- PlayStation 5
- Hosszú idő után újabb előzetest kapott a Gothic Remake
- Hivatalosan is bemutatkozott a Kingdom Come Deliverance 2
- Rövid teaser trailert kapott a Dragon Age: Dreadwolf
- EAFC 24
- GTA VI
- Alkoholista nevelde
- Nintendo Switch
- Teljes verziós, ingyenes mobil játékok és alkalmazások
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
H.Ezredes
őstag
válasz cziczas #46011 üzenetére
Elég nehéz összehasonlítani egy szívó benzines 6 hengeres motort egy 4 hengeres dízellel..... Ráadásul az egyik coupe a másik limousine.....Nem mind1,hogy éve 10 vagy 20-at mész.... Az M47 egyébként egy nagyon megbízható motor a pillangókat kell kiiktatni és a turbót idejében felújítani és akkor a legnagyobb probléma megvan fogva.... Szívósort EGR-t lehet / kell is takarítani szóval ez sem világvége... Az M52 egyébként egy megbízható motor de a korából fakadóan ott szétmegy a vízhűtő / kiegyenlítő tartály vízcsövek... Benzines mivolta miatt jobban elérnek a műanyagok... Szelepfedél tömítés olajszűrőház tömítés kartertömítés ami jellemzően folyik gyújtótrafók amik ilyen kor után fáradni szoktak illetve az egész kartergáz rendszer. Az E46 futóműve az E90-hez képes egyszerűbb... Az E46 azért szeret rohadni míg az E90 még tartja magát. DPF-től igazából nem kell félni ha rendben van az autó és nem minden nap 5km-t mész vele + folyamatosan dugóban állsz akkor nem lesz baja... Ha E90 akkor valami normálisabb felszereltségű és állapotút de persze E46-ból is ugyan ez.... De mondom egy coupe 6 hengeres benzinest egy limousine 4 hengeres dízellel összehasonlítani fura :/
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
CharlieDrop
veterán
válasz cziczas #46011 üzenetére
egyetértek amit az Ezredes írt, a 28i, az egy jó kis sor6, annak minden pro és kontra részével, az M47, meg egy jó dízel
Nekem az van, csak e91 kaszniba, szeretem végül is, eladósorban van, de sokan sedant keresnek, szóval szerintem azt majd könnyebb is lesz eladni, vagy csak én nem találom a vevőimet
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
chess001
aktív tag
válasz cziczas #46015 üzenetére
Miért kéne kéthetente szerelni? Nem egy elromlós fajta az E90, se diesel, se benzin, ha volt gazdája. Ha nem volt, akkor rendbe kell rakni és jól fog szolgálni.
Az E36, E46 kerékdobjai el vannak rontva, azért onnan rozsdásodnak a küszöbök, sajnos ez típushiba.
Minnél régebbi, annál nagyobb élmény a 3-asok terelgetése-bényább futómű, kisebb súly. Utazni az E90 kényelmesebb.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KAMELOT
titán
válasz cziczas #46041 üzenetére
Szerintem ha veszel egy használt autót akkor kicsit kell rá költeni, de még mindig olcsóbban megúszod mintha újat vettél volna. Minden használt autóra igaz.Ha meg generált csinálsz még akkor is jóval olcsóbban vagy és legalább tudod mi volt rajta cserélve és mikor.
Az amiket leírtál azok olyan tulajoktól lehetnek akiket nem érdekli a kocsi csak mennek.
Vegyél olcsón valami benzinest és újítsd fel persze valami profival.V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
szimi57
őstag
-
chess001
aktív tag
válasz cziczas #46324 üzenetére
Esetleg azért érdemes vele foglalkozni, hogy tudd, hogy mit kell messzire elkerülni...
Nem tudom, mire használnád a kocsit, de hátsókerekesnek a lamellás sperr után van értelme, addig inkább csak a tudat boldogít. A 2,5-es is kellemesen megy már, a 2,8, 3,0 már lejjebb megindul, de a 2,8 meg a 3.0 között nincs sok különbség. Ami érdekes, hogy a 3.0-hoz adtak már 6. sebességet is.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Dyingsoul
veterán
válasz cziczas #46324 üzenetére
Pont ezt az autót néztem én is... Nem mertem elmenni megnézni mondjuk én ezt le sem vettem volna róla. Én is lekérdeztem a rendszám alapján és ennyit tudtam csak megállapítani hogy ez bizony behozott autó. De ez mekkora sunyiság már, hogy átalakított autó és nem is írják ki vagy esetleg ott helyben sem tájékoztatnak.
Viszont ne láss bennem vetélytársat mert annyira nem kell nekem, hogy küzdjek érte.- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
-
cOxeR
Ármester
válasz cziczas #51548 üzenetére
Attól függ milyen motor van benne esetleg mire van megírva, ennek megfelelően kell tankolni.
Én OMV-zek... már 5-6 éve, előtte Shell-t toltam.
Egyikbe sima OMV Super 95-t tolok nyáron, télen viszont váltok OMV MaxxMotion 95plus-ra
Z4-be meg csak OMV MaxxMotion 100plus-t, mert arra lett megírva[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5
- Renault, Dacia topik
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen routert?
- Gitáros topic
- Xbox tulajok OFF topicja
- Fizika topic
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban