-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gyok2
aktív tag
A 2-esre szavaznek, de en nem vennek borulesest. Nem erdemes elkapkodni.
Tiszta Windows rendes ház
-
- = Zk = -
félisten
válasz God Vazzeg #2797 üzenetére
csakis!!
(nameg tudtommal az utso 7es aza 725tds volt az e38as szériábol manuális)
Vandit.ha szabad beleszolnom,én szvsz bmeiket választanám.én mindegyik BMW-t ugyanugy szeretem!az h van kiköpött zsánerem,az más
valamint nekem ez a zsánerrem!ez az álmom![link]
[ Szerkesztve ]
" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
-
Vandit.
addikt
válasz - = Zk = - #2803 üzenetére
Teljesen igazad van. Ez az autó közös lesz a párommal és így neki is van beleszólása. Nekem az álmom egy 645-ös. Gondolom azt senkinek nem kell itt bemutatni.
És hát khm...
Itt a többi is.[ Szerkesztve ]
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
- = Zk = -
félisten
válasz Vandit. #2804 üzenetére
szép szép...!asszonyos dolgot megtudom érteni
645ről nem vitázom..nem lehet..M6?!jujj...!szépek a FEHÉR LÓVAS képeid
hány lóerős az új M5?
[ Szerkesztve ]
" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
-
MPowerPH
félisten
válasz - = Zk = - #2807 üzenetére
507Le -s. , de asszem már azt is növelték kicsit.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Gyok2
aktív tag
507, az uj kiadasban lesz 5,5 L es 550 LE
Tiszta Windows rendes ház
-
- = Zk = -
félisten
válasz MPowerPH #2809 üzenetére
jujj....!az azért már szaggatja a Bécsi-,vagy a Kerepesi utat
Gyok2:
[ Szerkesztve ]
" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
-
MPowerPH
félisten
Igen. De én BMW -ék helyében az 5L -es blokkba dobtam volna 2db turbot. Ez kicsit több mint 600 lóerőt adott volna, és sokkal rugalmasabb lett volna az auto az alsó fordulaton feltámadó brutális nyomaték miatt. És a sima 5L V10 -est meghagytam volna, mert az úgy ütős ahogy van. Kitaláltam volna valami jelölést, amivel meg lehetne őket különböztetni.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Most nem azért, de nincs igazad. Brutális, de ugye nem saját szemszögből kell nézni.
Az konkurens Audi és Mercedes felső-középkategóriás csúcsmodelljével kell összemérni.
És bizony a Mercedes is lelépi, az új RS6 meg földbe döngöli még az 550 lovas M5 -öt is.
Tehát ez a leggyengébb modell ebben a kategóriában...[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Eagl3
veterán
válasz MPowerPH #2814 üzenetére
Megkérdezhetem, hogy melyiket vezetted a három közül?
Az M6 4.6sec alatt van 0-100km/h-án. Lekorlátozva 250Km/h a végsebessége ami korlát nélkül 300fölött lenne.
Az RS6-nak szintén 4.6sec kell a 0-100 -ra való felgyorsításhoz mindezt biturbóval. Itt fel is tenném a kérdést, hogy akkor melyik motor is jobb valójában?Mellesleg az M6 erősebb mint az M5. És ne gyere tuningolt autókkal, a gyári adatokat kell nézni.
Tehát miről beszélünk? Milyen leggyengébb modell?
-
MPowerPH
félisten
Én erről beszélek. Azért az Audinak a quattroval óriási fölénye van.
És ide a tuningot is be lehet kalkulálni, mivel ha egy RS6 -ot megchippelsz, lesz vagy 760 lovad. Ellenben egy M5 -nél "csak" 540. Nem mindegy szerintem.
Már a BMW is belátta, hogy a turbo a jövő, ennek ékes példája a 3000 -es dupla turbos motorjuk. Nem tom az M szériánál miért nem vezetik be...[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Eagl3
veterán
válasz MPowerPH #2816 üzenetére
"az RS6 Avant, de 2025 kilogrammos tömege ellenére is 4,6 másodperc alatt gyorsul fel 0-ról 100 "
Ez az általad linkelt cikk-ből van. Tehát semmivel sem jobb az M6-nál sőt az M6 (sajnos nem volt szerencsém menni ilyen kaliberű autókkal de remélem lesz majd) szerintem fényévekkel veri vezetési élményben és kezelhetőségben ezt a 2 tonnás monstrumot. Amúgy biztos nagyon komoly kocsi, de az M6 ellen inkább ez dukál: [link]
nagyjából egy kategória a kettő, bár nálam az M6 visz mindent.
-
MPowerPH
félisten
Az R8 az jóval gyengébb mint az RS6.
Az M5 meg 1830kg -s. Az Audi csak annyival nehezebb, amennyit a quattro hajtáslánc dob rá. Mondhatsz akármit, én már ültem Turbos és sima szívó benyás autoba is, amik lóerőben megegyeztek. És bizony a turbos otthagyta a szívó benzint. Rugalmasság terén van lételeme a turbonak, és bizony sokat számít. M6 -ot is agyonverné az új RS6, ez így van. Ne a gyári adatokat nézd, az nem mond semmit.
