Új hozzászólás Aktív témák
-
Deller2010
tag
válasz
notafa3 #2645 üzenetére
Xprime-os vagy?
Nekem simán @btel.hu volt az acc, de ugye szó nélkül cserélték le @3c-hungary.hu-ra. De mint írtam, találkoztam @zalaszam.hu-val is...
Neked pedig btelnet.hu van... lehet, hogy akkor a tied csak később, vagy egyáltalán nem változik?! A fene se tudja, érti, hogy mit, miért csinál a BTel, vagy a Vidanet, vagy a nemtomki...| regular IT guy |
-
Deller2010
tag
válasz
Klikodesh #2648 üzenetére
Amikor 16-án kora este, majd éjjel megpróbáltam hívni őket a 1442-n, előbb majd' 2 órás várakozási időt prognosztizált az automata, később meg 58 percet...
Persze, ezt nem akartam végig várni.A fura az, hogy a tájékoztató oldal nem jött be egyből, csak a hibaüzenet. Ahhoz, hogy a "megfejtést" megkapjam, restartolnom kellett az ADSL modemem.
| regular IT guy |
-
BaLee
addikt
válasz
Klikodesh #2648 üzenetére
Tudtommal 1-2 éve volt valami törvény (vagy csak javaslat maradt??) hogy az összes telefonos ügyfélszolgálattal rendelkező társaságnak maximum 5 (vagy 15?) percen belül kapcsolnia kell az ügyintézőt vagy fel lehet jelenteni őket és jön a büntetés.
Azért nekem ez a fél óra meg a több órás várakozások elég durvának tűnnek, ezt nem lehetne megcsinálni fizető ügyfelekkel...
-
kisselandras
senior tag
Igen törvény szabályozza ! az még semmi az a 15 perc nekem 2 szer volt 60 perc T-home írányba és akkor se vették fel ! az ideg meg evet másnap csak 20 perc volt és fel vették!
Piros pont a vevőnek is jár egy sikeres üzlet után !!írd oda a hirdetésedbe posta on off !!kösz :) Tel:szám az adatlapomon ha sürgős !
-
Drenadar
veterán
Jah, persze!
egy országos leállásnál, mikor mondjuk csak 500 ügyfél szabadul rá egy helpdesk vonalra, és jó esetben is csak 2-en veszik a vonalat, akkor majd 500 ügyfélre hány másodperc jut, ha 5 percen belül le kell kezelni az összeset?
Olyan nincs, hogy egy szolgáltatótól elvárd, hogy ha egy időben valamiért ekkora terhelés jön a vonalra, akkor azt is meg tudják oldani...
-
Klikodesh
senior tag
válasz
Drenadar #2656 üzenetére
Ez nem eloszor fordul elo a Btelnel, szerintem egyszer se kellett volna nem hogy immar legalabb maodszor.
Masreszt nem csak ilyenkor elerhetetlen az ugyfelszolgalat hoszasabb varakozas nelkul.
CPUs are not a "war", you are not a solider. And there certainly won't be any battles fought on these forums.
-
Drenadar
veterán
válasz
Klikodesh #2657 üzenetére
És nem is az utolsó (ha a btelről van szó
), de látom nagyon nem ment át, amit mondani akartam.
Mindegy milyen szolgáltatóról van szó, nincs felkészülve egyik sem arra, ha az ügyfélkörének jelentős hányada egyszerre akarják elérni.
A másik meg tipikus mikor a hibabejelentő nem veszi fel a telefont a sok gyopár ügyfél meg felhívja az ügyfélszolgálatot és panaszkodik, hogy nem lehet elérni a hibakezelőt
ÉS? Ezzel is csökkentve a te esélyeidet aki esetleg normális kérdéssel hívnád fel őket...
úgy is csődbe fog menni az egész
-
Klikodesh
senior tag
válasz
Drenadar #2658 üzenetére
Atjott amit iortal de en nem irtam arrol hogy nem elfogadhato az ugyfelszolgalat tulterheltsege egy onhibajukon kivul eso komolyabb problema eseten, ez elkerulhetetlen.
A hiba pusztan btel ismetelt figyelmetlensege okozta emiatt maradt net nelkul szamos elofizetolyuk ami elkerulheto lett volna, ezt kifogasoltam, illetve az atlagos varakozasi idot amit sajnos az elmult honapban mar parszor volt alkalmam elvezni.
Hozzatennem 1-2 eve a hibabejelento meg gyorsan elerheto volt, mostanra az is mint az ugyfelszolgalat egy single cd moge van bujtatva.
Felmondtunk naluk ugyhogy ez most mar nem sokaig fog remelhetoen kellemetlenseget okozni.
CPUs are not a "war", you are not a solider. And there certainly won't be any battles fought on these forums.
-
Drenadar
veterán
válasz
Klikodesh #2659 üzenetére
Nagyon nem értem most milyen értelemben írod ezt hogy önhibán kívül és nem elfogadható...
Tehát ha te vállalkozó lennél, és lenne egy 1000-es ügyfélköröd, akkor tartanál!!! 1000 ügyfélszolgálatost, hogy a esetleg valamiért mindenki egyszerre fel akar hívni téged, akkor ne kelljen várnia. Ugye ezt te sem gondolod komolyan?DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Nem tudom most mi volt náluk a gond... nem is érdekel.
Meglepődnél, ha látnád mi volt ott két éve, és hogy mi van MOST ott... gondolok itt arra, hogy hány ember fogadja a hívásod...
Mit vársz egy olyan cégtől, ahol még az is probléma, hogy a saját alkalmazottakat kifizessék? Hm?
-
Deller2010
tag
válasz
Drenadar #2660 üzenetére
"Nem tudom most mi volt náluk a gond... nem is érdekel."
Azért én mégis röviden összefoglalnám: a Vidanet-ek nov.1-től átadásra kerülő ADSL előfizetők (18.000 fő!!!!!!!) felhasználónevét egyik percről a másikra átállították. Azaz késő délután még működött a régi (kb. délután 4-5 óra körül), majd kora este (este 6-7 óra) meg már nem. Az újat pedig nem küldték meg előre egyetlen egy felhasználójuknak sem - az új felhasználónévre csak akkor derült fény, miután újraindítottad az ADSL modemed, majd nyitottál egy böngészőt és ott megpróbáltál valamilyen tetszés szerinti weboldalt megnyitni.
Ezek után magasról lexarom, hogy hány ügyfélszolga ül a hibabejelentő telefonvonal végén, ha 2 fő, ha 15 fő, vagy 30 fő, tökmindegy. Ha csak az előfizetők 1%-a, azaz 180 fő(!!!!!) hívja közel egy időben a 1442-t, akkor szerintem 60 ügyfélszolgálatos is kevés lehet... főleg, ha azok a szerencsétlenek sincsenek is képben és hosszú-hosszú percekbe telik, mire megtalálják a helyes felhasználónevet az egyes ügyfelekhez és elkalauzolják az 1-bites júzert a router-ük/Windows-ük menüjében az új beállítások elvégzéséhez.
Tehát jelen esetben a bajt magának kereste a BTel...
Mégis mire számítottak?? 18.000 főt OFF-ra tesznek kb. 2 óra leforgása alatt, s gondolták, hogy majd csak 3-4 emberke fog betelefonálni a hibabejelentőre??"Mit vársz egy olyan cégtől, ahol még az is probléma, hogy a saját alkalmazottakat kifizessék? Hm?"
Engem, mint fizető ügyfelet (akit előezetes értesítés nélkül eladott + engedélyem nélkül kiadta személyes adataim harmadik félnek - ellentétesen mindazzal, amit a kettőnk közt létrejött szerződés tartalmaz!!!!!!) ez hol és mikor kell, hogy érdekeljen?? Amíg szerződés szerint teljesít, sejtheted, hogy ezt is magasról...
[ Szerkesztve ]
| regular IT guy |
-
Drenadar
veterán
válasz
Deller2010 #2661 üzenetére
Ha szerinted szerződést szegtek, akkor a fogyvédelemhez nmhh-hoz és társaihoz tudsz fordulni.
Amúgy semmilyen szerződést nem szegtek meg.És persze elhiszem, hogy téged semmi sem érdekel, csak hogy netezhess, és minden más körülmény le van szarva
így tök feleslegesen mondom el a háttér infókat.pont leszarták hányan fognak betelefonálni.
Azt is simán elképzelem, hogy a T letiltotta a Bteles loginokat, vajon miért volt olyan fontos 2 hétre azt megváltoztatni egy olyan loginra ami már 3 éve nincs forgalomban? de lehet 4...A lényeg, hogy a cég döglődik halódik, több ügyfelet adtak el mint 18 ezer azt is megsúgom, üzletieket is nem csak lakosságit, úgyhogy örülhetsz hogy vidanetes leszel, persze azokat is szídják mint bármi mást, és soha nem volt még nekik adsl alapú szolgáltatásuk... szal... örüljé!
biztos jó lesz
[ Szerkesztve ]
-
notafa3
tag
válasz
Deller2010 #2661 üzenetére
Kétlem, hogy 180000 embert "tettek off-ra", mivel én is sima adsl-es vagyok, vidanetes leszek és nem szakadt meg a netem, az azonosítóm nem változott és semmilyen probléma nem volt.
Túllihegitek az egészet.
Drenadar te pedig kérlek ne írkálj hülyeségeket. Ez a cég nagyon is jól van, csak portfóliót tisztítanak, mert velünk nem keresnek eleget. Nézd meg a bevételeiket!
[ Szerkesztve ]
-
Deller2010
tag
válasz
Drenadar #2662 üzenetére
"És persze elhiszem, hogy téged semmi sem érdekel, csak hogy netezhess, és minden más körülmény le van szarva
így tök feleslegesen mondom el a háttér infókat."Napra pontosan fizetek minden hónapban az ADSL-ért. Innentől kezdve miért kell érdekeljen, hogy házon belül melyik munkavállalójával milyen a vezetőség viszonya??
Sok háttérinfot nem adtál eddig, konkrétumokat biztos, hogy nem.Ha vannak számaid - mondjuk - az elmúlt 5 évből, amivel alátámaszthatnád az állításaid, pl. hogy miért is halódik, döglődik a BTEL? Mert amiket leírtál, leírhattam volna én is, attól függetlenül, hogy soha nem álltam náluk alkalmazásban.
A magenTa miért tiltott volna le találomra ADSL loginokat? Nem tartom életszerűnek...
Gondolod, örülök, hogy kérdés és előzetes értesítés nélkül eladnak/átadnak egy másik szolgáltatónak?
Nem néztem utána, de szerintem ilyen opcióról nincs egy betű sem a szerződésben...
A Vidanet-ről eddig sokat nem hallottam, de mivel utána néztem, azt én is láttam, hogy ADSL-t eddig nem árultak. Valószínűnek tartom, hogy a BTEL alkalmazottakat is átad, nem csak előfizetőket.| regular IT guy |
-
Drenadar
veterán
válasz
Deller2010 #2665 üzenetére
vagyis szerinted egy cégnél, aki:
-nem tudja kifizetni az alkalmazottakat
-el kell adnia az ügyfélkörét, hogy a T-t kifizesse (T- tulajdon a vidanet)
-postának is tartozik és még ki mindenkinek?
-és az ügyfelek eladásából sem lesz pénze.OTT tényleg minden rendben van szerinted? Ez lol. Megkérdezhetem hogy te mivel foglalkozol, milyen beosztásban?
Nem fog senkit sem átadni a vidanetnek mint alkalmazottat
Nézz utána a tőzsdehíreknek. Nem kell 5 évre visszamenni, mert most ebben az évben csesztek el mindent, és több nagyobb befektetőt vesztettek el.
