Új hozzászólás Aktív témák

  • szimi57

    őstag

    válasz Ļantos #52733 üzenetére

    Most az a gondod, ha jól értelmezem, hogy hidegen a vékonyabb olajjal halkabb volt a motor, mint most. Ezt úgy is meg lehet közeliteni, hogy pl. a vékony olajjal -10 fokban ugyan olyan hangot ad ki a motor, mint amikor 0 fokon a vastagabbal. Hidegebb időben a kenés minőségét illetően a vékonyabb olaj helyzeti előnyben lehet, de melegedés után ez kiegyenlitődik és szerintem fordul a kocka. Full szintetikus minőségi olajnál szerintem nem rossz 10W-s. -20 fokkig használható az irodalom szerint. Esetleg utána nézhetsz a pontos olajtipusnak mit rakott bele. Nálam még 10 ezer km után benne van most is a 10W60-as olaj, de érzetre a minősége olyan, mint egy 0 km-es 5W40-nek. Igaz nekem benzines van, de a dieseleknél szeret felhigulni is az olaj főleg a rossz beporlasztás miatt. Telóval szoktam mérni a zajszintet hidegen és melegen is.

    [ Szerkesztve ]

    A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.

Új hozzászólás Aktív témák