Hirdetés
- StarCraft hírek: Készülhet egy új játék, miközben Game Pass-be tart a széria
- Unknown 9: Awakening - Amit a játékról tudni érdemes
- Jövő hónapban Xboxon is kipróbálható lesz a Fragpunk
- Újabb kedvcsinálón a The Last of Us TV sorozat második szezonja
- Újabb játékmenet videót kapott a Dragon Quest III: HD-2D Remake
Új hozzászólás Aktív témák
-
Game78
tag
válasz fánkmester #3135 üzenetére
Igen...de meddig?
-
Game78
tag
Valami "bejelentés" lesz vagy mi a BTel-től...szerintem erre gondolt,hogy azután minden ok....cinikusan persze .
[ Szerkesztve ]
-
Game78
tag
Sziasztok!Itt Borsodba/Szerencs/ este 9-től nem volt net,reggel 8-9-ig...sajnos még márciusig van szerződésem,most kijött 2 hete két havi számla/2 hónapot kérnek ,persze csak jó 1,5 hónapot ment / persze nem fizettem be.Ezt emailbe megreklamáltam ,hogy sztornózzák és kérek másik számlát.Válasz semmi természetesen.Valakinek van ötlete,hogy lehet idő előtt kilépni úgy,hogy ne követelhessenek semmit?Mi a helyes menete,az ajánlott levelet már mondták,de az tényleg elég?Mitől nem fognak a 3 hónap hátralévő szerződésre hivatkozni kötbérezni.Jó én is kérhetem a szolgáltatás kiesésre tudom,de szerintem az a hajó már elment,nincs kitől kérnem....de attól tartok a felmondást sem fogja elfogadni "senki" mert nincs ügyfélszolgálat se.Fel tudta mondani valaki hasonló helyzetű a szolgáltatásukat ,úgy hogy még pár hónap volt a szerződésből?
-
Game78
tag
válasz Drenadar #3249 üzenetére
Szia!
Én Wdsl-es vagyok én nem kaptam levelet...a hibát nekik nem tudtam jelenteni,mivel zéró ügyfélszolgálat van,akkor is az volt.Akkor ha emiatt én nem tudok hibát jelenteni akkor az nincs is és érvényes a számla.Na nem már... Akkor ha nincs is egész hónapba netem de nem jelentem /,mert képtelenség/ akkor is fizetnem kell?Amúgy a NHH-nak jeleztem,mivel csak őket lehet elérni.
Ui: Nem csak nálam nem volt net ezalatt,gondolom sokan jelezték hivatalosan/ha tudták/ a hibát...aki nem jelezte ott nem is volt hiba és fizessen?
[ Szerkesztve ]
-
Game78
tag
válasz Drenadar #3252 üzenetére
Jól tudod van Szerencsen kirendeltség,csak az a helyzet,mint az ügyfélszolgálattal ...nincs,be van zárva!Akkor hogy beszéljem le velük?Nekem is ez volt az első reakcióm,hogy majd ott,ha nincs ügyfeles,de zárva vannak mióta gubanc van.Én is tisztába vagyok a hibajelzés mentével szolgáltatónál dolgozok én is,még csak nem is a dolgozót hibáztatom,mint sokan...de itt nincs kivel és mit elintézni!
Akkor ...ha elment a net: próbálok ügyfélszolgálatot,Szerencsi irodát,hibabejelentőt és senkit nem tudok elérni,akkor az enyém a hiba??! Egyébként egy egész településen,irodákba ,önkormányzatnál nem volt nem csak nálam,tehát nem lesz nehéz bizonyítani,hogy nem volt net.Én jelentettem a NHH-nak,mivel az utolsó gondolatom ők voltak,de akkor még ez is kevés?
Én nem azt mondtam,hogy a szolgáltató tudja mikor nincs net ,hanem legyen hibabejelentési lehetőség,reklamáció,stb,de nem lehet őket elérni,akkor hogy??!
Azt mondod szóljak...de kinek?
Írok ,de kinek??!
Egy szolgáltatónál ez alapkövetelmény ,hogy legyen ügyfélszolgálat...és ne csak papíron.Már kérdeztem a Fogyasztóvédelmet,ez már egy indok a sok közül...
De egyébként hagyjuk ,te nem B-tel-es vagy gondolom ....majd megoldódik valahogy ,csak gondoltam rákérdezek,hátha valaki már túl van rajta.[ Szerkesztve ]
-
Game78
tag
válasz Drenadar #3254 üzenetére
Akkor felületesen olvastad az első levelemet...írtam nekik!
"+1 és jah elvárható lenne, hogy el lehessen érni őket... keress másik szolgáltatót "
Na ezt mondták ...de ez nekik csak azért megoldás,mert ennyivel el van intézve,ez egy megoldás,de mikor ilyen helyzetbe kerül a fogyasztó,hogy ha vált és még van itt is szerződése,akkor mi van?Kerestem már rég másikat,csak nem tudom mi lesz ezzel a 3 hónappal,ezért nem léptem és mivel velük nem lehet beszélni,mert nincs kivel ezért kérdeztem itt!Hátha...de nem!
-
Game78
tag
Szívemből szóltál ! A Szerencsi irodából 1 embert ismerek ...ő speciel 2,5 hónapja nem kapott fizetést /legalább is ezt mondja/ Annyi van kiírva amúgy,hogy Technikai okok miatt zárva!
-
Game78
tag
Ne gúnyolódjatok!!!...mert baromira nem arra kaptam "segítséget" mint amit kérdeztem,csak okoskodást kaptam,meg ahogy látom cinizmust!Mivel ez a fórum a B-Tel-ről szól ezért tettem fel itt a kérdést,de hiába!
Mivel nem kaptam érdemi tanácsot ,ezért mondtam,hogy inkább mindegy.
Na mindegy megyek "jókai bablevest enni,legalább az finom![ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Monitor Audio Silver 6g szett
- Dell Inspiron 3593 - i5 10gen, 12GB RAM, 250GB SSD
- Dell Latitude 7430 2 in 1 - i7 1265U/32GB/256GB SSD
- Tyű-ha Lenovo Thinkpad T14s G2 Üzleti "Golyóálló" Laptop 14" -50% i5-1135G7 4Mag 16GB /256GB FHD IPS
- Gigabyte Ryzen Gaming PC: RTX 2060 Super 8Gb / 16Gb Ram / 512Gb SSD
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen