Új hozzászólás Aktív témák
-
kisselandras
senior tag
válasz MolnárPéter #2600 üzenetére
Soha én is meg bántam ! ez egy rohadt tetű banda
Piros pont a vevőnek is jár egy sikeres üzlet után !!írd oda a hirdetésedbe posta on off !!kösz :) Tel:szám az adatlapomon ha sürgős !
-
BaLee
addikt
válasz kisselandras #2598 üzenetére
Az a baj, hogy nem hiszem, hogy ezzel a fogyasztóvédelem foglalkozik. Vagy?
-
Fecogame
veterán
válasz MolnárPéter #2600 üzenetére
Minden rossz vélemény ellenére ami itt a topikban folyik, nekem még mindig tökéletesen üzemel mindenféle gond nélkül, és a számlázással sincs bajom. Ők a legolcsóbbak jelenleg nálunk ADSL terén és amíg nem lesz olcsóbb ( vagy véletlen olyan rossz lenne, mint nálatok ), addig nem is váltok, mert minek?
Az általuk adott email címek pedig tökéletesek spam gyűjtése ( ide-oda feliratkozni ). Az FTP tárhely pedig ha valakinek akarok küldeni neten keresztül valamit, de nem azonnal
Kopp-kopp-kopp, hogy ez így is maradjon
Lassú a mobilinterneted? 4G/LTE antennák, közvetlenül raktárról ---> http://bit.ly/LTE_Antennak
-
Fecogame
veterán
Küldtek nekem emailban egy ilyent:
Tisztelt Ügyfelünk!
Ezúton szeretnénk tájékoztatni, hogy műszaki fejlesztésünk eredményeként 2014. július 15-i hatállyal Önnek, még biztonságosabb internet hozzáférést biztosítunk.
Ez azt jelenti, hogy a publikus IP címe helyett privát IP címmel használhatja tovább hálózatunkat.
A privát IP cím előnye, hogy sokkal biztonságosabban internetezhet számítógépén.
Ugyanakkor szeretnénk felhívni figyelmét, hogy a privát IP címet használó számítógépek éppen a nagyobb védettség érdekében, biztonsági okokból semmiféle olyan alkalmazást nem használhatnak, amik a számítógépet „szerver” (kiszolgáló) szerepben igénylik.
Az átállással kapcsolatban Önnek további teendője nincs!
Amennyiben mégsem kívánja a jövőben előfizetését privát IP címmel használni, kérjük hívja ügyfélszolgálatunkat a 1442-es telefonszámon.
Igényét jelezheti e-mailben is a hiba@btel.hu címen, ügyfél azonosítójának vagy az internet szolgáltatás használatához szükséges bejelentkezési azonosítójának megadásával és ingyenesen visszaállítjuk jelenlegi publikus IP címét.
Reméljük a jövőben is elégedett lesz szolgáltatásunkkal!
Üdvözlettel:
Business Telecom Nyrt.Hogy konkrétan mit akar jelenteni az a privát IP cím, nem tudom. De nekem működjön minden úgy, mint jelenleg, szóval nekem ne változtassanak semmit, maximum a díjat, lefelé
Lassú a mobilinterneted? 4G/LTE antennák, közvetlenül raktárról ---> http://bit.ly/LTE_Antennak
-
djculture
félisten
válasz Fecogame #2604 üzenetére
Azt jelenti hogy fix ip cimed lesz amit egy mázsa felhasználó közösen használ. Jó hülye szöveg ezzel csak a szivás fog járni nem jó. Az ilyen NAT-olt IP-el pl fájcsere se megy normálisan mert nem tudsz aktiv lenni csak passzív vagy teszemazt egy játékban nem tudsz szervert csinálni hogy hozzád csatlakozzanak.
[ Szerkesztve ]
-
DrDante666
tag
A nálunk elérhető szolgáltatókat böngészgetve btel-es érdekesség: "Az adatmódosítás egyszeri díja a szerződési feltételek alapján nettó 2 000 Ft + ÁFA (bruttó 2 540 Ft)"
Tehát ahányszor cserélik az előfizetők személyijét, ezt annyiszor be kellene adóznia hozzájuk? Akkor én már itt megköszöntem ezt a kis ráadás majdnem havidíjat...[ Szerkesztve ]
-
Fecogame
veterán
válasz DrDante666 #2606 üzenetére
Nem feltétlen, szerintem elegendő, ha akkor adod meg az új személyi számát, ha újra szerződést kötsz ( gyakorlatilag hűséget hosszabbítasz ).
Lassú a mobilinterneted? 4G/LTE antennák, közvetlenül raktárról ---> http://bit.ly/LTE_Antennak
-
BaLee
addikt
Na, írtam a fogyasztóvédelemnek, hogy csesznek visszafizetni a túlfizetésemet így 3 hónap után. Megírtam a Btelnek is, azzal együtt, hogy ezek után nem kívánok majd velük szerződés hosszabbítani, kaptam egy szabvány választ, hogy rögzítették a visszautalási igényemet xy számon (mikor már volt egy száma) ez még múlt héten volt de még mindig nem történt semmi...
-
BaLee
addikt
Ma megkaptam a hivatalos levelet, ahogy a Businesstel is a fogyasztóvédelemtől, 8 napon belül várják tőlük a dokumentumokat az üggyel kapcsolatban és egy szép nagy bírságot helyeztek nekik kilátásba.
Remélem megérte nekik 3 hónapig ülni a pénzen.
-
Fecogame
veterán
Na szép, megint eladnak másnak minket, ADSL-eseket... ( Annó az Enternet adott el minket a BTel-nek ).
Csak azt nem tudom, hogy hogy oldják meg, mert a Vidanet a lakhelyemen nem nyújt ADSL szolgáltatást.
Lassú a mobilinterneted? 4G/LTE antennák, közvetlenül raktárról ---> http://bit.ly/LTE_Antennak
-
MolnárPéter
aktív tag
válasz Fecogame #2610 üzenetére
Szerintem kábeles neted lesz. Én is Enternetesből lettem akaratomon kívűl bételes. A hűség lejárta előtt otthagytam őket. Azóta Vidanetes vagyok. Sokkal elégesetteb vagyok velük, mint a bétellel voltam. Mondjuk a bétel nem szint, a béka segge alatt vannak. az egészben az a legviccesebb, hogy az Enternet szolgáltat lakossági ADSL-t azóta újra: Enternet ADSL
-
RootRulez
félisten
Sziasztok!
Nézelődtem és úgy látom, hogy Telekom területen a btel adja legolcsóbban az ADSL-es internetet. Valóban így van?
═════════════════════════════════════════
-
RootRulez
félisten
válasz kisselandras #2614 üzenetére
Hogy érted, hogy nem korlátlan? Mert az oldalon az van írva... Nem csak az extrém felhasználást szabályozza? Tehát, ha valaki 7/24-ben csapatja a torrentet és folyamatosan adatot forgalmaz? Vagy van vmi határ? Mi az?
═════════════════════════════════════════
-
MolnárPéter
aktív tag
válasz RootRulez #2615 üzenetére
Nézegess szép reklámokat a jó kis olcsó trétel internetért! Részemről nagyon nem ajánlott szolgáltató, a legszemetebb, amivel eddig dolgom volt. (Enternet, T-Home, trétel, Vidanet)
-
Fecogame
veterán
válasz kisselandras #2614 üzenetére
Már hogyne lenne korlátlan, valótlant ne állíts. Én havi 200-300GB-ot forgalmazok, mégsincs semmiféle korlátozás. Egyébként igen, ők a legolcsóbbak ADSL terén.
Lassú a mobilinterneted? 4G/LTE antennák, közvetlenül raktárról ---> http://bit.ly/LTE_Antennak
-
RootRulez
félisten
válasz MolnárPéter #2616 üzenetére
Hmm, akkor már csak Xprime-os netem lehet tőlük, vagy még sima is, de akkor átpasszol a vidanetnek?
═════════════════════════════════════════
-
-
Fecogame
veterán
válasz kisselandras #2621 üzenetére
Tudsz olcsóbbat? Mert ha igen, akkor hallgatlak, épp most készülök újra ADSL szerződést kötni.
Lassú a mobilinterneted? 4G/LTE antennák, közvetlenül raktárról ---> http://bit.ly/LTE_Antennak
-
taki01
őstag
Elég sok negatív véleményt olvastam róluk de nekem fél év van bekötve a Btel (Invitel hálozatán) és idáig egyszer volt probléma a hálózattal és a modemmel. Nem tudta elhárítani az Invitel 72 óra alatt ezért az e hónapi havidíjból 1500 forintot elengedtek. Én személy szerint teljesen meg vagyok velük elégedve a számlát a Webcare-n keresztül fizetem így még számlázási problémám se volt.
[ Szerkesztve ]
-
CaptionJack
csendes tag
Sziasztok
Nemsokára Diósdra költözök és ott van ez a szolgáltató. Érdeklődnék, hogy kinek milyen tapasztalatok vannak velük kapcsolatban (stabilitás, sebesség, ügyintézés).
Számomra ami nagyon fontos:
- folyamatos letöltés biztosítása
- on-line játékok (alacsony ping és szakadásmentesség)előre is köszönöm
[ Szerkesztve ]
-
Fecogame
veterán
válasz CaptionJack #2625 üzenetére
Erősen területfüggő, illetve az adott helyen lévő hálózat minőségétől függ.
Lassú a mobilinterneted? 4G/LTE antennák, közvetlenül raktárról ---> http://bit.ly/LTE_Antennak
-
pook20
aktív tag
sziasztok!érdeklődnék hogy Váton vagy valahol a környékén milyen a szolgáltatás?fix ip-s vagy változó ip? mekkora a pingje?
nekem főleg torrentre kellene meg internetes játékokhoz!
ez a 2Play (30Mbps ADSL+ IPTV Bőséges) csomagról/főleg IPTVröl mi a véleményetek?/asrock 970 extreme4 AMD Phenom(tm) II X2 555 Processor /3700 MHZ/ ATI Radeon HD 5570 (1024 MB)CORSAIR 16GB Vengeance DDR3 1866MHz CL9 KIT CMZ16GX3M2A1866C9 +LG optimus 3D /P920 /
-
notafa3
tag
Ha valaki lemaradt volna erről:
Hírek
TájékoztatásKedves Ügyfelünk!
Ezúton tájékoztatjuk a távközlési szolgáltatóját érintő változásokról, kérjük olvassa el az alábbi értesítő levelünket!
Szeretnénk tájékoztatni, hogy a Business Telecom Távközlési Nyrt. az Önnek nyújtott ADSL internet szolgáltatását 2014. október 31. napjával megszünteti, az új szolgáltatója a Vidanet Zrt. lesz. Az átruházott előfizetői szerződésekből eredő szolgáltatói jogok az új szolgáltatóhoz kerülnek át.
A szolgáltató személyében bekövetkező változás és az ahhoz kapcsolódó átadás nem eredményezi az előfizetői szerződés feltételeinek módosítását. A szolgáltatás igénybevételének feltételeiben és minőségében változás nem lesz tapasztalható, azokat a továbbiakban megszakítás nélkül, változatlan feltételekkel nyújtja az új szolgáltató. A Business Telecom Nyrt., mint régi szolgáltató által kiállított számlákat még változatlanul a régi szolgáltató felé kell fizetni, a Vidanet Zrt., mint új szolgáltató által a jövőben kiállított számlákat pedig már az új szolgáltató felé kell teljesíteni.
Az Ön egyedi szerződésének lényeges feltételeiben (így: szolgáltatási díj, szolgáltatás időtartama, szolgáltatás-minőségi követelmények) egyéb módosítás nem történik, azonban a szolgáltatóváltás hatályba lépésétől, azaz 2014. november 01-től - különösen a szolgáltató személyére, adataira, az ügyfélszolgálat és a hibabejelentő szolgálat elérésére, a hibabejelentés elintézésére, a panaszkezelésre – a Vidanet Zrt. ADSL szolgáltatásokra vonatkozó általános szerződési feltételei lesznek irányadóak és a továbbiakban az Ön egyedi előfizetői szerződésével együtt alkotják a teljes előfizetői szerződést.
Amennyiben Ön határozatlan idejű előfizetői szerződéssel rendelkezik, felhívjuk figyelmét, hogy ha a fent leírt módosításokhoz nem kíván hozzájárulni, úgy Önnek lehetősége van a jelen értesítés kézhezvételétől számított 15 napon belül az ügyfélszolgálatunkon személyesen (írásban meghatalmazott képviselő útján), vagy levélben megküldött nyilatkozattal az előfizetői szerződést legalább 8 napos felmondási idővel felmondani, ellenkező esetben a fenti határidőtől a módosított feltételekkel marad hatályban az előfizetői szerződése.
Amennyiben Önnek határozott idejű szerződése (hűségszerződés) van, a szerződés a határozott időtartam lejáratáig fennmarad, a határozott idejű szerződésében biztosított kedvezményeket nem érinti, a szolgáltatást változatlan feltételekkel nyújtja tovább a Vidanet Zrt.
A Vidanet Zrt.-vel folytatott tárgyalások során meggyőződtünk arról, hogy nagy tapasztalattal bíró, korrekt szolgáltató lép a helyünkbe. A Vidanet (www.vidanet.hu) Magyarország egyik legnagyobb telekommunikációs szolgáltatója. Szolgáltatási palettája analóg, digitális TV szolgáltatásokat, nagysebességű internetet és kedvező áru telefonos és mobil internet megoldásokat kínál. Jelenleg több mint 80.000 kábeltelevízió, 45.000 internet és 20.000 telefon előfizetőt szolgál ki. A cég működésének minden területén megfelel a piac kihívásainak és ügyfelei elvárásainak, igényeinek. A minőségi kiszolgálás a műszaki megbízhatóság mellett szolgáltatások folyamatos fejlesztését is jelenti. A kibővült szolgáltatási körnek és kedvezményrendszernek köszönhetően Ön várhatóan számos új, kedvező árú szolgáltatást is igénybe vehet majd az új szolgáltatónál.
A Vidanet Zrt. a további teendőkről, tudnivalókról, a szükséges információkról a kellő időben fogja Önt tájékoztatni a zökkenőmentes és zavartalan átállás érdekében.
2014. október 31-ig természetesen a Business Telecom Nyrt. munkatársai változatlan helyen és változatlan elérhetőségekkel állnak rendelkezésére.
Tisztelettel köszönjük többéves együttműködésüket és bizalmukat cégünk iránt!
Kecskemét, 2014. augusztus 22.
Üdvözlettel:
BTel
[ Szerkesztve ]
-
Taszillo
tag
Gondolom november 1-re megoldják.
A kolléga megvádolta a nyomtatót öngyilkosságra való felbujtással: "Rendeljen cián patront!”
-
MolnárPéter
aktív tag
-
BaLee
addikt
válasz notafa3 #2631 üzenetére
Nem, én úgy tudom hogy a Btel azokat az ügyfeleit "adta át" ami nem Btel területen van. Anno így már az Enternet is adott át pont a Btel-nek, most a Btel a Vidanetnek. Bár vicces, hogy Magyarországon ezt csak így megcsinálhatják de ha a szolgáltatás minőségében és árában nem lesz változás nekem aztán mind1.
Btel 3500Ft-os vissza nem utalása, már 240ezer forintjukban van, elsőre a fogyasztóvédelem 40 ezerre bírságolta őket, amire valami olyannal védekeztek, hogy ehhez a fogyasztóvédelemnek semmi köze ez rájuk meg az ügyfélre tartozik, erre még kaptak 200 bírságot lényegében a nem megfelelő panaszkezelésért.
Remélem megérte nekik, jó fél év alatt visszautalták a 3500 forintos túlfizetésemet...
Persze csak azután hogy rájuk írtam, hogy most így a bünti után meg hogy a Vidanethez átraknak nem örülnék ha nem rendeznék le az ügyemet villámgyorsan.
A vicc, hogy sokan nem foglalkoznak ezzel ez látszik abból, hogy magyar ember inkább elfogadja, hogy ha ő tartozik a szolgáltatónak vagy esetleg késik a fizetéssel akkor kikapcsolják a szolgáltatást, meg késedelmi kamatot fizet, de ha a szolgáltató nem adja vissza a pénzét az teljesen rendben van, mert a "szolgáltatók ezt nem szeretik". Mert majd levonják a következő befizetésből.Remélem ezek után már elgondolkodnak.De én szerintem többet soha nem leszek Bteles...
-
a1rl1ne
tag
Sziasztok.
Én is az Enternetnél kezdtem az ADSL-es pályafutásomat,majd onnan kerültem BTel-hez.
Augusztus elején jeleztem feléjük egy nagyobb sebességre való átállást 5ről-15Mb-re.
Állítólag megvizsgáltatták és tudja a vonal úgyhogy megvalósítható.
Mamár nem is tudom hanyadjára hívtam őket ezügyben.Mindig műszaki problémára hívatkoznak és türelmemet kérik.Egy darabig türelmes is az ember na de ennyi ideig azért bosszantó.Valakinek valami infója mi a xar lehet ilyenkor?
Egyébként Velencén lakom.I was born in a dump my mother died, my daddy got drunk they Left me here, to die or grow in the middle of Tobacco Road
-
Fecogame
veterán
válasz a1rl1ne #2635 üzenetére
Nálam is ugyanez, szeptemberben újítottam meg a szerződésem, akkor azt mondták, hogy október közepe-vége felé tudják biztosítani a jelenlegi 5Mbps helyett a 10-est, amihez emailban küldtek is egy módosító doksit.
Lassú a mobilinterneted? 4G/LTE antennák, közvetlenül raktárról ---> http://bit.ly/LTE_Antennak
-
a1rl1ne
tag
válasz Fecogame #2637 üzenetére
taki01
nekem sajnos nem mondtak semmi konkrétumot sőt a múlthéten azt mondja a hölgyike,ha nem történik változás akkor a hónap közepén mindenképp jelezzem telefonon.
Erre ma hívom és pont ő vette fel nagyon sajnálkozva de még mindig csak a türelmemet kéri műszaki probléma miatt,de semmi tényt nem közöl a dolgokról,de akkor minek telefonáltat ha nem mond semmitcsak hogy legyen dolguk?
Fecogame: akkor most te is vársz türelmesen,
vagy keressen az ember másik szolgáltatót?I was born in a dump my mother died, my daddy got drunk they Left me here, to die or grow in the middle of Tobacco Road
-
-
notafa3
tag
válasz Fecogame #2640 üzenetére
Srácok, lehet lemaradtatok róla, de minden btel adsl-est(aki nem xprime-os)novembertől átvesz a vidanet. Lehet, hogy nekik használhatóbb lesz az ügyfélszolgálatuk.
Páran nem értették, hogyan vesz át minket a vidanet, ha pl. Budapesten is csak néhány kerületben szolgáltat.
Úgy, hogy első körben csak a számlázást veszik át és a btel hálózatát fogják használni.(Ezt facebook oldalukon olvastam.) Gondolom még fejlesztenek és később fog teljesen lezárulni az átvétel.Mi is az enternetnél kezdtük.
[ Szerkesztve ]
-
Deller2010
tag
A BTEL a mai nappal előzetes értesítés nélkül megváltoztatta az ADSL kapcsolathoz tartozó felhasználóneveket.
Az eddig használt (azonosító)@btel.hu helyett ma (2014.10.16.) estétől már csak az új, (azonosító)@3c-hungary.hu felhasználóval lehetséges az ADSL kapcsolat létesítése a BTEL előfizetői számára.
---
Délután még rendben működött az ADSL kapcsolat, kora este viszont minden weboldal helyett egy BTEL logós weboldal és egy "Azonosítási hiba. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal a 1442-es telefonszámon. www.btel.hu" üzenet fogadta az ADSL előfizetőket.
A 1442-t hívva előbb 1óra 58 perc, majd később már "csak" 59 perc várakozási időt jósolt az automata.
Az ADSL modemet újra indítva és egy böngészőben tetszőleges weboldalt megnyitva a btel egyik weboldala nyílt meg, alábbi tartalommal:"Kérjük, hogy internetkapcsolatának zavartalan működéséhez az eddigi felhasználói nevét a következőre módosítsa:
(I)felhasználó_név(/I)@3c-hungary.hu
2014. november 1-jét követően, csak az új felhasználói nevével fog tudni csatlakozni az internetre!
A felhasználó név módosítást a Windows hálózati kapcsolat indításakor vagy az esetlegesen használt router beállításai között teheti meg.
Amennyiben segítségre van szüksége a módosítás elvégzéséhez, az alábbi linkeken találhat hozzá segédletet:
http://www.btel.hu/docs/letoltheto/ADSL_kapcsolat_beallitasa.pdf
http://www.btel.hu/docs/letoltheto/ADSL_kapcsolat_beallitasa_XP_eseten.pdfA változtatás csak az internet felhasználónevét érinti, a jelszó, az email és web hozzáférésben nem történik változás.
Amennyiben bármilyen kérdése merülne fel, vagy segítségre van szüksége az átállítással kapcsolatban, hívja bizalommal 1442-s ügyfélszolgálati telefonszámunkat, ahol kollégáink készséggel állnak rendelkezésére.
Tájékoztató:
Szeretnénk tájékoztatni, hogy a Business Telecom Távközlési Nyrt. az Önnek nyújtott ADSL internet szolgáltatását 2014. október 31. napjával megszünteti, az új szolgáltatója a Vidanet Zrt. lesz. Az átruházott előfizetői szerződésekből eredő szolgáltatói jogok az új szolgáltatóhoz kerülnek át.
A szolgáltató személyében bekövetkező változás és az ahhoz kapcsolódó átadás nem eredményezi az előfizetői szerződés feltételeinek módosítását. A szolgáltatás igénybevételének feltételeiben és minőségében változás nem lesz tapasztalható, azokat a továbbiakban megszakítás nélkül, változatlan feltételekkel nyújtja az új szolgáltató. A Business Telecom Nyrt., mint régi szolgáltató által kiállított számlákat még változatlanul a régi szolgáltató felé kell fizetni, a Vidanet Zrt., mint új szolgáltató által a jövőben kiállított számlákat pedig már az új szolgáltató felé kell teljesíteni.
Az Ön egyedi szerződésének lényeges feltételeiben (így: szolgáltatási díj, szolgáltatás időtartama, szolgáltatás-minőségi követelmények) egyéb módosítás nem történik, azonban a szolgáltatóváltás hatályba lépésétől, azaz 2014. november 01-től - különösen a szolgáltató személyére, adataira, az ügyfélszolgálat és a hibabejelentő szolgálat elérésére, a hibabejelentés elintézésére, a panaszkezelésre - a Vidanet Zrt. ADSL szolgáltatásokra vonatkozó általános szerződési feltételei lesznek irányadóak és a továbbiakban az Ön egyedi előfizetői szerződésével együtt alkotják a teljes előfizetői szerződést.
Amennyiben Ön határozatlan idejű előfizetői szerződéssel rendelkezik, felhívjuk figyelmét, hogy ha a fent leírt módosításokhoz nem kíván hozzájárulni, úgy Önnek lehetősége van a jelen értesítés kézhezvételétől számított 15 napon belül az ügyfélszolgálatunkon személyesen (írásban meghatalmazott képviselő útján), vagy levélben megküldött nyilatkozattal az előfizetői szerződést legalább 8 napos felmondási idővel felmondani, ellenkező esetben a fenti határidőtől a módosított feltételekkel marad hatályban az előfizetői szerződése.
Amennyiben Önnek határozott idejű szerződése (hűségszerződés) van, a szerződés a határozott időtartam lejáratáig fennmarad, a határozott idejű szerződésében biztosított kedvezményeket nem érinti, a szolgáltatást változatlan feltételekkel nyújtja tovább a Vidanet Zrt.
A Vidanet Zrt.-vel folytatott tárgyalások során meggyőződtünk arról, hogy nagy tapasztalattal bíró, korrekt szolgáltató lép a helyünkbe. A Vidanet (www.vidanet.hu) Magyarország egyik legnagyobb telekommunikációs szolgáltatója. Szolgáltatási palettája analóg, digitális TV szolgáltatásokat, nagysebességű internetet és kedvező áru telefonos és mobil internet megoldásokat kínál. Jelenleg több mint 80.000 kábeltelevízió, 45.000 internet és 20.000 telefon előfizetőt szolgál ki. A cég működésének minden területén megfelel a piac kihívásainak és ügyfelei elvárásainak, igényeinek. A minőségi kiszolgálás a műszaki megbízhatóság mellett szolgáltatások folyamatos fejlesztését is jelenti. A kibővült szolgáltatási körnek és kedvezményrendszernek köszönhetően Ön várhatóan számos új, kedvező árú szolgáltatást is igénybe vehet majd az új szolgáltatónál.
A Vidanet Zrt. a további teendőkről, tudnivalókról, a szükséges információkról a kellő időben fogja Önt tájékoztatni a zökkenőmentes és zavartalan átállás érdekében.
2014. október 31-ig természetesen a Business Telecom Nyrt. munkatársai változatlan helyen és változatlan elérhetőségekkel állnak rendelkezésére.
Tisztelettel köszönjük többéves együttműködésüket és bizalmukat cégünk iránt!
Üdvözlettel,
Business Telecom Nyrt."No, de miért nem lehetett erről előre tájékoztatni a felhasználókat??
Nem is értem, miért nem Vidanet-es címeket osztanak?A 3C Kft-nek meg aztán nagyon up-to-date a weboldala...
[ Szerkesztve ]
| regular IT guy |
-
Fecogame
veterán
válasz Deller2010 #2642 üzenetére
Na szép... Engem meg pont az előbb hívtak fel, hogy semmi nem változik, csak az, aki kiállítja a számlát.
Lassú a mobilinterneted? 4G/LTE antennák, közvetlenül raktárról ---> http://bit.ly/LTE_Antennak
-
Deller2010
tag
válasz Fecogame #2643 üzenetére
Nem csak a már említett domain-ből adnak új felhasználónevet az előfizetőknek, hanem pl. a zalaszam.hu-ból is.
Szerintem ott rontották el a BTEL-nél, hogy az új azonosítók mellett a régieket nem okt. 31-én, hanem tegnap kapcsolták le... Lúzerek!
Most már azt mondom,talán jobb is, hogy leépítenek maguktól... kíváncsi vagyok, mit fog nyújtani a Vida...| regular IT guy |
-
notafa3
tag
válasz Deller2010 #2644 üzenetére
Érdekes, nálam tökéletesen megy az internet "@btelnet.hu"-s azonosítóval.
-
Klikodesh
senior tag
válasz Fecogame #2643 üzenetére
A szomoru ebben az, hogy akkor is pontosan ezt igertek levelben mikor atvettek evekkel ezelott.
Majd napokig nem volt net mert megis megvaltozott a felhasznalonev es az ugyfelszolgalat nem volt elerheto mivel az erintettek csak telefonon tudtak hozzajutni uj felhasznalonevukhoz.
Ugyanazt a hibat masodszor is elkovetni ennyi erintettel szemben szamomra teljes nemtorodomsegre es az ugyfelek semmibevetelere utal.
CPUs are not a "war", you are not a solider. And there certainly won't be any battles fought on these forums.
-
bttfbttf
csendes tag
hali!
órák óta zenél a btel hibabejelentő és nem veszik fel.. lehet, hogy lekapcsolták a btel-es accountomat..
az ügyfélszolgálat nem tud semmit.
a @3c-hungary.hu-val sem tudok belépni... ezek nagyon bénák... napokig nem lesz netem?[ Szerkesztve ]
-
Klikodesh
senior tag
válasz bttfbttf #2647 üzenetére
Mikor a btel megvette a dravanetet, akkor ugy tortent, hogy napokig nem lehetett elerni az ugyfelszolgalatot es nem volt net.
A btelnel tapasztalaltaim szerint meg a hibabejelentot sem lehet elerni fel ora zenehalgatas nelkul az ugyfelszolgalatot pedig ennel is tovabb tart kapcsolni...
CPUs are not a "war", you are not a solider. And there certainly won't be any battles fought on these forums.
-
MolnárPéter
aktív tag
Személyes tapasztalatból: meneküljetek ettől a szar szemét cégtől!
-
Deller2010
tag
válasz MolnárPéter #2649 üzenetére
Aki nem fizetett elő a világújdonság és csúcsszuper Xprime-ra (kb. 18.000 ügyfél), azt már eladták a VIDANET-nek. Hivatalosan nov. 1-től kerülünk át.
Ez utóbbiról viszont nem tudok semmit.| regular IT guy |