-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Xero
nagyúr
válasz Gsx-rr #44453 üzenetére
Ez azért sok tényezős lehet. Egyrészt, utolsó soft top, másrészről tényleg általában egyben van, harmadrészről nagyobb a választék még a szívókból.
Van egy olyan érzésem, hogy annyira sosem fog bezuhanni a coupe/cabrio E46-ok ára mint az E36 esetében, sőt lassan elkezdenek felfelé kúszni.
Ha lenne rá keret és hely én is szívesen dédelgetnék egy szép fl 30i coupeot valahol, de egyik sincsen.
Esetleg az 1-es cabrio lehet alternatíva, de az kicsit bután néz ki, meg hát a minőség sem teljesen ugyan az. Kíváncsi leszek, hogy ezzel az új design irányzattal visszatérnek-e a masszívabb érzéshez. De ezt az idő dönti el.
-
chess001
aktív tag
válasz Gsx-rr #44460 üzenetére
Pedig de. Az E30 óta kb. az összes BMWt annak lehet csúfolni...
Az iphone is azóta prémium, hogy megjelent az első. Gondolj bele, hogy mennyit adnál érte, ha nem lenne ott a logo, csak az, hogy made in china.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz Gsx-rr #44466 üzenetére
A prémium egy minősítés a gyártónak. Azt jelenti, hogy többet tud keresni, mert már letett valamit-akármilyen is most az a termék abszolút értelemben.
Az E36-nál pl. egy akármilyen Suzuki jobb ma már belső térben... De az E36 akkor is prémium termékként lett eladva. Anno azért a Suzukik sem olyanok voltak, mint manapság.
Az F10, F30, vagy akármilyen BMW is az. Sőt a BMW az egyik legügyesebb kupec, mert egy kicsi cég és a világon az egyik legismertebb. Nagyon régóta benne van a gépgyártásban, de gyakorlatilag az E30 M3 és az E9 CSL az, aminek köszönheti, hogy az, ami.
Amivel ti keveritek az a luxus termék fogalma szerintem is.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
H.Ezredes
őstag
válasz Gsx-rr #44527 üzenetére
Hol az-az itt ???? 5W20-as olaj egy igazi fos..... biztosan nem használnék ilyen hugy olajat Érdekes,hogy a BMW pl 4.4 V8 biturbo motorokba vagy 1M -be 5W30-at mond a gyár. Botrány szar híg fos olajak ilyen autókba... V8-ba elforrnak az olajak illetve szó szerint megzabálja és folyamatos olaj problémák vannak mert ilyen olajat írnak elő.... 1M-be 10W60-at használunk és meghálálja.... V8 -és többibe is megy a 10W60 és érdekes mód nincs probléma... És mielőtt jönne az,hogy jaj nem jó télen nyáron azzal megy az 1M és köszöni szépen SEMMI baja illetve másik ismerős neves szerviztulajdonos ismerősünk a saját F10 535D-jében is 10W60-at használ és 8 ezrenként ledobálja.... És sok más autó is köszöni szépen jól van a 10W60-al... Visszatérve hozzád és a kérdésedre 5000 mérföld az okés Egyébként 8-10E Km után dobnám le de ezt a hugy 20-as olajat lehet el kell dobni 3000 után.... Egy benzines nagy motorba legalább 5W40-et illik használni...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Gsx-rr #44627 üzenetére
Az-az új autó amit te hozol ki a szalonból.... Egy 2 éves autó amiben 50E Km van az nem új... Az az új amit te csomagolsz ki a dobozból. Ahogy egy 2 éves telefon sem új egy 2 éves TV sem az és egy 2 éves cipő sem új.... Vagy amit 2 éve felraktam turbót az is új ?!?!?! Keveset futott fiatal autó.
Próbáljátok meg eladni a 1-2-3 éves cuccaitokat újként... Emellett érdekes,hogy a 2016-os kocsiba zörög a kesztyűtartó amibe 50E Km van és a 2014-es 230E Km-t futott autóba meg kuss van 0 zörgés / kopogás....
