Új hozzászólás Aktív témák

  • kacsa7

    őstag

    válasz Speeedfire #61959 üzenetére

    A nyomót és a szettet is 80-on 6db/oct-al?
    Na ezért kérdeztem, mert nagyjából valami hasonlóra számítottam. Ha van egy nagyon jól szigetelt ajtód, akkor első körben derítsd ki, meddig tudod normálisan leengedni a szettet és ahhoz igazítsd a szubot. Tuti 80-nál lentebb lehet engedni. Ha 80hz-en vágod a szubot, az borzasztó magasan van egy normális beépítésnél, nem csoda, hogy hangos. Felszól a szub bőven 100hz fölé, főleg minél laposabban van vágva, az pedig nem az ő területe, ezért is brummog. Ferdehátú autónál nem kell óriási hangerő a szubnál, mert könnyen átjön a hangja.

    A szettet is próbáld ki 50-en és 63-on 12db/oct-al, amelyik jobb, ott hagyd (aztán lehet a 80 marad) és utána a szubot állítsd hozzá, de azt is 12-vel vágd (ahogy látom nem tud 24-et a fej). A szubot ne vágd magasabban, mint a szettet. Egy próbát megér, de meglepődnék, ha 80-nál nem lehetne lentebb engedni egy szigetelt ajtóban egy Profi Line szettet. A másik, a szubnál érdemes a polaritás fordítgatást is megpróbálni.

    Az nem gond hol van a hangerő, amíg 3/4 alatt vagy. Nekem volt, hogy 3544-es Alpine erősítővel(400-600W RMS-t tud) hajtottam 150W-al terhelhető ládát és 1/4-en volt a gain kb. A gain-el csak amiatt foglalkozz, hogy összelődd az első szettel a hangerőket, de mivel van a fejegységen sw output level állítási lehetőség így ebben is van játék lehetőség.

    Max ha nem tetszik semmi, akkor visszaállítod oda, ahol most van, de hidd el, ennél csak jobb lehet.

Új hozzászólás Aktív témák