Új hozzászólás Aktív témák
-
dino_m
senior tag
válasz Lac-coo #1070 üzenetére
Milyen adataid vannak arról, hogy mennyit bír egy slick gumi? Az megvan , hogy a GT-ben nem olyan slickek vannak, mint az F1-ben? Mellesleg számtalan példa van rá, hogy az F1-ben is és GT versenyeken is sokszor kisebb-nagyobb csúsztatással vesznek be egy-egy kanyart. És igen slickeken is találnak tapadást egy megcsúszás után. Az meg, hogy a valóságban mit lehet csinálni egy slickkel azt sok-sok évi versenyzés tapasztalata alapján lehet kijelenteni, ami gondolom neked nemigen van.
[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
válasz Lac-coo #1073 üzenetére
Igen? Hallgatlak! Hányszor vezettél ilyen autót? Hány verseny van a hátad mögött? A való életben. Tapasztalat, gyakorlat nélkül nem születnek mesterek.
Gondolod, hogyha kipróbálsz egy néhány szimulátort, akkor már szakértő vagy? És ha terelsz, akkor máris hitelesebb vagy? Megértem, hogy kínos számodra az ilyen felvetés és hülyeségnek tartod. De attól még nem lesznek hitelesebbek az állításaid. És másnak se kellene komolyan venni az ilyen önkéntes mérvadó, megmondó embereket. Mellesleg ebben a topikban te vagy az egyetlen, aki megpróbálja elhitetni, hogy a téma szakértője.
Azt hiszed bemondásra mindenki leborul eléd? Tudom, hogy a neten bárkiből lehet bárki, de csak akkor lehet valakit komolyan venni, ha már bizonyított. Nem véletlenül épül a tudomány is a bizonyítás elvére. Igazából mindig is az a lényeg, hogy ki mondja, nem az, hogy mit mond. Tehát továbbra is várom a hiteles beszámolódat arról, hogy mi alapján állítod, amit állítasz. Terelés nélkül.Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
válasz Lac-coo #1074 üzenetére
Az is le lett írva itt, nem egyszer, hogy WEC nem az a műfaj, hogy farral előre közlekedjenek. Tudod? Megbízhatósági verseny. Egy ilyen játékban lehet jobb időt menni driftekkel, de a valóságban nem igen vállalnák be a pilóták élesben, mert sokkal többet veszítenének néhány tized másodpercnél. Szerintem, se magáról a sportról se az autókról nincs fingod se, csak érvényesülni próbálsz itt... a magad fura módján.
[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
V1.5.5.6 CHANGELOG
GENERAL
Added increase pit status weighting of max visible vehicles selectionTurned off start lights when there is a full course yellowFixed crash when accessing rules screen directly from MP lobby (already hotfixed for main release)
PHYSICS
Minor tire tread adjustments for F-Retro Gen3, Lancer Cup, Copa Classics, Copa UnoFurther minor tire tread adjustments to GT3 (both gens), GTE, GT4, GT5, GT Open, G55 Supercup, G40 Cup, Mini JCW UK, Sprint Race, StockV8 (all seasons), Super V8, Caterham Superlight & SupersportFurther adjustments to drafting effects (reducing shape of the wake generated by the car in front so car behind needs to be more squarely behind it to get the draft & dirty air effects)Revised FFB for F-Junior, F-HiTech (both gens), F-V12, F-V10 (both gens), Caterhams (all models), Street Hyper, Street Super, Street Camaro SS
AI
Adjusted AI corridors for several tracks & corrected V1.5.5.5 error causing many of the corridors to be narrower than intended
Further adjustments to AI tire wear & resulting performance degradationGenerally increased AI loss of performance from running slicks on a wet trackFurther adjustments to AI overtaking thresholds
Adjusted thresholds for AI to concede position when challengedFurther adjustments to AI pull out rate for more fluid overtaking movesFurther adjustments to AI brake usage for GTE, GT3, LMDh, P1 (both gens), F-Classic (all gens), F-HiTech (both gens)Adjusted AI launch performance for Brabham BT52, F-Classic Gen1 Model2, Mclaren MP4/5B, MP4/7 & further adjusted MP4/6Removed / reduced AI speed boosters at Bathurst 2020, Buenos Aires 6S, Nurburgring GP, Silverstone GPHockenheim 1988: Fixed a problem with retired opponent vehicles or debris unable to return to the garage, becoming stuck on the track.Interlagos (all layouts) added minor AI corridor fraction adjustmentFurther AI calibration pass for F-USA Speedway variants (all gens)AI calibration pass for F-Junior, F-Ultimate Gen2, Copa Classic FL, GT5, Ginetta G40 Cup
TRACKS
Hockenheim 1977: Fixed garage dividers hidden in some session; Reversed the pit box orderHockenheim 1988: Fixed duplicate crowds in race weekend
Kansai: Minor adjustments to Digital flag placement
VEHICLES
Corrected height offset in several Copa Classic models setting them higher than they should
Porsche 911 RSR 74: updated tach valuesMcLaren Senna: Fixed missing glass roof issueCadillac DPi: Fixed missing cockpit details issueEgy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
válasz Lac-coo #1086 üzenetére
General AI Performance Discrepancy Reports (No Discussion)
Ezt a topikot keresd! Írd be a problémád az AI-val. Senki nem fog vitatkozni veled, csak jelentsd a tapasztalt hibákat.
Itt a PH-n nem segít rajtad senki. Ide hiába irogatod a bajaidat. Egyikünk se dolgozik a Reizánál és egyikünk se pszichiáter. Szóval sajnálom. Nem tudunk a problémáiddal foglalkozni.Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
válasz zsozsa74 #1085 üzenetére
Jó lehetett. Én még mindig csak egy 32" monitorral nyomatom és én is le szoktam venni a hudot, hogy semmi ne terelje el a figyelmem. Sokkal autentikusabb. Viszont most úgy rémlik, hogy a rádióból se jött semmi vagy csak annyira belemerülök, hogy nem hallom. Na mindegy, majd ránézek erre is. Az AI-t én is közepesen használom, már mások is írták a fórumon, hogy így sokkal okosabb. És tényleg nem csak előre megy, de versenyez is. Egymással is és az én dolgomat is megnehezíti. Nem egyszer visszavette tőlem a helyét, majd újra megelőztem, a következő kanyarban megint bejött mellém/elém. Tényleg jókat lehet menni vele mostanában.
Sajnos a mod pályákra ez nem érvényes. Mivel eléggé behatároltan tudják a mod pályákat betenni a játékba az AI újítások ezekre nincsenek hatással. Lehet addig el kellene engedni a mod pályákat, amíg nem tudják teljes értékűen be integrálni a játékba vagy csak az élményautózás marad rajtuk. Végül is az se rossz.Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
válasz zsozsa74 #1092 üzenetére
Nem tudom, nekem az M1 most nem tetszik. Úgy érzem, hogy az első tengelyen szinte semmi tapadás sincs, rohadt hamar blokkol a fék és csak szúszik. Tempós kanyarokban sincs oldalirányúan megfelelő tapadás. Sokszor ráfutottam az előttem állóra(AI), pedig elég hosszú féktávot vettem. Dolgozom az M1 setupján, de nem találtam még meg a nekem megfelelőt. Ráadásul azt is észrevettem, hogy fékezéskor úgy viselkedik, mintha lenne benne ABS, pedig elvileg nincs. Vagy csak én vagyok béna. Ezt se hagynám ki az egyenletből.
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
Nekem sima potméteres fékem van egyelőre, de idén fogok fejleszteni, mert CSR-em kezdi megadni magát. Igen nekem az első felvezető körön már elfogy az első gumim, a mért kör meg már kuka. TT-ben méri az első kört, de az szinte sose sikerül.
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
válasz Raymond #1099 üzenetére
Én most Januárban rendeltem egy McLaren bundle-t. Március végére igérték. Egyelőre az 5nm-es lesz és későbbre tervezem 8nm-re bővíteni. Egy QR1-est már vettem előre és nem akarok 50 euróért még egyet venni, ezért kell várnom rá, mert állítólag nincs raktáron QR1 Lite. Én csak jókat olvastam erről a készletről, de persze ez nem a csúcs termék se a Fanatecnél se a többi hasonló terméket gyártónál. Viszont ár érték arányban nemigen van jobb.
Persze jó lenne ha már megjönne, mert a régi Fanatec CSR-em a végét járja, most éppen a felváltó kar szarakodik, néha kihagy, néha kettőt vált fel. Szóval nálam nem kérdés a váltás.
[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
válasz zsozsa74 #1115 üzenetére
Régen a sebesség volt az úr. Mindenki ahhoz építette az autóját. Nem szorították őket mindenféle szabályok közé, több is volt a halál eset, de mindenki a saját felelősségére csinálta, amit csinált. Ehhez mérten készültek a pályák is. Nem voltak tele derékszög kanyarokkal, lassítókkal és miegyebekkel, mint a mostani többségében Tilke rutinpályák. Azt várom mikor vezetik be az Y fordulós kanyarokat.
[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
Na, jó hülye voltam. A PC1 óta használom a Madness motort ebben a formájában és megfeledkeztem, a saját szabályomról, hogy minden frissítés után töröljem a Dokumentumokból az AMS2 mappát, az egészet úgy ahogy van. 1.5.0 óta nem töröltem és szívtam a gumival és az FFB-vel. Tegnap kínomban gondoltam egyet és letöröltem. Pár perc míg a játékban újra beállítottam mindent és most minden a helyén van. Eltűnt az első tengely "lebegés" szerü érzése, újra érezni a betapadást, nem csak csúszkál és fék is jó lett. Eszméletlen jó. A gumi az egyik legjobb a szimek között, az FFB a legjobb(Default+) és az AI is jobbnak tűnik. Ezért szívtam hetekig! És a BMW M1 újra olyan amilyennek lennie kell. Meg az új LMDh és GT3 V2!!! Eszméletlenül jók lettek. Még a mod autók is élvezetesebbek. Ha valakinek még ilyen gondjai vannak, az csak törölje az egész AMS2 mappát a Documents mappából! Minden frissítés után!
[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
válasz zsozsa74 #1129 üzenetére
Tudom, de csak nagyobb frissítéseknél szokták javasolni, de én WMD alatt megtanultam, hogy jobb ha minden megy, mert nem csak a car setupot menti el, hanem más dolgokat is és ott változtatnak az értékeken vagy más formátumban írják, stb... Igazából gőzöm sincs, hogy mitől, de most ég és föld a törlés után.
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
válasz zsalesz #1135 üzenetére
A furcsa egy igazán jó kifejezés csak sajnos értelmezhetetlen. Mert mihez képest furcsa?
Hadd mondjak egy példát! Ha valaki évekig hajt egy BMW M3 E92-őt és egyszer csak elkell adnia, mert a lakás felújítás sokba kerül. Majd átül egy Peugeot 308-ba, de a márka hűség miatt mind a két kocsin ugyan olyanok a gumik, akkor is furcsa az M3 után a Peugeot. És ez a valóság, nem virtuális. Szóval mihez képest furcsa?
Igazából ami furcsa az AMS2-ben az az alapbeállítás a legtöbb autón, továbbá furcsa a fékmechanizmus, furcsa a differenciálmű lemodellezése, persze nem minden autónál. Továbbá még ott van a pályafizika, ami szintén összefügg a fent leírtakkal és a gumifizikával és ez mind összefügg az FFB-vel, mivel az változik a fizikai beállítások módosításával együtt. De a gumi mindezek ellenére kezelhető, sőt majdhogy nem már természetesnek hat. Hozzáteszem, hogy számomra, mivel egy szimben számolni kel azzal, hogy mindenkinek megvan a maga elképzelése, hogy milyennek kellene lennie.
Egy dolog biztos, hogy én nem szeretek szimeket összehasonlítani, mivel többnyire más koncepciók, más motor hajtja őket és láthatjuk, hogy minden szim készítő kicsit másként látja a valóságot. Ha nem így lenne, akkor minden szim egyforma lenne és olyan lenne, mint a valóságban.[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
Next Mods
1-The Radical SR8 which will be available in 2 versions
- The SR8 RX (680kgs for 430HP)- The SR8 LM (650kgs for 460HP)
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
A múlt csütörtök óta szedegetem fel az állam a földről. Tesztelem az új DD technikát, összevetve a régi CSR-emmel. Nem számítottam ekkora különbségre, még a leírt vélemények alapján se. Nem mennék bele szim összehasonlításba, mivel sokkal kisebb lett a különbség, ami ezelőtt jóval érzhetőbb volt. Az AMS2-ben, az ACC-ben, az rF2-ben hasonló autókkal hasonló időket tudok abszolválni. Itt megjegyezném, hogy csodára nem képes az új cucc, mert nem lettem tetemesen gyorsabb. Leginkább az FFB-ben érezni különbségeket, de ez a leginkább, amolyan ízlés kérdése dolog. De pl. az LMU-ról se lehet sok rosszat mondani, legnagyobb hátránya, hogy még nincs kész, ez a legnagyobb baj az AMS2-vel is. Igazából, most olyan természetes minden és az átállás is egyik szimről a másikra sokkal gördülékenyebb lett. De ezek még amolyan előzetes vélemények, mert most újra kell szoknom mindent és kicsit erősítenem kell a csuklómat is, mert ez igazán megdolgoztatja, pedig még csak az 5Nm-es erejével kell megküzdenem.
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
AMS2 LIVETRACK 3.0
(YouTube video)Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
válasz zsozsa74 #1192 üzenetére
Én már mentem pár teszt kört. Kicsit vegyes a véleményem. Olyan, mintha Tunderflash modjai nem használnák ki az AMS2 gumifizikáját vagy úgy általában a fizikáját. Az LM változat olyan semmilyen, súlytalan, lassú kanyarokban random kipördül. Kicsit olyan mintha az AMS2 régebbi változatát használná. Robillard modjai sokkal közelebb állnak "gyári" tartalomhoz vagy néha jobbak is.
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
First Dev Update of 2024 Incoming
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
válasz 6absbulldog #1196 üzenetére
Önmagában a gumik viselkedése még nem hoz javulást, de írt a Live Track fejlesztésről is és így már bizakodóbb vagyok. Nem elég a gumikat piszkálni. A pályafizika legalább olyan fontos.
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
Multiplayer testers wanted (Chance for Paddock Club / AMS2 Beta Access & free DLCs)
"Olyan 10-15 AMS2 felhasználót keresünk, akik rendszeresen részt vehetnek MP teszteken 18hh és 21h UTC között, hogy segítsenek nekünk a teljesebb rácsok biztosításában az MP béta stressztesztelése során a következő 4-5 hónapban.
A tesztek általában kedden és csütörtökön 18 és 20 óra között kezdődnek (UTC), és összesen 30-60 percig tartanak; gyakran tartalmaznak WIP fejlesztéseket és kísérleteket, és így nagyon hajlamosak a megbízhatósági problémákra vagy a teljes leállításra - bár szórakoztató lehet és gyakran szórakoztató volt más támogatókkal és Reiza fejlesztőkkel versenyezni, ezek is csak őrlés lehetnek, így az önkénteseknek ezt szem előtt kell tartaniuk.
Ha elérhető vagy és hajlandó vagy csatlakozni, kérlek PM vagy @CrimsonEminence AMS2 béta kulcsot és Paddock Club hozzáférést - ez az önkéntesek számára is biztosítja az összes meglévő és jövőbeli AMS2 DLC-t (kérjük, vedd figyelembe, hogy fenntartjuk a jogot, hogy visszavonjuk a kulcsot abban az esetben, ha az önkéntesek nem jelennek meg rendszeresen a teszteken ebben a 4-5 hónapos időszakban)" (gépi fordítás)Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
Én elfogult vagyok és megvettem az összes DLC-t. Pont ma lett vége a tavaszi 50%-os vásárnak. Van külön Spa, Monza, Nurburgring pack és a legújabb Endurance és Le Mans 24 pack is, ha csak ezek érdekelnek, de rengeteg jó történelmi pályát és miegyebeket is lehet találni a DLC-k között.
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
"A szokásos javítások és fejlesztések listája mellett az új frissítés hozza az új brazil Stock Car 2024-es szezont és egy teljesen átalakított F-Ultimate Gen2-t - mindkettő már olyan fizika frissítéseket tartalmaz, amelyeket minden más autóra tervezünk a következő nagy frissítéshez."
Én már elkezdtem várni az 1.6-os frissítést.Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
Ezt is figyelembe kell még venni az 1.6-ig :
"Amint azt a 2024. márciusi fejlesztői frissítés jelzi, mind az F-Ultimate Gen2, mind a Stock Car 2024 már tartalmazza a V1.6-os gumiabroncs-fizikai fejlesztéseket módosított hiszterézissel (de csak részben módosított termodinamikával és kopással) - általánosságban elmondható, hogy a frissített gumiabroncsoknak kissé "élesebbnek" és kevésbé toleránsnak kell lenniük a csúszással szemben, mint korábban."
Szóval a gumi hőmérséklete és kopása változik az 1.6-ig.
[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
Renato mondja:
"Néhány releváns megjegyzés az F-Ultimate Gen2 gumiabroncsokról (szintén hozzáadva az OP-hoz), mivel úgy tűnik, hogy némi zavar van a kopási arányukkal kapcsolatban:
Az F-Ultimate Gen2 3 gumiabroncs-keverékkel rendelkezik, amelyek lazán képviselik a valódi Pirellis 5 keverékű tartományát (C1-től C5-ig, az előbbi a legnehezebb, az utóbbi a legpuhább IRL opció). A való életben a Pirelli dönti el, hogy az 5 rendelkezésre álló 5 keverékből melyik 3 keveréket viszi magával az egyes versenyekre a pálya jellemzői, az időjárás-előrejelzés stb. alapján. Az olyan versenyeken, mint Spanyolország, Japán és az Egyesült Királyság (minden olyan pályán, ahol túlnyomórészt hosszú, nagy sebességű kanyarok vannak, viszonylag meleg időben futnak) a Pirelli általában a 3 legnehezebb opciót választja (C1, C2 és C3). Az olyan pályákon, ahol az alacsony sebességű rövid kanyarok dominálnak, mint például az Azure, Spielberg vagy Montreal, ez fordítva van, általában a 3 leglágyabb keveréket (C3, C4, C5) választják Az
AMS2-ben a közepes gumi a C3-on alapul, míg a kemény egyfajta középút a C1 és a C2 között, a lágy pedig a középút a C4 és a C5 között - ez az a kompromisszum, amelyben megállapodtunk, amíg nem tudjuk támogatni különböző összetett választások sávonként (ha és amikor ez megtörténik). Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy ha Barcelonában, Kansaiban, Silverstone-ban vagy akár Interlagosban versenyezel, a játékban lévő lágy gumi valójában lágyabb, mint bármelyik keverék, amelyet általában ezekre az eseményekre visznek, és hajlamos lesz szétesni néhány körön belül kemény vezetés után a verseny üzemanyag-terhelésében. Ezeken a pályákon csak közepesekkel és keményekkel szabad versenyezni, hogy jobban megfelelj a válogató csapatok tényleges teljesítményének az adott eseményekre (hacsak nem akarsz sok boxkiállást csinálni)
Fontos megjegyezni azt is, hogy a kopás nem egyenlő a degradációval - a 3 keverék nem veszít annyi teljesítményből a kopási sáv kezdeti 50% -ánál, amint azt a HUD jelzi (pályától függően körülbelül 1 másodperc), De ezen a ponton túl a degradáció meredekebb, és a gumiabroncsok valóban leesnek egy szikláról az utolsó 20% -ban.
Azt is fontos megjegyezni, hogy a kopási arányok közvetlenül összefüggnek a vezetés módjával - minél többet támadja a vezető a kanyarokat, annál nagyobb súrlódás keletkezik a futófelületen, ami felgyorsítja a kopást; Emiatt és a gumik kissé érzékeny természete miatt a pilóták ritkán vagy soha nem nyomják 100%-osan a versenyeken a való életben, mert a köridő-nyereség nem éri meg az extra kopást és az esetleges extra boxkiállást. Ezért a kanyarokba való be- és kigurulás sima stílusa a legtöbb pályán szinte kötelező a versenyek során.
Az, hogy ennek így kell-e lennie a motorsport csúcsán, vita tárgyát képezheti, de ez így van atm, és így kell képviselni őket a szimulációban." (gépi fordítás)Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
Új hozzászólás Aktív témák
- Gaming notebook topik
- Horgász topik
- Okos Otthon / Smart Home
- GoodSpeed: Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- Autós topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Mini-ITX
- Elemlámpa, zseblámpa
- További aktív témák...
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest