Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Baldur's Gate 3
Új hozzászólás Aktív témák
-
HUN_Sector
őstag
Befejeztem az Iron throne küldit, azt hiszem pár Gondian nem ért vissza időben, rossz nekik.
2 körrel a cége előtt vettem észre, hogy az egyik irányba csak egy vízelementált küldtem. 8 kört kaptam, de még kellett volna egy, hogy az utolsó három fő felérjen. Utálom az ilyen visszaszámolós küldetéseket. Az xcom 2-t is emiatt hagytam abba.
(A 4 elementál, 2 driád, 2 ent, 2 azer, imp, kutya és a 4 hős szerintem be lesz vetve Raphael ellen is, megspékelve ogre kolomppal és egy iron flask beholderrel.) -
válasz HUN_Sector #1401 üzenetére
Az ogre kolomp csak az act 1-ben működik.
Pénztárca bemutatók: https://www.youtube.com/playlist?list=PLYQxd5Rbby46cPtVVMQodEGZuxZm7csIo
-
Gothmog
senior tag
válasz HUN_Sector #1401 üzenetére
Gondolom, a legkönnyebb fokozaton volt, ha 8 egész kört adott a játék (nekem Balanced nehézségen 6 kör volt rá).
Nekem sem sikerült mindenkit megmentenem, a legidegesítőbb pedig az volt, amikor adott túsz nem volt hajlandó jó irányba mozogni, vagy éppen fogta magát és szétrúgott robbanó hordót (mert útban volt neki), ami bevágta a zsilipajtókat, és persze pont olyan karakterem volt ott, aki nem tud lockpickelni értelmesen, így csak szétütni lehetett volna az ajtót.Summa summarum, a harmadik visszatöltésre már elég jól kitapasztaltam, hogy kiket és milyen irányba lenne érdemes elküldenem (4 emberrel csináltam, plusz egy megidézett deva), hogy mindent pont időre meg tudjak csinálni (melyik körben toljak be haste potiont, kinél legyen dimension door vagy misty step scroll, kik azok akik alapból is képesek ilyesmire, ki fog tudni elég nagyokat ugrani a gyorsított haladáshoz stb.), de mivel a menekülő túszok totál kiszámíthatatlanok, és simán galibát csinálhatnak, ha nem optimális valami, ezért nem volt kedvem még X darab visszatöltés árán ezeket is optimalizálni, inkább azt mondtam, hogy: én mindenkinek időben kinyitottam az ajtókat, aki hülye, nem tud élni vele, az dögöljön meg!
Raphael fight egyébként meglepően könnyű volt (nekem). Ott inkább az idegesített, hogy a terület feldezése/területen mozgás közben kétszer is halálba zuhantam úgy (persze távoli utolsó mentéssel), hogy ugrott a karakterem, és valamiért ugrás közben "lemerevedett", majd egyenesen a mélybe zuhant. (Valószínűleg a program úgy érzékelte, hogy valami akadályozná az ugrás röppályáját, csak a hiba ott van, hogy ugye eleve ugrásnál amikor kiválasztod, hogy hova szeretnél, akkor jelzi a játék, hogy oda tudsz gond nélkül, vagy oda tudsz, de még lépned kell előtte párat, vagy odáig már nem érsz el/túl magasan van/blokkolt az oda vezető ösvény, tehát nem tudsz odaugrani. Itt meg "zöldlámpás" ugrásnál kétszer is lendületét vesztett kősziklaként zuhantam alá...) Na, az pont úgy felcseszte az agyam, mint amikor skill checknél elég lenne egy szaros hetes dobás is a biztos sikerhez (de a guidance miatt szerencsés esetben már egy négyes dobással is megvan a próba), de négy inspiráció pontot elhasználva sem sikerül túljutni rajta csalás (visszatöltés) nélkül, mert 2, 3, 3, 5 (de 1-es értékkel guidance-ből), 1 az öt dobás eredménye (ez ma konkrétan megtörtént velem).
[ Szerkesztve ]
Endure. In enduring, grow strong.
