-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MADV12
csendes tag
[L:%5BIMG%5Dhttp://i7.photobucket.com/albums/y257/madv12/1.jpg%5B/IMG%5D][link][/L]
beszúrtam a linket de.........ez így nem az igazi
[ Szerkesztve ]
E31 850CSi M-Tech Motorsport Individual /6 speed manual-S70-5.6L-470 LE
-
dragonfx
veterán
Azért V12 mikor megindul és elkezd dolgozni
9 az igen tisztességes..mennyi km van benne?
de te most itthon élsz és itt van a kocsid vagy kinn?napi használatban van?
bmw850csi[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MADV12
csendes tag
válasz dragonfx #2852 üzenetére
Na....kibogoztad a képet
Én most költöztem haza...........egy jó időre. ezért hoztam az autót is
De nincs napi használatban, legfeljebb egy-egy "szép" vasárnap amikor kihozom a garázsból.
Találkozókra szívesen mennék bármikor
Igazság szerint ez nekem egy "ékszer" amit leginkább csak show-ra és kiállításokra vittem és a kinti BMW-s club összejöveteleireE31 850CSi M-Tech Motorsport Individual /6 speed manual-S70-5.6L-470 LE
-
MADV12
csendes tag
válasz dragonfx #2852 üzenetére
" 9 az igen tisztességes..mennyi km van benne? "
Én a 2. tulajdonosa vagyok és az első tulaj elég sok km.-t varázsolt bele , 160 ezret, erre tettem én 7 ezret 6 év alatt. De ennek ellenére a Doxa óra az kutyafasza
Nagyon sokat költöttem rá........és még nincs végeE31 850CSi M-Tech Motorsport Individual /6 speed manual-S70-5.6L-470 LE
-
MADV12
csendes tag
-
MADV12
csendes tag
válasz dragonfx #2852 üzenetére
Dragonfx..............még ezt is kibogozhatnád........nekem még mindíg nem működik
[IMG]http://i7.photobucket.com/albums/y257/madv12/14092007454-s.jpg[/IMG]
[IMG]http://i7.photobucket.com/albums/y257/madv12/DSCF9050.jpg[/IMG]E31 850CSi M-Tech Motorsport Individual /6 speed manual-S70-5.6L-470 LE
-
MPowerPH
félisten
Na, akkor egy kérdés, mert nem tudom. A CSi és a Ci között mi a különbség?
Gondolom a motor az bombabiztos, sokan az elektronikára panaszkodnak. Van olyan aki elmállott kábelekről beszél, meg ilyen szörnyűségek.
Bakkk, 3 ilyen benzinfalót fent tartani, nem semmi. Mi meg itt nevetséges módon max. 10 literekkel dobálózunk. A CSi -nek gyönyörű a hangja. Volt egy hasonló Soltvadkerten, ismerősömé. Beleremegtem a gyönyörbe amikor túráztatta, és a 12 henger a kipufogóval együtt elkezdett énekelni.Az automata az ennél 4 sebességes? Mert mintha úgy emlékeznék 1 -esbe 100, 2 -esbe meg 150 fölött megy, asszem.
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz God Vazzeg #2862 üzenetére
bmwpoweren tuti találsz a 4x100as népszerűbb...
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MADV12
csendes tag
válasz MPowerPH #2861 üzenetére
" Na, akkor egy kérdés, mert nem tudom. A CSi és a Ci között mi a különbség? "
A Csi az tulajdonképpen az M8 lenne de így soha nem került forgalomba. Az M divizió csinálja. Nagyobb a motor ( 5.6 L ) nagyobb nyomaték, több LE, eleve M tuning, sportfutómű és még egy pár M kütyü. A Ci az a sima " i " -nek az extrább változata több elektronikával.
Igen mindegyik automata 4 sebességes "sport " fokozattal. Az is megy mint az őrült de még nem néztem soha melyik fokozatban mennyit. Szétmállot vezetékekről sem hallottam még.
Igaz kénys a computerrendszerük de nem jellemző a meghibásodás. Csak tudni kell hogy a 2 akksit egyszerre nem szabad kivenni, vagy azokról bikázni.E31 850CSi M-Tech Motorsport Individual /6 speed manual-S70-5.6L-470 LE
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #2866 üzenetére
V12, 5576cm3, ohc motorvezérlés, 380Le@5300Rpm, 550NM/4000Rpm, 1900kg
Ezek ugye hengerenként 2db szeleppel voltak ellátva?
Nem tom, én utálom az automatát, de manuál 6 az nagyon jól hangzik.Nem titkolom, egyszer szívesen megnézném a CSi -t, kiráz a hideg ha belegondolok.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Gyok2
aktív tag
Az M8 egy masik verzio lett volna, 550 LE, bar a CSi motorja is M, de pl. csak 24 szelep.
Tiszta Windows rendes ház
-
dragonfx
veterán
ez inspekcios nullázás könnyebb mint gondoltam
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Vandit.
addikt
Na ezt a bömbit megnézzük. Tudom, hogy kompakt meg nem 6 henger, de legalább tetszik asszonyak is.
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
Gyok2
aktív tag
Kezdetnek megteszi ;)
Tiszta Windows rendes ház
-
Vandit.
addikt
Szerintem is.
Majd pofozunk rajta egy kcisit.
Mire figyeljünk? Rohadás jellemző vagy más esetleg?[ Szerkesztve ]
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
Gyok2
aktív tag
Van hozzaerto ismeros?
Tiszta Windows rendes ház
-
Gyok2
aktív tag
Ha gondolod megoldhato BMW-hez erto.
Tiszta Windows rendes ház
-
dragonfx
veterán
válasz Vandit. #2873 üzenetére
de most öszintén neked lesza kocsi vagy neked??..ő fizeti vagy te?
amugy copactoto nem vennék.....mpackos van másmiből és így néz ki...neked kell tetszen.
kerékíveknéla küszöbnél rohadás, törésre igen figyelj.mega szokásosak[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Vandit.
addikt
válasz dragonfx #2881 üzenetére
Azért nem olyan csúnyák. Link Nekem is ez tetszett mindig is. Mondjuk, úgy, hogy most neki van pénze autóra, de hamarosan nekem is lesz, így átveszem tőle ezt. Ezután úgysem fog mást akarni. Én meg ezt kipofozom szépen.
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
Gyok2
aktív tag
Amugy ez a 318 ti tul olcsonak tunik. Van par jobbnak tuno.
[ Szerkesztve ]
Tiszta Windows rendes ház
-
bobace
őstag
Bocsi, hogy nem olvastam végig a topikot, ígérem pótolom.
Az E36-os szériából szeretnék venni egy 316-ost vagy 318-as dieselt. Mondjuk úgy gyerekkori álom lenne, még mindig ez a kocsi tetszik legjobban Megéri ekkora motorral (nem kevés)? Típushibája van? Hány kilóméterest éri meg venni? És persze milyen árkategóriában? hasznaltautot és a népítéleteket böngésztem eddig. Használtautón már vannak 600k körül is, de gondolom nem szabad megvenni még ennyiért, árban mennyi lehet ami már kb megéri kategória állapotot/kort egybevetve. Nem cél a legfiatalabb széria, jó a 93-as is, ha nem lepusztult. Köszönöm, hogy segítetek egy kezdőnek előre is. Mondhatni szinte első autó lenne.Nem az a szabadság, hogy azt teheted, amit akarsz, hanem, hogy nem kell megtenned, amit nem akarsz.
-
Vandit.
addikt
Túl olcsó? Hát nem tudom. Max ennyi van rá, úgyhogy nem tudunk ugrálni nagyon.
Melyik tűnik jobbnak?A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
Gyok2
aktív tag
Bobace: a dizelt nem javasoljak a hozzaertok, a 316 meg inkabb kozlekedesre valo. Minimum 318is vagy egy 6 hengeres.
Vandit: egy rendes atnezes utan kiderul.
Tiszta Windows rendes ház
-
Gyok2
aktív tag
Mikorra kene?
Tiszta Windows rendes ház
-
Gyok2
aktív tag
A dizelekben altalaban sok km van es ott egy esetleges javitas nagyon sokba lehet. A 318is meg pl. egy 320-as is kozlekedesre valo, csak van bennuk a vezetes elmenyebol is.
Tiszta Windows rendes ház
-
dragonfx
veterán
nem kicsi az 1.6 1.8 bele.
320as vegyél és 95 utánit az az ujabb motoros.600 * 2 kb amennyiért jót kapsz..próbálj 200e km alattit.....tiípushiba nincs.
dízelt hagyjad felejtős.[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
csudri
őstag
-
csudri
őstag
Néttézek a Discovery-t, épp egy E36-ot alakítgatnak (szerintem állati rondára...).
[ Szerkesztve ]
-
csudri
őstag
válasz God Vazzeg #2897 üzenetére
Hogyne tudnám, naponta kétszer járok arra.
-
jerry311
nagyúr
2007-es 320d-ben lehet valamit kezdeni a gyári navi sebességével? Gyakorlatilag használhatatlan a belvárosban (Frankfurt), mert annyira lassú...