Új hozzászólás Aktív témák
-
dino_m
senior tag
válasz Finkoo1980 #25 üzenetére
Technikailag nem lenne nehéz átemelni, de ez nem így működik. A Reizanak is licenszelnie kell a pályát. Sőt még az SMS-nek is újra kell majd szerződni a PC3-hoz, ha azt akarják, hogy benne legyen majd a játékban.
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
Tegnap óta már én is próbálgatom, de nekem nagyon nem jönnek be ezek a pattogós autók. Remélem ezen is dolgoznak, mert ez nagyon gáz, hogy így pattog mindegyik. Szerintem még van bőven mit állítgatni a futómű frekvenciáján. Értem én, hogy a srácok az rF1 motorján "nőttek" fel, de szerintem haladni kellene a korral. Nagyon jó diagnosztikai szoftverek vannak már arra, hogy ne csak érzésre állítsák be az autókat. Például a RacingSimTools Software.
[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
válasz zsozsa74 #223 üzenetére
Ha ki lehet setupolni, akkor szerintem az autók alapbeállításával is baj van, nem csak a pályával. Szerintem egy jó kiegyensúlyozás kellene először is és utána lehetne setuppal az adott pálya karakteréhez állítani az autókat.
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
válasz zsozsa74 #255 üzenetére
Az hogy szebb a grafika vagy jobb az FFB, az teljesen szubjektív. A PC-ben az eleje óta 600Hz az FFB. Még nyoma sincs a Live Track adta lehetőségeknek, az FFB szinte csak a súlyáthelyeződést adja vissza, a SETA Tyre Modell ennél sokkal többre képes a gumi és talajkapcsolatát illetően. Inkább tűnik a gumi statikusnak, mint dinamikusnak. A PC2-ben négy szálon, kerekenként számolja a physics az adatokat. Akkor ott van ez a tipikusan a gMotoros dolog amit leginkább ahhoz tudnék hasonlítani, mikor a bogár fel van tűzve egy gombostűre és azt forgatva pörög a bogár egy tengely körül. Nagyjából így fordulnak az autók és random eldobja az elejét oldalirányba, stb... stb... Ilyesmivel még a PC1 prealpha állapotában találkoztam utoljára a Madness motor történetében még WMD-s időkben. A PC1-ben van vagy 2500 órám, a PC2-ben is 1000 fölött van. Tehát tudom mire képes a Madness engine. Az AMS eddig még nem igen használja ki a lehetőségeket. Szerintem Reizaéknak még kellene egy bő év, hogy otthonosan mozogjanak a Madnessben. És akkor ott vannak a hibák/bugok. Pl. quali és verseny váltáskor elmegy az FFB, néhol a hang, vagy box-ból kijjövet nem adja vissza az irányítást. Meg ilyenek. Lehetne méhg folytatni amit ezalatt a kb. 12 őra játékidő alatt felfedeztem,de nem aza célom, hogy lehúzzam, mert még lehet sokkal jobb, csak szerintem több idő kellene hozzá, mint anno a PC1-2-höz.
[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
válasz zsozsa74 #257 üzenetére
Ebben az új buildben javult az FFB és a kezelés is. Múltkoriban kicsit túllőttek a célon a gumik tapadásával vagyis a nem tapadásával. Most még azon kellene finomítani, hogy megkülönböztesse a progi, hogy milyen szögben megy ki a kerék és főleg melyik kerék a fűre, mert jelenleg szinte minden helyzetben jég effekt a vége. Hasonló a helyzet a túlkormányozottsággal is, mert ha egyszer elindul, akkor nagyon ritka hogy meg lehessen fogni, ami ugye a valóságban sokszor közel se ilyen. Már ha az ember próbálta már valami komolyabb vassal.
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
válasz balage06 #262 üzenetére
Nem nagyon tudom elképzelni, hogy ez mitől lesz 1.0.
Nincs kijavítva még a szabályrendszer és a hozzátartozó következetlen büntetőrendszer. Ugyan olyan szar, mint a PC2-ben, pl ezért se csináltam meg a karriert, mert az AI mellett ez is eléggé frusztráló volt. Ha már az AI. Érzésben az AMS2-ben sem kapta meg a SETA tyre modellt, tehát nem ugyanazok az AI körülményei, mint a játékoséi, tehát elképzelhető, hogy itt se mennek ki a boxba. Ja Box, ugyanazok a hibák itt is, mint a PC2-ben. Nem mindig cserél gumit, nem mindig javítja ki a meghibásodott alkatrészeket, de ennek fejében, percekig bent tart a boxban. Ezeket a hibákat még addig kellett volna javítani, amíg ilyen kevés tartalommal rendelkezik a játék, mert később, ahogy bővül nem fogják magukat utolérni. A vezetési élményben vannak biztató jelek, amiktől jobbnak tűnik a PC-nél, de ezek is csak addig tarthatóak, amíg ilyen kis autó/pálya állománnyal kell megbírkózniuk. És az említetteken túl is van bőven még kisebb-nagyobb hiba. Ez legfeljebb, jövő hét végére csak egy 1.0 béta lesz, de az is jó indulattal.[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
válasz zsozsa74 #272 üzenetére
Talán azért, mert az Automobilista első része se volt túl népszerű. Az 500 játékost se érte el a napi játékosok száma a mai napig se. A Steam szerint 100-200ezer között van az eladott példányok száma a megjelenés óta. Ehhez képest a napi 500 elég elenyésző.
Az Automobilista 2, 20-50ezer eladott példány között jár valahol és a napi játékosok száma a megjelenés napi 1150-es csúcs óta szintén az 500-as csúcsot döntögeti. És természetesen ezek a számok azokat jelöli, akik beléptek a játékba az adott napon. Ebből nem tudni, hogy offline vagy online játszottak. Tehát tömegekre az 1.0 megjelenével se számolok. Persze biztosan lesz eladási és látogatottsági kiugrás az 1.0 miatt, de kb. egy hónap mire beáll a napi rutin. Onnan majd okosabbak lehetünk. De AI-ra mindenképpen szügség lesz, már csak a karrier miatt is, ha lesz egyáltalán olyan.Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
válasz balage06 #277 üzenetére
Igen. Ezzel tisztában vagyok. WMD tag voltam a PC1-nél. Azután néhány hiba a PC2-ben se lett javítva, sőt a PC2 befejezetlen maradt a mai napig, de support már régóta nincs rá. És mit ad isten? Itt az AMS2-ben visszaköszönnek ugyanazok a hibák. Olyan hibák is, amik SMS szerint magszintű hibák, vagyis a gyökerektől kellene újra indulni, ha javítani akarnák. Tehát ezt a Reiza se tette meg vagy nem mondtak igazat SMS-éknél és utólag is javítható lenne vagy már örökre benne marad az AMS2-ben is. Ki tudja? És akkor itt van még a tartalom kérdése is. SMS-ék legalább teletömték népszerű tartalommal a játékot. Reiza elvétve rakott bele olyasmit ami vonzó egy európai számára is. Itt megjegyezném, hogy én örülök a számomra ismeretlen pályáknak is, mert legalább nem a már szinte unalomig ismert heszínek köszönnek vissza. De hol vannak a licenszelt tartalmak? Autók és pályák.
Igazából megértem, hogy nincs elég pénzük a licenszekre... csak nem érdekel.
Valódi pénzt kérnek a termékükért, tehát én cserébe valódi tartalmakat szeretnék a pénzemért látni. Számomra ezek a brazil csodák olyanok, mintha csak a fantázia szüleményei lennének, tehát különösebben nem érdekelnek és ezzel biztos nem vagyok egyedül. Csak rá kell nézni a játékos bázisukra.Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
válasz zsozsa74 #280 üzenetére
Évekig nyomtam az LFS-t és nem zavart a licenszelt autók/pályák hiánya, meg a csilivili, mert abban tényleg volt egy jó vezetési élmény. Sőt még mindig fenn van a gépemen és néha megyek egy fél órácskát. Csakhogy az LFS egy magánkiadás, néha jött hozzá egy-egy kis bővítés és ennyi. Az AMS közel AAA szinten kéri el az árát a játékának a legnépesebb platformon és hadd ne mondjam, hogy vezetési élményben azért elmarad az LFS-től, de a pCARS-t se azért szeretem, mert az lenne az űber szimulátor. Minden játékot másért szeretek. Ennek egyelőre nincs meg az a vonzereje, mint a pCARS-nak. Ez minimum egy pCARS DLC vagy mod, ala Reiza.
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
-
dino_m
senior tag
"Renato Simoni, Reiza:
This seems like an appropriate time to give a shout-out to Slightly Mad Studios and their considerable contribution in the making of Automobilista 2 - not just for developing a great sim racing engine and licensing it out to a small studio such as our own, giving out well over one year of continuous support to help us get the best of it, but doing all of that without taking a single penny in advance, or even for a few months into its release to ensure we were able to continue developing it to the best of our ability - all this made clear to us that more than anything they wanted us to get as much out of it as we could, and they certainly went out of their way to supply us with the means to do it.
This is most unusual in the gaming industry and for all that we owe them an immense amount of gratitude, as we did to ISI before them - anyone who already enjoys AMS2 or comes to enjoy it in the future as we continue developing it should be able to appreciate their contribution to making it a reality.
Wherever you land in the spectrum of racing game preferences, we should also all try to be happy with the range of great options currently in the market catering for the diversity of tastes that does exist, and recognize the role SMS played from GTR onwards in helping making sim racing what it is today - we are all better off for it "
[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
válasz guftabi96 #382 üzenetére
Lehet, hogy GT3-ban még nem az igazi, de formulában már most veri az összes többit. Persze ezt se tudom az igazi formulához hasonlítani, mint ahogy a GT3-at se, csak más szimekhez. Így meg nehéz megítélni, hogy mennyi köze van a valósághoz.
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
"Automobilista 2 has now been updated to V1.0.6.0 - features a new GT3 car, a large update to the latest Nurburgring release, and some further significant improvements to physics & AI.
IMPORTANT! A number of physics adjustments requires setups being reset to default in the garage menu to take effect.
V1.0.5.6 -> V1.0.6.0 CHANGELOG
CONTENT
Added BMW M6 to GT3 class
Added Ginetta G55 to GT4 class
UI / HUD
Fixed issue where too much chat history was played back in some instances
Seat adjustment input is now continuous (hold to move)
Adjusted various background image anchors to improve display on 16:10 and triple screen
PHYSICS & AI
Slightly increased longitudinal slip in Cup / Stock 2020 / Proto P3-P4 tires
Stiffened sidewalls for GT / Stock / Proto tires
Revised default tyre pressures & ranges for all cars (closer to optimal and / or as per real series regulations - requires setup reset to default)
Adjusted default steering lock / ratio for GT3 / GT4 cars to more accurate values (requires setup reset)
Revised Balance of Performance for GT3 / GT4 class
Revised brakes for GT3/GT4 cars
Corrected tyre tread width for Porsche Cayman Clubsport (265mm front / 305 mm rear), Porsche 997 3.8 Cup (275mm / 315mm)
Revised Porsche Cup aero, adjusted default roll bars
Reduced front splitter downforce dropoff with yaw in all GT/ Stock Cars
Fixed missing wet tire compound for Camaro GT4R
Adjusted Camaro GT4R suspension
Adjusted Copa Montana center of gravity height
Revised Procar, Group A, Ultima Race baseline damper rates
Fixed Ultima race front left, rear right fast damper ranges incorrectly available
Improved rear efficiency, reduced Group A rear brake torque
Adjusted FFB max force for F-Vee, Procar, Mini, Stock Car 2020, GT3, GT4 cars
Callibrated tire temperature color display range (correcting errors with some tires not displaying correct colors for optimal / overheat tires)
Adjusted rear wing efficiency for Stock2020, Montana
AI
Further smoothing out of AI lateral transitions to reduce jerkiness/weaving/abrupt lane changes
Added logic to prevent AI slowing on track after returning from partially outside track limits
Added logic for AI to be more reactive and switch switch behaviors more often
Initial steps to reduce the impact of small Front-to-Rear collisions between AI (as seen at race starts especially with vehicles of differing performance)
Reduced range of AI variation from ideal racing line
GT3, Porsche Cup, P4, P3, P2, F3 callibration pass
Minor AI aggression scalar adjustment for GT cars
Further wet weather callibration passes for all GT / Stock / Proto cars
AUDIO
Adjusted Mclaren 720s tire skid volume
Lowered tranny whine given enigne sounds feature them prominently
TRACKS
Nurburgring: Various fixes for LODding / Z-Fighting issues; Corrected a few trackside ads;
add proper groove to 24hr layout; trimmed roadverge excess polys; Various crowd corrections; Various texture updates; further correction to trackside shimmering cameras; minor optimization pass
Kyalami: New AIW pit lane path (fix AI hitting pit wall when leaving pitbox, improved merge to main path at T1); Relax track cut limits on some runoff areas; Minor performance, art pass & LOD fixes
Interlagos: Fixed floating pit box lines
Campo / Curvelo: Adjusted flag LOD range
Montreal Historic: added missing HUD map
VEHICLES
Porsche Cayman GT4 - Fixed red cockpit material issue
Fixed lights for Fusca (all variants) + wiper uv mapping fix (HC1/HC2)
Adjusted brake glow ranges for carbon brakes (player & AI)
Camaro GT4R: Fixed missing RPM leds"Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
"Originally Posted by Renato Simioni:
We don’t exactly have direct access to SMS assets and they’re not in any way obligated to supply them to us, but we do have a relationship that allows for reasonable requests they have supplied a handful of track models and we have also given them a few of our own in return. With the exception of Azure though we do model all our tracks and surrounding terrain from scratch, only using some of their trackside objects.
On the car front they have been even more supportive - we have over 50 cars to be added to AMS2 in the coming months and about a third of them are based on models supplied by SMS.. They’ll obviously feature in AMS2 with our sounds and physics but these 3d models give us an invaluable jumpstart, and it’s also a big factor in us being able to release them as free additional content and make that work financially. SMS has also introduced us to several of the licensors these assets relate to, providing a big boost to our own relationships with these brands.
We evidently have been working hard but we have a lot to be grateful for in our relationship with SMS - we’d not be in the position to fulfil these ambitious plans without their support.
Naturally they stand to benefit from whatever success we achieve with AMS2, but I’d hope every sim racer is able to nurture some appreciation for how exceptional it is for a studio of their success to hand their technology and a number of assets to another small studio like ours and let we run with it as we see fit."Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
Azt kell mondjam, hogy a hiba az ön készülékében van. 80+ órám van a játékban, főleg frissítések után szoktam nyúzni egy kicsit. Soha még hasonló probléma se jött elő.
Szóval, lehet háborogni, de nem kellene rögtön mindent a játék számlájára írni.Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
Én szinte teljesen alapbeállításon használom, mert nincs értelme nagyon magamra szabni, amíg mindegyik frissítés nagyot változtat a játékon.
Amire én tippelek az az, hogy gondolom a rendszered a C meghajtón van és a Steam az E-n.
A zökkenő mentes működéshez az lenne az ideális, ha a Steam az alapbeállítás szerint a rendszer lemezre kerülne és a telepített Steamen belül jelölnéd ki, hogy adott játékot melyik meghajtóra telepítse. Ugyanis vannak játékok, amik haklisak rá ha nem a C Steam alapkönyvtárba kerülnek. Amúgy egyébként lehet moddolni a játékot. Legalábbis autókat lehet beletenni, de az se okoz efféle gondokat.[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
-
dino_m
senior tag
Egyrészt, már többen írtuk, hogy semmi hasonló nem volt nálunk. Persze valóban nem normális, ha egy játékban hiba van, de a fejlesztőknek pont annyira fájó, ha mégis megesik, mert ők se szándékosan rontják el. Másrészt, gondolom az a játék, amit szintén korai szakaszban vettél meg, egy másik fejlesztőtől van. Tehát, más fejlesztő, más koncepció és valószínűleg más volt a prioritás is. De még egyszer megismétlem, szerintem a hiba nálad van. Mert ugye azt nem gondolod, hogy csak neked jön le a Steamről a rossz verzió.
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
Én töröltem a dokumentumokból a teljes Automobilista 2 könyvtárat az összes régi mentéssel és semmi probléma. Egyébként ezt javasolták is a dev note-ban.
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
Tudom, de már megszoktam, még a pCARS fejlesztés alatt, hogy a komolyabb buildeknél törlök mindent. Végül is nem csak a carsetupban történt változás hanem grafikában is, gondolok itt a négy évszakos megjelenítésre a pályákon, a Live Track is változott. Szóval, úgy láttam jobbnak, hogy minden régi mentés, jobb ha megy. Eddig nem is futottam bele semmi anomáliába.
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
-
dino_m
senior tag
V1.2.0.8 CHANGELOG
GENERAL
Fixed an issue that could lead to CTD at session start in some cases
Fixed an issue that could cause a CTD when using pit strategy selection list in multiplayer sessionsAdjusted Livetrack Grip RangeMinor revisions to shadow cascading parameters from cockpit viewIncreased number of hourly real weather forecast slots to allow simulated 24 hour sessions with no slot re-use
UI & HUD
Fixed incorrect help text on some instances of Live Track Preset optionFixed missing localization of Damage > Rear Aero input label on pit strategy editorFixed German localization typo on pite exit blend line tip textFixed French text displaying on German localization on telemetry HUD tipUpdated various environmental/technical terms in Spanish localization
PHYSICS & AI
Further tire tread fine-tuning for Proto classes, GTs, Stock Cars, F-Retros, Procar, Group A, Group C, F-UltimateMercedes AMG GT3: Adjusted default engine brake mapF-UItimate: Increased FFB Max Force range; adjusted default diff settingsFixed error in Mini dampers & disabled redundant fast damper range
AI: Adjusted aggression scalars and care with player for tintops; reduced throttle response time for GTE & GT3; callibrated GTE, GT3 & StockCarsAdjusted AI Grip for Imola & added corner-specific speed boosts to Piratella, Acque Minerali, RivazzaCascais Added AI corner boost to last cornerInterlagos: Adjusted AI lines & corridor changes at Mergulho and Arquibancadas for improved behavior; Added speed slowdowns on pitlane exit path
AUDIO
Adjusted rumble strip sound frequencyFurther surface sound optimizationsSurface sound filtering present only on roadnoise/skid sounds (Grass & dirt excluded)
TRACKS
Spa-Francorchamps 1993: Add dynamic conesVelopark: Center start trigger across track and pit lane widthAdded seasonal foliage to all Imola variantsLaguna Seca: Fixed curbs uv1/uv2; Add more remaining trackside objects; adjusted glow on the start lightsImola: Fix wall collision error
VEHICLES
Camaro GT4.R: Added 3 new liveriesHelmet cameras: Reworked the helmet cams meshes and materials for the Modern formula, GT modern, club, 70s and 80s. now support triple screen/ultra wide (54 to 89 degrees of FOV)Fixed RPM LED ranges for Mclaren 720S, F309, F301, Metalmoro MRX P3Updated Porsche GT4 Cayman & Ginetta G55 tire material fixing issue with tires disappearing in certain circunstancesEgy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
Automobilista 2 V1.2.0.8 is now live - this is another complementary update to the v1.2 release from a couple of weeks ago, fixing some recent and long-standing bugs that could the game to crash under some circunstances.
If you still experience any instability while running AMS2 specially following an update, it´s worth running through the checklist below:
1- Verify the integrity of game files via Steam to ensure your installation doesn´t have any faulty or corrupted files
2- While you should not need to regularly delete your DocumentsAutomobilista 2 folder to start a fresh profile every month, some users have reported that starting fresh helped them solve a few issues, specially handling / controller related ones
3- If you experience freezes, CTDs or stutters, double check the applications you have running in the background via Task Manager, close the ones that aren´t essential to see if they might be interfering with the game functionality
4- If you experience crashes running with shadows on Ultra since V1.2 release, try switching it down to High - High is the equivalent of pre V1.2 Ultra, with the latest update making Ultra a bit more demanding on certain GPUs.
5- If you own a G923 and are experiencing issues with game freezing on startup, this topic features some good recommendations
V1.2.0.8 also adds an art revision including seasonal foliage to all variants of Imola, adding to the beautiful scenery around the iconic Italian track.Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
Arra is jó lehet, ha valaki pihenteti a játékot, mert még jócskán fejlesztési stádiumban van és ha ide viszont rendszeresen benéz, akkor láthatja, hogy javában dolgoznak rajta. Esetleg még kedvet is kaphat hozzá vagy esetleg újra előveszi kicsit csapatni.
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
válasz Sziszifeca #499 üzenetére
Ez még nem végleges hang.
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
válasz Sziszifeca #501 üzenetére
Folyamatosan dolgoznak rajta. Mostanában kell jönnie az új buildnek/patchnek.
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
-
-
dino_m
senior tag
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Nők, nőügyek (18+)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hobby elektronika
- Redmi 9T - ha nem akarsz a töltőhöz ragadni
- Gyúrósok ide!
- BestBuy topik
- További aktív témák...