-
Micsurin
nagyúr
Belépő címnek mennyire felejtős? Agyalunk valami coop rpg mókán párommal és erősen szemezünk vele, hogy beleugrunk a Baldurs Gatebe. A bibi, hogy eddig teljesen kimaradt nekünk ez az univerzum. edit.: Értelemszerűen az ÖF-ben lévő bug nem igen érint minket mivel együtt terveznénk végig vinni.
Mennyire tudja lekezelni a coopban a mentést a játék? Anno Fallout 76-ban égettük meg vele magunkat, hogy mindent 2x kéne megcsinálni mert csak a host-nak menti le.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
donki
senior tag
válasz CPT.Pirk #1395 üzenetére
Én most egy solo karakter végigjátszás közepén vagyok gloom staller/assassinnal, long rest igazából csak a story miatt kell, illetve van ahol kötelezően kell, úgyhogy ha ezt is beleszámoljuk, akkor szerintem long rest nélkül nem lehet végigcsinálni. Amúgy egy karakterrel előnyösebb lenne kihagyni a long resteket, mert akkor bizonyos egyszeri buffok végig megmaradnának.
-
atainprison
senior tag
válasz Micsurin #1405 üzenetére
Teljesen játszható úgyis, ha nem játszottatok az előző részekkel, persze vannak visszatérő karakterek, így van egy kis nosztalgia annak, aki nem ezzel a résszel kezdi. Amit tanulni kell majd az a harccal kapcsolatos mechanikák, de nem annyira vészes.
A mentés tekintetében nem tudom mire gondolsz, itt is csak a host ment, de teljesen jól működik. -
donki
senior tag
válasz HUN_Sector #1401 üzenetére
Az iron throne küldire érdemes lehet előre felkészülni:
Csapatra haste és jump spell (3x távolság) mielőtt lemennek, és esetlegesen egy tawern brawler monk a csapatba. A monknak van egy olyan skillje 1 bonus action pontért, amivel abban a körben az ugrások nem kerülnek action pontba és így haste-tel vagy 8-10-et tud ugrani. Egy kör alatt körbeugrálja az egész pályát oda-vissza. Én az első körben kiengedtem mindenkit, a megújuló ellenfeleket pedig egy insect swarm vagy hunger of hadar lezárja. Megjegyzem, nekem valamiért nem 6, hanem csak 4 kör állt a rendelkezésemre, de bőségesen elég volt. Persze így is vissza kellett többször is tölteni, mert a létra mellett álldogáló NPC-k nem akartak felmászni, és megfelelő tervezéssel az agyszívónak kellett őket felfuvaroznia. [ Szerkesztve ]
-
Ellia
addikt
válasz Micsurin #1405 üzenetére
Mit ne adnék, ha teljesen "szuzi" kézzel nyulhatnek hozzá újra, szerintem hatalmas élmény lehetne újra felfedezni mindent, rá csodálkozni a lehetőségekre és hatalmasat röhögni a benazasokon.
Viszont, ha soknak ereznetek elsőre akkor ajánlom a Divinity oroginal sin 1-2 játékukat, annak a szabalyrendszere könnyebben érthető és azok is jó szórakozást nyújtanak.
-
Gothmog
senior tag
+1
Szerintem egy Lone Wolf perkes (mindkét játékosnak) DOS1 végigjátszás lenne a legideálisabb "első mókának". Abban akár még vitatkozhatnak is egymással (kő-papír-olló rendszerben), ha nem értenének egyet valamilyen döntési helyzetben#1408 donki: Ha nem "vakon" futsz bele a küldetésbe, akkor, persze, elég jól rá lehet készülni, és úgy nagyjából gyerekjáték, maximum az AI tudja elcseszni, amikor a túszok nem azt teszik, amit kellene különben. (Én nem szeretek spoilerezni magamnak, ezért számomra pl. totál meglepetés volt, hogy egyszercsak egy ilyen időhatáros dolog beütött. Az első próbálkozásom gyakorlatilag arról szólt, hogy felmérjem, mi, merre, hogyan. Majd visszatöltésnél azzal kezdtem, hogy megnéztem, ki mire lenne képes, milyen italok vannak/gyárthatók, milyen tekercsek vannak stb, ezeket hogyan osszam szét stb. Persze így is távol volt az optimálistól, de innentől már csak a túszok kellemetlenkedtek. Mondjuk hozzájuk, mint írtam valahol fentebb, nem is volt túl sok türelmem.
Egyébként nekem úgy rémlik, hogy 6 kör volt rá (balanced) nehézségen, és tacticianon is ugyanannyi. (Míg story módban 8 környi időt kapsz rá.)Endure. In enduring, grow strong.
-
HUN_Sector
őstag
Azért sokat számít, ha a Githyanki tojás leadása miatt
nincs a kínzókamrában és nem teleportál vissza téged a tengeralattjáróra...Omeluum
Onnan visszaérni inkább minimum három kör egy gyors karakterrel.[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
Köszi Akkor szerintem fizunál rápróbálunk, amiatt volt kicsit tartás mert a 2. rész már nagyon nem a mi generációnknak szólt vagy legalábbis nekünk erősen kiesett.
Gothmog Hehe nem volt épp elég egyet nem értés az elmúlt félévben a CP2077 és a Starfield kapcsán.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Nem semmi, hogy a második végigjátszásnál egy csomó új dolgot fedezek fel a játékban.
Baldur's Gate-ben most jöttem rá,
hogy soha nem voltam bent a templomban. Pénztárca bemutatók: https://www.youtube.com/playlist?list=PLYQxd5Rbby46cPtVVMQodEGZuxZm7csIo
-
gulupeti
senior tag
Hogyan ölted meg könnyen
et? Tegnap épp eljutottam idáig, 300-ról levertem 231-re az életét, utána valamit varázsolt magára (vagyis nem tudom mit csinált pontosan, de valamit igen ) és utána még csak megsebezni sem tudtam, semmivel.a grymforge-i gólem Ja, hogy
is lehet. Tetszik ebben a játékban, hogy csomóféleképpen meg lehet oldani a feladatokat.így [ Szerkesztve ]
-
LK
addikt
válasz gulupeti #1415 üzenetére
Elegánsabban is megteheted, egyszerűen adsz egy láthatatlanság italát egy csapattagnak aki ott marad. Én így csináltam. Annyit kell kibírni amíg átmelegszik újra a páncélja, akkorra kell időzíteni a 2. kalapács ütést. Egyébként ilyen állapotában nem csak az ütőfegyverek, hanem az erő alapú varázslatok is sebzik. [ Szerkesztve ]
"óóóóó istenem.. boldogok a lelki szegények, mert övék a trollok és fanboyok országa, ámen" by PUG
-
válasz gulupeti #1415 üzenetére
Mindenképpen ki kell nyitni megint a lávát, mert csak akkor lehet sebezni, ha túl van hevülve tőle. De én így nyírtam ki legnehezebb fokozaton. Lementem a Forge-ba (leengedtem a mélybe magát a platformot). Ez után kiteleportáltam a csapattal a legközelebbi teleporthoz. Visszamentem a forge-hoz, és a kinyúló szikéán maradtam mindenkivel, ahol ugye átugrálsz a platformra ami a mélybe megy, de persze a platform ott volt a mélyben. Ez után belelőttem a lávát kiengedő karba. A gólem kijött. Én meg csak egyszerűen lenyilaztam fentről. Nem tudott semmit sem csinálni, nem ért el, és akkorát nem tud ugrani, hogy elérjen, csak sokáig tartott a móka. Még a láva sem fogyott el, ez gondolom egy bug miatt volt, de bármikor meg lehet lőni a kart újra, ha javítják a bugot. Volt egyszer, hogy láva nélküli részre állt, akkor levarázsoltam egy summont, azzal bementem a lávába, a gólem követte, így újra tudtam sebezni. Amúgy láttam olyan gólem kivégzést is youtube-on, hogy valaki egy druiddal owlbearré változott, rávarázsolt Enlarge spell a varázslóval, majd így a fenti platformról ráugrott a gólemre, ami insta meghalt. Act 3 spoiler
Mindig van egy csomó robbanó hordó a táboromban. Lett is belőle achievement.Most Gortash-t úgy nyírtam ki közvetlen a koronázás után, hogy körbepakoltam robbanó hordókkal, aztán egy nyíl elvégezte a munkát. A robbanó hordó valszeg működne a golem ellen is act 1-ben. [ Szerkesztve ]
Pénztárca bemutatók: https://www.youtube.com/playlist?list=PLYQxd5Rbby46cPtVVMQodEGZuxZm7csIo
-
Nem is tudtam, hogy Boo is részt tud venni a harcokban.
Act 3 spoiler: [link]
Pénztárca bemutatók: https://www.youtube.com/playlist?list=PLYQxd5Rbby46cPtVVMQodEGZuxZm7csIo
-
HUN_Sector
őstag
-
gulupeti
senior tag
Köszi a segítséget mindenkinek! A
módszerrel pikk-pakk megcsináltam. Most már csak azt nem vágom, hogykalapácsos miért nem tudom másodszorra használni az öntőformát , van még egy ércem, de azt írja, hogy blokkolva van. Csináltam egy splint armort és akartam még egy longswordot, de nem engedi. [ Szerkesztve ]
-
Ovisbig
tag
Sziasztok! Rolant hogy lehet visszaváltoztatni?, tudjátok az a kellemetlen varázslótanonc aki elment megmenteni a testvéreit, de így hogy zombie mindig megtámad és meg kell öljem, de nem akarom.
-
janos666
nagyúr
Kb. 2 hét szünet után visszatérve a játékba látom, hogy azóta sincs patch, ami esetleg javítaná a teljesítményt a városban: ~38% CPU, 50% GPU terhelés, ~60fps.
Isobel Vagy ez valami random bug, amit esetleg javítottak már, de akinél egyszer beragadt így, annak később már nem kattan vissza patch után se?arca amúgy begyúgyul valaha? Most léptek le a táborból (pontosabban a fogadóból), és még mindig úgy néz ki, mint miután először találkoztam vele és rá nemsoká összeverték.
Egyébként érdekes, hogy Isobel elsőre nagyon szimpatikus volt, reméltem, hogy akár fel lehet hajtani csapattagnak. Dea barátnőjével együtt nehéz tettni, hogy nem akarom őket lepattintani. TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
válasz janos666 #1427 üzenetére
Épp most láttam egy youtube videóban, hogy segít, ha a BG3 processzor prioritását magasra veszed a Task managerben.
De amúgy nekem nagyon gyors 7800X3D-vel, az égvilágon nincs semmi lassulás Act3-ban. És még i5-13500-zal is csak kicsit éreztem lassabbnak (az egy 14 magos CPU), gyakorlatilag teljesen jól futott.
Pénztárca bemutatók: https://www.youtube.com/playlist?list=PLYQxd5Rbby46cPtVVMQodEGZuxZm7csIo
-
-
janos666
nagyúr
válasz CPT.Pirk #1430 üzenetére
Effektíve 1440-ben játszom, mert 2150p120+DLSS-Quality, és nem fut jól, csak elfogadhatóan/játszhatóan, bár az átlag 60-70 fps-től jobban zavar, hogy mikor beszélgetés módba vált a kamera, akkor durván akadozik pár másodpercig.
5800X + RTX3080 10GB (8500 MB körül eszik a process, 9500 körül van a totál VRAM).
Egyértelműen CPU limitált, sőt valószínáleg 1(-2) szálas teljesítmény fogja vissza mert mikor kimondottan alacsony az fps (alig van 60-on), olyankor nem csak a GPU ~50%, de még a CPU is alacsonyabb úgy durván 10%-al, mint általában (tehát közel sincs kihasználva minden CPU mag/szál). A RAM DDR4 3800MHz CL16.
Friss Win11, friss driver. Az nem feltétlenül lep meg, ha Linux-on jobban teljesít egy Vulkan játék AMD-vel, mint Windows-on, de nVidia-val nagyon kétkedve fogadnám. Bár régóta figyelgettem már, hogy 35-45%-ot hoz néhány játékban a DXVK Windows alatt nVidia-val, de ez ugye natív Vulkan.TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
válasz janos666 #1431 üzenetére
Mikor bevált párbeszéd módba, akkor ugyan nálam nem akad meg, de gyakran felbőgnek a GPU ventik és csak addig, amíg tart a párbeszéd. Ez viszont megvan, mióta kiadták a játékot, ráadásul mindegyik ACT-ban. Talán majd javítják...
Mivel nálam Freesync van, így nekem csak annyi kell, hogy 42 fölött legyen az FPS, onnantól megy a Freesync. Hogy vram-ból konkrétan mennyit eszik azt fejből nem tudom, de ránézhetek, ha érdekel. Nálam 12GB van a kártyán. Ott nálad a 9500MB az gyanús, hogy a kártya limitje, bár nem ismerem az nV-t ezen a téren.
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
janos666
nagyúr
Miért van ilyen sok (tágabb értelemben is vett) románc/intim/szekszuális tartalom a játékban, ha nem voltak képesek semmi igazi fantáziát vinni a dologba?
A Gale - Lae'Zel szál még viszonylag rendben van, mert kezdetben még érdekes, és bár hamar "egyenes vonalú, egyenletesen gyorsuló mozgás", ami túlszalad mellettem, de ez illeszkedik a tágabb sámához, mert az egész karakterfejlődése ilyen. Illetve hasonló a tapasztalataim egy picit hasonlatos nőről és a bengáli félvad macskám szelídítési fázisairól, szóval felőlem ez OK.Később talán még lehet újra érdekesebb.
De most invitálgatott azEmperor is. Abszolút nem akartam belekeveredni semmi hagyományos értelembe vett szekszuális dologba, de érdekelt, hogy mégis mit ajánlott fel. Azt hittem, hogy valamit olyat, aminek ~0 köze van a testi dolgokhoz, és valami elvont értelemben vett intimitás, pl. meginvitál egy közös pszichedelikus hallucinációba, vagy ilyesmi. Erre fel csak annyit tudott elém rakni a dialógusválasztó, hogy puszilkodjunk. EHHH%?% A CyberPunk2077-ben pl. volt egy tök jó tankos VR-augmented Pan'Am móka. Alapvetően nem érdekelt volna, de olyan jól be volt vezetve a dolog, hogy beleéltem magam, hogy fojjak az árral, és utána dícsértem a készítők kreativitását, ahogy belehúztak. Külön jó volt benne, hogy meglepetésszerűen jött a dolog, és szerintem jól sült el. Vagy ott volt a Mass Effect féle Liara. -> Na, az Emperor-tól minimum olyasmit vártam volna el, de még azon a szinten is kihátráltam volna a közepén, ha nem agyolvasztó meglepetés a dolog. De ez? Ott egy lény, aki bárhogy kinézhet, bármit érzékeltethet, elvileg tisztán intellektuális lény, és akkor ennyi, hogy "megpuszilom a csápjait"...? Fantasy író bűn: critical failure! Valahogy 0-át dobtak 1-20 kockával...
Mizora is ígért valamit, de szerintem visszamondom, mert nem akarok megint csalódni azon, hogy az is csak sima, hétköznapi lenne valami pokol háttérrel, ami nem érdekel...sex
De az is vicc, hogy talán nincs is barátságos karakter, aki ne kínálná fel... Pl. erősen illúziótörő élmény volt lecsitítani -t, mert abszolút irracionális és erőltett volt a dolog.Halsin TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Gothmog
senior tag
A hét elején én is végigértem az első végigjátszással (az utolsó mentésem szerint ~178,5 óra volt - igaz, kb. minden hordóba benéztem, minden könyvet/feljegyzést elolvastam, minden elérhető küldetésnek a végére jártam stb.).
Amin meglepődtem: a steam acsiknál a "teljesíted a játék fő szálát egy bizonyos módon" (nem akarok spoilerezni, ezért nincs konkrétum) a játékosok 17%-ának van meg, míg a "finish the game" acsi csak a játékosok 15%-ának. Mivel az előbbi csak az egyik lehetséges megoldási mód, bár valószínűleg a legnépszerűbb, ezért azt mondanám, hogy valahol 20-25% között lehet a játékot elkezdő azon gamerek aránya, akik el is jutottak addig a pontig.
És akkor itt tenném fel a tiszteletteljes kérdést, hogy azok, akik eljutnak a végéig, de ezt követően már nem nézik meg az outro részt (némi párbeszéd, játékmotorral bejátszások a csapattársakról/a fő karakterről stb.), mégis mi a fenének hagyták azt ki? Érthetetlen, főleg, hogy nem elhanyagolható számú emberről lehet szó. (Esetleg a steam számolna furán?)
Na mindegy, ez csak kikívánkozott belőlem.Máskülönben, azóta már elkezdtem egy sötét, a késztetéseire hallgató dark urge végigjátszást
Endure. In enduring, grow strong.
-
válasz janos666 #1431 üzenetére
Ha Vulkan módban futtatod, próbáld DX11-gyel, állítólag a Vulkan lassabb. Na meg én 1080p-n játszom és 4060Ti-vel, így lehet, hogy az alacsonyabb felbontás és gyengébb VGA miatt nincs nálam látható különbség a többi Act között.
Egyébként ígértek még további optimalizálást, remélem ez most már meg fog érkezni.Pénztárca bemutatók: https://www.youtube.com/playlist?list=PLYQxd5Rbby46cPtVVMQodEGZuxZm7csIo
-
válasz janos666 #1433 üzenetére
nekem is fura, már csak azért is, mert DND-ben a mind flyer-ek lelketlen és érzelem nélküli lények, csak és kizárólag a saját érdeküket nézik. Szóval némileg eltér a játék a DND lore-tól és szabályoktól ebben is.Az Emperor-os légyott Pénztárca bemutatók: https://www.youtube.com/playlist?list=PLYQxd5Rbby46cPtVVMQodEGZuxZm7csIo
-
janos666
nagyúr
Feltoltam Realtime-rig semmi sem változott. De miért is tette volna, ha nem fut más jelentős?
Kicsit hiányolom azt az opciót, hogy pihenek estig, míg üres egy bolt és akkor betörök a pincén át.
#1436ollie - Jó, mondjuk ő nem átlagos MF. Illetve ott a szál, hogy csak eljátssza az egészet, minden egyes szavával és tettével csak manipulál...
De attól még valami sokkal többet és izgibbet vártam volna ettől, ha már van ilyen.[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
-
Gothmog
senior tag
válasz janos666 #1439 üzenetére
Illetve ott a szál, hogy csak eljátssza az egészet, minden egyes szavával és tettével csak manipulál...
Ennél fifikásabban alkotta meg a Larian, ugyanis "kétfélét" gyártott belőle.1. Ha alapvetően együttműködsz vele, akkor végig korrekt marad, és ugyan elhallgat előled bizonyos dolgokat, de utólag mindig érthető és logikus magyarázatokat ad ezekre. Ugyanez vonatkozik a korábbi manipulatív (guardian) viselkedésére is. (Apró adalék:
)például Ansurnál találhatsz egy az Emperor által írt levelet, amiből egyértelműen kiderül, hogy a sárkány volt az erőszakos "zaklató", aki nem tudott beletörődni a helyzetbe, és az Emperor volt az, aki az utolsó utáni pillanatig a békés együttélés, illetve annak sikertelensége miatt a békés "csak a jóra emlékezzünk egymásból" elválás mellett érvelt. Ezek után szerintem nyilvánvaló, hogy valóban önvédelemből kellett megölnie a sárkányt. 2. Ha erőteljesen bizalmatlan vagy, nem vagy hajlandó együttműködni, akkor megjelenik a kegyetlen, machiavellista változata, amely könyörtelen, eszközként használ (és dob el) mindenkit, és akinek alapvetően a dróton rángatott bábuja lehetsz csak te is, csupán "jófejségből" engedte meg neked addig azt az illúziót, hogy saját döntéseid lehetnek. (Mint ahogy Stelmane-ből is egy agyatlan szolgát csinált.)
Ez a kettő "párhuzamosan" létezik, és a játék azt a verziót húzza elő, amit éppen meghatározol neki.
Legalábbis nekem ez az érzésem/benyomásom alakult ki erről.
Endure. In enduring, grow strong.
-
Csávó úgy játssza végig a játékot, hogy csak szalámival sebez.
Pénztárca bemutatók: https://www.youtube.com/playlist?list=PLYQxd5Rbby46cPtVVMQodEGZuxZm7csIo
-
Can We Beat Baldur's Gate 3 By Throwing Gnomes?
Más:
Most, a másodszori végigjátszásnál szembesülök azzal, hogy egy csomó házba be sem mentem Baldur's Gate-ben, ill. olyan is van, hogy ugyan voltam bent, de találok valami újat, pl pincelejáratot.Pénztárca bemutatók: https://www.youtube.com/playlist?list=PLYQxd5Rbby46cPtVVMQodEGZuxZm7csIo
-
janos666
nagyúr
Kipróbáltam egy városi utca jelenetnél (quicksave-et visszatöltve). A DX11 mód kevesebb VRAM-ot használ (kb. 2GB-al), de egyáltalán nem magasabb se a statikus fps (sőt, egy helyben állva mint ha kicsit stabilabb lenne a szám, és mint ha egy elhanyagolható 1-2 fps-el magasabban átlagolna), és az sem jobb, ahogy beszélgetésbe váltáskor megzuhan (ezt nem próbáltam számszerűsíteni, de hasonló grafikont és számokat láttam közben az RTSS overlay-en).
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
janos666
nagyúr
válasz CPT.Pirk #1445 üzenetére
Igen, én is ilyesmit láttam, hogy kvázi-fix. Ezt még a játék eleje tájékán tesztelgettem, és függött a betöltött területtől is, hogy hol áll az az érték (de a betöltött térképen járkálva nem változik számottevően).
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
HUN_Sector
őstag
válasz janos666 #1444 üzenetére
1-2 fps dropot simán okoz a proci, vagy a ram is. De ezt szerintem csak méréssel tudod észrevenni. Kiváltképp egy ilyen kvázi izometrikus játékban.
Összességében jól van optimalizálva. Ami akadás van, az inkebb bugok miatt.
Tegnap 4 játékos + 6 jég mephit + 4 vízelementál + imp + azer + hope + deva + driád + ent + zombi + scratch kombóval felvértezve meg se röccent Raphi ellen a gép. Pedig elöljáróban szétszórtam 10 robbanó hordót és 8 tűzijáték hordót is. Az meg nagyot pukkant.Városban szintén gyönyörűen megy.
Ok, fhd és minden csutkán (rtx 3060 12gb, 32 gb ram, i5-11400), de azért ezt nem mondanám high end konfignak
Ha majd APU procin is tudom hozni ezt a szintet (ígéri idénre az amd a 3050 szintű integrált grafikus maggal ellátott prociját), boldog leszek[ Szerkesztve ]
-
sike!
tag
Nagyon kevés időm van játszani, ACT I. végén járhatok, tegnap elintéztem az Arcane Tower-t van még a Grymforge plusz 1-2 küldetés az Underdark-ban. Jelenleg level 5. vagyok, úgy tűnik, hogy ilyen szinten lépek ACT II-be. Ti milyen szinten léptetek a következő fejzetbe?
-
janos666
nagyúr
válasz HUN_Sector #1447 üzenetére
Ilyesmi szaggatásokat tol időnként (ez egy extrémebb példa, de sokszor belassul, mikor dialógusba vált, illetve néha dialógus közben is tolja, ha hülyén áll be a kamera): [kép]
(Nem rózsaszínben játszok, csak lusta voltam jól konvertálni HDR10-ből sRGB-be.)TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Én 7 vagy 8 voltam, amikor Act 1-gyel végeztem, és 10 vagy 11, amikor Act 2-vel. Nem emlékszem pontosan, mert sokáig tart egy végigjátszás, és most a másodikat tolom. Már majdnem 12. szinten voltam (ami a max), mire ténylegesen beléptem Baldur's Gate kapuján. Több mint 280 órám van a játékban összesen. Érdekesség, hogy az első végigjátszás kb 150-155 óra volt, a második biztos, hogy több lesz, és egy csomó olyan dolgot fedezek fel benne, ami elsőre valahogy kimaradt.
[ Szerkesztve ]
Pénztárca bemutatók: https://www.youtube.com/playlist?list=PLYQxd5Rbby46cPtVVMQodEGZuxZm7csIo
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest