Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Game78

    tag

    válasz Drenadar #3252 üzenetére

    Jól tudod van Szerencsen kirendeltség,csak az a helyzet,mint az ügyfélszolgálattal ...nincs,be van zárva!Akkor hogy beszéljem le velük?Nekem is ez volt az első reakcióm,hogy majd ott,ha nincs ügyfeles,de zárva vannak mióta gubanc van.Én is tisztába vagyok a hibajelzés mentével szolgáltatónál dolgozok én is,még csak nem is a dolgozót hibáztatom,mint sokan...de itt nincs kivel és mit elintézni!
    Akkor ...ha elment a net: próbálok ügyfélszolgálatot,Szerencsi irodát,hibabejelentőt és senkit nem tudok elérni,akkor az enyém a hiba??! Egyébként egy egész településen,irodákba ,önkormányzatnál nem volt nem csak nálam,tehát nem lesz nehéz bizonyítani,hogy nem volt net.Én jelentettem a NHH-nak,mivel az utolsó gondolatom ők voltak,de akkor még ez is kevés?
    Én nem azt mondtam,hogy a szolgáltató tudja mikor nincs net ,hanem legyen hibabejelentési lehetőség,reklamáció,stb,de nem lehet őket elérni,akkor hogy??!
    Azt mondod szóljak...de kinek?
    Írok ,de kinek??!
    Egy szolgáltatónál ez alapkövetelmény ,hogy legyen ügyfélszolgálat...és ne csak papíron.Már kérdeztem a Fogyasztóvédelmet,ez már egy indok a sok közül...
    De egyébként hagyjuk ,te nem B-tel-es vagy gondolom ;) ....majd megoldódik valahogy ,csak gondoltam rákérdezek,hátha valaki már túl van rajta.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák