Új hozzászólás Aktív témák

  • MPowerPH

    félisten

    Na, ma elhoztam az autóm. Jól beszívtam, sajnos késő szóltam, hogy nagyobb javítás kell, így csak 1 hét múlva tudja besuvasztani. Váltóban ki lett cserélve 2db persely, és egy rúd ha jól tudom. Az egyes és kettes egyből jobb lett, ellenben úgy magában még rosszabb. Sajnos valszeg bent eltört egy vagy több rugó, és mivel hozzá lett nyúlva, így jobban feszül a váltókar, mint eddig. Így mikor elindultam 3.-ból kidobálta, az 5.-et még kapcsolni sem tudtam. Aztán, hogy hazajussak kikapták a szivacsot, ami a váltó körül van, így nem feszíti annyira a kart. Most a 3.-at már nem dobálja ki, sajnos az 5.-et nagyon óvatosan kell behúzni, mert ha kicsit mellé teszem, kicsúszik. Ha visszaviszem, le kell kapni a váltót, és ha már leszedik, kicserélnek mindent, ami a karhoz tartozik. Szerencsére semmi sem egy drágaság, ma meglettek rendelve németből az alkatrészek hozzá. :) Munkadíjat nekünk mindig alig számol be, az a mázli.
    Jah, és tényleg euro 4-es lett, megmutatta a hivatalos német nyilatkozatot, enyém alapból euro 4-es, 98 közepétől, az előttiek euro 2-esek.

    Don't Tread On Me

Új hozzászólás Aktív témák