-
GAMEPOD.hu
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD AKTUÁLIS ÁRFOLYAM: [link]
-----
SUPPORT: [email]
-----
VÁLTOZÁSOK 2024. MÁRCIUS 21-TŐL:
- ettől a naptól minden limit számítása naptári hónap szerint történik
- NINCS hétvégi díj, ha HUF-ra állított kártyával EUR, USD vagy GBP devizában történik vásárlás [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉSEK
Eddig ingyen vettem fel készpénzt a Curve-vel, de most többet vontak le, mint amennyit felvettem. Miért?
2023 novemberétől az ingyenes csomagban megszűnt az ingyenes készpénzfelvétel, minden tranzakcióért 2 százalék (de minimum 2 euró) díjat kell fizetni. Curve X-ben havi 300, Black esetén 500, Metal csomagban 1000 eurónak megfelelő összeget lehet díjmentesen felvenni, efölött 2 euró vagy 2 százalék díjat kell fizetni (amelyik nagyobb). A havi limit naptári hónapra vonatkozik.
-----
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis levonták az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha zárolásban is marad, aztán néhány nap elteltével automatikusan felszabadul. Ha mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb), a levonás mellett (valamikor) lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, mégis lekönyvelt tranzakciót 7-10 nap után automatikusan visszatérít a Curve rendszere. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, ezen a formon tegyél bejelentést (Topic -› Transactions -› Declines).
Ha viszont az érintett tranzakciónál ilyeneket látsz az appban rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ezek azt jelentik, hogy a Curve rendszere kezdeményezte a zárolás feloldását, vagy visszatérítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A második szöveggel találkozhatsz akkor is, ha éppen nem azonnal, de legfeljebb 7-10 nap után automatikusan elindult a visszatérítés, innentől már csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap):
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
wayne1
senior tag
Hali.
Tegnap és ma is úgy jártam, hogy fizettem, levonta az összeget de a terminál azt írta ki, hogy elutasítva. Másodszorra már jó lett. Viszont mind a kétszer ott van mind a két tranzakció függőben. Ilyenkor vissza fogják automatikusan utalni az egyiket, ha igen kb mennyi idő, vagy nekem kell jelezni, hogy gond van vele?[ Szerkesztve ]
-
pictigjis
Topikgazda
válasz wayne1 #12851 üzenetére
ha akarod, jelzed, ha akarod, akkor kivárod, amíg automatikusan visszautalják. legfeljebb 10 nap
egyébként én ezért használok hitelkártyát alapkártyának, mert nem a saját pénzem van ilyenkor függőben, hanem a banké. nagyobb (öt számjegyű) összegnél ennek ellenére én is szólok, ne pazarlódjon a hitelkeret, kisebbeknél kedvemtől függ
-
dredjudge84
őstag
A curvenél is van virtuális kártya?
-
pictigjis
Topikgazda
válasz dredjudge84 #12853 üzenetére
nincs. olyan "virtuális" van, ami addig használható, amíg nem jön meg a fizikai, annak aktiválása után lényegében megszűnik. a kezdetek óta nem sikerült megvalósítani a valódi virtuáliskártya-támogatást
-
axlfsi
veterán
válasz axlfsi #12767 üzenetére
Csak érdekességképpen; végül 2-3 munkanapon belül magától megoldódott (visszautalták), se ticket, se semmi nem kellett. Gondoltam leírom, ha már a problémát is felvetettem korábban. Hiába na,... ez azért mégsem a sarki zöldséges.
˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜
-
Fifi
őstag
válasz pictigjis #12852 üzenetére
Nálunk új rekord született egyetlen fizetési tranzakció során 5 terhelés
Tegnap felségemnek sikerült az Aldiban - annál a terminálnál többször gond van, ezért lehetőség szerint egy másiknál szokott fizetni - az alábbi:
- telefonnal (Google Wallet -> mögötte az én Curve kártyám) 2 x elutasítva
- óra (Garmin Pay -> mögötte a saját Curve kártyája) elutasítva
- fizikai Curve kártyája (persze érintéssel, pedig mondtam, hogy első elutasítás után chip+PIN legyen) elutasítva
- fizika HK-val paypass kifizetveEzekből a
- az egyik telefonos fizetés már visszatérítésre kerül
- a második telefonos fizetés PENDING
- az órás és a saját kártyás tranzakciójára most nem látok rá, de szerintem azokkal sem lesz gondNálunk is az az alapfelállás, hogy a bank pénzét költjük.
[ Szerkesztve ]
-
pictigjis
Topikgazda
-
zerodot
aktív tag
Holnaptól akkor újra lesz hétvégi fx fee? Volt erről valami új info?
-
vcsabika
tag
Regen volt olyen h kb 200 eurot felvehettem napi egyszer, es ezt egy honapban 9-szer tehettem meg. Most ez a limit, hogy alakul? A profilomnal napi ATM limitnel 185 ezer forint van irva. Eurot szeretnek felvenni, es a mogottes kartya is euros Revolut.
-
pictigjis
Topikgazda
Curve will be temporarily unavailable between 01:00 and 03:00 on Sunday 4th September.
This scheduled maintenance affects: Transactions processing, Mobile apps (iOS and Android), In-app Curve functionality, and Mobile wallet and wearables (Apple Pay, Google Pay, Samsung Pay, etc).
remelhetoleg nem rontjak el azt is, ami mukodik, mert ez valami elesitesnek tunik...
-
zerodot
aktív tag
Na úgy néz ki nem törlik erőszakkal a már hozzáadott kártyákat. Viszont a törölteket már nem lehet visszarakni...
Joined before 30 August and hold more than 2 payment cards? Don’t worry, we won’t remove the cards in your wallet right now. But you won’t be able to add any more cards or re-add deleted or expired cards going forward. -
-
axioma
veterán
válasz zerodot #12866 üzenetére
Nem szamit, tenyleg csak probalkoztam, igazabol me'g nem maszkalok kartya nelkul... es me'g a gpay lehetosegeit se neztem vegig, lehet azzal is teljesul hogy ne kelljen csak a surun hasznalt kartyamat fizikailag hordanom.
Esetleg ha majd lekerul a bankrendszer nyakarol a kes es ujra lesz valtozatos visszateritesre lehetoseg, plane menni fog az intelligens valasztas, akkor ujra aktivalom magam. -
logineres
tag
Szép napot mindenkinek.
Történt velem egy olyan eset, hogy a home-max-ban vásároltam egy terméket HUF-ban, curve(telefonnal) fizettem, viszont a curve a HUF-ot valamiért átváltotta nekem GBP-be, így az átváltás miatt több ezerrel többet fizettem. Alapból k&h-s vagyok, beszéltem velük, viszont ott a vásárlás elejétől HUF-ban látják a fizetés-t. Így gyanítom, hogy a curve-nél történt valami gáz. Esetleg valakivel már fordult ilyen elő ? És ha igen mit kell tenni? Persze írtam már a curve, illetve a home-max ügyfélszolgálatnak is, de 4-5 nap biztos lesz, mire lesz válasz.
Segítségeteket előre is köszönöm.
-
<Adamsky>
nagyúr
Az utóbbi időben három alkalommal (aug. 27., szept. 1. és 3.) is belefutottam abba, hogy a Curve mindent OK-nak jelzett annak ellenére, hogy az első próbálkozást elutasította a terminál. Az elsőt (aug. 27.) rendeztem a support-al (és meg is jött pár napon belül a pénz), de a másik kettő még "levegőben".
Úgy döntöttem, hogy az szept. 1-i vásárlás miatt nem balhézok (~800 Ft), és kivárom a 10 napot. Kíváncsi leszek ...
A szept. 3-i miatt viszont most írtam és várom a választ.Eddig a bevezető
A kérdés: Ti tapasztaltatok hasonlót mostanában? Korábban nem volt semmilyen gondom. 100-ból talán 1× volt elutasítás, de akkor az, az app-ban is úgy jelent meg (nem vonódott le a pénz). Most viszont úgy, hogy semmi nem változott (telefon, kártya ugyanaz) rövid időn belül 3× is beszívatott. -
pictigjis
Topikgazda
válasz logineres #12870 üzenetére
nem a curve-nel volt galiba, hanem a bolt terminalja szivatott meg. valoszinuleg ra is kerdezett a valtasra, de vagy te vagy a penztaros leokezta. a kartyad meg biztosan 5375 9000 uk bin, a terminal dcc-jenek aldozata lennel: a forintot a terminal szemet arfolyamon atvaltotta gbp-re, amit a curve vissza forintra (szinten szar mastercard-arfolyamon)
[ Szerkesztve ]
-
logineres
tag
válasz pictigjis #12872 üzenetére
Ah értem. Vásárlás után én nem nyomtam semmire szóval valszeg az eladó nem tudhatta, hogy miről van szó, ezért leokézta. Ha kinyomta volna akkor, ha jól értem a HUF-os vásárlással történt volna a vétel. Ilyenkor ezzel lehet tenni valamit? Ha felveszem a kapcsolatot a boltal?