De azt be kell ismerni, hogy a BMW -é a legjobb szívó benzines motor. Viszont itt lenne az ideje annak, hogy végre a turbot is elkezdjék bátran használni.
És az Audi mellett van a 4 kerék is, ami azért versenyképesebb a sima hátsó meghajtásnál.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
De itt az igazság. Versenypályán sokkal ütősebb az M6, de pl. autopályán az RS6 a jobb.
Bár az RS6 -ot ugye az M5 -el kellene összehasonlítani. Ez ráadásul Avant verzio, megnézném limuzin kivitelben is.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Eagl3
veterán
válasz MPowerPH #2818 üzenetére
De mit értesz azalatt, h. erősebb? Mit akarsz vele csinálni, traktort vontatni?
Nálad miben nyilvánul meg az erősség fogalma? Nálam legfőképpen a gyorsulásban, ami szinte az összes említett autónál 4.5 és 4.6 másodpercet jelent 0-100-ra. 0-200-ra nem emlékszem mennyi volt de gyanítom közel azonos.
Rugalmasságról meg annyit, h. egy 2025 kg-os kombi monstrum közel azonos teljestíménnyel nehogymár rugalmasabb legyen mint egy 1700kg os M6. -
MPowerPH
félisten
Közel azonos teljesítmény? Az M6 1710 kilós, teljesítménye 507 LE@7750 rpm -en,
nyomatéka 520 Nm@6100 -en.
Az RS6 2025 kilós, teljesítménye 580 LE@...., nyomatáka 650NM@1500-6250 rpm.Na, és ezt nézve az RS6 sokkal erősebb, és rugalmasabb is. Igaz, kanyarokban gyengébb az M6 -nál a nagy súlya miatt. De ha nem Avant, akkor fordul a kocka. Márpedig lesz limuzin változat is.
Próbáld kicsit elvonatkoztatni azt, hogy BMW párti vagy, és semlegesen nézni a dolgokat, ahogy én. Nem lennél jó újságíró. Mert ha csak az adatokra támaszkodsz, akkor sima sprintben egyértelműen az audi nyerne. Kanyarokban azért mert Avant, és a nagy súly miatt is elmarad. De úgy igazságos a dolog, hogy limuzint a limuzinnal hasonlítsunk össze.
Amúgy régebbi 4,2 Biturbo RS6 -ban már ültem, és felejthetetlen élmény volt. És E39 M5 -öt próbáltam már, igaz az "csak" 400Le -s.
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
Jajj srácok...hagyjukmár it érdekel az rs6??..lehet turbosmeg mindne de kivülről szerintme gány....m5öt m6ot utol nem éri fomában amerci az klaszs kívülről is...de lesz bmw turbó is V10es és akkor mi lesz ezekből??..reggeli
amugy ma megcisnáltma olaj szürőcserét..holnap még nullázom az inspekciot..kb 5%kal jobban egy akocsi alacsonyabb fordulaton ismeg ugy mindenhogy...
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
-
Eagl3
veterán
válasz MPowerPH #2821 üzenetére
Reménytelen vagy... Nem érted, hogy mit mondok már sok hsz. óta.
Nem nézem semlegesen a két autót, ebben igazad van. Ellenben elismerem ha egy adott autó jobb annál amihez a szívem húz.
Akkor mégegyszer:
"Az M6 1710 kilós, teljesítménye 507 LE@7750 rpm -en,
nyomatéka 520 Nm@6100 -en.
Az RS6 2025 kilós, teljesítménye 580 LE@...., nyomatáka 650NM@1500-6250 rpm."De ettől még nem megy jobban mert nagyobb a kasztni, lehet más az áttét meg még ezeregy dologtól függ.
"RS6 sokkal erősebb, és rugalmasabb is. Igaz, kanyarokban gyengébb az M6 -nál a nagy súlya miatt. "Namost az, hogy a kanyarokban jobb az M6 szerintem azt jelenti, h. rugalmasabb is. De javítsk ki ha tévedek.
Persze, hogy az adatokra támaszkodhatok, mi másra támaszkodhatnék
Te mire támazkodsz? -
JóképűIdegen
tag
Sziasztok
Honnan lehet megallapitani hogy egy E36 coupe 318IS, 320i non-euros, euro1 vagy euro2-es?Kb 1993as evjarattol erdekelne. -
fekeandras
őstag
Na.Csak, hogy legyen egy jó napotok :[link]
Egyébként a bmw már komolyabb autókat is fejleszthetne mert ez a szívó motor hátsókerék hajtás szerintem nem a legtutibb.
Mondjuk megnézném az M5 limuzint állandó összkerékkel és biturbó mocival.
Na az nem lenne szar... Nem sok ellenfele maradna.
(Egyébként nem kötekedni akarok de az M6 élőben egy kurva ronda autó, de ez szigorúan csak az én véleményem.)[ Szerkesztve ]
-
fekeandras
őstag
válasz fekeandras #2828 üzenetére
-
fekeandras
őstag
-
Eagl3
veterán
válasz fekeandras #2829 üzenetére
Szép nagyon a 6os.
Nekem az új is tetszik élőben. Főleg az M. -
MPowerPH
félisten
válasz God Vazzeg #2832 üzenetére
Nem, a 3-as a legszebb. Főleg coupe -ban,
A rugalmasság azt jelenti, hogy milyen ütemben tudsz kigyorsítani. A kanyarban való viselkedés meg annyi, hogy mennyire gyorsan tudsz a kanyarba bemenni az autoval, és mekkora kanyarsebességet tudsz vele elérni.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz God Vazzeg #2834 üzenetére
Kinek a pap, kinek a papné. Bár, én is úgy vagyok vele, hogy az 1 -es BMW mellett az M6 az egyetlen olyan BMW, ami nekem nem nyerte el a tetszésemet.
Don't Tread On Me
-
MADV12
csendes tag
Érdekes...........mindenki leszól mindent, miért nincs biturbó, miért nincs 13ezer lóerő stb.............???????????????????? 4.6 vagy 4.8 százon (2 tonna......hm...köszi az kurva jó)
de hol is gyorsulunk 2 lámpa között 2 tonnával 4.6 alatt????????
Én a 424 LE-vel nem tudok mit kezdeniE31 850CSi M-Tech Motorsport Individual /6 speed manual-S70-5.6L-470 LE
-
- = Zk = -
félisten
ha jól értelmezem 850CSi-d van....
ezesetben nagy riszpekt.sztem naggyon jó autó lett...!Őszintén megszolva,jobban szeretm mint a 6-ost ez valszeg azért van mert eléggé retro stilusu vok...!ezért is jön be jobban a régebbi 7es BMW" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
-
MADV12
csendes tag
válasz - = Zk = - #2841 üzenetére
Nem igazán a "retro"...áhhhh nem nem
2001-2002-től a BMW (SAJNOS !!!!!!) egyre jobban veszíti a stílusát és beleolvad a többi közé mind kívülről mind belülről (hova tűntek a megszokottan vezető központú hajlított műszerfalak stb.) Lassan a 7-est könnyű összetéveszteni szürkületben a MondeovalMondjuk nekem nagyon tetszik az új 6-os de nem cserélném le a 8-ast semmiképp
E31 850CSi M-Tech Motorsport Individual /6 speed manual-S70-5.6L-470 LE
-
- = Zk = -
félisten
igen igazad vagyon!sajnos idáig fajult a helyzet...
a jellegzetes HOKIÜTŐ pl...remélem az örökké megmarad...!
hm..érdekes.én lehet hogy lecserélném...!" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
-
MADV12
csendes tag
válasz God Vazzeg #2844 üzenetére
nem működik a link
lehet én rontok el valamit.........hogy linkelsz be képet ??[ Szerkesztve ]
E31 850CSi M-Tech Motorsport Individual /6 speed manual-S70-5.6L-470 LE
-
MPowerPH
félisten
Nem, az egész 6 -os forma nem tetszik, csak itt nagyon rákattantak az M6 -ra, azért hoztam azt fel.
Mennyit eszik a géped? 30l/100? Emléxem az E39 M5 80km -es távon evett nálam 24l/100 -at, pedig ott csak 8 henger van.Én a 424le -vel tudnék mit kezdeni, nem kellene félteni. Vennék valami használt gumigarnitúrát, azt nyomulnék ki vele az Euro ringre.
De közúton is ki lehet használni, normális keretek között.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MADV12
csendes tag
válasz God Vazzeg #2844 üzenetére
" Bazze, neked 8-asod van?? Egy képet kérhetnék? "
Igen az van, egy Csi / M-Tech Motorsport egyedi M-divizío által épített
A képpel gondom van ..........nem tudom belinkelni
Amúgy itt már mondta valaki régebben..........messziről jött ember...........ja én is messziről jöttem, egyenesen Sydney-ből és jött az autóm is velem
E31 850CSi M-Tech Motorsport Individual /6 speed manual-S70-5.6L-470 LE
-
MADV12
csendes tag
válasz MPowerPH #2847 üzenetére
" Mennyit eszik a géped? 30l/100? "
Teljesen "lábfüggő". Ha nem kell toporogni 1-es 2-es városban elmegy 14-el, autópályán tempomat 120 fölött 8.5 - 9 ( sebességtartásnál csak 6 henger megy ) de tud 45 litert is enni
E31 850CSi M-Tech Motorsport Individual /6 speed manual-S70-5.6L-470 LE
Új hozzászólás Aktív témák
- Futás, futópályák
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- Mobil flották
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Milyen okostelefont vegyek?
- Villanyszerelés
- További aktív témák...