-
GAMEPOD.hu
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD AKTUÁLIS ÁRFOLYAM: [link]
-----
SUPPORT: [email]
-----
VÁLTOZÁSOK 2024. MÁRCIUS 21-TŐL:
- ettől a naptól minden limit számítása naptári hónap szerint történik
- NINCS hétvégi díj, ha HUF-ra állított kártyával EUR, USD vagy GBP devizában történik vásárlás [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉSEK
Eddig ingyen vettem fel készpénzt a Curve-vel, de most többet vontak le, mint amennyit felvettem. Miért?
2023 novemberétől az ingyenes csomagban megszűnt az ingyenes készpénzfelvétel, minden tranzakcióért 2 százalék (de minimum 2 euró) díjat kell fizetni. Curve X-ben havi 300, Black esetén 500, Metal csomagban 1000 eurónak megfelelő összeget lehet díjmentesen felvenni, efölött 2 euró vagy 2 százalék díjat kell fizetni (amelyik nagyobb). A havi limit naptári hónapra vonatkozik.
-----
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis levonták az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha zárolásban is marad, aztán néhány nap elteltével automatikusan felszabadul. Ha mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb), a levonás mellett (valamikor) lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, mégis lekönyvelt tranzakciót 7-10 nap után automatikusan visszatérít a Curve rendszere. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, ezen a formon tegyél bejelentést (Topic -› Transactions -› Declines).
Ha viszont az érintett tranzakciónál ilyeneket látsz az appban rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ezek azt jelentik, hogy a Curve rendszere kezdeményezte a zárolás feloldását, vagy visszatérítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A második szöveggel találkozhatsz akkor is, ha éppen nem azonnal, de legfeljebb 7-10 nap után automatikusan elindult a visszatérítés, innentől már csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap):
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
PalZso
csendes tag
Sziasztok!
Nekem egy januàr 12-i vásárlásom (Penny) terheltek az előbb ugyanarra a kártyámra, mint 12-én. Most 2x akarjàk lehúzni. Valakinek ilyen tapasztalat?
-
gzbotii
veterán
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Hali!
Látom nem csak nálam szórakozik a curve...
Csak emiatt néztem be a topikba, bár már írtam nekik email-t. Nekem aztán semmi refund nem volt, egyszerűen levontak olyan vásárlásokat, amiket, kb jó 1 hete volt, hogy kifizettem. Én, nem is értem, hogy a francba tud (két oldal hozzászólásait visszaolvasva) valami ilyen sz..rul működni. :-/
[ Szerkesztve ]
-
kekigyu
aktív tag
Sorry, mar nem tudom kinek válaszoljak. Szóval appban nalam is ott a refund, de a cibes számlámra nem érkezett jóváírás, ellenben másodszor is levonták róla az osszegeket. Várni erdemes ( mennyit? ) vagy irni a curve supportnak?
-
snipr
aktív tag
-
vmarci21
tag
válasz balinlin #3410 üzenetére
Valószínűleg a probléma forrása, hogy nem teljesen kompatibilis a magyar zárolási rendszer a brittel.
Nálunk pénz- zárolástól számítva 30 napja van a bankkártya-elfogadó cégnek a levonást is kezdeményezni, míg Curve és Revolut (meg gondolom minden brit cégnél) erre 7 nap van csak...
Így ha egy magyar bankkártya-elfogadó 7 és fél nap után kéri csak be az összeget, akkor ő azt hiszi hogy minden rendben, hiszen 7.5 < 30, miközben Curve és Revolut már rég feloldotta a zárolásokat az adott tételeken... És ilyenkor jön a "régi tranzakció visszatérítése és új tranzakció indítása" típusú "játék".>> into.hu - https://into.hu <<:::>> Webfejlesztés: https://intomedia.hu <<
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz balinlin #3416 üzenetére
Én, a Curve-öt megkövetem, mert semmi közük hozzá, az most már kiderült, egy csajszi support levelezés után. Revolut app-ban a sráccal megy a cset, de ennyit egész évben nem cseteltem. A vége az lett, hogy már többen nézték, végül Vladimir és kollégái feladták. Vagyis én menjek a kereskedőhöz, hogy kiderítsem, hogy most pontosan mi a lófütty van, hol a pénzem etc... Inkább nem írok semmit, mert tudnék nagyon csúnyát is most.
-
Mauzes
őstag
Sziasztok! Az mitől függ, hogy a Curve kártya használható-e nfc-re Google Pay-en keresztül? Olvastam magyar felhasználóktól is, hogy nekik ment, kb ez volt az egyetlen célja, hogy rendeltem Curve kártyát, de nekem mégsem engedi. Minden adat megvan, már csak az érintéses fizetés engedélyezése gombra kell kattintani GPay-ben, de olyan üzenetet kapok, hogy "Nem lehet befejezni az érintéses fizetés beállítását. A probléma megoldása érdekében forduljon bankjához. Stb"
-
Mardel
őstag
válasz gzbotii #3419 üzenetére
Ez sem teljesen igaz. Én idén január 16-án állítottam be nfcs fizetést curve kártyára mindenféle trükk nélkül, kért sms ellenőrző kódot is a gplay.
Egyébként szerencse, hogy nálam volt most este 10 körül a saját bankkártyám, mert curve kártyámat elutasította fizetésnél a terminál, mindenhogy próbáltam, curve appban nem mutat semmi problémát, de az elutasított vásárlásokat nem mutatja.
Lehet a január 12 utóhatása,talán feketelistára tették itthon a curve kártyáit.[ Szerkesztve ]
Ennél többet nem kell tudni. Csak azt, hogy a víz nedves és kék az ég. Meg hogy a vérapó mindig a helyén van és egyre erősebb.
-
tomp
félisten
válasz kekigyu #3421 üzenetére
Nálam a múltkor magától átállította a kártyát Curve Cash-re. Csodálkoztam is a kasszánál, hogy miért utasít el fedezet hiány üzenettel. Aztán látom az appban, hogy a Cash kártya aktív...
Mai vásárlásokról nemrég érkeztek meg az emailek. Kicsit lassú az értesítés küldése a mai napon. -
tomp
félisten
válasz kekigyu #3423 üzenetére
Akkor a Curve alá berakott bankkártya bankja tiltotta le a Curve terhelést!
Ilyen volt már nekem! Első Curve napomon a 3. Curve fizetés után az OTP blokkolta a további Curve terhelést. Terminál fedezet hiánnyal dobott vissza. Másnapra az OTP feloldotta és azóta is gond nélkül megy. Gondolom valamilyen védelmi algoritmusnak nem tetszett és megnézték pontosan mi is ez a sok Curve London tranzakció. Vagy mivel a blokkolástól számítva 24órán belül nem jeleztem nekik, hogy nem én voltam így feloldotta a rendszer. -
Mauzes
őstag
válasz gzbotii #3419 üzenetére
Nofene, akkor biztos régebbi hozzászólásokat olvastam (bár itt még néhányaknak sikerült mostanság is). Na mindegy, így sem haszontalan a Curve, de elsősorban a nyomorék Raiffeisen kártyám kiváltására akartam használni, mivel a bank 2020-ban sem kínál még nfc-s fizetési lehetőséget...
-
tomp
félisten
válasz st3v3np3t3r #3434 üzenetére
Gyakorlatilag ugyan ez indul újra csak már országos szinten az összes bank bevonásával törvényi szinten! AliPay magyar verzióban.
-
st3v3np3t3r
veterán
-
st6969
őstag
"Ez sem teljesen igaz. Én idén január 16-án állítottam be nfcs fizetést curve kártyára mindenféle trükk nélkül, kért sms ellenőrző kódot is a gplay."
Akkor most lehet vagy nem lehet, vagy nem tudni, hogy kinek és miért lehet? Csak emiatt rendelnék Curve kártyát, a Simple februártól fizetőssé válik, és a mobil NFC-s fizetést jó lenne megtartani, de a bank (Raiffeisen) nem támogatja.
-
kgyurma
csendes tag
Sziasztok, ha úgy jártam a mai napon, hogy véletlenül túlléptem az ingyenes konverzió limitjét (az 500 fontot) és emiatt rámterhelt a Curve 2% díjat (68 Euro -> 23.267 Ft) forintos kártya használatával, akkor a GBIT funkcióval megoldható ennek visszaforgatása azzal, hogy Revolutra átterhelem a tranzakciót, ahol a Revolut Euróra van állítva? És akkor megúsznám a 2% díjat?
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Tav-Csoves #3444 üzenetére
Érdekes, a világban a bankolás egyre olcsóbb lesz, Magyarországon meg egyre drágább.
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
st6969
őstag
válasz Tav-Csoves #3444 üzenetére
Szia, itt írtam róla.
A részleteket pedig a Simple oldalán az Üzletszabályzat/Bankkártyához kapcsolódó díjak és limitek/I. Bankkártyához kapcsolódó díjak (316Ft/hó, mint zárlati díj), ill. II. Tranzakciós díjak (211FT/hó, mint feltöltési díj) résznél találod. Amit a nagylelkű bank 2020.02.29-ig akciós jelleggel elenged. (Tavaly meghosszabbították)
Havi 527Ft-ot nekem ez nem ér, főleg nem úgy, hogy havi 65ezerről 45ezerre csökkent a feltölthető és így elkölthető összeg, amit valami törvényi változással indokolnak.
Ez az egész az OTP-s ügyfeleket nem érinti. -
Tav-Csoves
őstag
Először is sokunk nevében - nem beszéltem senkivel de úgy érzem - szeretném megköszönni, hogy ilyen szemfüles vagy.
És, hogy ne termeljük az offot, már csupán csak annyi kérdésem lenne, hogy hogyan tudom végérvényesen megszüntetni a SimplePay fiókom?
Köszönöm szépen![ Szerkesztve ]
-
balinlin
senior tag
válasz Tav-Csoves #3448 üzenetére
Ez engem is érdekelt és ezt találtam:
A Felhasználó nem jogosult a regisztrációját (profilját) a Simple Rendszerből maga törölni. Ilyen szándék esetén a Felhasználó a törlési igényét jelzi a Szolgáltatónak az e-mail címen, és a Szolgáltató gondoskodik a Felhasználó regisztrációjának (profiljának) törléséről. A Felhasználó regisztrációjának (profiljának) tényleges törlése előtt a Szolgáltató megerősítő e-mailt küld...
https://simple.hu/aff-regi/2019-01-29/index.html -
st6969
őstag
válasz Tav-Csoves #3448 üzenetére
Nincs mit
Így van, ahogy balinlin írja, 30 napos a felmondási idő, nincs költsége.
De tavaly azt csinálták, hogy a határidő lejárta előtt kitolták újabb 1 évvel. Na most, ha jan.29-én felmondom a szerződést, és közben februárban valamikor meghosszabbítják a határidőt, akkor nem tudom, hogy újra regisztrálhatok-e...
Nem offolok többet, bocsi
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!