Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Klikodesh
senior tag
válasz Drenadar #2656 üzenetére
Ez nem eloszor fordul elo a Btelnel, szerintem egyszer se kellett volna nem hogy immar legalabb maodszor.
Masreszt nem csak ilyenkor elerhetetlen az ugyfelszolgalat hoszasabb varakozas nelkul.
CPUs are not a "war", you are not a solider. And there certainly won't be any battles fought on these forums.
-
Klikodesh
senior tag
válasz Drenadar #2658 üzenetére
Atjott amit iortal de en nem irtam arrol hogy nem elfogadhato az ugyfelszolgalat tulterheltsege egy onhibajukon kivul eso komolyabb problema eseten, ez elkerulhetetlen.
A hiba pusztan btel ismetelt figyelmetlensege okozta emiatt maradt net nelkul szamos elofizetolyuk ami elkerulheto lett volna, ezt kifogasoltam, illetve az atlagos varakozasi idot amit sajnos az elmult honapban mar parszor volt alkalmam elvezni.
Hozzatennem 1-2 eve a hibabejelento meg gyorsan elerheto volt, mostanra az is mint az ugyfelszolgalat egy single cd moge van bujtatva.
Felmondtunk naluk ugyhogy ez most mar nem sokaig fog remelhetoen kellemetlenseget okozni.
CPUs are not a "war", you are not a solider. And there certainly won't be any battles fought on these forums.
-
Deller2010
tag
válasz Drenadar #2660 üzenetére
"Nem tudom most mi volt náluk a gond... nem is érdekel."
Azért én mégis röviden összefoglalnám: a Vidanet-ek nov.1-től átadásra kerülő ADSL előfizetők (18.000 fő!!!!!!!) felhasználónevét egyik percről a másikra átállították. Azaz késő délután még működött a régi (kb. délután 4-5 óra körül), majd kora este (este 6-7 óra) meg már nem. Az újat pedig nem küldték meg előre egyetlen egy felhasználójuknak sem - az új felhasználónévre csak akkor derült fény, miután újraindítottad az ADSL modemed, majd nyitottál egy böngészőt és ott megpróbáltál valamilyen tetszés szerinti weboldalt megnyitni.
Ezek után magasról lexarom, hogy hány ügyfélszolga ül a hibabejelentő telefonvonal végén, ha 2 fő, ha 15 fő, vagy 30 fő, tökmindegy. Ha csak az előfizetők 1%-a, azaz 180 fő(!!!!!) hívja közel egy időben a 1442-t, akkor szerintem 60 ügyfélszolgálatos is kevés lehet... főleg, ha azok a szerencsétlenek sincsenek is képben és hosszú-hosszú percekbe telik, mire megtalálják a helyes felhasználónevet az egyes ügyfelekhez és elkalauzolják az 1-bites júzert a router-ük/Windows-ük menüjében az új beállítások elvégzéséhez.
Tehát jelen esetben a bajt magának kereste a BTel...
Mégis mire számítottak?? 18.000 főt OFF-ra tesznek kb. 2 óra leforgása alatt, s gondolták, hogy majd csak 3-4 emberke fog betelefonálni a hibabejelentőre??"Mit vársz egy olyan cégtől, ahol még az is probléma, hogy a saját alkalmazottakat kifizessék? Hm?"
Engem, mint fizető ügyfelet (akit előezetes értesítés nélkül eladott + engedélyem nélkül kiadta személyes adataim harmadik félnek - ellentétesen mindazzal, amit a kettőnk közt létrejött szerződés tartalmaz!!!!!!) ez hol és mikor kell, hogy érdekeljen?? Amíg szerződés szerint teljesít, sejtheted, hogy ezt is magasról...
[ Szerkesztve ]
| regular IT guy |
-
Deller2010
tag
válasz Drenadar #2662 üzenetére
"És persze elhiszem, hogy téged semmi sem érdekel, csak hogy netezhess, és minden más körülmény le van szarva
így tök feleslegesen mondom el a háttér infókat."Napra pontosan fizetek minden hónapban az ADSL-ért. Innentől kezdve miért kell érdekeljen, hogy házon belül melyik munkavállalójával milyen a vezetőség viszonya??
Sok háttérinfot nem adtál eddig, konkrétumokat biztos, hogy nem.Ha vannak számaid - mondjuk - az elmúlt 5 évből, amivel alátámaszthatnád az állításaid, pl. hogy miért is halódik, döglődik a BTEL? Mert amiket leírtál, leírhattam volna én is, attól függetlenül, hogy soha nem álltam náluk alkalmazásban.
A magenTa miért tiltott volna le találomra ADSL loginokat? Nem tartom életszerűnek...
Gondolod, örülök, hogy kérdés és előzetes értesítés nélkül eladnak/átadnak egy másik szolgáltatónak?
Nem néztem utána, de szerintem ilyen opcióról nincs egy betű sem a szerződésben...
A Vidanet-ről eddig sokat nem hallottam, de mivel utána néztem, azt én is láttam, hogy ADSL-t eddig nem árultak. Valószínűnek tartom, hogy a BTEL alkalmazottakat is átad, nem csak előfizetőket.| regular IT guy |
-
notafa3
tag
válasz Drenadar #2666 üzenetére
Ásd el magad. :-D
2014. augusztus:
http://www.portfolio.hu/vallalatok/telekom/szepen_emelkedik_a_btel_arbevetele.202545.html
A BTel árbevétele a második negyedévben 51 százalékkal 1,4 milliárd forintra, az első félév egészében 69 százalékkal 3 milliárd forintra emelkedett. A bővülés mögött főként az exportértékesítés felfutása áll: az XPrime márkanév alatt bevezetett terméket (franchise jogok) a vállalat sikeresen értékesíti. A belföldi értékesítés nettó árbevétele 2014 első félévében 24 százalékkal emelkedett.
http://www.mediainfo.hu/hirek/article.php?id=33464
A vállalat 2014-ben hat országban leányvállalatot alapít, amiből három alapítási folyamat már elkezdődött (Németország, Ausztria, Szlovákia). A második hullám pedig 2014. második felében várható. A Business Telecom a jövőben még nagyobb hangsúlyt fektet az innovációra ennek a törekvésnek az eredménye az új XPrime free, mely Wifi alapon biztosítja az ingyenes netezést a metró és villamos állomásokon vagy a plázákban.
A költséghatékony működésnek, valamint az értékesítés bővülésének eredményeként az EBITDA közel másfélszeresére nőtt egy fél év alatt (index 138%). Emellett a Business Telecom 2014 első féléves üzemi eredménye 166 százalékkal szárnyalta túl a 2013-as év, hasonló időszakának eredményét.
-
Deller2010
tag
válasz Drenadar #2666 üzenetére
Lassan írom, hogy értsd: bi-zo-nyí-ték?
Azaz mivel tudod alátámasztani állításaid?Mert inkább hiszek a Portfólió-nak, mint neked. Már bocs. Valószínűleg a Portfóliónál sötétebb emberek ülnek, mint bármelyik bulvár szennylapnál, azért írkálnak azt, amit. Biztos nem igen értenek a pénzügyekhez, meg a tőzsdei eseményeket is folyton félre értelmezik.
OFF
2003 óta jópár ADSL szolgáltató ügyfele voltam: Enternet (kétszer), Datanet (GTS)(szintén két alkalommal), Externet, TVNet (ADSL 3G), és most BTel.
A szolgáltatókkal sok problémám nem volt, a legkevesebb gondom a Datanet-tel és a BTel-lel volt... Fizettem, szolgáltattak - működött a dolog. Ennyi.Ellenben a jó és magasságos T-vel vagy 10 alkalommal kellett vitába, levelezésekbe bocsátkoznom... és b+ a végén mindig az derült ki, hogy ők szabtak el valamit. Ügyfélként utáltam és utálom is őket rendesen, elhiheted. Ja, és üzletfélként/partnerként(?!) is gyűlölni valóak voltak, szerencsére 2013. óta ezen a téren már nem köt hozzájuk semmi. 3 évnyi "együtt nem működés" és ennyi idő távlatából is azt mondom, hogy fizessenek bármennyit, nem kell tőlük semmi, pláne nem egy üzleti jogviszony!
ONLécci-lécci, addig pedig hagy üljek nyugiba a monitorom előtt és a routerem mellett, amíg 99,999%-ban megkapom tőlük azt, amiért fizetek. Minden cégnél vannak ostoba dolgok, inkorrekt lépések, meg sz*arakodás - ez nem újdonság (Welcome to Hungaristan!). Nálunk is vannak olyan dolgok, amiket ha tudnának az Ügyfeleink (de nem tudnak, persze), akkor valószínűleg(?) sokan(?) nem jönnének többet hozzánk...
Ha ekkora a sz*r, miért csak lögybölitek? Miért nem tesztek valamit? A kifogás keresésen kívül, hogy miért nem tesztek semmit? Adjak tippeket??
OFF
Túl vagyok 2 munkaügyi peren, sikeresen! A 2 cégből az egyik azóta csődbe ment - részben nekem, illetve a bírósági döntésnek köszönhetően -, a másik meg vegetál...
ON[ Szerkesztve ]
| regular IT guy |
-
Deller2010
tag
válasz Drenadar #2668 üzenetére
A szemét portfólió meghazudtol. Pfúj. Holnap első dolgom lesz jól alájuk rúgni. Biztos jó sok pénz tettek zsebre ezért a cikkért.
De most komolyan, mutass már valami konkrétumot, mert ez eddig csak egy szimpla üzletrontás, némi fröcsögéssel felöntve.
| regular IT guy |
-
Deller2010
tag
válasz Drenadar #2674 üzenetére
Munkaügy: én elmentem a Munkaügyi Bíróságra és beadtam egy fizetési meghagyás iránti kéremet.
Röviden: az ex-munkaadóm és annak könyvelője keverte a nettó sés bruttó fogalmakat (LOL!) az én hátrányomra. Összeszedtem minden papírt (munkaszerződés másolata, havi jelenléti ívek másolata, hiteles bankszámlakivonatok a számlavezető bankomtól - ebben ugye benne volt, hogy a cég munkabér címén mennyit utalt, szemben a munkaszerződésemben foglaltakkal és a beadvány, amiben leírtam, hogy ennyit kapok, de ennyit kellene és ez a különbözet, amivel szerintem nekem tartoznak + a kamatok).Erre a cég ugyanazt(!) a munkaszerződést is beadta, amit én is + írt és benyújtott még egy sima XLS-táblázatot(!!) hogy "háát aaaaaz neeeem úgy van": íme, ennyi pénzeket utaltak át nekem adott hónapokban. Tehát látható volt, hogy egyrészt ellentmondanak saját maguknak és egy sima XLS táblázat (aláírás, pontos dátumok, céges bélyegző, könyvelő szoftver megnevezése nélkül) azért nem igen tud hiteltérdemlő lenni - a bíróság meg simán körbe röhögte őket.
Ha többen vagytok (4-5-8-15 fő akár), akiknek van vér a pucájukban és nem futamodik meg később sem, akkor közösen menjetek ügyvédhez, mondjuk hétfőn. Szvsz a bíróság másként kezel egyedi, mint csoportos eseteket. A lényeg, hogy ne higyjetek el semmit, amit a cég mond nektek, hanem mindenről legyen aláírt, bélyegzett papír, dokumentum. (pl. ha nem kaptok időben fizut, vagy valami igazolhatóan eltér a munkaszerződésben vállaltaktól).
http://adozona.hu/archive/20110607_fizetesi_meghagyas
A tőzsdei állapotra meg azt mondták hozzáértők(?), hogy azért ilyen, mert a kormány belengette az internetadó tervezetet...
[ Szerkesztve ]
| regular IT guy |
-
devpernull
tag
válasz Drenadar #2705 üzenetére
Kösz az ötletet, bár nem tudom, hogy egy csődközeli cég mennyi idő alatt adja ki az adataimat az új szolgáltatónak...
Azt már kinyomoztam, hogy nem lettem Vidanetes, velük sikerült beszélni, azt mondták, hogy akit ők átvettek, annak levelet küldtek. Ha beértem az irodába, megnézem a domain-t. -
devpernull
tag
válasz Drenadar #2707 üzenetére
Visszanéztem a számlákat, 2011 óta ez történt az előfizetésemmel: indult az Interware-nél, őket felvásárolta a GTS, aztán ők átpasszoltak Btel-hez. Most már keresek valami stabilabb megoldást
Még mindig semmi reakció tőlük, a net sem megy, hiába írtam át a domain-t btel.hu-ra. Sehogy nem tudom elérni őket, még a WebCare-be is próbáltam regisztrálni, de az valamiért az én ügyfélszámommal nem elérhető. WTF?! -
BaLee
addikt
válasz Drenadar #2710 üzenetére
Nekem indult az Enternetnél, eladtak a Btelnek. Lejárt a szerződésem, nem akartak jobb árat adni, visszamentem az Enternethez, miután már intézték a szolgáltatóváltást már tudták volna olyan áron adni a szerződést "csak nekem" de akkor már nem érdekelt, adták volna előbb, mikor kértem.
Pár hétre rá a Btel jóval az Enternet árai alá ment, 1 év után lejárt a szerződésem (közben nagyon korrektül bántak a hozzájuk visszatérő előfizetővel azaz velem). Visszamentem a Btel-hez a jobb árak miatt, és bízva a számlázási nehézségek elkerülésében 1 éves prepaid csomagot választottam. Ki is fizettem, majd hamar kiderült hogy rossz volt a számla, túlfizetést nem akarták visszaadni, fogyasztóvédelem lett a vége, jelenleg kb. 240 ezer ft büntetésnél tartanak ~3000Ft miatt. Most meg állítólag már át kellett volna kerülnöm a vidanethez de még úgy tűnik Bteles vagyok.
Nem semmi ebben az országban mit meg nem engedhetnek maguknak a szolgáltatók az ügyféllel szemben... -
devpernull
tag
válasz Drenadar #2715 üzenetére
Részben kényelemből vártam idáig, elég macerás mindig a szolgáltatóváltás. Egy kis irodánk van, családi vállalkozás, üzleti előfizetéssel, kell a net a munkához, kellemetlen a kiesés.Ami a Btel jóvoltából már 11 napja tart A Digi üzleti sajnos nagyon drága, 36e a legkisebb csomag, UPC-nél már van 5702-ért is. Lehet, hogy ők maradnak, azokkal is volt már nyűgöm itthon, de mindig meg tudtam oldani, ha kellő határozottsággal léptem fel.
-
Deller2010
tag
válasz Drenadar #2755 üzenetére
Ez remek.
Tehát nov. 4-én bedobják, hogy nov. 7-ig megérkezik az orosz pénz, hurrá, minden szép és jó lesz.Ehhez képeset nov. 12-én nem veszi fel senki a telefont a BTel-nél, nincs élő és telefonos üfsz, az e-mailekre nem válaszolnak, egyetlen szerverük sem érhető el ... és 15 Ft-ot zuhan a részvény a nyitási utáni 45 percben a BÉT-en. Többeknek nincs élő ADSL kapcsolata...
| regular IT guy |
-
Deller2010
tag
válasz Drenadar #2752 üzenetére
Olyan nem lehet-e, hogy kicsi elszámolták magukat?
És mikor látták, hogy ebből nem jöhetnek ki jól ebből (okt. vége), akkor fogták eltűnősre a dolgot egy kis csavarral (orosz befektető), és vissza sem nézve hagyták összedőlni, ami még megvolt? Azaz az utolsó pillanatig azt a látszatot akarták kelteni, hogy itt minden a legnagyobb rendben van, közben meg....| regular IT guy |
-
-
Deller2010
tag
válasz Drenadar #2861 üzenetére
Csak itt, csak most, csak neked
http://bet.hu/newkibdata/118129867/BTEL_rendk_v_li_k_zlem_ny_2014._11._13..pdf
"A kiszolgálást érintő leállás, annak alapjául szolgáló szerződés módosításának és pénzügyi teljesítésének átfutási ideje miatt következett be, melyet a Társaság a lehetőségeihez mérten gyorsan és hatékonyan kezelte le."
| regular IT guy |
-
TOBY29
csendes tag
válasz Drenadar #2909 üzenetére
Pár éve Drenadar-al volt egy jó kis beszélgetésünk a sat tv-röl. Azóta sok idő telt el és úgy látom már sat tv sincs. Persze ennek nem csináltak akkora felhajtást, mint mikor bevezették (igazából hír sem volt). Ha jól emlékszem még kötvényeket is bocsátottak ki a műholdas tévé beindítására. Gondolom a pár száz ügyfél biztos nagyon szomorú volt, hogy más szolgáltatót kellett keresni. Takács 10 000 előfizetőt várt és 300 milla induló költségről beszélt. Gondolom lett vagy 300 – 500 ügyfél kb. milla/ügyfél biztosan megtérült
Szépen fű alatt eltűntek a szolgáltatások.Már sat net sincs a weblapon és a mobilnet is csak üzletibe. A mikróról meg FireKeeper leírta milyen
Az xprime-ről vajmi keveset tudunk. Jól titkolják. Sehol egy teszt semmi. Csak arról beszélnek 40 000 ügyfél 50 - 60 000 ügyfél. Lehet, hogy egy ügyfél 1000 nek számít. Mondjuk, arra kíváncsi lennék, min szolgáltatnak xprimet ennek a több 10 000 embernek mikor nagyon szolgáltatásuk sem maradt. De ott facebook xprimeworld összeollózott kis színesek a nagyvilágból és Dani Takács szórja a lájkokat. Elég komolytalan, mert ha valóban ennyi ügyfelet szerzett a btel pár hónap alatt a szolgáltatók verekednének a franchise jogokért a btel iroda előtt. Takácsot a szakma piedesztálra emelné, aki megfejtette az örök élet titkát. De ahogy olvasom az internetes portálok híreit és a fórumot inkább a pokolba taszítás kezdődött el.
Találtam egy képet a HWSW-énhttp://www.hwsw.hu/kepek/hirek/2014/02/xprime_large.jpg
Valószínűleg demó kép, mert Photoshoppal készült. A btel grafikusa (ha van ilyen) előre látta a jövőt 2010-ben a 2013 as akciókat.
[ Szerkesztve ]
more beer,more the boss "Come back home to the refinery Hiring man says "Son if it was up to me" I go down to see the V.A. man He said "Son don't you understand"
-
TOBY29
csendes tag
válasz Drenadar #2919 üzenetére
Szinte sejtettem, hogy nincs országos mikrohullámú hálózata. Pár éve olvastam, hogy országos gerinchálózatot épít a BTel és el is készült valami „új generációs” hálózatnak az első teljes szakasza. Akkor azt mondták országos lefedettséget biztosító saját hálózat várhatóan 2015-re épül ki. Ezek szerint ebből sem lett semmi? Persze 2015 még odébb van és az is lehet, hogy megveszik az Antenna Hungáriát vagy befejezik a sajátot
Azt hogy az xprime –val csúsztak volna, meg én nem tudom. Az biztos, hogy 2014 elejére, mint alternatív szolgáltató beszűkültek a lehetőségei. Ki kellett valamit gyorsan találni, ami az xprime lett. Mivel országosan csak ADSL szolgáltatással elérhető a btel és ott nem mondhattak végtelen előfizetői számokat, mert az ADSL előfizetők jelentős része a Telekomnál van. Ezért maradt a külföld. Messziről jött ember azt mond, amit akar. Mondjuk, kíváncsi lennék egy Telekomos nagykereskedelmi szerződére ahol a szélessávú internet szolgáltatás mellett reklámszolgáltatást is nyújthat a partner.more beer,more the boss "Come back home to the refinery Hiring man says "Son if it was up to me" I go down to see the V.A. man He said "Son don't you understand"
-
imee01
csendes tag
válasz Drenadar #2906 üzenetére
Hát, azért átjelentkezni T-hez sem olyan könnyű. Btel-nél (volt Enternet ügyfélként) van internet+telefon+TV szolgáltatásom, a Magyar Telekom hálózatán. Múlt pénteken a Telekom honlapján keresztül rendeltem internet+telefon+TV szolgáltatást, tegnap felhívtak, hogy jelenleg műszakilag nem tudják biztosítani a szolgáltatást. Arról semmit nem mondtak, hogy miért, vagy hogy mit csináljak, hogy lehessen. Mondjam fel előbb a Btel-nél a szolgáltatást, maradjak egy hónapig internet nélkül, és utána rendeljem meg a Telekomtól? Vagy menjek inkább a UPC-hez? Más alternatíva nem nagyon van, csak a többi Telekomos társszolgáltató (Externet, Vidanet, stb.), de nyilván akkor azok sem tudnák biztosítani a szolgáltatást, amíg Btel előfizetésem van. (Novemberi számlát még mindig nem kaptam a Bteltől.)
-
Deller2010
tag
válasz Drenadar #2919 üzenetére
Sok kommentárt nem fűznék ehhez, olvassátok.
Összezuhant a magyar botránycég
"A vállalat árbevétele összezuhant, a harmadik negyedévben csupán 450 millió forint volt, külföldi bevételei gyakorlatilag nem voltak a vállalatnak. Az XPrime (akár ingyenes internetet ígérő szolgáltatás) franchise jogainak értékesítéséből az első 2 negyedévben 805 millió forint származott, a harmadik negyedévben viszont külföldről már nem jött bevétel, a hazai bevétel is összeesett. Nagyrészt a jelentősen eső bevételek miatt a BTel már üzemi szinten is veszteséges volt, az üzemi eredmény 167 millió forint mínusz volt, EBITDA szinten közel 18 millió forint volt a veszteség. A negyedéves veszteség közel 600 millió forint volt, ennek oka az üzemi veszteségen felül a pénzügyi műveletek eredménye soron keletkezett 425 millió forintos veszteség.
(..)
Szeptember végén a hosszú lejáratú kötelezettségek között közel 1 milliárd forint névértékű forintos és szintén közel 1 milliárd forint értékű eurós kötvénytartozást tartott nyilván a BTel, a rövid lejáratú kötelezettségek között 894 millió forint kötvénytartozás szerepelt, vagyis szeptember végén több mint 3 milliárd forint kötvénytartozása volt a cégnek.A harmadik negyedévben 6,5 milliárd forintra nőtt a követelésállomány. Ezen belül a vevőkövetelés 4,4 milliárd forintra hízott: itt arról van szó, hogy a vállalat tavaly és idén, részben az XPrime projekttel kapcsolatban kiszámlázott bevételeket, de ezeket szeptember végéig nem egyenlítették ki. A kapcsolt vállalkozásokkal szembeni követelések (2 leányvállalatnak, az XPrime Saleshouse Kft-nek és a BTEL Technologies Kft-nek nyújtott kölcsönök) 517 millió forintot, a váltókövetelések (három régi partner váltójának elfogadása) 439 millió forintot tettek ki.
Szeptember végén a készpénz és az értékpapírok állománya összesen 172 millió forintot tett ki.
A Kilátások című fejezetbe a korábbi negyedévekhez hasonló optimista lózungok (dinamizmus, tapasztalatok, növekedés, referenciák, hatékony struktúra stb.) kerültek, a "társaság továbbra is a jól megtervezett stratégiája mentén halad" rész a kötvényesek elmaradt kifizetése, a befektetőkkel folyatott (önkéntes) kommunikáció szinte teljes hiánya, az MNB és a BÉT bírságai tükrében nehezen értelmezhető.
Az igazgatótanács október 31-i ülésén egy átmenetei menedzsment működéséről döntött, és felhatalmazta a BTel elnök-vezérigazgatóját, Takács Krisztiánt, hogy készítse elő a társaság szervezeti átalakítását. Sokan úgy gondolták, hogy Rahimkulov tőkeemelését követően Takácsot eltávolították a cég vezetéséből, a gyorsjelentésben található nyilatkozat (a jelentés adatai és állításai a valóságnak megfelelnek) alatt azonban a korábbi beszámolókhoz hasonlóan még mindig Takács Krisztián elnök-vezérigazgató neve szerepel"
A portfolio.hu véleménye a fentiekről:
"A vállalat bevételei összeestek, külföldről egyáltalán nem érkezik árbevétel, és az előző negyedévek magas bevételei is megkérdőjelezhetők, a tavaly és idén kiszámlázott bevételek nagy részét ugyanis szeptember végéig nem egyenlítették ki. Ebből a szempontból hasznos lenne egy cash-flow kimutatás, ilyet azonban a vállalat sem az éves, sem a negyedéves jelentésekben nem tesz közzé.A gyorsjelentésből nem kaptunk választ arra, hogy mi hozhat fordulatot a cég bevételeiben, a kilátásokkal, a megváltóként kezelt XPrime jövőjével kapcsolatban vagy csak a korábbi gyorsjelentésekből kimásolt általánosságok, vagy újabb lózungok jelentek meg.
A társaságnak szeptember végén még mindig brutális kötvénytartozása állt fent, és mivel a bevételekből láthatóan nem sikerül kitermelni a lejáró kötvények visszafizetését a BTel újabb kötvénykibocsátásokat hajt végre, zártkörű kötvénykibocsátást még október végén is tartottak.
A gyorsjelentésből az is kiderült, hogy néhány napja még mindig Takács Krisztián volt a társaság elnök-vezérigazgatója (amennyiben a dokumentum a 2013-as éves beszámoló könyvvizsgálói jelentésével ellentétben nem hamis), ez megcáfolja azokat a vélekedéseket, miszerint Takács Krisztiánt eltávolították a cég vezetéséből."
Van kérdés?
| regular IT guy |
Új hozzászólás Aktív témák
- Formula-1
- Elden Ring
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Villanyszerelés
- eFootball
- Torrent meghívó kunyeráló
- Politika
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- Playstation 3 konzolt vennék PS3
- AKCIÓ - Ducky Billentyűzet Bazár! Ducky ONE 2 SF RGB, Ducky ONE 2 MINI RGB...
- ÚJ aktiválatalan Apple iPhone 15 Plus 128GB Black ! 1ÉV APPLE GARANCiA
- ÚJ HP 15-fc0555nh - 15,6"FHD - Ryzen 5-7520U - 8GB - 512GB SSD - Win10 - 2év garancia - MAGYAR
- ÚJ aktiválatalan Apple iPhone 15 Pro Max 512GB Natural Titanium ! 1ÉV APPLE GARANCiA
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen