-
GAMEPOD.hu
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD AKTUÁLIS ÁRFOLYAM: [link]
-----
SUPPORT: [email]
-----
VÁLTOZÁSOK 2024. MÁRCIUS 21-TŐL:
- ettől a naptól minden limit számítása naptári hónap szerint történik
- NINCS hétvégi díj, ha HUF-ra állított kártyával EUR, USD vagy GBP devizában történik vásárlás [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉSEK
Eddig ingyen vettem fel készpénzt a Curve-vel, de most többet vontak le, mint amennyit felvettem. Miért?
2023 novemberétől az ingyenes csomagban megszűnt az ingyenes készpénzfelvétel, minden tranzakcióért 2 százalék (de minimum 2 euró) díjat kell fizetni. Curve X-ben havi 300, Black esetén 500, Metal csomagban 1000 eurónak megfelelő összeget lehet díjmentesen felvenni, efölött 2 euró vagy 2 százalék díjat kell fizetni (amelyik nagyobb). A havi limit naptári hónapra vonatkozik.
-----
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis levonták az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha zárolásban is marad, aztán néhány nap elteltével automatikusan felszabadul. Ha mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb), a levonás mellett (valamikor) lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, mégis lekönyvelt tranzakciót 7-10 nap után automatikusan visszatérít a Curve rendszere. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, ezen a formon tegyél bejelentést (Topic -› Transactions -› Declines).
Ha viszont az érintett tranzakciónál ilyeneket látsz az appban rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ezek azt jelentik, hogy a Curve rendszere kezdeményezte a zárolás feloldását, vagy visszatérítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A második szöveggel találkozhatsz akkor is, ha éppen nem azonnal, de legfeljebb 7-10 nap után automatikusan elindult a visszatérítés, innentől már csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap):
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
undercover
senior tag
válasz Somatom #9450 üzenetére
Ahogy mondja a kollége
Google pay-hoz is jó lett volna, de így, hogy nem működik hmmm
De gondolom ha van két bankártyám akkor jó ha egy fedél alatt tud lenni a kettő. Pl. OTP meg K&H.
Lehet kicsit off topik, de én általában nem jól választok bankot Mi számít most korrektnek?
LG OLED evo C3 // & // Playstation 5 // & // Galaxy S23//
-
pictigjis
Topikgazda
válasz undercover #9451 üzenetére
lehet, hogy neked szerencséd lesz, és kiválóan fog működni a gpay, de erre nincs garancia, és aztán itt feleslegesen kérdeznéd meg később, miért nem megy
a curve természetesen kényelmes, az otp+kh+revolut ráadásul már három kártya. kipróbálod, aztán legfeljebb nem használod
-
Somatom
veterán
válasz undercover #9451 üzenetére
Ha jól tudom, akkor a K&H közvetlenül is regelhető Google Pay -re.
Nekem szerencsém van, az UK bines Curve jól működik a Pay -jel. Revolut és Erste debit van mögötte.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
anadroid
senior tag
válasz undercover #9446 üzenetére
Ha például Vivided is van és a SuperDeal időszakodon belül vagy, akkor ha Curve-ön keresztül fizettél, a 30 napos Go Back in Time funkcióval a korábbi vásárlást át tudod tenni a Vivid számládra, és a korábbi vásárlásodat követően feléledt visszatérítést utólag is igénybe tudod venni. Például Curve+OTP-vel vásároltál 2 hete az Aldiban, ahol 15-e óta két héten át 12% visszatérítés jár, akkor ki tudod nyerni ezt a kedvezményt a GBiT használatával. A többi Vivides dolgot lásd a Vivid topikban.
Kérd privát üzenetben a Curve és a Monese kódot 5 angol font (kb. 2000 Ft) ajándékhoz, a Wise kódot az első, max. 150000 Ft-os ingyenes utaláshoz, a Vivid kódot ingyen fém kártyához és 100 € havi visszatérítéshez! Egyes kártyák ingyen postával érkeznek.
-
JóGéza
aktív tag
válasz undercover #9446 üzenetére
Ahogy Somatom írta. Google pay miatt, vagy külföldi vásárlások, Ali, Amazon stb, nyaralásra kp. felvétel, akkor megérheti.
-
Freerider89
tag
válasz K Norbi #9438 üzenetére
hazamentem a fizikai kártyáért végül,
DE:
CIB atm, nincs is lehetőség érinttéses használatra (legalábbis az adott ATM-nél)
ERSTE atm, van lehetőség, pittyant is, órára és telefonra is az ATM, de kiírta, hogy érintéses használat jelenleg nem lehetséges. 2/0. Nem árt tisztában lenni vele, hogy azért fizikai kártya nélkül jelenleg pénzt kivenni nem biztos hogy sikerülni fog függetlenül attól, hogy curve vagy nem curve (próbáltam "sima" kártyát is)"Délelőtt óvatosan, délután megfontoltan, este nyugodtan" "A siker a munkád azon 1%-át reprezentálja, mely abból a 99%-ból ered, melyet hibának neveznek." "ne hidd el amit hallasz és csak a felét annak amit látsz"
-
_ak_
addikt
válasz Freerider89 #9456 üzenetére
Dettó, OTP automatához ma hiába tartottam oda a telefont, rám sem hederített. Rendes kártyával egyből ment, vagyis sajnos nem próbáltam csak az otpset. Pedig emlékszem, hogy egyszer már működött, igaz másik telefonnal és a simple appal.
Let's begin, de gozaimasu!
-
balinlin
senior tag
válasz Freerider89 #9456 üzenetére
nekem van 1-2 bejáratot ATM, ahol fel szoktam venni pénzt, azokkal még soha nem volt gondom telefonnal.
De igen, ha biztosra akar menni az ember akkor legyen nála fizikai kártya is. -
pictigjis
Topikgazda
hosszú idő után újra jött egy elutasítás a dpd futár terminálján (mikor máskor, mint esőben). fizikai kártyát bedugva sikerült a tranzakció
-
kmarci25
veterán
Nem teljesen idevág, de hátha... Múlt hét szombaton tankolást fizettem. Gond volt a hűségkártyával, ezért miután kifizettem, azt a fizetést a terminálon sztornózták (ott nyomtatott is egy olyan papírt, de azt eltette a pénztáros), majd lehúzták a kártyámat még egyszer. Sajnos azóta a Curve-ben is, és a bankomnál is könyvelt tétel lett mindkettő, azaz már nem csak zárolt. Ilyenkor mi a teendő? Menjek vissza a kútra és egyezkedjek velük? Majd 20 ezer forintot, azért nehezen nyelnék be...
"There must be some way out of here" / Said the joker to the thief
-
pictigjis
Topikgazda
válasz kmarci25 #9460 üzenetére
nem adta oda a papírt? ajjjjjjajaj. mert így sajnos nem nagyon van bizonyíték a kezedben. sajnos kénytelen leszel visszamenni, mert a curve és a bankod ebben nehezen fognak tudni segíteni. nem hiszem, hogy szándékosan át akartak verni, egyszerűen csak fogalmatlan volt a pénztáros (valószínűleg)
-
kmarci25
veterán
válasz pictigjis #9461 üzenetére
igen, utólag én is erre jutottam. Sajnos egy lagzi és pár óra alvás után nem voltam toppon. Mindegy, ma bemegyek, aztán meglátom mi lesz. Dátum, időpont megvan, csak vissza tudják nézni a tranzakciókat és adni egy papírt arról, hogy az egyik sztornózott fizetés volt.
"There must be some way out of here" / Said the joker to the thief
-
simati
csendes tag
Csütörtökön vásároltam Easybox automatánál. Android google pay és Curve kombóval. első próbálkozásra azt mondta az automata, hogy használjam a fizikai kártyát (elutasította). Az újra tábla után sikeres volt a fizetés, csak másnap vettem észre, hogy mind a két tranzakció szerepel a számlatörténetben. Még nem könyvelte le az OTP. Tudok valamit lépni, vagy még várjak?
-
szilasz007
aktív tag
válasz kmarci25 #9460 üzenetére
Nekem DPD-nél sikerült egyszer kétszer kifizetnem a történetet. Visszautalták. Ez nem DPD, viszont. Szerintem itt se lesz ezzel gond, ÜFSZ. ÉN nem várnám a mikulást, ha nyugodtabb, ha tisztán látsz. Ők látni fogják a két tranzakciót és vagy kártyás varázslással, vagy máshogy megoldják. Az biztos, ha foglalkozol vele, pénzed biztosan vissza fogod látni.
Különben extrém eset, rendőrségi feljelentéssel (lopás) bemész a bankodba és kikövetelsz egy chargeback-et. De ez elött inkább ÜFSZ.
-
ACE-
addikt
válasz pictigjis #9471 üzenetére
Teljesen felesleges a kútra menni, ott nem fognak tudni segíteni... Bank tud csak, ha látszik hogy rövid időn belül két ugyanolyan összegű tranzakció van, akkor jóvá fogják írni kivizsgálás után, a kártyaelfogadó bankon keresztül.
Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)
-
kmarci25
veterán
Az a baj, hogy nem ugyanaz az összeg. Van egy kedvezménykártyám. Kezdő volt a pénztáros, és először rosszul húzta le a kedvezménykártyát, amit én nem tudtam, ezért fizettem kártyával. Majd mikor megkaptam a blokkot, akkor szóltam, hogy nincs rajta a kedvezmény. Ekkor hívták a tapasztalt pénztárost, aki innen átvette. Sztornózott egyet, láttam is a blokkot, amit eltett, majd lehúzta újra a kedvezménykártyát, ami miatt a második terhelés 200 Ft-tal kevesebb. Azért gondoltam a kútra menni, mert csak van valami nyilvántartás, amiből vissza tudják keresni, hogy ugyanaz a kútoszlop, ugyanannyi üzemanyag, ugyanabból a típusból, és dupla fizetés 1 percen belül.
Lehet, felhívom az ügyfélszolgálatukat...
[ Szerkesztve ]
"There must be some way out of here" / Said the joker to the thief
-
pictigjis
Topikgazda
válasz kmarci25 #9474 üzenetére
de ha ugyanaz az összeg lenne, akkor sem jelentene semmit. a múltkor moziba mentünk a gyerekekkel, az asszony a mancs őrjáratra ült be a kisebbel, én a szilajra a nagyobbal. egy percen belül két ugyanolyan összegű terhelés volt a pénztárban egymás után, ráadásul valós
szóval nyilván a benzinkút csak azért kellene, hogy megkapd azt a papírt, amit akkor valamiért nem adtak oda neked
-
pictigjis
Topikgazda
akárki miért kérne egy sztornózott tranzakcióról igazolást? szerintem ezt eléggé túlgondolod. nem tudjuk, hogy tényleg sztornózva lett-e, vagy a pénztáros elrontott valamit. a konkrét tranzakciót pedig csak a helyszínen tudják visszakeresni, hogy tényleg törölték-e, vagy valami félrecsúszott. nem olyan bonyolult dolog egy konkrét összegű tranzakciót visszakeresni a dátum és pontos idő alapján
ennyi idő alatt azért már meg kellett volna érkeznie a visszatérítésnek is, ha azzal a megoldással operáltak (volna)
-
Oliverda
félisten
A bank szemszögéből a Curve a kereskedő, úgyhogy ezt már csak akkor érdemes meglépni, ha egyrészt 2 hét után sem volt meg a sztornó, illetve biztosan kiderült, hogy nem a kútnál rontottak el valamit.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
pictigjis
Topikgazda
válasz Oliverda #9480 üzenetére
és a curve amúgy külön kéri is, hogy ilyen helyzetekben tőlük kérjen az ember segítséget, ne chargebackkel rohanjon a bankjához, ami teljesen érthető, hiszen ők a "kereskedők"
az más kérdés, hogy talán soha olyan mélyen nem volt a support, mint most, a fórum is majd' felrobban a dühös brit userek miatt. kb. minden erőforrás azzal van elfoglalva, hogy ki és miért és mennyit fizetett curve kártyával az ns&i-nek
-
Sordoran
addikt
válasz pictigjis #9436 üzenetére
Megírtam a kínom még csütörtökön e-mailben, jött válasz a ticket-re is, hogy már e-mailben folytatjuk kommunikációt. Ahogy sejteni lehetett, azonosítást kértek, jött link, megcsináltam, és mivel írták hogy 3 napom van rá, ha előbb végzek jelezzek vissza a gyorsabb ügyintézésért, így is tettem. Tehát azután hogy jött a link 5 perccel már megcsináltam és vissza írtam nekik hogy kész. Azóta semmi. Közben az első hónapos 1% cashback lejárt, a revolut-al pedig ott is tudok fizetni gpay-el és online is ahol a curve elvérzett. Nem tudom, miért is akarom még használni a curve-t? (Nem szidni akarom őket, csak ez a sok szenvedés a semmiért frusztrál. A fizikai kártyájuk szép, és a levél amiben küldték jópofa volt.)
Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
kmarci25
veterán
Miért ne tennék? Meg azért kétlem, hogy a blokkokat a nap végén, záráskor lefűzik egy nagy gyűrűs mappába. Nehogy már ne tudják visszanézni, hogy mikor mennyiért tankolt, vásárolt stb.
De szerintem már túlbeszéltük ezt, megvárom a 2 hetet, aztán ha semmi, akkor elindulok.
[ Szerkesztve ]
"There must be some way out of here" / Said the joker to the thief
-
pictigjis
Topikgazda
járt le valakinek mostanában kártyája? küldik automatikusan az újat, vagy mi a helyzet? a feleségemé januárban jár le, de amilyen kaotikusnak tűnik most a helyzet, lehet, inkább jelezni kéne, hogy nem működik a paypass, küldjenek újat. és talán januárig meg is jön...
-
PioDVD
senior tag
Nekem most fejreállt az app.
Először csak baromi lassúnak tűnt, 2 perces belépés, aztán kiderült, hogy törlődött az account. Próbálom felvenni, telefonszám beír, Contineu, kicsit gondolkodik, kiírja hogy nem sikerült és újra várja a telefonszámot. Közben megjön az sms a kóddal. Eljátszottuk 3x,utána feltűnt, van új verzió. Telepít, de eredmény ugyanaz. -
Fifi
őstag
válasz Oliverda #9489 üzenetére
Még szerencse, hogy itt olvasom, megspóroltatok egy újratelepítést nekem.
Különben bennünk a hiba, mert a Curve Status oldalán minden rendben van. -
Somatom
veterán
Az Androidos topikokban sorra jelentenek Google hibákat. Lehet, hogy összefügg ezzel?
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
PioDVD
senior tag
Google tasks és Google szolgáltatói szolgáltatások frissítése után 1x megjött a kód, de nem fogadta el, utána az eddigi hiba.
A fizetés szerencsére működik.
[ Szerkesztve ]
-
kmarci25
veterán
Örömmel jelenthetem, hogy a terminál sztornózott kifizetésemet a mai napon visszautalták. Először a Curve-től jött email, aztán jött a bankom sms-e is. Tanulság: az egy hét várakozás kevés, valóban minimum 2 hét, és ha azután sincs semmi, csak akkor kell utánamenni az ügynek. Mindenkinek köszönöm, aki válaszolt!
"There must be some way out of here" / Said the joker to the thief
-
ACE-
addikt
Ha egy adott tranzakciónál kérsz igazolást e-mail címre, nálatok is minden benne van az email-ben, csak pont egy fontos adat, az összeg nincs?
[ Szerkesztve ]
Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)
-
ACE-
addikt
Sprinter futárszolgálatnél fizetésre van valakinek infója, hogy milyen MCC-vel megy tovább Gbit esetén?
Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!