-
logineres
tag
válasz pictigjis #12875 üzenetére
Oké, viszont azért felveszem a kapcsolatot a bolt-al, mert akkor se én nyomtam rá a váltásra. Valószínűleg a terminál szövegben figyelmeztetett erre, ha az eladó mondta volna, hogy kiírja ezt a szöveget elolvastam volna és akkor fizettem volna a k&h-s kártyámmal, mert nem kis pénzről van szó.
Mindenesetre köszönöm a segítséget -
kapasz
tag
Beaktiváltuk az új X-es kártyát, kb. fele arányban sikeresek ma a tranzakciók a fizikai kártyával, a másik fele decline. Chip and PIN is, 173-as kóddal.
Google Pay még csak ezután lesz, ha lesz.
-
-
-
ACE-
addikt
Na ma érdekesség történt megint a Curve háza táján. Feleségem fizetett egy kört Budaörsi IKEA-ban kaját, majd utána én is vettem még pár dolgot. Gpay-el fizettünk mindketten, sikeresen, a Gpay-en belül is azt mutatja. 1.5 órára rá a feleségemét visszatérítette a Curve... Úgy is szerepel a Curve-ben hogy fully refunded... Na ez most mi.
Ma is Auchan régi terminálnál volt egy 074-es egyéb hiba elutasítás, de utána fizikai kártyával chip+pin-el elfogadta.
Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)
-
pictigjis
Topikgazda
-
pictigjis
Topikgazda
a hajnali statuszuzenetek alapjan a karbantartas rendben lefutott. kellett peksuti ma reggelre, ugyhogy mobillal fizettem, es sikeres volt. ennek alapvetoen nyilvan nem lenne hirerteke, de a curve-rol beszelunk, es hozzanyultak valamihez, szoval...
(es mintha gyorsabb is lett volna a fizetes, de lehet, ez csak veletlen, meg vasarnap reggel eleve alacsonyabb tranzakcioszammal dolgoznak a fizetesfeldolgozo rendszerek)
-
unicumnext
aktív tag
válasz pictigjis #12885 üzenetére
Megnéztem javult-e a GPay tokenes hozzáadás hiba amivel küzdök egyenlőre nem, pedig tegnap kaptam tőlük választ, hogy hamarosan. Annyi öröm van az egészben miután mondtad hogy X darabszám token van egy telefonhoz eszembe jutott hogy az androidos orámhoz meg se próbáltam hozzáadni, de oda egyből sikerült minden hiba nélkül.
-
kapasz
tag
válasz unicumnext #12886 üzenetére
Korábban nekem is volt ilyen problémám, hogy egy konkrét telefonhoz (Google Paybe) sehogyan se sikerült a Curve-öt hozzáadni és erre a hibabejelentésemre azóta sem kaptam választ Curve-éktől. Gondolom, az is ilyen token probléma lehetett. Aztán magától rendbejött, gondolom, valamelyik frissítéssel.
Tegnap este gond nélkül regisztráltam az új Curve X kártyát 7 db mobilba (Google Wallet) és 2 db Xiaomi okoskarkötőbe (Xiaomi Pay).
[ Szerkesztve ]
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz pictigjis #12879 üzenetére
Viszonylag gyorsan válaszoltak:
Thanks for reaching out and I'm sorry to hear that you've experienced a decline.
We initially approved the transaction and the LALETI Husipari then declined it. You'll be refunded immediately for this reversal.
The amount reversed should appear on your bank statement for your payment card ending in 4159, in the next 1-5 working days (depending on your bank).
It's not clear why the transaction declined, but this can be because the internet connection had dropped, there were details discrepancies, or there was an issue on the side of LALETI Husipari.Szóval nálam nem a saját rendszerükben tapasztalható esetleges anomáliákra hivatkoztak, hanem arra, hogy esetleg a Gyros-osnál volt valamilyen hálózati probléma.
Ezen kívül adtak egy ARN (Acquirer Reference Number) számot, amire hivatkozhatok a bankomnál, ha 5 nap elteltével is azt látnám, hogy nem történt semmi.
Mindenesetre most egy rövid ideig pihentetem a Curve-öt (a Revolut most mindenre elég nekem) aztán meglátjuk. Ugye van egy pár száz forintos "levegőben lógó" tranzakcióm is, amiről most nem is szóltam a support-nak, de elvileg a rendszernek meg kellene magától oldania. Kíváncsi leszek...
Update a #12871 óta: Ránéztem a GPay-re is. Érdekes, mert ott 3 db bejegyzés tartozik a "LALETI Husipari"-s sztorihoz. Egy első próbálkozás, és egy hozzá tartozó decline, és egy újabb (sikeres) fizetés. A Curve mégsem érzékelte az elutasítást.
[ Szerkesztve ]
-
pictigjis
Topikgazda
válasz <Adamsky> #12888 üzenetére
mielott irtok a supportnak, lecci nezzetek mar meg, mi van az appban a konkret tranzakcio go back in time menujenel - ahogy az osszefoglalo is irja. ha ott mar latjatok a fully refunded szoveget, lecci ne irjatok a supportnak, mert felesleges levelezest generaltok ezzel
nincs olyan sablon amugy, amely valaha is olyat allitana, hogy a curve lehet a hibas, mindig masnal van a problema
-
pictigjis
Topikgazda
válasz <Adamsky> #12892 üzenetére
mert ha mar irtal es letrejott a support ticket, akkor erdemben kell valaszolni
sokszor volt mar tema, es direkt ezert van kiemelt helyen az osszefoglaloban: ha az elutasitott, de terhelt tranzakcional azonnal (vagy legkesobb 1-2 ora mulva) ...fully refunded... szoveg van a back in time-nal, az automatikusan, egybol vissza is van teritve
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz pictigjis #12893 üzenetére
Megnéztem ... mármint az app-ban, hogy mit ír a tranzakciónál. A #12888-ban írt első tranzakciónál tényleg szürke a BIT, viszont a korábbi, kisebb értékű (kb. 800 Ft) vásárlásnál nem (... mindkettőnél aktív. Erről sajnos nincs is meg a papír, amit a terminál "kiköpött", szóval ezt lehet elengedem).
" ... erdemben kell valaszolni ... "
Az én értelmezésemben ebbe az is beleférne, hogy felhívják a paraszt figyelmét, hogy figyelje a BIT státuszát. Beletehetnék a chat indítását megelőző "kérdez-felelek" részbe (is) pl.[ Szerkesztve ]
-
pictigjis
Topikgazda
válasz <Adamsky> #12894 üzenetére
legkesobb a 10. napon a 800 forintos tranzakciod is fully refunded lesz, ezzel a modszerrel tudod ellenorizni is, mikor indul el a visszaterites
viszont kommunikacios szempontbol nem lehet a support valaszanak resze, hogy nezegesse a user a back in time menut. hiszen az o oldalukrol abbol kell kiindulni, hogy egy ilyen bejelentes egyedi eset es nem lesz legkozelebb. barmi olyasmi, ami mast sugallna, elismerese lenne annak, hogy ilyen rendszeresen megeshet, ez pedig semmilyen modon nem kommunikalhato hivatalosan
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz pictigjis #12895 üzenetére
" ... legkesobb a 10. napon a 800 forintos tranzakciod is fully refunded lesz ... " - a Próféta szóljon belőled! Kíváncsi leszek (most nagyon nem ebbe az irányba mutatnak a jelek.
" ... nem lehet a support valaszanak resze, hogy nezegesse a user a back in time menut ... "
OK, ezt értem. Viszont ha a BIT alatt látszik, akkor látszódhatna a tranzakciónál is, hogy ez bizony vissza lesz térítve. -
pictigjis
Topikgazda
válasz <Adamsky> #12896 üzenetére
miert, mire mutatnak most a jelek? hidd el, vissza fogod kapni a penzed
ami az appban valo megjelenitest illeti, arra is megvan a sablon ugy 1-2 eve
Please note that we are aware of a display issue that shows these transactions as successful in the app. This has been flagged to our Product Team in order to get it fixed.
-
Grande Ale
őstag
Pénteken gyógyszertári vásárlásnál elutasításra került a tranzakció. A kasszas jelezte, hogy feljött egy ablak, adjuk meg a kartyaszamot, biztonsági kódot is kért. Akkor kijött egy számla, hogy sikeres. Viszont a másik kasszas szerint nem, így kifizettem másik kártyával, sima otpvel. Viszont az OTP app szerint könyvelve van az eredeti tranzakció is, curve sem ír semmit. Buktam a pénzt ilyenkor? Nem értem minek okoskodott másodszorra, hogy írjuk be a kartyaszamot...
-
pictigjis
Topikgazda
válasz Grande Ale #12898 üzenetére
hát, ez elég fura. ha kijött egy számla a másik kasszásnál, hogy sikeres, akkor az sikeres is lett, szerintem duplán fizettél ebben az esetben
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- nVidia tulajok OFF topikja
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest