Új hozzászólás Aktív témák
-
dino_m
senior tag
Automobilista 2 V1.3.5.0 Release Candidate Now Available
(Nem tölti le a Steam automatikusan. Olvasd el a leírásban!)Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
"Automobilista 2 V1.4 is coming out this Saturday 27th around 15h GMT - the new update packs a mega list of game-changing improvements, new features, cars and a great surprise - the 2022 reform of Spa-Francorchamps will available with V1.4 as a free addition to the existing Spa-Francorchamps DLC!
We´d like to take this time to present a video overview of the game as of this release and go over some of the game-changing improvements being brought to the sim and demonstrate how AMS 2 V1.4 is an experience not to be missed by any sim racer - check it out!"Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
Ennyi erővel az összes úgynevezett szimulátor árkád játék, mert egyik se közelíti meg a valóságot. Legfeljebb egyik-másik ebben vagy abban jobban hasonlít vagy közelebb van az elképzeléseinkhez. Valójában még a profi versenyzők között is vita kérdése, hogy adott szim mennyire valósághű. Gondolom azért mert mindenkinek a saját stílusához van állítva az autója és azt nehéz megtalálni az effajta szimekben.
Elég valószínű, hogy az ACC kicsit túl van tolva tapadás ügyileg.
A GT3 kategória nem arról híres, hogy össze-vissza kifarolna, kipördülne. A GT3 versenyek pénzes úrvezetőknek vannak kitalálva és hülyebiztosra vannak tervezve. Pont azért, hogy vegyék ezen autók utcai változatát. Nem tudom mire alapozod, hogy az AMS2-ben túl sok lenne a tapadás. Szerintem az AMS2 fizikáját a valóság alapján tervezik, nem az ACC alapján. És sokkal hihetőbb ezeknél az autóknál ez a fajta tapadás, mint az hogy minden kanyarban úgy kellene összeszedni az autókat. Szerintem te simán beszoptad ezt a régi rF-es beetetést, hogy az a jó szim, ami "vezethetetlen". Több valódi autóversenyző kifejtette már, hogy ha olyanok lennének a valóságban is az autók, mint a régebbi szimekben, akkor minden verseny roncsderbybe torkollna és elég sok halálos áldozatot is hozna.Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
Jelenleg ez a helyzet. Még dolgoznak rajta. Senki nem mondta, hogy ez így jó, ahogy van.
Javaslom, hogy ne csak a Porsche Cup-ot próbálgasd, hanem pl. a GT4-eseket vagy GT3 egyéb autóit is vagy a Formula Ultimate 2-t, amiben valóban lent van a padlólemez. Le lett írva, hogy az AMS2-ben rengeteg különféle autó van, különböző készültségi szinteken. Mit nem lehet ezen érteni? MÉG NINCS KÉSZEN!!! Most Október végén is várható egy nagyobb frissítés, ami újabb fizikai változásokat hoz a játékba.[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
válasz zsozsa74 #665 üzenetére
Az utolsó frissítés is három hónapos, tehát ez még aktuális. Majd, ha kijött a következő frissítés, akkor majd ahhoz jönnek videók. De alapjában csak jókat mond, annak ellenére, hogy korábban folyamatosan lehúzta. Ezzel elismerte, hogy sokat javult és jó irányba állt a játék.
[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
Javasolnám, hogy ne más szimekhez hasonlítsd, próbálj keresni Youtubon videót és utána videón látott autóval vagy osztály azonos autóval próbáld ki.
Pl.: Onboard 911 GT3 RS Rekordrunde Nürburgring Nordschleife[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
Ez a videó is ezzel foglalkozik.
Még nem néztem meg így nem tudom mi a végkövetkeztetése.Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
Senki nem mondta, hogy ezzel a frissítéssel kész van. Ez csak egy újabb lépés előre. Jövő héten jön egy javítás, ami ebben frissítésben esett hibákat javítja, majd decemberben egy újabb frissítés. Jövőre folytatódik a játék fejlesztése. De ez már így is a piac egyik legjobb szimulátora és minden egyes frissítéssel egyre jobb lesz.
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
Igazad van nem lézerszkennelt pályák, hanem LIDAR szkennelt pályák, plusz a pályák eredeti dokumentumai/tervei szerint. Lidar majdnem olyan kifinomult, mintha lézerszkennelt lenne. A LIDAR olcsóbb is. Minden ma is létező és működő pálya LIDAR-ral készült. A dél-amerikai pályák is, főleg azok, mivel a Reiza brazil csapat így könnyebb hozzáférésük van az ottani pályákhoz. A történelmi pályák többsége ma már nem elérhető, tehát értelemszerűen azokat nem tudták leszkennelni.
Ez a lesajnálás meg főleg téged minősít és a tudatlanságodat.[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
válasz zsozsa74 #693 üzenetére
Hihetetlen technológia. Egy drónt felküldesz a LIDAR-ral és letapogatja az egész domborzatot. Ezzel szokták manapság megtalálni a dél-amerikai dzsungelben vagy a nehezen hozzáférhető helyeken a rég elveszett civilizációk nyomait. A fák alatt megbúvó épületeket/romokat is képes kimutatni és azonnal megjeleníteni 3D-ben a kijelzőn. Lényegében lézer ez is de másképpen szkennel, mint a hagyományosan értelmezett lézerszken.
[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
válasz PapírVilla #697 üzenetére
HIGH TECH HIGHLIGHTS: OUR TOP 5 AUTOMOBILISTA 2 V1.5.3 IMPROVEMENTS
Ajánlott olvasmány. Főleg ha fenntartásaid vannak a fizikával (hogy miért tetted idézőjelbe azt nem értem ) és az autók viselkedésével kapcsolatban. Érdemes a hozzászólásokat is elolvasgatni a kételyek eloszlatása végett. Főleg azért, mert a RaceDepartment közössége nem kimondottan AMS2 fan.[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
válasz PapírVilla #701 üzenetére
Mik a referenciák?
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
válasz PapírVilla #703 üzenetére
A valóságból meríted a tapasztalataidat vagy más szimulátorokhoz hasonlítod az AMS2-őt? Mert utóbbinak nem sok értelme van.
Pont úgy, ahogy a Project CARS 2-höz hasonlítani az AMS2-őt. Annyi közük van egymáshoz, hogy a Madness motor van mindkettő alatt, de a Reiza egy teljesen más megközelítésben használja a motort és sokkal messzebb jutott vele, mondhatni jobban kiaknázza a Madness lehetőségeit, mint anno az SMS.
Ez nem azt jelenti, hogy az SMS nem tudta volna ezt elérni, csak mások voltak a prioritások.
Az én megítélésem az, hogy egy szimulátor a valóságot próbálja szimulálni ne egy másik szimulátorra akarjon hasonlítani. És úgy tűnik a Reiza is ezen elven működik. Ezzel az új frissítéssel utolérte vagy elhagyta az összes szimulátort, ami mostanság a piacon van, már ami a szimulátor részt illeti és még messze nem mondták, hogy kész van.[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
válasz PapírVilla #706 üzenetére
Éppen ezért próbálom elolvasni, meghallgatni, megnézni videón az olyanok véleményét, akikről tudom, hogy jóval több tapasztalatot gyűjtöttek a valóságban is. Pl. Verstappennek minden vita nélkül elhiszem, hogy a Codemasters F1 játékai egy kalap szart se érnek, szimulátorosság szempontból.
[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
-
dino_m
senior tag
válasz zsozsa74 #717 üzenetére
Ian Bell és csapata(i) mindig tudtak valamit beletenni a játékaikban, ami vonzóvá, "élővé" tette őket. Így volt ez már GTR 1-2-vel is, amit el is ismert mindenki és a mai napig etalon maradt.
A már a Madness Enginnel készült Shift 1-2-vel is, noha ezek nem voltak szimulátorok, de a hasonló arcade játékok mellett fel tudtak valami többletet mutatni és például az NFS-ekhez képest jobb volt vezetni is őket. A PC 1-2 már elmozdulás volt a szimulátorok irányába. Egyik se volt tökéletes, de volt bennük egy hűha faktor.
És ezt tovább vitte a Reiza az AMS2-ben. Saját bevallásuk szerint még rengeteg kiaknázatlan dolog van a Madness motorban, Főleg a Live Track és a Seta Tyre, ami szerintük a legfejlettebb cucc jelenleg a piacon, ebben a szegmensben. Tehát van még felfelé. Anélkül, hogy a Reiza érdemeit csökkenteni akarnám, meg kell említeni, hogy a Madness motort Ian Bell és csapata hozta létre. És hónapokon át segítették Reizáékat, hogy bánni tudjanak ezzel a motorral. És már egész jól látható, hogy mire jutottak vele.
Szívesen látnám, ha a pálya és az autó állomány a PCars szinten lenne. Mert nekem speciel hiányoznak az utcai/széria autók és jó lenne látni azt a változatos kínálatot, ami PC-kre jellemző volt. Főleg ezzel a fizikával, amit a Reiza kihozott ebből a motorból.Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
válasz zsozsa74 #719 üzenetére
Igen a modok. De mivel a Madness nem túl mod barát és a Reiza saját bevallása szerint nem is igen támogatná a mod pályákat, ami meg is látszódik az eddig hozzáadott pályákon. Pl. az eső csak vizuálisan jelenik meg, az AI össze-vissza viselkedik, ráadásul csak a Madnessben készült pályákat lehet átvinni és Reiza ezen nem is igen akar segíteni. Az autókkal kicsit rugalmasabb a dolog, de itt is vannak gondok. Csak a Reiza által generált hangokból tudnak dolgozni, tehát nem igazán van lehetőség az egyediségre hangok terén. És véleményem szerint felhígulhat a minőség is mint az AC-ban vagy az rF2-ben is, ha ellenőrízetlenül elárasztanák modokkal. Mindegy, egyelőre jók lesznek, de remélem később sokkal több gyári tartalom lesz.
