Új hozzászólás Aktív témák
-
C@rbon
senior tag
Nem hiszem h számítana mert csak nem veszik ki belőle az extrákat
ELADÓ makettek: Tamiya Skyline GT-R; Ferrari Enzo; BMW Z8 stb. Csak a dobozuk van kinyitva! priviben keress meg!
-
Dr.Én
veterán
válasz C@rbon #13005 üzenetére
Szerintem ha betudod jol álitani a venti ford.számát akkor nem biztos hogy ily meleg lesz
Én direkt ilyen gond elkerülése végett vettem Zalman hütésü karit, max 55C, az elözö karimmal is ilyen gondom volt, nagyon meleg volt a gyári hütövel(sapphire X1950GT-vel)[ Szerkesztve ]
WOT: kissio
-
-
blackmacs
aktív tag
Ahogy olvasgatom elég fasza ez a 3870 Ilyet szeretnék a gépembe De mire odajutok hogy összerakom lehet CF lesz belőle? Vagy X2? Na majd meglátjuk
BE QUIET!PureBase600;MSIB450Tomahawk;Ryzen52600;PATRIOT16GBViper4 DDR43200MHzCL16;FSPHyper600W;ADATA 128GBXPGSX6000;WD240GBGreen;SEAGATE BarraCuda1TB3.5"7200rpm64MB;Scythe Mugen 5 Rev B,Sapphire RX580 4Gb
-
leviske
veterán
válasz blackmacs #13009 üzenetére
CF-et csak akkor vegyél, ha 975X-es, vagy X38-as, vagy X48-as alaplapot akarsz, a többi eléggé lehúzza, meg ha már cf, akkor már inkább X2.
MÁS: amugy csak nekem tűnt fel, hogy az ATi gyanusan szabadon hagyta a HD3890 nevet? Lesz HD3690 (butított RV670 maggal), de nem lesz HD3890?
[ Szerkesztve ]
-
#96302336
törölt tag
válasz FefeeX #12990 üzenetére
Látod? Ennyi eszetek van, csak a go home-ot tudjátok szajkózni. Érdekes módon a G92 topikban nem zavarunk senkit sem el, hanem szépen megbeszéljük a dolgokat, és nem a kiscsoportos óvoda szintjén szólunk egy más tehnikát használó fórumozóhoz.
Láttál már G92 kártyát rendesen beállítva futni? Elállna a szavad...Az, hogy default user vagy, és csak azt tudod használni, amit az Ati a gyárban beállított, lelked rajta, én nekiállok, és pár kattintással finomhangolom a drivert, és elfelejtem az örökös driver frissítést, ha kijön valami új játék, mert bármennyire is fáj az igazság, mindig az Ati kártyáin jön elő valamilyen grafikai BUG. És az meg egyáltalán nem érdekel, hogy "csak" DX10 az NV jelenlegi aktuális csúcskártyáinak tudása, mivel még normális DX10 játék sincs, nemhogy DX10.1. Nem létező programhoz való alkalmazhatósággal kitörölhetem ...Amit az Ati nyújt, több mint egy éve, az szánni való. Jön a csoda driver, ami a porba alázza majd a GF hegemóniát...Hiú ábránd. Lehet, hogy technológiailag fejlettebb az Ati arhitektúrája, de ebből semmi profitot nem tud felmutatni. Tudnék kreálni műfelvételeket , hogy az NV képe ilyen, az Ati képe olyan, már RÉGEN nem jön be ez a duma, kb. a 6xxx. óta.Részemről befejeztem, eddig az a szándék bennem volt, hogy ha valami probléma adódna a kártyák beállításával, segítek, de látom elvagytok a sebeitek nyalogatásával. Nektek további BMP nézegetést, megyek játszani very high-on multiban sokszáz FPS-el, kristálytiszta képpel AKÁRMIT.
[ Szerkesztve ]
-
rollins
őstag
Most már tényleg hanyagolhatnátok...
-
pisti
őstag
válasz #96302336 #13013 üzenetére
Te is elvakult vagy egy "kissé".
mert bármennyire is fáj az igazság, mindig az Ati kártyáin jön elő valamilyen grafikai BUG.
Miaz, hogy mindig? Magadnál vagy úgy egyébként? Tény, hogy mostanában több probléma van ilyen téren ATI-knál, de az Nvidia sem tökéletes ilyen szempontból. Ezt hinni elég buta és/vagy elvakult dolog.
