Új hozzászólás Aktív témák

  • Ck.

    addikt

    válasz Gsx-rr #58866 üzenetére

    Nálunk az évi 1-2 Anglia-Magyarország-Anglia út az ami jobban meggondolandó, ajtótól-ajtóig 2 x 1881 km. A dízellel is megálltunk 2-3 óránként 20-30 percre, trombózis hajlammal muszáj, valamint a kutyus miatt is egy egyszerű tankolás is minimum 30-40 perc szokott lenni. Ezeket figyelembe véve működhet az elektromos autó is, de inkább a PHEV az, amitől a Zasszony is megnyugodott. Meg aztán van egy Leaf is a háznál, volt rendesen szívás amikor egyszer elmentünk egy, a hatótáv 5x-ösére levő kirándulásra és ahányszor megálltunk tölteni, annyi féle különböző szolgáltató töltőjével találkoztunk, elenyésző kisebbség fogad el bankkártyát, appos szintén nagyon kevés volt, a többség előre regisztrált és postán kiküldött, majd egységgel feltöltött RFID kártyát fogadott csak el, persze abból is 3-4 különbözőt, ami meg nem volt persze. Volt ám para és hidegverejték rendesen hajnal 2-kor a semmi közepén, koromsötétben keresve egy másik töltőt, amikor már csak két vonalat - - írt ki a megtehető távolság helyén és utána a gps ráadásul még bevitt egy magán földútra a kukoricás közepére tölteni. :DD És ez csak Anglian belül volt egy cirka 6 órás út, ami majdnem 24 lett. :DDD De mentségére szóljon a villanyautónak, hogy tudatlan, zöldfülűek voltunk a témában és nem gondoltuk, hogy a bankkártya nem fog működni. Ma már máshogy csinálnánk nyilván.
    Kiváncsi vagyok, hogy egy 300+ km autópályás hatótávú elektromos autóval mennyire lenne szop@s keresztülmenni, Anglia-Franciaország-Belgium-Hollandia-Németország -Ausztria-Magyarország útvonalon. Mert nagyon gondolkodok a tisztán elektromos témán a fő autó esetén is. Az év összes többi napján elég volna mindenre. Egyedül ez a része ad okot némi bizonytalanságra.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák