-
GAMEPOD.hu
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD AKTUÁLIS ÁRFOLYAM: [link]
-----
SUPPORT: [email]
-----
VÁLTOZÁSOK 2024. MÁRCIUS 21-TŐL:
- ettől a naptól minden limit számítása naptári hónap szerint történik
- NINCS hétvégi díj, ha HUF-ra állított kártyával EUR, USD vagy GBP devizában történik vásárlás [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉSEK
Eddig ingyen vettem fel készpénzt a Curve-vel, de most többet vontak le, mint amennyit felvettem. Miért?
2023 novemberétől az ingyenes csomagban megszűnt az ingyenes készpénzfelvétel, minden tranzakcióért 2 százalék (de minimum 2 euró) díjat kell fizetni. Curve X-ben havi 300, Black esetén 500, Metal csomagban 1000 eurónak megfelelő összeget lehet díjmentesen felvenni, efölött 2 euró vagy 2 százalék díjat kell fizetni (amelyik nagyobb). A havi limit naptári hónapra vonatkozik.
-----
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis levonták az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha zárolásban is marad, aztán néhány nap elteltével automatikusan felszabadul. Ha mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb), a levonás mellett (valamikor) lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, mégis lekönyvelt tranzakciót 7-10 nap után automatikusan visszatérít a Curve rendszere. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, ezen a formon tegyél bejelentést (Topic -› Transactions -› Declines).
Ha viszont az érintett tranzakciónál ilyeneket látsz az appban rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ezek azt jelentik, hogy a Curve rendszere kezdeményezte a zárolás feloldását, vagy visszatérítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A második szöveggel találkozhatsz akkor is, ha éppen nem azonnal, de legfeljebb 7-10 nap után automatikusan elindult a visszatérítés, innentől már csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap):
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
vnorbi
aktív tag
Hivatalosan egy tranzakcióval 10600 forint a határ, összesítve pedig 53000 forint. Ha ezek egyike sem kerül elérésre, akkor is kell egy Chip & PIN minden ötödik tranzakció után, hogy újra működjön.
What is Strong Customer Authentication (SCA) and how does it affect my payments?
[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
válasz Grande Ale #10005 üzenetére
Telón Curve pay? Itt kér pint?
G pay mögött azt tudom hogy nem kér.
[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
válasz Grande Ale #10007 üzenetére
Akinek Huawei telefonja van, mint nekem is
Curve app töröl.
Appgallery ból kell letölteni a Curve appot.És ott Curve nek saját pay áll rendelkezésre.
Ezért kérdeztem, hogy vajon itt mi a helyzet.
Milyen azonosítást kér.[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
válasz Grande Ale #10009 üzenetére
Szuper, köszönöm
-
Popeye8
csendes tag
létezik vkinek nagyobb ATM limitek ?
napi 1.000 GBP
365 napra 100.000 GBPAnytime, anywhere if possible I'm bending the rules, but not breaking them.
-
MrPeekaboo
senior tag
válasz pictigjis #9997 üzenetére
A nem sikerült vásárlás napján ki- és bekapcsoltam többször a zárolást az app-ban, majd újra felvettem a kártyát AP-be is. Na ezután random időpontokban napi többször is kaptam push-t, hogy AP-ben ki-vagy bekapcsolva lett a kártya, pedig azóta nem piszkáltam többet. Ma önkiszolgálós pénztárnál már működött.
-
poli27
veterán
Bakker 2 hónapig nem engedett fizetni... erre tegnapelőtt feldobta az appban hogy azonosítsam magam... ezek ennyire hülyék?... elküldtem a fényképeket, és 10 perc múlva ment a curve... mi tartott ezen 2 hónapig?
-
sb
veterán
válasz K Norbi #10006 üzenetére
Korábban már kérdeztem de akkor nem jött válasz.
Gpay mögött normál esetben nálam sem kér PIN-t, de új kereskedő esetében az első vásárláskor (legalábbis ezt vettem észre) kér PIN-t. Erre mi a megoldás?
Menete:
1. Telefon érint. Kiírja, hogy PIN-t/azonosítást kér.
2. Közben a terminál csippan és sikertelen fizetésről nyom bizonylatot.
3. Mire hitelesítek a telefonon és visszatenném addig vége az egésznek.Amikor előfordul ilyen akkor kis összegről volt szó és 2-3x egymás után is ugyanez történt.
A köv. vásárlásnál szó nélkül ment a fizetés.Ja és a legjobb ami most tudatosult bennem: Hogy ilyen esetben mindig a mögöttes kártyával fizettem direktben és nem a Curve kártyával.
Mégsem volt baja a köv. vásárlásnál...Új üzleteknél vettem észre de lehet, hogy nem is ez lehetett a gond?
-
sb
veterán
válasz pictigjis #10018 üzenetére
Ügyfélhitelesítés kapcsán év elején beszéltünk róla, hogy a 2FA online vásárlások mellé bevezetésre kerültek white-/blacklist-ek ami alapján megbízhatónak minősül az adott kereskedő.
Tudtommal el lehet tekinteni a 2FA-tól is ha megbízható/history alapján megszokott partnerről van szó, nem? Ha így van akkor pedig a háttérben ezt kezelnie kell a rendszereknek.
@xcsabo
A deviza választást ismerem, az szokott működni.
Itt nem ez történt. A lehúzás után azonnal, 1mp-en belül jön az elutasítás és közben azonnal megjelenik a telefonon a PIN bekérés/azonosítás. Tehát itt vmi más az interakció... egyértelműen vmi azonosítási folyamatot indít el.De ennek ellenére nem sikerül fizetni 2-3 körben sem, folyamatosan feldobja az azonosítást/PIN kérést miközben nyilván eleve is fel volt oldva a telefon és a próbák alatt már N-szer lehúztam pluszban is az ujjlenyomatom vagy beírtam a PIN kódot.
Az a fura, hogy van - szerencsére ritkán - amikor rendszerhiba miatt nem sikerül vásárolni. Elutasítja ugyanúgy 1-2-3x. Utána mégis sikerül... vagy másik boltban 10 perc múlva működik.
Nyilván kommunikációs hiba is lehet vagy bármi. De ilyen esetekben tiszta sor, hogy hibáról van szó. A fentiben az azonosítási kísérletekből látszik, hogy vmi más folyamat indul el. Véletlenszerű se nagyon lehet mert ott eléggé determinisztikusan dobja ugyanazt többször is. -
margithid
veterán
1 hete megcsinaltam a személy azonosítást, de azóta nem fogadták el és nem is válaszoltak.
Fizetni próbáltam kártyával, de sikertelenül, közben a pénzt azért levonta.
Valami ötlet, hogy mit csináljak? -
-
Palesztin994
aktív tag
Sziasztok! Go back in time után látnom kéne valahol az arra a kartyara visszajuttatott pénzt (unicredit), amivel eredetileg fizettem? Amire átterheltem, arról értelemszerűen levonta, de mi van a jovairassal a másikon? Az majd csakúgy a semmiből érkezik pár nap múlva? Se curveben, se az unicrediten (storno, zárolt vagy függőben lévő) nem látom.
[ Szerkesztve ]
-
Fifi
őstag
válasz Palesztin994 #10025 üzenetére
Curve-ben úgy látod, hogy az eredeti kártyánál a terhelés már nincs ott, csak az átterhelt kártyán látszik.
Majd látni fogod idővel a UniCreditnél, mint jóváírás, de az is lehet, hogy egyszerűen eltűnik az eredeti terhelés. Ez attól függ, hogy mennyi idő telt el az eredeti vásárlás óta, függő tétel volt vagy már le volt könyvelve ...
Más:
Eddig nem használtuk a Google Pay-t, de pár napja kipróbáltuk, hátha lesz olyan helyzet, hogy se az óra, se a kártya nincs az embernél, de telefon igen
A lényeg, hogy az így végrehajtott tranzakciók egytől egyig a Curve alkalmazásban egyből terhelt tételként jelennek meg és nem függő tranzakcióként. Persze a mögöttes kártyák számlavezetőjénél látszanak, hogy függők, csak ez érdekes számomra. -
sb
veterán
Na még egyszer:
1. Első vásárlásnál dobja csak adott boltban.
2. Nem hiba, mert nem sima hibaüzenet jön, hanem pin/azonosításra fut. Többször is.3. A következő vásárlástól nem volt ilyen. Azóta is simán fizetek ugyanott curve+gpay-el.
4. Ugyanez 2-3 boltban is lejátszódott már. Elsőre nem ment, azonosítást kér. Utána megy.Egyébként annyira nem izgat csak gondoltam hátha tudja valaki mi ez mert nem hibának tűnik hanem egy extra esetnek. Majd megkérdezem őket. (Azóta meg inkább csak azon görcsölök, hogy nem át az üzenet és szerintem félreértelmeztétek mi ez. )
-
margithid
veterán
Tegnap előtt volt egy sikertelen vásárlásom, de curve levonta az összeget. Mennyi idő átlagosan amig jóváírja?