[ Szerkesztve ]
-
notafa3
tag
válasz
Drenadar #2666 üzenetére
Ásd el magad. :-D
2014. augusztus:
http://www.portfolio.hu/vallalatok/telekom/szepen_emelkedik_a_btel_arbevetele.202545.html
A BTel árbevétele a második negyedévben 51 százalékkal 1,4 milliárd forintra, az első félév egészében 69 százalékkal 3 milliárd forintra emelkedett. A bővülés mögött főként az exportértékesítés felfutása áll: az XPrime márkanév alatt bevezetett terméket (franchise jogok) a vállalat sikeresen értékesíti. A belföldi értékesítés nettó árbevétele 2014 első félévében 24 százalékkal emelkedett.
http://www.mediainfo.hu/hirek/article.php?id=33464
A vállalat 2014-ben hat országban leányvállalatot alapít, amiből három alapítási folyamat már elkezdődött (Németország, Ausztria, Szlovákia). A második hullám pedig 2014. második felében várható. A Business Telecom a jövőben még nagyobb hangsúlyt fektet az innovációra ennek a törekvésnek az eredménye az új XPrime free, mely Wifi alapon biztosítja az ingyenes netezést a metró és villamos állomásokon vagy a plázákban.
A költséghatékony működésnek, valamint az értékesítés bővülésének eredményeként az EBITDA közel másfélszeresére nőtt egy fél év alatt (index 138%). Emellett a Business Telecom 2014 első féléves üzemi eredménye 166 százalékkal szárnyalta túl a 2013-as év, hasonló időszakának eredményét.
-
Drenadar
veterán
válasz
notafa3 #2667 üzenetére
És te mindent elhiszel?
Sajnos a cikkek a mérhetetlen adósságokról semmit sem szólnak.
Sem arról, hogy akik 7!!!. hó végén rendeltek internetet azóta sincs kiépítve náluk a szolgáltatás, mert a T azt mondta, hogy nem. Persze az ügyfeleknek csak annyi lett kommunikálva: technikai okokból csúszik...Nagyon sok hülyeség van leírva a médiában, az xprime csodaizé sem váltotta be a reményeket, pedig a média szerint már 19 ezer háztartás választotta... érdekes, hogy az alkalmazottak (tudod akik belelátnak a rendszerekbe, statisztikákba) ezt máshogy látják.
az is biztos nagyon nagy gazdasági eredmény és növekedés, hogy egy btel részvény névértéke ~1000ft, és mostanában alig lépi át a 300Ft-ot
mindegy, teljesen más belülről nézni és tapasztalni egy "céget" mint kívülről a fizetett reklámok (cikkek) alapján
-
MolnárPéter
aktív tag
Remélem minél hamarabb csődbe megy ez a szar szemét banda...
-
Drenadar
veterán
válasz
MolnárPéter #2669 üzenetére
egy újabb elégedett vásárló!
vagy alkalmazott?
-
Deller2010
tag
válasz
Drenadar #2666 üzenetére
Lassan írom, hogy értsd: bi-zo-nyí-ték?
Azaz mivel tudod alátámasztani állításaid?Mert inkább hiszek a Portfólió-nak, mint neked. Már bocs. Valószínűleg a Portfóliónál sötétebb emberek ülnek, mint bármelyik bulvár szennylapnál, azért írkálnak azt, amit. Biztos nem igen értenek a pénzügyekhez, meg a tőzsdei eseményeket is folyton félre értelmezik.
OFF
2003 óta jópár ADSL szolgáltató ügyfele voltam: Enternet (kétszer), Datanet (GTS)(szintén két alkalommal), Externet, TVNet (ADSL 3G), és most BTel.
A szolgáltatókkal sok problémám nem volt, a legkevesebb gondom a Datanet-tel és a BTel-lel volt... Fizettem, szolgáltattak - működött a dolog. Ennyi.Ellenben a jó és magasságos T-vel vagy 10 alkalommal kellett vitába, levelezésekbe bocsátkoznom... és b+ a végén mindig az derült ki, hogy ők szabtak el valamit. Ügyfélként utáltam és utálom is őket rendesen, elhiheted. Ja, és üzletfélként/partnerként(?!) is gyűlölni valóak voltak, szerencsére 2013. óta ezen a téren már nem köt hozzájuk semmi. 3 évnyi "együtt nem működés" és ennyi idő távlatából is azt mondom, hogy fizessenek bármennyit, nem kell tőlük semmi, pláne nem egy üzleti jogviszony!
ONLécci-lécci, addig pedig hagy üljek nyugiba a monitorom előtt és a routerem mellett, amíg 99,999%-ban megkapom tőlük azt, amiért fizetek. Minden cégnél vannak ostoba dolgok, inkorrekt lépések, meg sz*arakodás - ez nem újdonság (Welcome to Hungaristan!). Nálunk is vannak olyan dolgok, amiket ha tudnának az Ügyfeleink (de nem tudnak, persze), akkor valószínűleg(?) sokan(?) nem jönnének többet hozzánk...
Ha ekkora a sz*r, miért csak lögybölitek? Miért nem tesztek valamit? A kifogás keresésen kívül, hogy miért nem tesztek semmit? Adjak tippeket??
OFF
Túl vagyok 2 munkaügyi peren, sikeresen! A 2 cégből az egyik azóta csődbe ment - részben nekem, illetve a bírósági döntésnek köszönhetően -, a másik meg vegetál...
ON[ Szerkesztve ]
| regular IT guy |
-
Deller2010
tag
válasz
Drenadar #2668 üzenetére
A szemét portfólió meghazudtol. Pfúj. Holnap első dolgom lesz jól alájuk rúgni. Biztos jó sok pénz tettek zsebre ezért a cikkért.
De most komolyan, mutass már valami konkrétumot, mert ez eddig csak egy szimpla üzletrontás, némi fröcsögéssel felöntve.
| regular IT guy |
-
Drenadar
veterán
válasz
Deller2010 #2673 üzenetére
Mégis milyen bizonyítékot tudnék adni?
Egy csoportképet vazze? Hogy egy éve még ~ 30 ember fogadta a hívásod mikor hívtad a szolgáltatód, most meg... 2? (Nah jó néha állítólag besegít egy nagyon leterhelt háttérosztály a maga 4 főjével)De persze annak örülök, hogy elégedett ügyfél vagy/voltál, hogy neked nem kellett fröcsögni a vonalban/levélben/személyesen, hogy miért nem az történik amit egy épeszű ember elvárna ^^
OFF:
Munkaügyivel kapcsolatban tudsz valami varázsszót mondani?
Mikor mi odamentünk érdeklődve, hogy ugyan mit lehet tenni? Csak unott képpel közölték, hogy küldessünk fizetési meghagyást... amivel a cég tulajdonképpen nyer újabb 15 napot, azt akkor sem fizet, mondván nincs pénze. Vicc, hogy Magyarországon nekünk kuss van, mi mindent fizessünk be azonnal, különben ilyen olyan szankciók, az meg, hogy be karjuk jelenteni, hogy egy munkáltató nem éppen tartja be az általa vállalt szerződést, azt leszarják... Munkaszerződésben miért nincs olyan kitétel mint egy szolgáltatóiban, hogy kötbér?+1: elég sokan feljelentették már, semmi sem történt.
(de tudom, ez sem igaz, mert nem tudok ide csatolni bármi igazolást, képet, stb.)/OFF
-
Drenadar
veterán
válasz
Deller2010 #2673 üzenetére
Az általad istenített portfolió:
http://www.portfolio.hu/vallalatok/zuhan_a_btel.205628.html
de itt a lényeg:
Csak azt ne mond, hogy egy cég tőzsdei értékéből nem lehet levonni semmit sem ^^ lécci...
/Pénzügyi tanácsadás on
Nah, ha nagyon bízol a Btelben, hogy egy nagyon szuper kis vállalkozás, akkor most vegyél részvényt, nagyon lent van, de durván. Aztán mikor újra rendbe jön a cég
meggazdagszol!
/Pénzügyi tanácsadás off
-
Deller2010
tag
válasz
Drenadar #2674 üzenetére
Munkaügy: én elmentem a Munkaügyi Bíróságra és beadtam egy fizetési meghagyás iránti kéremet.
Röviden: az ex-munkaadóm és annak könyvelője keverte a nettó sés bruttó fogalmakat (LOL!) az én hátrányomra. Összeszedtem minden papírt (munkaszerződés másolata, havi jelenléti ívek másolata, hiteles bankszámlakivonatok a számlavezető bankomtól - ebben ugye benne volt, hogy a cég munkabér címén mennyit utalt, szemben a munkaszerződésemben foglaltakkal és a beadvány, amiben leírtam, hogy ennyit kapok, de ennyit kellene és ez a különbözet, amivel szerintem nekem tartoznak + a kamatok).Erre a cég ugyanazt(!) a munkaszerződést is beadta, amit én is + írt és benyújtott még egy sima XLS-táblázatot(!!) hogy "háát aaaaaz neeeem úgy van": íme, ennyi pénzeket utaltak át nekem adott hónapokban. Tehát látható volt, hogy egyrészt ellentmondanak saját maguknak és egy sima XLS táblázat (aláírás, pontos dátumok, céges bélyegző, könyvelő szoftver megnevezése nélkül) azért nem igen tud hiteltérdemlő lenni - a bíróság meg simán körbe röhögte őket.
Ha többen vagytok (4-5-8-15 fő akár), akiknek van vér a pucájukban és nem futamodik meg később sem, akkor közösen menjetek ügyvédhez, mondjuk hétfőn. Szvsz a bíróság másként kezel egyedi, mint csoportos eseteket. A lényeg, hogy ne higyjetek el semmit, amit a cég mond nektek, hanem mindenről legyen aláírt, bélyegzett papír, dokumentum. (pl. ha nem kaptok időben fizut, vagy valami igazolhatóan eltér a munkaszerződésben vállaltaktól).
http://adozona.hu/archive/20110607_fizetesi_meghagyas
A tőzsdei állapotra meg azt mondták hozzáértők(?), hogy azért ilyen, mert a kormány belengette az internetadó tervezetet...
[ Szerkesztve ]
| regular IT guy |
-
adsl
aktív tag
Sziasztok.Másnál is ilyen rettenetesen belassult a net?
-
Klikodesh
senior tag
-
Deller2010
tag
Én nem vettem észre semmit.
Nem lehet, hogy valójában csak hétfőn kerülünk át (az lesz az első novemberi munkanap)?| regular IT guy |
-
Drenadar
veterán
válasz
Deller2010 #2680 üzenetére
Elméletben már megtörtént, de ki tudja?
Ha megér neked egy telefonhívást, akkor hívd fel a vidanet helpdeskjét, és mond el, hogy nem működik a neted(lényegtelen, hogy kamuzol, úgy sem indul el semmi sem egyből, legalábbis előtte meg kell nézni a rendszerekben, hogy mi a szitu), ő lát e bármit is? (Ha már náluk vagytok, akkor a vida látja, hogy éppen csatlakozva vagy-e, ha még nem történt ez meg, akkor nem látja...)
-
Csuma
csendes tag
válasz
MolnárPéter #2669 üzenetére
Ezeket a ratyikat már rég ki kellett volna tiltani az országbol is
-
BaLee
addikt
Kaptam én is ilyen Vidanetes levelet pár hónapja, de november 1 már elmúlt azóta nem kaptam emailt a Vidanettől és még működik a Bteles internetem. Akkor mégsem kerültem át vagy szerintetek mi van ilyenkor?
-
subset
senior tag
Felháborító amit ezek művelnek !!!
Egy általánios iskola 2db B-tel ÜZLETI ADSL előfizetése sem működik 2 napja, és elérhetetlen az "ügyfélszolgálat".Mi legyen ? Zárjuk be az iskolát ? Rengetek határidős dolog, jelentési kötelezettség, emailek stb. - net nélkül megáll az élet.
A legszebb, hogy neten történik (történne) az ebédbefizetés hónap elején....ne egyen 500 gyerek ebben a hónapban ???
Mi a sz@rt képzelnek ezek ???Még szerencse, hogy némi szarakodás után össze tudtam hozni a irodai hálót a sulinettel, és nem állt meg az élet.
Ja és kedves KLIKK is most érdeklődik - szerdai határidővel küldjük vissza az internetkapcsolatunkra vonatkozó kérdőívetAmúgy a fent említett "információs oldal sem jelenik meg nálam" ha csak úgy rákötöm a modemet egy gépre....illetve nem loginol ha megváltoztatom a felhasználónevet.
Ez nagyon szép - újabb tipikus eset szerény hazánkban.
Használj Te is szabad szoftvert !
-
subset
senior tag
Megalkottam új szlogenjüket és díjmentesen rendelkezésükre is bocsájtom:
Ha net és b-tel akkor legyen b-terv !
[ Szerkesztve ]
Használj Te is szabad szoftvert !
-
-
notafa3
tag
@btelnet.hu-s volt a felhasználónevetek ami a router/windows beállításokban van? próbáljátok meg @btel.hu-val és változatlan jelszóval!
Nálam sem volt internet egy napig, gondoltam, hogy megváltozott az azonosító, vagy áttettek a vidanethez. Felhívtam a vidanetet, ügyfélaz. alapján megmondták, hogy bteles maradtam. Ezért tegnap este írtam a hiba@btel.hu címre, reggel már küldték a választ, hogy technikai okok miatt nem tudtak értesíteni, csak át kell írnom az azonosítót btel.hu-ra... Telefonon én sem értem el őket, szerintem rohadt sokan hívják most őket.
[ Szerkesztve ]
-
Deller2010
tag
válasz
Klikodesh #2693 üzenetére
Totális a káosz, ahogy látom - még most, az (állítólagos) átadás után is.
Van, akinek zalaszam.hu-ra, van, akinek 3c-telekom.hu-ra változott az ADSL felhasználóneve... de vajon miért?Persze, a Vidanet.hu-n semmi, azaz SEMMI új információ nincs fent erről.
Én a Vidanet-től nem kaptam eddig semmit, hogy "helló, szia, üdv Minálunk", vagy valami hasonló... KÍváncsi vagyok, hogy a novemberi számla hogyan és miként fog megérkezni?!A btel.hu-n a lakossági ADSL menüpont és a rendelési lehetőség továbbra is ugyanúgy ott szerepel a kínálatban, mint korábban. De minek?
| regular IT guy |
-
benderlog
újonc
-
Deller2010
tag
válasz
benderlog #2698 üzenetére
Egy tipp: indítsd újra az ADSL modemet és amíg áram nélkül van, köss rá egy notit/pc-t valamelyik LAN-ra és miután bebootolt és felépítette a kapcsolatot a modem, egy böngészőt nyitva próbálj egy weboldalt megnyitni.
Elméletileg látnod kellene már az általam is említett weboldalt, rajta az új account-oddal... vagy nem. Próba cseresznye.
| regular IT guy |
-
a1rl1ne
tag
Üdv.
Nálunk is Velencén tegnap megállt a net.Az ügyfélszolg. vagy a hibabejelntő elérhetetlen volt.
Ma délután már a sokadik próba után esélyt sem látva hívom a hibabejelentőt is láss csodát az 1-2 csörgésre felvették. Elmondom a problémát és már kaptam is a segítséget: nálunk is @btel.hu -ra változott a loginnév vége. Innentől kezdve jól müködik minden újra.
Majd hétfőn az ügyfélszolgálatot kell hívjam az augusztus elején leadott sávszél emeléssel kapcsolatosan.I was born in a dump my mother died, my daddy got drunk they Left me here, to die or grow in the middle of Tobacco Road
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Google Pixel topik
- Építő/felújító topik
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Yettel topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Mobil flották
- Politika
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- További aktív témák...
- Google Pixel 7A 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- MacBook Air M1 13" 8/256GB - 95%, 76 ciklus, magyar billentyűzet
- Dell G3 3579 15.6" FHD IPS i7-8750H GTX 1050 Ti 16GB 512GB NVMe+1TB HDD magyar vbill ujjlolv gar
- Be Quiet Straight Power 11 750W Gold
- Intel Core I9 13900KF - Tálcás - Eladó! 140.000.-
- 2020 Mac Mini M1 8GB 256GB
- Dell Latitude 9410 2 in 1 FHD Touch Core i5 10310U 16GB RAM 512GB NVME SSD Magyar Vil. Bill. Gar
- iPhone 8plus hibátlan állapotban !!!!
- Eladó iPhone SE (2020) 64 GB White szép állapotú - 12 HÓ GARANCIA - L5303
- új akku ! RTX3070, 48gb / 1000 SSD, RYZEN7, OMEN by Hp 15.6" 144Hz, 99% sRGB, GARi 2025/0317 +SZÁMLA