére
mondjuk a penz kelleni is fog, a cyberware nagyon draga. marmint csak megvenni az osszes legendary cyberwaret 40es szinten kb egymillio korul mozog, ami ha ki akarsz probalni tobbfele loadoutot inkabb lesz masfel.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Ryder62
őstag
válasz freeknight #30820 üzenetére
"Good morning Night City! Its a mirage, a hologram?"
Imádom ezt a csókát főleg mikor a kedvenc számom közepébe pofázik bele.
-
Tm76
csendes tag
válasz freeknight #30820 üzenetére
Helló !
Én is észrevettem, hogy nagyon halk lett a rádió, pedig a beállításokban max hangerőn van. A híradó buggal még nem találkoztam.
-
nincsnév007
őstag
válasz freeknight #30820 üzenetére
Akkor nem csak nálam szar.Milyen férfi ? Kedvenc színésznőt sasha grayt kell hallgatni
-
tag
válasz freeknight #30843 üzenetére
Szabad az átjárás a kezdőküldetés utántól. Ugyanúgy csinálhatsz kinti dolgokat, vagy side missionöket.
[ Szerkesztve ]
-
Vesa
Topikgazda
válasz freeknight #30869 üzenetére
RT-ben nekem is világít most sok dolog, valahogy ez nagyon túl lett tolva. Bár tulajdonképpen, nem újkeletű a probléma, volt is rá mod, ami orvosolta.
A tudomány a valóság költészete!
-
herion
tag
válasz freeknight #30869 üzenetére
Pár órája voltam én is ennél a küldinél, ugyan ez volt. Plusz Johonny is aranyban tündökölt mikor megjelent a párbeszéd közben
Who Let The Dogs Out?
-
PR0JECTNR56
addikt
válasz freeknight #30869 üzenetére
Úgy megdobták az Autofixerből származó bevételek a jó El Capitan cashflowját, hogy húzott egy Lizzy Wizzy kártyát és a transzhumanizmus útjára lépett
Új hozzászólás Aktív témák
Hivatalos oldal:
Cyberpunk.net
Hivatalos fórum:
forums.cdprojektred.com
Hivatalos Twitter fiók:
@CyberpunkGame
Hivatalos Youtube csatorna:
@CyberpunkGame
Összefoglaló a világról és a háttérről:
Cyberpunk, Chippin In
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen