Új hozzászólás Aktív témák

  • Drenadar

    veterán

    válasz Game78 #3251 üzenetére

    Beszéld le velük, ha nagyon akarod, Szerencsen van kirendeltségük tudtommal (Btel technologies/netcore).

    (de attól, hogy éppen nem vették fel neked a telefont, attól az ászf szerint fognak eljárni, a mögé fognak bebújni, de van kb 5% esélyed hogy legyintenek egyet, azt annyiban hagyják. ÁSZF szerint levélben, emailben és személyesen is lejelenthetted volna a hibát, de ha nincs hibabejelentésed, akkor nem tudnak mi alapján javítani, számla reklamációk elég sokszor alapból emiatt elutasításra kerülnek. De persze volt valami infó, hogy kiknek állítanak be majd számla korrekciót.)

    Azt értsétek meg hogy a szolgáltató nem ellenőrizgeti, hogy kinél van éppen internet, avagy sincs, nem dolga, és nincs is miszerint. Az ügyfélnek kell jeleznie, ha nem kap számlát, vagy bármi gondja van, most tekintsünk el attól, hogy a btelről van szó, ez IGAZ minden szolgáltatóra! Még a DIGIre is!

    Volt egy kedvenc ügyfél, viharban leszakadt az ügyfél parabolája, és csodálkozott, hogy nem működik, de hogy ő nem fog telefonálni mert ez nem az ő dolga és javítsa meg a szolgáltató...

    Másik ilyen mikor ugyancsak már behajtás miatt hívnak együgyfelet és közli hogy ő befizette volna a számlát, de nem kapott.... lakcím egyeztetésnél kiderül, hogy Ő elköltözött, de a szolgáltató felé nem jelezte, de rinyál, hogy miért nem a jó címére küldte a szolgáltató?

    Ezeket csak BUÉK miatt írtam le, és hogy csak mennyire "vicces" tud lenni, mikor más úgy gondolja, hogy teljesen "alap" esetekben neki van igaza.

Új hozzászólás Aktív témák