Visszatérve egy pár szó erejéig az F11-re az sem új autó 4 éves autó amibe több mint 230E Km van.... Maximum fiatal sokat futott autó.... Itt nem csak vezérlés csere volt... Váltóolaj csere lengőkar csere összes olaj szíjak görgők EGR kiírás stb stb.... Ismerős szerelők mondják,hogy a Mercibe is szakadnak a lácok Audi se jobb VW-be is megvannak a nyűgök.... Egyébként annyira szar az F10,hogy másik igen hozzáértő szervizes barátunk F10 35D-vel járt most már G sorozattal jár de olyan szar fos az F10,hogy szervizes létére azt vett magának.... Hagyjuk ezt. Itt mindig csak a fikázás megy..... Csodálkoznak,hogy eltörik a turbó tengely felpörög a motor és kigyulladnak mikor 25-30 ezrenként menj olajat cserélni 60 ezrenként levegőszűrőt.... Ez mit tesz a motorral és a turbóval???? Hogy kap levegőt??? Mit szív be ????? Nem kap levegőt a motor csoda,hogy lekotlik a szerencsétlen turbó??? A motor,hogy bírja azt a hugy olajat amivel elmennek 30 ezret és fossá regenerálja magát mert kell a DPF !!!! A gázolajos 20E Km-es olajjal milyen kenést kap a motor ???? Milyen terhelésen megy ???? Ezeknek a motorok 1500-2000-től már 5-6-740Nm-t tudnak szerintetek ezt ilyen feltételek mellett mennyi ideig kell bírnia ????? A lánc is milyen kenést kap ezzel a retek olajjal???????? Kell az egr is mert környezettudatosak vagyunk de ha egy hányinger lerakódott fos lesz a motor belülről akkor megy az ugatás,hogy jaj de szar így szar úgy szar. Hát barátaim azért megy az ugatás ha nincs benne a DPF meg az EGR ha benne van meg azért is.... Egy rossz vicc amit csináltok páran... Minden baj minden szar de melegedjen be 2 perc alatt ne legyen károsanyag kibocsájtás ne kormoljon ne kelljen olajat cserélni legyen rohadt erős és persze fogyasszon 2L-t Mindenre megvan az igény... De mikor 150-200-300E Km után elkopnak a dolgok elkokszolódik minden akkor meg csak az ugatás megy,hogy hát a régiek bezzeg.... Régen nem voltak ilyen teljesítmények mint manapság beültél a fos vw-be volt 90-le-d és ment a klattyogó retek.... Nem volt halálra bonyolított EGR hűtő nem volt DPF több lépcsős befecskendezés nem volt 2000 bar nyomás nem kellett 30 ezrenként olajat cserélni meg a többi fos.... Nem az autó a szégyen hanem a sok tudatlan okos aki csak fikázni tud közbe nem is ért hozzá fingja nincs miért megy szét csak ugat,hogy hát fooossss bele kell költeeenniiii fossss............. Régi N62B44-es motor is ~ 100-150E Km után lógott a motor bele... folyt orrán száján az olaj+ meg is zabálta minden baja volt.... kompletten megcsináltuk a motort 3év alatt 100E Km +++ van benne nem folyik nem eszi az olajat a tulaj a mai napig mondja mennyire jó... Persze hozzátartozik,hogy rendesen ki vannak max 10 ezrenként cserélve a szűrők olaj stb..... Ha nincs megfelelő karbantartás ne csodálkozzatok..... Illetve tulajok 99% megveszi újonnan és leszarja az autót mert eladja viszonylag kevés Km-es korában beül széttapossa tovább adja majd a következő is majd az az utáni is.... És mindenki szarik mindenre de csodaszámba megy ,hogy széthullanak... Persze van gondos tulaj aki betartja a gyári utasítást de egyszerűen nem jó ez a rohadt 25-30 ezres olajcserék bírja az elején amíg új a motor de 2-300E Km-s korára elfárad.... Próbáljatok meg futni úgy,hogy a szátok elé raktok egy rongyot.... Ugyan így megy a motor a retkes szűrővel.... Írhatnék sok mindent még de felesleges....
Gondolkodjatok el 53E Km alatt 1 olajcser 0 levegőszűrő...... Miért nem bírják az örökkévalóságig.....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Gsx-rr #44664 üzenetére
És az normális,hogy lejárt a garancia az RS6-ról és 1,5M-ért kell féktárcsákat venni rá ( De lehet inkább darabja 1,5M pontosan nem emlékszem ) ???? Ne azt nézd,hogy 4 éves autó.... A Km-t nézd. 4 évesen lenne benne 50 ezer nem kellene.... Egyébként mint írtam ha te is nézted egy épkézláb normális F10-11 7-8M között mozog és abba egy olajat nem cseréltél le 5,4+1,6-al 7M-ba van egy olyan autója ami fiatal de meg vannak csinálva rajta azok a dolgok amiket a többin is meg kellett volna. Mondtuk ha akar mehet vele még egy 20 ezret és megcsinálhatjuk utána is ő azt akarta,hogy most vásárlás után legyen rendben minden mert ő akar vele menni 150-200E Km-t . Majd az idő eldönti,hogy jól döntött.... Egyenlőre leszervizelve annyiba van mintha vett volna egy másikat amihez hozzá se nyúltunk....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
KAMELOT
titán
válasz Gsx-rr #44692 üzenetére
Ha kicseréled a láncot a főtengelyt a hengerfejet meg mindent, akkor nem 0km-es lesz? A váltó komplett felújítása 1200 euro. Még az előző tulajnál, azaz 3 éve cseréltek benne váltót!
(#44694) lali81: Szép, meg jó, meg minden csak éppen nem a mi pénztárcánknak lett kitalálva.
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
KAMELOT
titán
válasz Gsx-rr #44767 üzenetére
Teljes mértékben igazad van. Aki akarja használja. Lehet ha lenne használnám!
(#44768) H.Ezredes: Szeretem ezt a topikot. Te mindig beraksz ide olyan képeket ami megmutatja, hogy ki mennyire törődik kocsijával. Azért néha a radit illendő letakarítani!
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
szőröscica
addikt
válasz Gsx-rr #44786 üzenetére
Szerintem, ha hosszú távot fut, akkor jó az a 15 ezres periódus is.
Mi néha az E39 530d-ben 20 ezrenként dobtuk le, de az tényleg utazóautónak volt tartva. Ha beindítottuk, egy irányban minimum 200km-t ment, de inkább 800-1000km-t. Semmi baja nem volt a motornak óra szerint 390 ezer km-nél sem, és még az olajcserét visszajelző ledekből is több világított.
[ Szerkesztve ]
-
-
H.Ezredes
őstag
válasz Gsx-rr #44914 üzenetére
Miért ??? Ez annyira általánosítás,hogy bármelyik autóra rá lehetne mondani. Ez a felesleges hangulatkeltés...
