Új hozzászólás Aktív témák

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz Shadowbull #60107 üzenetére

    Az egész autógyárakat kellett volna lehúzni a WC-n mint a huzat az alapján amit mondasz. [link] [link] " A BMW azt közölte, hogy “tévedésből” került hibás szoftver kocsijainak ezreire." Ugyan már.... Gyárilag elcsaltak mindent az autógyártók és egy szaros EGR-en megy a rugózás???? Ez teljesen szánalmas.... Amikor le van rakódva minden és jelentősen többet fogyaszt az autó és mellette gyengébb is az nem okoz magasabb károsanyag kibocsátást ???????????? A magasabb fogyasztás / szarabb hatásfok mellett javul a károsanyag kibocsátás ??????????? Azoknak a tulajoknak akiknek literekkel kevesebbet eszik a takarítás után az autójuk azoknak mennyivel nőtt a károsnyag kibocsátásuk a lerakódás és a többletfogyasztás miatt ??????? Az nem számít??? A saját szarját megetetve a motorral hosszútávon nem csökken hanem pont nő minden érték. De persze az autógyártókat ez nem érdekli mert nem írnak elő semmit,hogy takarítsd ki X Km után. Ahogy a BMW szerint minden olaj lifetime. A BMW,hogy mondhatja meg,hogy lifetime a váltó olaj mikor a ZF aki gyártja azt mondja 80-120E Km között cseréld le !!! Ez lenne a lifetime ?????? Eddig tervezik az autót ??????? Vagy egy olajcsere periódus jó 25-30E Km megtételére ??????? És 2 olajcserénként cserélj levegőszűrőt 50-60E Km után ? :DDD Benzinesbe a hugy 5W30-as olajat kitalálja a gyár és egy ÚJ tesztautó amiben van pár ezer Km ha meghajtod felzabálja a motorolajat liter számra..... Mert,hogy ezeket látom tapasztalom.Normális aki ezt az agyament f@szságot kitalálta ???????????? Persze csodálkozás van,hogy elkopik a csapágy / lánc/ turbó és úgy minden szétmegy. Egyébként meg egy normális autót nem tud összerakni a gyár mert mindegyik tesztautóban valami elszállt majd random életre kel.. Vezetés támogató rendszer / idrive / lámpa / vagy az egész idrive panel amin vezérled a lengéscsillapítót / szineződik / kopik a vadonat új bőr stb stb. De gondolom minden tesztautó egy széthajtott szar 1-2-3E Km-el. De van ügyfelem aki a BMW-nél dolgozik a Kelet-európai garanciális részlegen igen magas pozicióba és ő is mesél érdekes dolgokat és számtalan olyan ember aki a BMW-nek gyárt alkatrészt. Inkább rakjatok rendet a saját házatok táján :R . Amikor egy Németországi BMW márkaszerviz sem basztatja az EGR-t amikor egy Német hivatalos TÜV vizsgán átmegy EGR nélkül hibátlan értékkel az autó addig felejtsük már el ezeket.... És majd ha nem mindneféle elcsalt mérésekkel hozzák a régebbi autók az értékeket majd akkor legyen emiatt magyarázás.....

    [ Szerkesztve ]

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

Új hozzászólás Aktív témák