[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
válasz zsozsa74 #721 üzenetére
Igen. Reiza megígérte, de csak az autók terén. Renato a fórumon meg is írta, hogy a pályák bonyolultsága miatt nem is akar ezzel foglalkozni.
Thunderflash már korábban is besokallt. Olyan mint anno az LGT volt, jó sok búcsúkoncertjük volt.[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
Automobilista 2 - Season Pass 2020-2022 tartalom:
Adrenalin csomag Pt 1
Adrenalin Pack Pt 2 (még nem jelent meg)
Brazil Racing Legends csomag Pt 1
Historical Track Pack Pt 1 (Cascais/Estoril 1988, Jerez 1988, Bathurst 1983)
Premium Track Pack (Catalunya, Hockenheim, Monza, Nürburgring, Silverstone, Spa-Francorchamps)
Racin' USA teljes kiegészítő csomagok (1., 2., 3. rész) - beleértve a Pt4-et is, amint megjelent
Supercars csomag Pt 1AMS2 különálló DLC:
Formula HiTech
Történelmi Track Pack Pt 2Forrás: RaceDepartment
[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
Elvileg az FFB-hez nem nyúltak
V1.5.3.5 CHANGELOG:
GENERAL
Slightly increased wetness level of Damp Track PresetFurther minor reduction of initial water puddle size scalar so that puddles don´t grow as deep over a wet session
PHYSICS
Fixed excessive tire wear when flatspotting tire on a wet surfaceFurther minor reduction of initial water puddle size scalarRevised oval tire treads for Super V8, StockV8 (2019-2022), Montana, Opala 86 & Omega 1999Minor tire tread adjustments for all karts & Superkart, tintop oval variants (Stock 2019-2023, Super V8, Opala 86, Omega 99, Copa Montana)F-Retro Gen1: Adjusted undertray collision for generic models & Mclaren M23; Minor aero adjustment for Lotus 72EF-V10 Gen2: Made default gear ratio one click higherKartcross: Slightly increased rear wing downforce; Increased AI field spread. AI adjustmentsRallycross: Moved default brake bias slightly forward; AI adjustmentsMinor adjustment to front splitter yaw sensitivity for StockV8 2019-2023 & Copa MontanaRevised intermediate tire tread for F-V10 (both gens), F-Reiza, F-Ultimate (both gens)Further launch control adjustments for F-HiTechs & Rallycross cars
AI
AI lines redone for Buenos Aires (6S, 12, 15 layouts), Cleveland, Interlagos 91/93, Road America (both layouts), Brasilia External, Campo Grande, Cascavel, Imola 1972, Imola 2001, Nurburgring RX, Tykki Dirt 1Further adjusted AI fuel load & tire wear performance scalars for all carsRevised AI tire wear rates, correcting excessive wear for GT and Prototype classes
Adjusted Ai brake usage for Opalas, Corvette C3 & C3R, Fusca FLIncreased AI field spread for F-Dirt, Kartcross
AI wet & damp calibration pass for F-Vintage (both gens), F-V12, F-V10 (both gens), F-Reiza, F-Ultimate (both gens)AI adjustments & calibration for tintop oval variants, Rallycross, KartcrossAI calibration pass for F-Retro Gen2
TRACKS
Minor adjustments to track grip ranges for all surface typesWatkins Glen: Revised track limit at T1 to exclude run-off area as legal roadSpa Francorchamps 1993: Fixed safety car not returning to pits in a FCY causing caution period to never end
VEHICLES
Fixed missing windscreen in cockpit for F-Classic G4M2 & F-Hitech G1M2F-Vee (both models): Adjusted front suspension animations to correct lifting front wheels at speedF-Vintage G1M2: further adjusted rear height offsetEgy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
-
dino_m
senior tag
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
válasz PapírVilla #755 üzenetére
Azokon a pályákon, ahol van hivatalos F1, ott vannak DRS zónák, az kb. tíz pálya, de lehet hogy több. Hangjelzés segít, hogy hol kapcsolhatod be a DRS-t.
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
Új hozzászólás Aktív témák
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Politika
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- ANNO 1800
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Filmvilág
- GoodSpeed: Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- Netfone
- További aktív témák...
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen