Új hozzászólás Aktív témák

  • sb

    veterán

    válasz K Norbi #10006 üzenetére

    Korábban már kérdeztem de akkor nem jött válasz.

    Gpay mögött normál esetben nálam sem kér PIN-t, de új kereskedő esetében az első vásárláskor (legalábbis ezt vettem észre) kér PIN-t. Erre mi a megoldás?

    Menete:
    1. Telefon érint. Kiírja, hogy PIN-t/azonosítást kér.
    2. Közben a terminál csippan és sikertelen fizetésről nyom bizonylatot.
    3. Mire hitelesítek a telefonon és visszatenném addig vége az egésznek.

    Amikor előfordul ilyen akkor kis összegről volt szó és 2-3x egymás után is ugyanez történt.
    A köv. vásárlásnál szó nélkül ment a fizetés.

    Ja és a legjobb ami most tudatosult bennem: Hogy ilyen esetben mindig a mögöttes kártyával fizettem direktben és nem a Curve kártyával.
    Mégsem volt baja a köv. vásárlásnál...

    Új üzleteknél vettem észre de lehet, hogy nem is ez lehetett a gond?

Új hozzászólás Aktív témák