Új hozzászólás Aktív témák
-
7600GT
senior tag
-
7600GT
senior tag
GDDR5 már 2008 elejétől lesz. Azon szerintem nem múlhat.
Egyébként nem értem ezt a többmagos GPU dolgot. Ha kevés teljesítményt tud a GPU akkor beleraknak még x db shadert, rop-t vagy akármit és nem még egy GPU-t mellé, hiszen egy GPU-t jobban ki tudnak használni mint 2db fele olyan arős GPU-t. Tudom, nem teljesen világos amit írok, de remélem vki érti mi a problémám a többmagos GPU-val.[ Szerkesztve ]
Ha az ember féreggé teszi saját magát, ne csodálkozzon, ha rátaposnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Én inkább a HQ AF-et nevezném az AMD problémájának. Az AA-val nem kell igazán törődni. Deferred Shading esetén két lehetőség adódik, szoftveres AA algoritmus, amivel a GF8 belassul, vagy MSAA Controll amivel a GF8 nem kompatibilis.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A GPU-k masszívan párhuzamosított chipek, amiknél eddig nem volt értelme több mag használatára. Viszont a mostani GPU-knak olyan nagy a mérete, hogy képtelenség a magot kellően redundánsra tervezni, így érdemesebb szétválasztani a chipet, hogy hibás gyártás esetén ne kelljen kidobni egy baromira nagy méretű és sok tranzisztort felemésztő magot.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Gaboman
nagyúr
Ebben azért nem adnék igazat,Cpu-nál is a 2magos proci is jobban kihasználható,itt is ez lesz a helyzet!
Csak egy példa, 1magos AMD 3700+ vagy AMD X24200+,szerintem nem többen írnom róla mi a helyzet vele!Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
szacsee
nagyúr
Ez nekem magas, mint tyúknak az ólajtó!
Jó lenne érteni, nincs valami leírás ezekről (alapfogalmak), hogy érteni lehessen?
A másik, a 3870 elvileg DX10.1-es akkor ez hardveresen MSAA, vagy SBAA, vagy hogy van ez?
DX10.1 használata esetén gyorsul, vagy olyan gamma is kell hozzá, ami DX10.1-es? -
Dare2Live
nagyúr
akárhogy is nézem absz nemlátok a linkemben crysis tesztet.
Egyébként pedig minden más tesztoldal szerint is "rohadtúl valóságos"an lekeni akármelyik ATIt ez az 55-65Ks 8800Gt. Mind "nem valóságosak" azaz hamisítottak? hápersze....
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mit nem értesz? Kérdezz nyugodtan.
A HD3800 széria képességeit nem tudom.
Tulajdonképpen az SBAA alapjai is MSAA-ra támaszkodnak, csak a számítást nem egy specializált egység végzi, hanem a Shader egységek. Ilyen értelemben az AMD R600-ban megismert AA megoldása is elég a D3D10.1 támogatáshoz.
Nyilván a D3D10.1-es eljárások használatához D3D10.1-et támogató kártya kell, és nyilván a játéknak is 10.1-esnek kell lenni. Az új API verzió eljárásai elsősorban sebességnövelő hatásúak illetve főleg a jobb kompatibilítást célozzák.
Az R600 AA sebessége pusztán az API változásától nem fog gyorsulni. Az RV670 még kérdéses, elég idő állt rendelkezésre némi változtatásra.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
7600GT
senior tag
Oks akkor kérdezek én is.
Melyik időt állóbb, melyik jobb architektúrálisan és kb fél-egy év múlva melyik lesz előrébb? : Rv670 vs. G92Szerk.: Szegény Abu85... Ilyen hülye kérdésekkel szivatom.
[ Szerkesztve ]
Ha az ember féreggé teszi saját magát, ne csodálkozzon, ha rátaposnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Idővel igen.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Gaboman
nagyúr
Q4 teszt volt valahól tesztoldalon?
Mert valaki belinkelt egy tesztet ahol 2xAA 4xAF mellett 1280x1024-ben a 2900XT 80-90közötti FPS-et produkált.
Én azért fúrcsálom mert most csináltam egy Q4 Benchmarkot ott a kártyám ezeket az adatokat csinálta kicsivel dúrvább beállítások mellett.Resolution: 1024×768
Demo: guru5.demo
Quality: Ultra
Aspect Ratio: [4:3]
Antialiasing: 8×
Anisotrophic filtering: 16×
Symmetric MultiProcessing (SMP) enabled
Score = 147.5 FPS--------------------------------------------------------------------------------
Resolution: 1280×1024
Demo: guru5.demo
Quality: Ultra
Aspect Ratio: [4:3]
Antialiasing: 8×
Anisotrophic filtering: 16×
Symmetric MultiProcessing (SMP) enabled
Score = 123.3 FPS--------------------------------------------------------------------------------
Resolution: 1600×1200
Demo: guru5.demo
Quality: Ultra
Aspect Ratio: [4:3]
Antialiasing: 8×
Anisotrophic filtering: 16×
Symmetric MultiProcessing (SMP) enabled
Score = 96.8 FPS[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
nagyúr
én azért ebben kételkedem. sehol nem látom az irdatlan magas alu : tex arányokat. az MSAA jelenleg csak az UE3-ban halott, mindenhol máshol virul. az 5way szuperskalár felépítés meg még mindig inkább kolonc, mint fps-ekre váltható előny.
az egy másik dolog, hogy a kulturáltan megcsinált scheduler / dispatcher és a ringbus már most is "delivers the goods"[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Foxmulder89
senior tag
Remélem is, de úgy időben kb mégis mikor ? vagy nem lehet tudni?
Érdemes így emellett maradni (HD3870-re gondoltam, 2 évre) vagy inkább a bevált de kevésbé időtálló nV-t érdemes inkább venniA parasztvakítás fényereje ezek szerint nem állandó, a retina idővel hozzászokik az ingerhez és erősebb stimulust igényel. by Totalcar
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Foxmulder89 #827 üzenetére
Egyelőre az Rv670-ről beszélni nem biztos, hogy érdemes, mert még alig van konkrétum.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Gaboman
nagyúr
A Benchmarkban állítottam rá az élsimítást nem tudom hogy milyen,de game alatt is megmarad a 8xAA és 16xAF.
Hozzáteszem nagy tereken sokk ellenfélnél 60FPS,idáig csak figyelek hogy mennyire jól megy ilyen dúrva beállítás mellett!
1280x1024 ULTRA 8xAA 16xAF röccsenésmentes![ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Foxmulder89 #831 üzenetére
Folyamatosan érvényesíti, de egy-egy ponton visszahozza a hátrányt a GF8.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
nagyúr
valószínűleg azért nem, mert nem csinálnak HQAF nélküli tesztet (ezt nem tudom, csak feltételezés).
azért kolonc, mert driver oldalon kegyetlenül megszenvednek miatta, hogy a 2-dimenziós pixel shadereket hatékonyan futtassa a kártya, míg a GS és VS kódok nincsenek olyan súlyban sehol, hogy az ezekre optimalizált egységekkel valami komolyat fel tudjanak mutatni.Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Gaboman
nagyúr
Nincs nagy gépigénye?
Azt azért nem mondanám!
Van azért ahol 30FPS-re leviszi most így jobban belemrülve a gambe 2-3 szór találkoztam ilyennel.
És még biztos lessz is benne ilyen,jó tudom az én rendszerem sincs még kihasználva,mert a procin sokat tudnék még húzni biztos hogy még jobban menne.
Csak a tesztek nem ezt mutatták ról hogy jól megy,benchmarkokban nagyon le volt maradva az NV-től,ezen szerintem mát változtattak.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Olvass vissza miről szól a dolog itt most nem azért írtam mert jól megy hanem a teszteknél még megközelítőleg sem írtak ilyen értékeket az XT-nek!
Csak erről van szó itt!Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
leviske
veterán
válasz Dare2Live #845 üzenetére
Látom nem értjük meg egymást.
A régi Ati HD2900-ak tényleg nem vették fel a versenyt az Ultrával és a GTX is sok esetben verte őket, viszont a GTS-t verték. Amugy te azt nem veszed figyelembe, hogy a G92 viszont már újabb chip, tehát érdemleges összemérést csak a RV670el lehet majd csinálni. Az Rv670 pedig reményeim szerint igen is felveszik a versenyt az új GS/GT/GTS ellen. -
Dare2Live
nagyúr
Látom nem.
De a "a GTX is sok esetben verte őket" után elég egyértelműek a dolgok, mutass nekem hol verte nem "elég sokban" hanem akármiben? [L:http://prohardver.hu/teszt/vga-cpu_parvalaszto/ujra_itt.html]
[/L]Igazi elvakult ATI Fanboy.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
KriptonX
tag
bocsi h ide irok de csak itt van forgalom és surgos lenne , nem tud valaki olyan profit vista alá amivel 7900 gto lehet bios flashelni??? pls segitsetek
Asus G56JR /Genius SW-HT5.1 5000/...Mi9Se
-
aginor
addikt
válasz Foxmulder89 #766 üzenetére
A nálam lévő asus gyári hűtővel 750/1748/1900MHz eddíg, tovább ma már nem néztem..
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
Abu85
HÁZIGAZDA
+15-25% bilineáris szűrés mellett. Szögfüggő AF-fel is lehet nyerni 5-7%-ot.
A G80 a szűrőket az ingyen trilineárhoz használja, mivel ide két bilineáris minta kell. Márpedig egy címzőhöz pont két szűrő tartozik.
A Stalkeren kívül is van még. A D3D10-es COJ is szoftveres AA algoritmust használ.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.