(#44917) BMW001
Ez annyira átlagos mint az összes többi márkánál... Érdekes módon ha le van cserélve mindig időben az olaj meg a szűrő a váltóban is az nagyon sokat számít az élettartamának. Pl 2012 F10 535XD ~ 330E Km és a váltó hibátlan osztómű hibátlan első diffi hibátlan..... Mindenhol cserélve is van az olaj persze...Most kellett cserélni 2 első féltengelyt mert most kezdett el kitekert kormányál kattogni... De 300E Km felett ne legyen már letérdelés mert ki kellett cserélni 2 féltengelyt.... Ne mondjuk már szarnak azt ami nem szar.... Arról mi a vélemény,hogy a 2,5M Ft-os Volvo XC90-en 1M Ft-ért csináltak váltót ??????? Vagy másik ügyfélnek az Opel Zafiran ami 1,5-2M Ft-ot ér 700K-ért csinálták csak a váltót??? És ezek CSAK VÁLTÓK semmi más egyéb költséget nem tartalmazzák... Ahogy beszélgetünk velük maguktól mondják mi mennyi a többi autóikra..... El kéne kezdeni sírni,hogy ~2M Ft-os kocsikra csak a váltót 700K / 1M . Ezek mind 1 éven belüli sztorik.Persze itt szó nincs arról,hogy szar lenne a váltó nem is értem miért kell megint valamibe direkt belekötni... De tudom ilyen nincs és ezek is kitalált dolgok mert más autóra nem kell költeni csak a BMW-re lehet sok pénzt elkölteni.... A váltó élettartama nagyban függ a felhasználás módjától illetve a karbantartásától. Ha tiporva van és nincs olaj cserélve ne legyen csoda ha letérdel. Egyébként a ZF váltók nem rosszak....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Gsx-rr #44931 üzenetére
Ez így is van ! De mivel megnéztük az autót vásárlás előtt is meg vásárlás után a tulaj használta 1 hónapot így azért van tapasztalat. Itt azért az is számít,hogy most lett 4 éves az autó igaz,hogy 230E Km volt benne és már cserélni kellett volna de ezt folyamatos hosszútávú használattal rakták bele. Egyébként nyilván láttam milyen olaj jött le belőle tudom,hogy váltott előtte / utána. Semmilyen ütés csúsztatás nem volt a váltóba. Nincs semmiféle problémája és miután összeraktuk az autót meg a váltót is új olajjal szűrővel szépen finoman vált ahogy kell. De mondom vásárláskor meg a szervizt megelőző 1 hónapban sem volt problémája vele. Ha megégett úgy az olaj azt érzem a szagából látom a színéből látom mennyi fémet gyűjtött össze a mágnes a váltásokat szintén érzem. Semmi apró jele nem volt és nincs annak,hogy nem működik megfelelően. Géppel olvasva is hibátlan.... Amíg fiatal addig jobban bírják ezek más az amikor 8-10-15 éves az autó és úgy van benne 250-300E Km és soha nem hozzányúlva mint 1 4 éves autó amivel pályáztak csak folyamatosan.... Nem is kap akkora terhelést se kopást....
Én nem értem miért nem szerel itt mindenki motort váltót meg mindent. Mert gyakorlatilag itt mindenki mindent jobban tud és mindenki mindenhez IS ért
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Gsx-rr #44931 üzenetére
De tudod ez a különbség a között,hogy valaki ezzel foglalkozik meg a között,hogy huh ez szar vagy szar lesz... Ha ezzel foglalkoznál sok-sok éve nagyon jól tudnád mi mennyit bír mi mikor és mitől megy tönkre. Tudnád,hogy melyik a szarabb 4 év alatt 230E Km vagy 10 év alatt. Olajcserék sűrűsége kopások stb stb...... Igazából itt az emberek 90% youtube-ról szerel meg fórumozik mert ott azt mondták,hogy meg láttam ezt-meg azt meg a haver azt mondta,hogy.... Ha lenne ezzel kapcsolatban mindenkinek szakmai 10-20 éves tapasztalata tudná,hogy mi mivel jár és nem az menne,hogy jaj ebbe költeni kell meg a többi dolog.... Nagyon a felszínt kapargatjátok sokan sok mindennel teletömik az emberek fejét onnantól szentül megvannak győződve arról,hogy az úgy van. Ha értene itt bárki ezekhez az autókhoz szakmailag egy kicsit is az tudná,hogy mik a bajok miért kell cserélni dolgokat. DE itt senki nem lát tovább annál,hogy 1 Milliós szerviz meg használt , meg kiég , vezérműlánc , csapágy , Szar/ fos cserélni kell , Lexus , Mercedes... Meg mit érdekel engem az olajcsere meg minden eladom garancia lejárat előtt.... Ha értene itt bárki ahhoz,hogy ezek mivel járnak akkor tudnák,hogy kell szívósort takarítani és nem azt mondanák hát ez egy fos há mééé képződik annyi korom...
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MPowerPH
félisten
válasz Gsx-rr #44946 üzenetére
Autoszerelo jo hogy megengedheti maganak a BMW -t... Nekik jo valasztas. Csinalgatni van gepuk, idejuk es tudasuk is, szabadido karara, ami igazabol egy hobbi, leven szeretik csinalni, es sajat autora en is szivesen elb@sztam napokat is, mert hobbinak fogtam fel.
Az alkatresz beszerzes nekik min. 40% kedvezmeny, de vannak jo forrasaik, igy ha bontott kell, akkor bagoert talalnak.
Ha Te viszed csinaltatni, nem adjak oda, megy a zsebbe, es hulyenek neznek. En most fizettem ki 70k+10k munkadijat egy kupufogo szondaert a Transiton. Majd bekoptem a gyertyat. Gyorsan felmentem az alkatresz beszerzo oldalamra, beirtam a discount -omat, es UK-bol kerult 40k -ba ugyan az a szonda, szallitassal. Beszereltem magam a maradek 6 -ba, aztan ismeros kiutotte a hibakodot. ha Te magad viszed az alkatreszt, akkor meg elhajtanak.
Ezredes ilyen teren is tolerans volt, mert alt. mindig vittem mindent, O meg szo nelkul berakta. Es meg a cikkszamokkal is segitett, soha egy szava nem volt. Aztan nem tudom, hogy a munkadijba beepitette e. De nem kell bantani, O BMW buzi, azokat szereli, meg szep, hogy kiall mellettuk. Az elozo szerelom is, aki sajnos elhunyt, BMW buzi volt. Ellenben O a vegen mar annyit mondott, csak akkor vegyel ilyen szart, ha szereted, es egyutt tudsz elni azzal, hogy muszakilag hulladekok. Neki is egy 750i, majd egy 745i -je volt....Don't Tread On Me
-
Xero
nagyúr
válasz Gsx-rr #44946 üzenetére
Ameddig lehet még néha találni olyan gombokat egy 25M+-os Lexusban ami ott van egy corollaban is, valamint amíg ennyire összevissza a design és lélektelen az autó, addig ki is fognak ábrándulni gyorsan.
Hiába jó a technika, ha visít a CVT, ha túlságosan ázsiai a megközelítés, stb stb.
Az egyetlen számomra elképesztően jó jelenlegi japán gyártó az a Mazda. Kiváló motorok, marhajó design. Persze teljesen más liga mint egy 5er vagy E klasse.
(#44952) lali81: Az összes
[ Szerkesztve ]
-
Hikvision
senior tag
válasz Gsx-rr #44946 üzenetére
Én azt mondtam amit látok itt Magyarországon a tehetősebb rétegben, nyilván a Mi ügyfeleink nagy része "értelmiségi" nem chiptuning XM50DPower felhasználókból valók, sőt nem kis előítélet van a márkával kapcsolatban, rengetegszer halottam, hogy bmw? áhh az "hülyegyerekautó", és ezt megint az 50+-os orvos,ügyvédektől. Nem véletlenül a flottások is irtóznak tőle.
Tökéletes autó nincs, és nem is lesz, mindenkinek mások az igényei lehetőségei.
Újonnan mindegyik autó jó, használtan meg bármelyik lehet egy rakás szar, de én még olyan BMW fórumot, csoportot nem láttam, ahol ne ment volna a siránkozás éjjel nappal, mert ott ugye őszinték a user-ek, nem úgy mint amikor megkérdezik az utcán, hogy na milyen az autó? arra úgy is azt mondja a nagy többség, hogy ez a szentgrál.
És nem fikázni járok ide, csak nem szeretem az egyoldalú dolgokat.
20 éve a PH-n.
-
negro
őstag
-
szimi57
őstag
válasz Gsx-rr #44987 üzenetére
Nem vicc. Talán azért jött, mert még soha nem tapasztaltam meg a téligumik hiper-szuper előnyeit. Vagy eddig véletlenül csak olyan gumijaim voltak, amik télen sem veszitettek a tapadóképességükből.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
Xero
nagyúr
válasz Gsx-rr #45000 üzenetére
Svájcban nem kötelező, de ha balesetezel és Te vagy a vétlen fél, viszont nyári gumid volt, akkor nem fizet a biztosító, sőt még fel is nyom a hatóságoknál. Nyilván ide pl nagyon téli nélkül el sem lehet jutni, mert az osztrák kiszed és az ánuszrózsádnál fogva mutatja meg milyen a hím szerelem.
Persze otthon más a tészta. Tavaly is fogtam a fejemet, amikor képtelenek voltak egy havazásnál normálisan elindulni zöldnél, mert a nyomorult, lejárt nyári csak pörgött mint légy a szaron.
-
negro
őstag
válasz Gsx-rr #44983 üzenetére
en basztam el. kifutottam az idobol, illetve inkabb nem volt ra a sok munka miatt, hogy nezelodjek es vegyek vmit. anno lemezen jartam de most kenyszerbol nem akarok megint azt venni.
na mind1. azert mar kineztem egy felso kozepkategoriasat (Fulda Kristall Control HP2) 2018 auto bild teli teszten 4. lett 20 markabol. ahogy neztem mas teszteket is baromi jo hoban, nedvesen, csereben kozepes szarazon. nem arany aron van.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
H.Ezredes
őstag
válasz Gsx-rr #45286 üzenetére
Szerintem ez f@szság.... Nekem nem volt vele semmi bajom. Tök jó volt a motor váltó futómű. Nekünk kényelmesek voltak az ülések hátul 2 felnőtt 1 gyerek sem panaszkodott.... És nem 10Km-t ültünk benne hanem egy folyamatosan 150Km odaút ahová mentünk... Én szerintem egy tök jó autó és lehet vele nagyokat autózni mert úgy viselkedik ahogy azt nem is várná tőle az ember.... És egyébként csak az számít,hogy veszik-e vagy sem.... Ha veszik őket akkor nincs miről beszélni mert ez kell az embereknek... Eladások alapján 1 év alatt Európa és USA ~43E eladott X2 és ebben nincsenek benne a novemberi / decemberi eladások.... Éves szinten eladnak ebből ~ 50E autót vagy többet akkor nekik megéri gyártani mert viszik őket....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MPowerPH
félisten
válasz Gsx-rr #45627 üzenetére
Szerintem az E90 -rol nem ordit, hogy minosegi. Eljart felette az ido. Mar irtam, hogy az egyebkent hulladek Octavia, amit most hasznalok, jobb anyagminoseggel buszkelkedhet. Na meg sokkal modernebb is, csendesebb is. Persze ettol meg egy sz@r, es inkabb egy 335D -t koptatnek a maga puritansagaval. De amikor egy 20D -ben ulsz, meg a gazpedal letaposasa sem vidit fel...
Gézengúz: Nem, hazajottem. Azert adtam el az F10 -et is...
Csalad rendben, van haz, lakas, jon az elso gyerek, epp elveszek a magyar vallalkozoi elet sullyesztojeben, szoval minden okes. Es igen, most egy hulladek Skodat hasznalok, mert megvettem csaladbol, bar nem tudom miert, mert vehettem volna mas is ennyiert. De ahhoz a konzervdobozhoz sehol nincs egy E90. Csak onnan irom ilyen biztosan, mert ugye hasznaltam en E92 -ot is. Mintha a 3er egy kategoriaval lejjebb kerult volna, pedig az is extras volt.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
szőröscica
addikt
válasz Gsx-rr #45646 üzenetére
Én 2012-ben mentem még el Miskolcról Malagára E39 Touringgal, Mk2-es CD-s navival. A határokon cseréltem a cd-ket, amiket az ncore-ról töltöttem le. Odataláltam minden címre, nem volt vele gond.
Azért manapság már inkább kitükrözném a Waze-t a kijelzőre, nem szórakáznék a CCC-vel, azt talán egyszer ha használtam navigálásra az E61-ben.
A CCC nagy előnye, hogy normálisan néz ki vele az autó, számomra irtó bután néz ki a kis kijelzős E60 belső, és az E90 se tetszik.
Nekem az E39-hez nagyon jó élmények kötődnek, az E61-hez meg elég szarok és a gatyám is ráköltöttem és sosem lett jó, pedig Ezredes megmondhatja, hogy nem egy lefingott kocsi volt, 195 ezerrel vettem, kívül-belül nagyon szép volt. Sajnos megégettem magam vele - vennék újra BMW-t amúgy, de csak akkor, ha lenne elég időm és legalább nettó milliós fizetésem. Egyik sincs egyelőre, a fizetés valószínűleg hamarabb meglesz, mint a szabadidő. Nagyon szerettem Ezredeshez járni szervizbe, de egy kínszenvedés volt, ha valami baja volt a kocsinak és ott kellett hagynom napokra. Az Amperát eddig az olajcserén kívül kétszer kellett egy-egy órára elvinnem szerelőhöz (egyszer munkaidő után, egyszer meg ebédidőben) és rosszul voltam, hogy autójavításra kell mennem.
-
veterán
válasz Gsx-rr #45697 üzenetére
És nem is feltétlenül előny az, hogy érintős. A 2013-as Sharanban lévő gyári navi egy kalap ..., olyan lassú, hogy sokszor 2x kell megnyomni a kijelzőt, mire továbbmegy (pl keresésnél, telefonfelvétel-lerakás, stb.). A Lexusban is érintős volt, jól működött, de navigálásra csak korlátozottan volt alkalmas, és most a legújabb RX-ben sem sokkal jobb a helyzet. Az F11-ben lévő navi az, amit alapból be kellene tenni minden autóba, ettől rosszabbat és kisebbet ne gyártsanak Használhatóságban viszont a Waze a legjobb, adaptálni kellene a gyári navikba. Hányszor, de hányszor megmentett már
Viszont ahogy próbálgattam a barátom 7-esét, nekem nem jött be a 2014 utáni iDrive JOG-ja, ami kicsit más formájú és szélesebb, mint nekem az F11-ben. Valahogy a 2014 előttit kényelmesebb használni.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
KAMELOT
titán
válasz Gsx-rr #45968 üzenetére
Nincs ott semmiféle gond. Fél éve lett cserélve az olaj és a filter.
Írtam mivel hideg volt a váltóolaj így nem tudott sebességet rakni és leállította, majd mikor melegítettem még 10 percet akkor már simán ment.
Lényeg azon van, hogy van használva és törődve a kocsival.V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
KAMELOT
titán
válasz Gsx-rr #45975 üzenetére
Igen mivel mínuszok voltak és 3 hetet állt kint! Ez csak 1x fordult elő!
Nekem 10 perc mire eléri az üzemi hőfokot a motor, ha álló helyzetben van. ilyen hidegben. Mindennek rendesen át kell melegedni utána indulok csak. Gondolom a tied sem melegszik fel 1 perc alatt!V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Chris0321
addikt
válasz Gsx-rr #46180 üzenetére
Gondolom ajánlott is volna valamit helyette. Elvileg a gumit akár 10 évig is lehet használni ha megfelelő körülmények között tárolja az ember és nem kopik el hamarabb a futófelület és ezt a gumigyárak állítják. Persze így kevesebb a gumis haszna.
aero: Ezeket az adatokat a BMW adta meg, nem hasraütés szerűen találtam ki. Plusz utaztam már párszor a sógorom BMW 3-as kombijában, az övé fiatalabb mint az e46 de a pontos típust nem tudom és ő panaszkodott rá, hogy lassan vált. Én csak keveeett használtam automatát de nem hiányzik pedig araszoltam már nem egyszer pesten a dugóban is és csak a klímát hiányoltam.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs