Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Géjza

    őstag

    LFM 45 perces versenyeket más is tol? Eddig a fix 25s-es boxkiállással nyomultam és mindig csak tankoltam. És csodálkoztam, hogy a boxban sikerült megelőznöm 1-2 embert, akik pár mp-vel ment előttem a kiállások előtt. Aztán jött a feketeleves. Ezek pár körön belül állva hagytak és jöttek az utánuk jövők is, én meg csak csúsztam visszafelé.

    1-1.5s-kel lassabb lettem hirtelen mindenkinél a boxkiállás után. És ahogy erölködtem, hogy őrizzem a pozimat, úgy nyírtam ki az amúgy sem vadiúj gumikat. Top10-be sosem tudtam odaérni, miközben kvalin benne voltam általában az első 10-ben.

    Aztán rájöttem (lehet eddig én voltam a hülye, hogy nem gondoltam erre a taktikára már az elején), hogy valószínű az ellenfelek +5s-ért kereket is cserélnek és tolják a futam második felében is a kvalis lapokat a gumikat nem kímélve.

    Ma kipróbáltam ezt, valóban sokkal jobb lett a végeredmény és így röhögve meg volt top10 is a futamon. Itt is aki nyomja 45 perceseket mindenki cserél kereket is boxkiállásokkor?

    Nem is értettem ezt az LFM szabályt, hogy fix 25s a boxkiállás, de csak kötelező tankolást írnak elő. Nagymenők lehet meg tudják oldani kerékcsere nélkül is, hogy végig tolják az egész versenyt 1 szett gumin brutál köridőkkel. Én is végig tudnám csinálni, de akkor ripityára vernek az amúgy lassabb versenyzők is a friss gumikon. 45 percnek meg sem kellenne kottyania 1 szett guminak, de ebben a felállásban kinyomják a gumik és az autók szemét is mindkét etapban és csak 5s az ára ennek.

    Tusi biztos behúzná ezeket kerékcsere nélkül is. :)

Új hozzászólás Aktív témák