-
Shade45
senior tag
Van most 5 fontos jóváírás a meghívottak után, vagy csak a 30 napos 1% cashback-et adják?
-
sb
veterán
válasz pictigjis #10031 üzenetére
Tudom. Azért jöttem valódi szakértőkhöz előbb.
Nekem 1.5 hónap után végre megmagyarázták a közben feloldott 40k-s duplán terhelt GBIT-emet. Röviden: ez így volt jó.
De a google se jobb. Még nyáron leveleztem velük, hogy 2-3 gpay accon/eszközön hogy lehet legalább látni a tr history-d és elérni, hogy kb. ugyanazok látszódjanak.
Sehova nem jutottunk, nem is folytattam.
Most gyűjtöm az erőt mert az szerintem mégse frankó, hogy napi szinten használva, mondjuk 100-as nagyságrendű tr után látom az utolsó 10 tr-t és ennyi. Vagy másik eszközről azt sem... vagy sehonnan semmit. -
w.miki
veterán
Curve ma nem engedett a Pennyben fizetni 5500 Ft-ot.
Elutasította, nem tudom mi volt a baj.
(Your Curve spending limits has been reached?)
Lehet, hogy kicsi a kártya limit?
Azt hogyan tudom beállítani?
A Card Limits menüpontban nem látok állítási lehetőséget.
Upgrade Your Limits gombra nyomva, egy Help menü jön fel.[ Szerkesztve ]
Olcsó kütyük: http://tiny.cc/fbkutyu
-
w.miki
veterán
válasz pictigjis #10036 üzenetére
Ez a pont:
Nemrég regisztráltam, és folyton elutasítják a kártyát a limit túllépése miatt. Mit tehetek?
Azonosítást kell kérned a supporttól, ennek az átfutási ideje több nap is lehet. Azonosítás után megemelik (a frissen regisztráltak számára valóban korlátozott) limiteket. Ha azonosításra van szükség, az appban, az "Account" tabon is megjelenhet egy erre figyelmeztető üzenet, amire rábökve elvégezhető az azonosítás.Régebben regisztráltam, csak újra kellett tennem a telót.
Vagy másik menüpontot nézzek a gyikből?
Olcsó kütyük: http://tiny.cc/fbkutyu
-
-
RR-13
őstag
válasz zsola400 #9956 üzenetére
Aktiváltam az appban a kártyát, és fizettem ma érintőssel, de PIN kódot nem kért.
Továbbra sem tudom beaktiválni GPay-ben a Curve kártyát.Feltettem a Play áruházból a nem Huawei verziót, és ott sem teszi be az appon belülről indított GPay hozzáadással, a folyamat végén kiírja, hogy nem lehet befejezni az érintéses fizetés beállítását.
-
-
ddsteel
aktív tag
Nekem ma először nem engedett foxpost automatában érintéssel fizetni NFC-vel egy 1000 Ft-os tételt. Vagy 40x fizettem már NFC-vel, az ebayen egyszer nem tudtam az elején valami 300E-s tételt fizetni, nyilván a limit miatt. Eddig 3x azonosítottam magam, 2x emailes linken, 1x az appban. Most már komolyan kezd meginogni a bizalmam... úgy tudom használni ezek szerint az NFC-s fizetést, hogy azért mindig legyen nálam az eredeti bankomhoz tartozó kártya... Hát nem tudom...
-
zsola400
aktív tag
Az hogy nem engedi beaktiválni a kártyát, lehet EMUI és/vagy android verzió miatt is. Régebben többeknek volt hasonló gondjuk Huawei telóval. Nálam is volt ilyen kb. 1-1,5 éve Xiaomi telón sehogy sem tudtam hozzáadni a kártyát, majd jött android frissítés A11-re utána elsőre megette.
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Be quiet! Pure Wings 2 140mm PWM High-Speed
- Ejha! HP EliteBook 840 G6 Fémházas Laptop 14" -70% i5-8365U 4Mag 16Gb 1TB SSD FHD IPS + Táska!
- ELADÓ intel i5-9400f (igény esetén hűtővel)
- GeForce EVGA GTX 1660 SUPER 6GB
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000