Másik.
megyek játszani very high-on multiban sokszáz FPS-el, kristálytiszta képpel AKÁRMIT.
AKÁRMIT?
Te valaminek a hatása alatt állsz, valld be. Ez akkora hülyeség magában, ráadásul értelme se sok van.Úgy egyébként igazad van az elhajtással kapcsolatban, de azért maradjunk már a valóságban és ne szálljunk el ilyennekkel mint amiket fentebb idéztem...
-
leviske
veterán
válasz #96302336 #13013 üzenetére
Abban igazat adok, hogy a RV670 topikba sikerült összegyűjteni a szélsőséges ati-oldaliakat...még hajlamosak a HD2900 tulajokat is elűzni , de azt azért valljuk be, hogy ha valamiért nincs bug a nv karikon, az nem azért van, mert annyira fejlett, hanem mert arra fejlesztik az összes játékot.
Az az akármit meg jelenleg annyit jelent, hogy az összes nem teljesértékú dx10 játékot(ami jelenleg még a közeljövőben nem is lesz )...
-
-
FefeeX
veterán
válasz #96302336 #13013 üzenetére
Asszem az elvakultságod ellenére mások is felfedezték, hogy teljesen baromságokat irsz. Jó lenne ha már magadhoz térnél kicsit és elgondolkodnál. Az előttem szólókat nem ismétlem. Vegyél nvidiát, de ne gyere az ati topikba szidni az atit. Ez pont A TE SZELLEMI SZINTEDET MUTATJA BE. Erről ennyit.
-
-
leviske
veterán
válasz FefeeX #13019 üzenetére
Én már többször mentem kiröhögni a zöldeket az nV topikba, mikor az nV pl behozta szegény GTS tulajokra a GT-t, vagy mikor a GT-nél nem tért el annyira teljesítményben a GTS g92, mint árban....Mégsem kaptam meg soha, hogy oda többet ne menjek, bár általában nem reagál senki a kommentjeimre.
[ Szerkesztve ]
-
-
#96302336
törölt tag
válasz leviske #13023 üzenetére
Lehet, hogy rosszul tetted fel a kérdést. Az tény, hogy a G92-es GTS jóval drágább a GT-nél, de cserébe, aki hajlandó megfizetni, sokkal komolyabb tuningpotenciált kap a pénzéért. A GTS tuning ott kezdődik, ahol a GT véget ér. Ezt szerintem nehéz eldöneni ennek fejében, hogy megéri-e, avagy sem. Aki nem tuningol, annak egyértelmű, hogy nem.
Az Ati pedig pont oda lőtte be a kártyáinak árát, ahol eddig egy rés volt. És szerintem jó helyre pozicionált. -
Sárpac
nagyúr
Ahogy elnézem ha megjelenik a 3870x2 akkor igazából az nv szériában a GTX meg ULTRA feleslegessé válik mert ez simán veri majd mind2-őt.
Alapfesz alatt a maximumon túl!
-
katt777
félisten
Sziasztok!
Pár napon belül meglesz a 3870-esem (Sapphire), és érdekelne, kell-e rá bios-frissítés (amiről sok szó volt, amikor régebben a topicban jártam), CCC-ből mennyire lehet húzni, milyen freki kell a procinak, hogy kihajtsa, van-e valakinek CF tapasztalata vele (mert mindenütt csak 3850CF teszteket látok, gondolom, az nV fölényének bizonygatására), ill. hogy 3Dparty tuningprogik (AT, ATT RT) mennyire működnek együtt vele, különös tekintettel a feszültség visszavétel, és hűtésszabályozás terén.
Lapozgattam vissza, de jobbára nV-ATI vitát láttam, szóval bocs, ha valami már ki volt tárgyalva, és előre is kösz a válaszokat.Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
katt777
félisten
Kösz a gyors választ, nézek utána!
No, a RT-rel meg kéne barátkoznom eszerint, vagy megbuherálni valahogy az ATT-t, mert azzal nagyon jól elvoltam eddig, csak utóbbi kompatibilitását nem ismerem 38xx karikkal.
CCC-ből meddig lehet húzni? Benne van a 825-ös érték, mint pár helyen láttam, vagy az bios modos volt? Csak mert az 1950XT-met nem nagyon hagyta igazán tuningolni.
Huh, egy angol nyelvű teszt jobb lett volna, de majd megfejtem ezt is.Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
lsc
nagyúr
válasz katt777 #13036 üzenetére
Mondjuk nekem tök mindegy , hogy angol v. német , a grafikonok meg a beállítások azért érthetőek , viszont itt tényleg sok teszt van /német precizítás /. A rivatuner beállításaihoz az 1-es hsz-ben találsz egy linket . A tuningban majd segítenek a többiek , nekem 50-es van .
[ Szerkesztve ]
Az élet kegyetlen .
-
Kelvin
őstag
Pontosan,már én is pár oldalon keresztül ezt az ati-nvidia szarást olvasom.Erre nincs topik?
Az a pár nyvííídiás már elhúzhatna zabothegyezni mert senki nem kíváncsi rájuk legfőkép arra, h a hülyeségeikkel terhelik itt a topikot!!!!!!"A legvégén nem az fog számítani,hogy mennyi év volt életedben,hanem hogy mennyi élet volt éveidben"
-
Sárpac
nagyúr
válasz Kelvin #13038 üzenetére
Kelvin hűtsd le magad!
Igen is van értelme hasonlítgatni mert jön az 3870X2 is és épp ezt feszegetem ehhez keresek teszteket, kb. hova fog beérkezni eddig úgy néz ki 1-2teszt alapján nvidia ultrát hozni fogja!(Egyébként a te semmitmondó uszító hsz.-eid azok amik feleslegesek ide szerintem...)
[ Szerkesztve ]
Alapfesz alatt a maximumon túl!
-
katt777
félisten
Én is megértem, csak gyorsabb vagyok az angollal, mert a németet nem szeretem. Egyébként tényleg teljesértékűnek tekinthető a teszt, és még tetszik is, hogy abban a felbontásban (pontosabban akörül, mert wide moncsim van), amelyen én játszom, magas minőségben a 3870CF elporolja a 8800GT SLI-t, hiába gyorsabb amúgy az nV.
RT-t is megnézem, kösz.Sárpac: az OK, csak akkor adatok kellenének összehasonlítás végett (ahogy mi pl. 1950XT topicban elvoltunk ezzel), nem levegőbe vitázni arról, hogy miért és hogyan vitáznak.
3870X2 hogyan fér be a PC házba? Ha be is fér, tutira elzárja a légmozgást odabent.[ Szerkesztve ]
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
dunc
nagyúr
Na kiprobáltam a 8.1 ccc-t ,szerintem lényegében ua,de pl a vista aero jobban fut vele,és a skineket is lehet vista alatt használni vele,xp alatt még nem probáltam.
-
dokar
addikt
válasz Sárpac #13039 üzenetére
én azt bírtam, hogy kijött a PH!-n a 88GT teszt, mint "fenegyerek", amely még a GTX-et is letolta. az már mellékes, hogy olyan béta drivert használtak, amely sok olyan dolgot nem jelenített meg, amit nem egyszerű észrevenni, így sokkal több fps-t kapott. aztán az xs-en felfedezték a csalást, mire az nv azzal védekezett, hogy ez csak béta driver. de sebaj, addigra már elindult a nagy hájp, hogy a kis 88GT agyonveri a GTX-et és sokkal olcsóbb is. később elérkezett a 88GTS-512 ideje. mindenki ultra-verőnek képzelte el a korábbi 88GT-s teszt tanulságai miatt. de kijött a PH! teszt és kiderült, hogy az új GTS még a GTX szintjét sem hozza. a sok idióta meg sírt, hogy nem kap Karácsonyra csoda GT-t.az ati ez idő alatt kidobta az RV670 alapú kártyáit, amely sokkal jobb alternatívát kínál a középkategóriában. legjobb példa erre a HD3850 vs 8600GTS, ahol a kisebb RV670 teljesen lealázza az nv kártyáját még a speciálisan nv-re írt játékokban is. kiemelném, hogy az RV670 sokkal fejlett és időtállóbb, mint az nv hasonló megoldásai. én azonos ár mellett is inkább egy HD3870-et választanék, mint egy 8800GT-t.
extra - SEXRay
-
Sárpac
nagyúr
Sajnos ha visszanézel akkor az ati se volt toppon driverügyileg, sőt nagyon nem..
Dx10.1 shader 4.1 pedig parasztvakítás nincs értelme ezért nem is került bele az nv karikba mint támogatás(pedig sokak szerint benne van,de driver ügyileg nincs rá fejlesztés).Alapfesz alatt a maximumon túl!
-
Exakt
aktív tag
Nagyon kiváncsi leszek erre az uj X2-re, szerintem tokeletessen bele fog illeni az iddigi NV vs. ATI csucskartyainak teljesitmeny kepletebe, ami a 850xt pe es 6800ultra korában kezdodott illetve az utani generácioval (7800gtx 256) kialakult helyzetbe...ami azota is tart.. ergo nvidia gyorsabb ati teknologiailag fejletebb, amibol hol itt hol ott tudott kamatoztatni, de attol meg a masodik helyen nem valtoztatott
mar csak azert is erdemes lesz latni mert az utolso hason szoru ati kartya asszem a 1950 pro dual az ati kartyak torzsfejlodeseben eleg erossen holtvagany lett..
jobbik esetben ráver valamennyit a jo egy eve piacon levo nv csucsra, es per pillanat felul a tronra, de amint leul mar kelhet is fel....
meg szerencse hogy most decemberben az ati gyozott, a jo ar teljesitmeny arány, a teknologiailag fejletebb arhitektura, es legfokebb a szallitasok sikeresebb lebonyolitasaival...
szerintem nagyon sok embernek ezen mullott hogy mit vett maganak....
de kellett is, mar nagyon messze volt az utolso raktarkisopres ami egy elegge sláger karit eredemenyezett a 800gto szemeleyeben.... -
lsc
nagyúr
válasz Sárpac #13045 üzenetére
Talán emlékszel rá , amikor megjelentek a mostani kártyák , akkor valamelyik cég /valami zöldes logóval / nagyon verte magát , hogy így meg úgy dx10 . Ez a mostani meg tipikusan a savanyú szőlő esete , mivel a mienk nem tudja , akkor az nem is kell . Félreértés ne essék , értelmét most én sem látom , csak hát az a marketing .
Az élet kegyetlen .
-
dokar
addikt
válasz Sárpac #13045 üzenetére
hol csináltak ati teszteket csaló driver használatával a több fps érdekében a grafika rovására?
Dx10.1 shader 4.1 pedig parasztvakítás nincs értelme ezért nem is került bele az nv karikba
hehe, pedig még a legelején pont az nv pattogott miatta, hogy milyen fontos is ez. aztán még egy normális DX10-es (MS DX10 API szabványnak megfelelő) karit se tudott csinálni és inkább a játékfejlesztőket kente meg, hogy G80-ra írjanak.
aki G80-ba vagy G92-be fektet, az a technikai fejlődést akádályoztatja azzal.
de ha most arra gondolsz, hogy az RV670 technológiai újításként csak a DX10.1-et tartalmazza, akkor nagyon tévedsz:
* 666 million transistors on 55nm fabrication process
* PCI Express 2.0 x16 bus interface
* 256-bit GDDR4 memory interface
* Ring Bus Memory Controller
o Fully distributed design with 512-bit internal ring bus for memory reads and writes
* Microsoft® DirectX® 10.1 support
o Shader Model 4.1
o 32-bit floating point texture filtering
o Indexed cube map arrays
o Independent blend modes per render target
o Pixel coverage sample masking
o Read/write multi-sample surfaces with shaders
o Gather4 texture fetching
* Unified Superscalar Shader Architecture
o 320 stream processing units* Dynamic load balancing and resource allocation for vertex, geometry, and pixel shaders
* Common instruction set and texture unit access supported for all types of shaders
* Dedicated branch execution units and texture address processors
* 128-bit floating point precision for all operations
* Command processor for reduced CPU overhead
* Shader instruction and constant caches
* Up to 80 texture fetches per clock cycle
* Up to 128 textures per pixel
* Fully associative multi-level texture cache design
* DXTC and 3Dc+ texture compression
* High resolution texture support (up to 8192 x 8192)
* Fully associative texture Z/stencil cache designs
* Double-sided hierarchical Z/stencil buffer
* Early Z test, Re-Z, Z Range optimization, and Fast Z Clear
* Lossless Z & stencil compression (up to 128:1)
* Lossless color compression (up to 8:1)
* 8 render targets (MRTs) with anti-aliasing support
* Physics processing support* Dynamic Geometry Acceleration
o High performance vertex cache
o Programmable tessellation unit
o Accelerated geometry shader path for geometry amplification
o Memory read/write cache for improved stream output performance
* Anti-aliasing features
o Multi-sample anti-aliasing (2, 4, or 8 samples per pixel)
o Up to 24x Custom Filter Anti-Aliasing (CFAA) for improved quality
o Adaptive super-sampling and multi-sampling
o Temporal anti-aliasing
o Gamma correct
o Super AA (ATI CrossFire™ configurations only)
o All anti-aliasing features compatible with HDR rendering
* Texture filtering features
o 2x/4x/8x/16x high quality adaptive anisotropic filtering modes (up to 128 taps per pixel)
o 128-bit floating point HDR texture filtering
o Bicubic filtering
o sRGB filtering (gamma/degamma)
o Percentage Closer Filtering (PCF)
o Depth & stencil texture (DST) format support
o Shared exponent HDR (RGBE 9:9:9:5) texture format support
* OpenGL 2.0 support
* ATI Avivo™ HD Video and Display Platform
o Dedicated unified video decoder (UVD) for H.264/AVC and VC-1 video formats* High definition (HD) playback of both Blu-ray and HD DVD formats
* Hardware MPEG-1, MPEG-2, and DivX video decode acceleration
* Motion compensation and IDCT
* ATI Avivo Video Post Processor
* Color space conversion
* Chroma subsampling format conversion
* Horizontal and vertical scaling
* Gamma correction
* Advanced vector adaptive per-pixel de-interlacing
* De-blocking and noise reduction filtering
* Detail enhancement
* Inverse telecine (2:2 and 3:2 pull-down correction)
* Bad edit correction
* Two independent display controllers
* Drive two displays simultaneously with independent resolutions, refresh rates, color controls and video overlays for each display
* Full 30-bit display processing
* Programmable piecewise linear gamma correction, color correction, and color space conversion
* Spatial/temporal dithering provides 30-bit color quality on 24-bit and 18-bit displays
* High quality pre- and post-scaling engines, with underscan support for all display outputs
* Content-adaptive de-flicker filtering for interlaced displays
* Fast, glitch-free mode switching
* Hardware cursor
* Two integrated dual-link DVI display outputs
o Each supports 18-, 24-, and 30-bit digital displays at all resolutions up to 1920x1200 (single-link DVI) or 2560x1600 (dual-link DVI)
o Each includes a dual-link HDCP encoder with on-chip key storage for high resolution playback of protected content
* Two integrated 400 MHz 30-bit RAMDACs
o Each supports analog displays connected by VGA at all resolutions up to 2048x1536
* HDMI output support
o Supports all display resolutions up to 1920x1080
o Integrated HD audio controller with multi-channel (5.1) AC3 support, enabling a plug-and-play cable-less audio solution
* Integrated AMD Xilleon™ HDTV encoder
o Provides high quality analog TV output (component/S-video/composite)
o Supports SDTV and HDTV resolutions
o Underscan and overscan compensation
* MPEG-2, MPEG-4, DivX, WMV9, VC-1, and H.264/AVC encoding and transcoding
* Seamless integration of pixel shaders with video in real time
* VGA mode support on all display outputs* ATI PowerPlay™
o Advanced power management technology for optimal performance and power savings
o Performance-on-Demand* Constantly monitors GPU activity, dynamically adjusting clocks and voltage based on user scenario
* Clock and memory speed throttling
* Voltage switching
* Dynamic clock gating
* Central thermal management – on-chip sensor monitors GPU temperature and triggers thermal actions as required* ATI CrossFireX™ Multi-GPU Technology
o Scale up rendering performance and image quality with two, three, or four GPUs
o Integrated compositing engine
o High performance dual channel bridge interconnectextra - SEXRay
-
dokar
addikt
az elejével - savanyű szőlős dolog - egyetértek, de a DX10.1-nek van értelme:
De mit is hoz pontosan a DirectX 10.1?
* WDDM (Windows Display Driver Model) 2.1 támogatás
* Alacsonyabb CPU-terhelés, teljes multitaszk
* A pipeline-ok és a shader-ek további fejlesztése
* Továbbfejlesztett élsimítás (anti-aliasing)
* Nagyobb teljesítmény többmagos rendszerekenA WDDM 2.1 újdonságai:
* Mindent tud, amit a WDDM 2.0
* Context switching a legalacsonyabb szinten is (pixelek szintjén)
* Minden processznek külön lapozótábla, így laphiba esetén már nem kell várakozni
* Valóban preemptív többfeladatosság
* A legnagyobb rugalmasságot biztosítja a GPU-nakextra - SEXRay